Tällainen Zetori ois kaupan, jos jollakin tai jonkun tutulla ois tarvetta. Vaihdelootakin on rempattu 2006. Ja mitään laukkutelineitä tai korotuspaloja en tietty myy erikseen...ainakaan ennen pyöräkauppoja.
15000 km:n omalla kokemuksella hyvä peli ! On vaan pari muutakin Kawaa, joten taidan tästä luopua...
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1063690
3 Kawaa ja Honda
Kiitos ehdotuksista! Lähdetään vikalista kädes etsii ongelmaa tallille.(MustaSurma @ Helmi. 06 2011,23:47) kirjoitti
Onko tietoo mistä sais noitä venansaäätöpaloja ostettuu? vai tarviiko ollenkaa osta, pystyykö säätää itse?
zzr 600 E -93
Honda XR 125 L -05
Suzuki S1 -94
Viimeksi hain säätöpalat STORM:lta, 7€ kpl. SGN Vantaa huuteli muistaakseni 15€ kpl.(Fieldyy @ Helmi. 07 2011,17:44) kirjoitti
E; Korjaan heti, kirjoitin tietysti 1100 paloista. Voivat hyvinkin olla samaa kokoa.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Sen verran alkaa olla keskusteluketjulla pituutta, etten löytänyt seuraavasta aiheesta mitn. Eli rengaskoko C-mallissa mietityttää. Olin jo tilaamassa edukasta rengassettiä, jossa takanen olis 180/55-17, kunnes tsekkasin specsejä netistä ja kappas, sinnehän pitäs laittaa pienempi rinkula, 170/60-17.
Eli toi leveempi ei mene ja kyseistä 170 renkasta oletten muutkin C-mallin omistajat laittaneet...?
Jotenki tuntuu ni pikkaselta, vaikka toki mieskin on pikkanen mutta...
j-p
Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
mahtuu se...
![]()
mulla oli viimeinen rengas just toi 180/55-17 , se mahtuu ihan hyvin eikä muuta ominaisuuksia sen vertaa että huomaisit eroa...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Tämä selvä.(adville @ Helmi. 12 2011,17:02) kirjoitti
Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
Siis kyselisin minäkin kun en täältä löydä mitää
Hei ukkelit ja emmännät onko kukaan avannut zetorin alkuperäisiä putkia ja "avartanut" niitä
Lähteekö auki kun poraileepi popniitit poes ja vetää päädyn irti tä hä ?!?
Ex. 2 x 1100 GSX-R ,YZ-250
Oiskoos wanhanliiton zetoristeilla hyviä vinkkejä tasapainotus-akselin säätöön? Tuli vaihdettua uusi stefa kun öljyä päästi ulos hän ja tietysti ei tullut akselin asentoa merkittyä "lukitusvipstaakkiin".
Sinänsä ihan helppo homma tuo k.s. tiivisteen vaihto jos jollakulla ajankohtaista. Vanha tiiviste lähtee pienelle mensselillä kampeemalla pois ja uus menee hyvin vaseliinin kanssa tilalle sopivalla esim.hylsyllä naputtelemalla että saa paikoilleen suoraan ja hyvin.
Olikos se niin että kone tulille ja väänteleen akselia kunnes pitää pahaa ääntä ja sit johonkin suuntaan takasin et ääni häipyy ja kii? Vai tdc kohdilleen ja akselin merkki mihin?
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
Se lukitsin ensin kiinni, tasapainoakselin päässä oleva hahlo pitäisi olla suunnilleeen vaakatasossa. D- mallin lukitsimessa lienee oikein merkki. Kone tyhjäkäynnille ja löysää lukitsinta (pidä akselia paikoillaan, muuten pyörähtää myötäpäivään ja hirvee meteli) ja kierrä vastapäivään kunnes pitää ääntä ja kierrä takaisin myötäpäivään kunnes ei pidä ääntä. Piti panna linkkikin,mutten löytänyt sitä manuaalia. Löytyi sittenkin.
http://www.markofshame.com/fsm/97_Ninja_ZX11/
Aukeaa sivu, lataa siitä: ZX11 service 93 01. pdf
Sieltä osio 8 Cranksaft/transmission sivu 16. Siinä ohje kuvin.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Tattista kovasti! Linkin takaa löyty hyvä manuska ja muutakin,oma laitos on kyllä c-koppanen mutta melko pitkälti samat ohjeet pätee kuin tohon tuoreempaankin laitokseen.
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
Non-ni.
Tsukitsukin osat on edelleenki matkalla ni jotain muuta on tarvinut ropata: Sumun ex:ään on nyt tulpat vaihdettu ja katteet kiikutettu maalarille. Kaasukahva on purettu, putsattu ja kasattu uudelleen ja nyt toimii takeltelematta sitten sekin. Etulokasuoja menee vaihtoon kun se olikin kahden kappaleen sijasta useemmassa osassa mut eipä se oikeestaan haittaa, tallilla kun oli toisesta kawasta kuitumiini lokari ylimääräsenä. Seuraavaks menee vaihtoon swingi hieman pidempään - mulla ois 1400:n zetorin swingi ylimääräisenä ja se näyttäin se näyttäis menevän aika lailla suoraan paikalleen mut vanteet mitä mul on ni ei käy siihen. Harmi sinällään koska isomman zetorin swingi on ainakin puolet kevyempi ja varmaan saman verran jäykempi samalla, puhumattakaan että sen samaisen vehkeen vanne ois varmaan saman verran (eli puolet) kevyempi. *Eli kiinnitän vissiin 4" pidennetyn "orggis"-swingin sitten, saaterin painava mut... ...no onhan se härski
Etuvannekkin ois tallilla uudemmasta kawasta (sekin vaikka kuinka paljon kevyempi -> vaikuttais ajettavuuteen aika paljon) mutta mutta... ...ton c-mallin eturenkaan akseli on jopa d-malliakin ohuempi, jonka havaitsin kun sitä vannetta olin sovittelemassa paikoilleen...
GSX:ä saa lainata etujarrut ainakin täksi kaudeksi ja no nesteet menee kyllä kaikki vaihtoon vielä. Niin ja venavälyksetkin tarttee kattoo vielä kaiken varmuuden vuoks
..onhan täs...
Kiitokset Sumu!
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Polttimo alkaa olemaan loppu.....(Fieldyy @ Helmi. 07 2011,17:44) kirjoitti
Kawasaki ZZR 1100 -93
Eipä lähre niin helposti... on tulppahitsattu aika monesta kohtaa vielä uloimpaan vaippaan... itse porailin hitsit auki ja tigillä täyttelin reijät umpeen.. tarvitsee kuitenkin jonkun verran pakovastusta tai niitä ääniä ei jaksa kauaa kuunnella... joka kaasun löysäyksellä kuulostaa niinkuin ryssät hyökkäis(Pade @ Maalis. 13 2011,20:04) kirjoitti
Itse laitoin halkaisijaltaan n. 35-40 mm reikäputken ja palovillaa putken ja ulkovaipan väli täyteen , äänet on muhkeat ja ei paukuta putkessa ..
Kawasaki ZZR 1100 -93
Tänks(Terppis @ Maalis. 31 2011,18:53) kirjoitti
Ex. 2 x 1100 GSX-R ,YZ-250
Avasin omasta mopottimesta kytkimen. Onko noiden metallilevyjen tummuminen jotenkin vakavaa? Omassa mopottimessa melkein kaikissa metallilevyissä on tummia länttejä. Jos levyt ovat suorat, niin onko sama pistää kytkin kasaan noilla vanhoilla levyillä?
2017 SuperDuke GT 2018-
1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
Hmm, kaasareita putsatessa ongelma: 1:sen kaasarin kalvon kansi halki. Ja kaasarin yläosa kans. Rrkele. Ja samalla tuli huomattua että tuo on kuristettu versio, eli ne kalvojen kannet on liian "lyhyet". Eli tartten uudet kannet ja mitä ilmeisimmin suuttimet ja neulat kanssa, mopossa kun on tehoputki ja vapaafiltteri. Hö.
Ei ois kellään kaasarisettiä ylimääräsenä hyllyssä?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
tummuuhan ne käytössä. jos niiden paksuus on korjausrajojen yli, niin miksei vanhatkin menisi. jos ovat jo liian ohuet, niin kannattaa vaihtaa. sama jos ovat kieroutuneet.(Hornis @ Huhti. 10 2011,20:10) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mitäs öljyä 1100 c-mallin zetorin etuiskareihin? D-mallin huoltomanuska sanoo sae 10w20. Mikä öljy ois vastaava jos on ilmotettu vain yks viskositeetti? Esim.10w.
Oisko tietoa määrästä tai pinnan korkeudesta,onko samat kuin D-mallissa? 133+-2mm / 465+-4ml ja 410 ml per putki pelkkä vaihto.
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
Öljynpinta 149mm.(kawaukko @ Huhti. 20 2011,23:35) kirjoitti
Öljyksi kannattaa laittaa hieman "vakiota" paksumpaa 15w-rapaa.
Kiitos ja kumarrus! Tämä selvä![]()
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
HAHA!!!
Käy ja kukkuu ja kausi avattu![]()
Eilen sain mopon niputettua uusilla kaasareilla ja dynojetin kitillä ja nyt syöttää "ihan ok"... ...ja on suht härskin näköinen +4" swingillä...
ja se kuuluisa pilkku-mutta - kaasarit on nyt täystehoisesta mallista mutta mitä ilmeisimmin (kun mopo on kerran ollut kuristettu) niin myöskin pakonokat on erilaiset eli täysiä heppoja ei ole vieläkään tallissa...
Kenelläs ois mulle pakonokat?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Onkos kellään kokemusta ruiskun asentamisesta zetariin? Mitäs osia siihen tarvi.. ohjainyksikkö? yms.. Mistä kannattais kysellä.. sopiskohan esim gpz 1100:n osat?
Bigbikeworld.comissa oli joskus jonkun jannun zetori, tai zx11 busan ruiskuilla, oli luetun mukaan aivan helvetillinen homma enkä kyllä epäile.
Jos "jotain" ruiskua meinaa niin miten ois megasquirtti?
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Ei zetariin, mut geepeezet 900 ärrään kyl megaruutan olen murjaissut. Moottoritekniikan, elektroniikan, akt, perustaidot hyvä olla hallussa ja rahhookin siinä palaa...http://www.finsquirt.net/forum/ tuolta löytyy lisätietoo.. Yks vaihtoehto on käyttää Busan kamoja ja ecueditoria josta ei ole kokemusta. Ihan mielenkiintoinen projekti oli itellä ja saataan toisenkin vielä tehdä, aikaa meni kyllä rutosti, mut sitähän talvella on....pelin kun saa soimaan niin se kyllä vaivannäön palkitsee![]()
Elä ja anna muiden roudata.
Lähikaupan Poway Motorcycle mekatsu Bud noita virittelee, siltä saa jotain palikoitakin tilattua jos tarttee. Budilla on aika hieno setuppi jolla se simuloi ja testailee Busan ECUa.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Oisko kellään jääny nurkkiin tourinki tai tuplakuplapleksiä, C-mallin härveliin? Voisinpa ostaa...
email: juhapetrik@gmail.com
Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
tuskin ruiskun laittaminen kaasarivehkeeseen maksaa vaivaa, muutaku jos osaa ja tykkää askarrella paljon, on aikaa ja tekemisen tarvetta, hymiö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Eihän muailmassa juuri mikään maksaa vaivaa.... Itellä ainaskin moottorin toimivuus parani huomattavasti, hyöty moninkertainen sijoittettuun pääomaan näden, verrattuna esim: ylihintaisiin pakareihin...Paljon tulee käytännön tietoa ja taitoa, kun esim. tollasen mekaruutan askartelee paskartelee.... Tosin oishan senkin ajan ja rahan voinnut työntää wiinaan ja huorien persiisiin![]()
![]()
Elä ja anna muiden roudata.
Tuli uus rengas.![]()
Mutta mutta. Piti olla 180/55 mutta olikin 190/50. Palautukseenhan se on kai laitettava, vai voisko tota testata C-mallissa? 180 kun kuulemma menee heittämällä mutta jostain ulkomaiselta foorumilta nopeasti googletin et 190 levee saattaa jo ottaa swingiin kiinni...
Kokemuksia/tietoa?
Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125