^Jollen ihan väärin muista niin aihetta puitiin Kawazi.netin foorumilla just vähän aikaa sitte, käyppä kurkkaamassa.(Terppis @ Elo. 26 2009,20:28) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
no onkos kaikki olleet koko loppukesän ajelulla kun ollaan pudottu kakkossivulle???
lapinreissu tuli siis tehtyä ja zetka toimii taas paremmin *kuin lähtiessä... (?)
työntökumi alkaa olla ihan kalju keskeltä,onhan se jo mennytkin 11tkm ,ohjauskumi on vielä ihan hyvä .
ketjut tarvis kiristää, ja flektin siivet vaihtaa metallisiin,kun noi muoviset sulaa kiinni pakosarjaan,ja six meinas hiukan keitellä keskellä kuopioo,kun etittiin hotellia ja ajeltiin hissukseen *![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
No niin, oon tuos hieronut kauppaa d-mallisesta zetorista. Mitä kannattaa tsekata ja onko nuo kampuran laakerivaivat yleisiä noissa? Mittarissa tuos on 66tkm mut noistahan ny ikinä tiedä
Pistäkää ny hiukan yleis infoo vioista ja vaik hyviäkin puoliaIlmeisesti venat ei ainakaan enää tuossa ole ongelmallinen...
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Kun ei tuota mobilin delvaccia löytynyt niin nyt on sitten hurautettu 2300km *viikonlopun aikana Statoilin PowerMaxilla 15-40:stä on ja saapi ruottin myymälöistä 299sek/4litraa.
On sitten raskaan kaluston dieselmoottoriöljy jota voi ihan omalla vastuulla käyttää, mutta täysin vastaava Delvacin kanssa ja ainakin itellä kytkin/loota toimii täysin moitteetta.
Ai niin -96 D-malli
"On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
Minä kokeilin säätää nokat mussun arvoihin. Tehot tipahtivat tasaisesti kaikilla kierroksilla ja huipputehoa hävisi 10 heppaa. Kyrsii... *(tvan @ Heinä. 14 2009,11:30) kirjoitti
Autoja kun joskus viriteltiin, oli sanonta: Jos tehot vähenee vaan 10%, on viritys onnistunut.(micco @ Syys. 30 2009,14:03) kirjoitti
![]()
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
ZZR-1100 C-malli -92 on kyseessä
Saako tuohon jonkinlaisen digitaalisen näytön, mikä pykälä kulloinkin on päällä, siis helposti ja tarvitaanko ammattimiestä?
Hinta-arvio töineen?
Tais tää sama kyssäri tulla johonkin toiseenkin paikkaan, mutta liekö väliä, vastaus kiinnostaa![]()
Onko kellään ZZR:ssä sarvissa korotuspaloja?
En ole oikeen rapakon tältä puolelta löytänyt moisia netin syövereistä joten mistä löytyy ja vielä järkevän hintaisia?
keväällä löysin jostain nettikaupasta mutta linkki on tallessa toisella koneella. pitää kaivella illemmalla.(KAREPA @ Marras. 06 2009,11:01) kirjoitti
halvalla niitä ei saa mistään (tai mikä on halpa).
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Ja vielä mistä löytyy tarroja moiseen vekottimeen? Pitäisi maalata toisen puolen alakate
joo, ne raiserit mitä kattelin oli tuolta: http://www.zianet.com/genmar/k101.html
tarroja kannattaa kysellä http://www.hart-tapes.com/orig/index.php
tai http://www.xtreemedecals.com/default....ord=ww1
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Eipä ollut se tarrahomma niin simppeli. Tarrat feidaa eli liukuvärillä menee yläosasta sinisestä alaosan valkoiseen. Tarrahemmo ei pysty tekee moista vaatii silkkipaino juttuja. Pitää käydä paikallisista putiikeista kyselees
Joulupukki saapui varhain tänä vuonna.
FedEx toi eilen Brembon etujarrujen muunnossarjan, joka sisälsi jarrulevyt, satulat ja letkut. Sain "edullisesti" kun oli kuulemma liikkeen viimeinen satsi eikä uusia enää tule.
Kyllä on nätit - saattavat auttaa pysähtymiseenkin![]()
ZZ-R1100 1991
Tarrahomma vaan monimutkaistuu. Sumekolla tarrat maksaa n.110 eur/kpl. Paikallinen tarrapaino pystyy tekemään melkein samanlaisen jos löytyy oikea fontti jostain. Kaikki apu otetaan kiitollisin vastaan. Ja jos tarroja painetaan enempi niin hinta kevenee silkkipainossa(KAREPA @ Marras. 08 2009,21:45) kirjoitti
Mistä saat katteen oikean värikoodin?(KAREPA @ Marras. 06 2009,19:27) kirjoitti
Itse teetin ne alakatteen teipit eräässä mainosfirmassa,, ottivat kuvia ja mittoilivat ja lopputulos oli ihan hyvä omasta mielestäni, varmaan on samaisen frman koneella se sapluuna teipin tekoon vieläkin,mutta katteen väriä en saanut mistään ja vivahde-eroa on, kun katteet laitettiin paikalleen, selkeesti huomaa tarkkasilmäinen, että mututuntumalla valittu väri
Täältä löytyy ainakin. http://www.colorrite.com/product....591.cfm Pitää käydä paikallisessa maali liikkeessä kyselees.(TZETZETÄR @ Joulu. 08 2009,03:26) kirjoitti
Rupesin säätämään mopon venoja ja nyt pitäisi saada säätöpaloja jostain tai vaihettua. Löytyykö Jyväskylän seudulta ketään/paikkaa jossa voisi paloja vaihella edullisesti tai mistä löytyy palasarja edullisesti. Ja miten niissä on eri kokoja tuntuu toi 240 ja 235 olevan suosiossa
Tarve on:
1 kpl 225
1 kpl 230
3 kpl 235
6 kpl 240
Luulisi löytyvän Jyväskylästä liikkeistä jossa Kawan huolto niin irtopaloina noi tarvitsemasi palat. Vanhat palat sitten vaihdossa liikkeeseen niin kaikilla hyvä mieli.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Päivitetääs tuota omaaki projektia... Marraskuussa tuli käytetty kone englannista ja jos sitä viikonloppuna alkaisi laittaa paikoilleen. Ainoa vaan että kone on c-mallista mut eipä siinä ulkopuolella oo muuta eroa ku etuhammasratas on hieman erinlainen. Venttiilikopan tiivisteet haen tänään ja vaihdan ne. Venttiilinvälykset oli kohdillaan ja palojen paksuus oli 2.45mm eli ei oo venat painuneet vielä kanteen. Vanha kone joutaa myydä jos joku tarttee. Kone on purettuna ja kampiakseli,mäntä ja (ehkä?) kiertokanki on hajalla, muuten ok. saa nähä koska saa ekat savut otettua koneesta. Ja toimiiko se ollenkaan.![]()
Jykylässä huoltojen asenteessa hiukan parantamisen varaa..(Joko ei palvella tai sitten tulee ryöstetty olo) Tilasin täältä paloja http://24mx.com/ Hot Cams ja 2€ pala(TuomasJ @ Tammi. 06 2010,15:46) kirjoitti
No niin, nyt olis pyörä pian kasassa. Mutta mutta, miten noi puolille tulevat johdot oikein meni? Molemmissa puolissa on vihreä ja musta napa. Toiselle puolalle tulee punainen ja musta johto, ja toiselle punainen ja vihreä johto. Onko näillä vaaraa rikkoa jotain jos laittaa väärinpäin ja kokeilee käyntiin? Kiitoksia jo etukäteen!(Henkka81 @ Tammi. 15 2010,10:28) kirjoitti
Tässä, ole hyvä, toivottavasti saa selvää:
![]()
Harri
ZZR-1100 D
joo tää auttoi paljon! kiitoksia kovasti!(hsippo @ Tammi. 28 2010,11:49) kirjoitti
Terve kaikki Kawamiehet(ja naiset)Jokke täältä ruotsista,käyn huomenna hakemassa zzr 1100 93 mallisen joka on mennyt 72 t kilometriä,tuotettu saksasta vuonna 2000,turkoosi ja musta ,tosi komea!!Maksan 24 t kroonua siitä.Onko hyvä ostos,mulla on ollut aikasemmin gpz 900,onko paljon eroo niillä?Onko mitään erityistämitä pitää kattella erityisesti?Ei kuulemma vie tippaakan öljyä eikä tipu myöskään mistään...anteeks vähän huono suomi,oon asunut täällä 31 v,nyt oon 49.kirjotelkaahan mitä tykkäätte ja hyvä sivu teillä on tämä!!!Jokke
Joo,pitää lukee mitä kirjottelette..oon muuten kotosin nokialta,syntynyt tampereella!!Mutta muutin ruotsiin kun olin 20 v,30 vuotta tulee täyteen täällä sveanmaassa ensi kuussa...
Meni hermot pakkasiin niin lykkäsin sit pyörän aamulla olkkariin ja kasasin loput siellä!ei palellu sormia. Nyt on sit ekat savut otettu ja hyvin tuntui toimivan. Ajamaan ei tietenkää päässy niin vaihteiden toimivuudesta ei ole vielä täyttä varmuutta mut kaikki ainaki menee päälle.
Muija ei yllätysyllätys ollu ku alle 2min kotona ku tuli töistä ja näki mitä oon tehny...
Mut nyt pari olusta naamaan ja kesää odotellessa!
jos et vielä ole ehtinyt koko ketjua alusta lukemaan, niin eipä näissä muuta erityistä ole kuin venttiilien välysten säännöllinen tarkastaminen.(jokkev @ Tammi. 29 2010,22:00) kirjoitti
kampiakselin voiteluongelmista on myös ollut juttua, kolmos-kaulan lähinnä, jos ajelee etupää kovin korkealla.
muuten ihan luotettava peli.
omallani on ajettu pian 150tkm ilman alakerran avausta. edellisten omistajien toimesta on tehty 2 kansiremonttia ja mahdollisesti kolmas on edessä: ykkösen imun (muistaakseni) säätövarat on loppu ja toissa talvena jouduin jo ohuinta saatavilla olevaa säätöpalaa hieman itse hiomaan lisää.
teretulemast foorumille.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Moron.
Mites ootte säädellyt mopoistanne noi venttiilit?? Itellä D-mallin zetori ja säädin viime talvena toleranssien yläpäähän eli imu 0.20 ja pako 0.25 ni alkovat katteleen liikennevaloissa et mikä se siinä vieressä säksättää. Kaveri viel vinoili et kuuluu viel 50 vauhdissa jos ajelee takana ni sellai rallatus et jättäyty suosiolla taaemmas...... Oletteko säädelly toleranssin minimiin eli imu 0.15 ja pako 0.20.
Kannattaako?![]()
Onko tarkat minimit 0.13 ja 0.18![]()
Kawasaki ZZR 1100 -93
Kaverille säädeltiin pari viikkoa sitten D-malliin, niin nyt heitettiin jopa paksumpaa palasta kiertoon..(Terppis @ Helmi. 02 2010,22:50) kirjoitti
Vajaa 60tkm mittarissa ja taitaa ohuin pala olla 235 ja keskimääriin siellä on 245 - 255 palasta. Että ei se painuminen ainakaan kaikissa yksilöissä ole ollenkaan ongelma..
Välyksien kanssa pelaamisella ei voi mekaanisiin ääniin vaikuttaa, jos välykset ovat edes oikealla "hehtaarilla".
Säksätyksen syy on mitä varmimmin ketjunkiristäjän jousen kuoleutumisessa..
Tämän kysisen zetorin säksätys loppui parilla prikalla kiristäjän jousen alle.. Myös jousen esijännityksen lisääminen venyttämällä auttaa, mutta ei ole toimenpiteenä kovinkaan "pro.."
Edit: mittasitko välykset nokan ja keinun välistä, vai keinun ja venttiilin välistä.. Jos nokan ja keinun väliin säätää vaikka 0.25, niin silloin on venttiilin ja keinun välissä reilusti yli 0,30. Eli voi jo alkaa kalkattamaan?
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Olen minäkin havainnut että liian suuri venttiilinvälys aiheuttaa naputusta. Kyseisessä tapauksessa yksi säätöpala puuttui kokonaan.(Terppis @ Helmi. 02 2010,22:50) kirjoitti