Sivu: 15 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 2024:sta
  1. #421
    Taitaa mennä vähän offtopic, mutta todettakoon lyhyesti, että aina saadaan vastuuseen jos on tarvetta ; )
    ...ei vaan, kaipa voisit jonkun kirjallisen sitoumuksen antaa tuolle firmalle, että kannat työn teettäjänä täyden vastuun suoritetusta korjauksesta (sis. mahd. kolmansien korvausvaatimukset), vapauttaen heidät samalla kaikesta vastuusta. Mutta enpä usko, että tavallinen korjausfirma jaksaa näitä alkaa miettimään, helpompi sanoa vaan koko hommalle ei.

    kapsu
  2. #422
    no pitää jotain muuta ropattavaa sitten keksiä talven varalle. vaikka purkaa jarrut
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  3. #423
    kokeiles kysyä roista lynxi-kelekkatehtaalta tai siis kelahaaran jampalta. se muistaakseni tekee tai tietää kuka tekee iskareita siellä. jamppa on se pohojosen turboguru.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #424
    Huolsin mopoa päivällä kun en muutakaan tekemistä hoksannu.
    Nostin akun pöydälle ja kas kummaa hapot oli taas kadonnut taivaalle. Keskimäärin 3 cm joka kennossa nestettä pohjalla, ihme että yleensä pelannu koko laitos.
    Muistaakseni edellisen kerran lisäsin akkuvettä joskus kesäkuun alulla. Noh ei muutakuin uutta nestettä tilalle ja taas mennään...

    Laitoin samalla ne seosruuvit 2 kierrosta auki, saas nähdä paraniko vai minkä teki...

    Startatessa kuuluu aika terävä "kops" ääni pari kertaa kytkinkopan takaa, veteleeköhän se laturin ketjunkiristin viimesiään. *Onko muilla minkäännäkösiä kokemuksia siitä?

    Passaako D-mallin kaasarit tähän C-koppaseen kuinka helpolla??
    Ois tiijossa vähän ajetut kaasarit, niin kiinnostas tämä swappi kun omat on jo aika louskut...



    B-King K8, The Black One.
  5. #425
    no tulihan sitte ajeltua ... 2600+ km viime viikonloppuna .
    kävin siellä jänkhällä ja hauskaa oli
    eikä siinä vielä kaikki,vettä satoi koko matkan molempiin suuntiin,

    lauantai oli makee ajopäivä ,ajeltiin kaverin kanssa pitkin ja poikin ympäri inaria,eipä muuten ollu monta zetoria kaunispäällä,joten pidän palkinnot ite!!

    joku oli tuhonnu oman zetorinsa oulun motarilla,seiso siellä kaiteeseen nojaten etupää romuna ,miten lie käynyt.

    takarattaita saa muuten erilaisia,mieltymyksen mukaan 44,45,47,ja 49 piikkisen,mulla on omassa se 49 ja kyllä meinaan lähtee...

    kulutus oli matka-ajossa n.5,2 eli noin 370 km tankilla,niin että sillä vielä pääsee ajamalla tankille.keskinopeus oli hiukan yli 100

    renkaat kesti hienosti, eikä keskialuelle tullu tasasta kohtaa, oikeestaan vaikee edes huomata kulumista, Avon sport touring.

    öljyä ei kulunut yhtään , kyllä nää on hienoja laitteita nää vanhat Kawat...

    noista vastuista et pysty yritystä vapauttamaan millään,jos jotain sattuu,tai jostai syystä mennään oikeuteen,yritys maksaa AINA.

    jarruja ei muuten ole vieläkään...
    sintterit pitää kuivalla jo suht siedettävästi mut sateella on ihan hirvee viive...

    notta sellaasta.

    -ville-
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  6. #426
    Mitenkäs, viisaammat, näiden venttiilinseettien kanssa? Kun ilmeisesti ainakin C-mallissa on vielä tuota ongelmaa, että venat painuu seetteihinsä, mutta oliko D-mallissa uusi, parempi kansi, josta tuo onkelma puuttuu? Notta tietää, että varooko tollastakin.
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
  7. #427
    Lainaa (sähköorava @ Elo. 23 2008,22:32) kirjoitti
    Mitenkäs, viisaammat, näiden venttiilinseettien kanssa? Kun ilmeisesti ainakin C-mallissa on vielä tuota ongelmaa, että venat painuu seetteihinsä, mutta oliko D-mallissa uusi, parempi kansi, josta tuo onkelma puuttuu? Notta tietää, että varooko tollastakin.
    ongelma alunperin oli kaiketi venttiilien pinnoitteessa, ei kannessa.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  8. #428
    Oisko kellään jääny nurkkiin pyörimään Ramair systeemin etummaista säiliötä sisuskaluineen, sen pitäisi olla 91.5-93 vuosimallista. (tunnistaa siitä että se ritilä ja pieni putki tulee katteen tasalle.)


    Ois tarvis!



    B-King K8, The Black One.
  9. #429
    Lainaa (sähköorava @ Elo. 23 2008,22:32) kirjoitti
    Mitenkäs, viisaammat, näiden venttiilinseettien kanssa? Kun ilmeisesti ainakin C-mallissa on vielä tuota ongelmaa, että venat painuu seetteihinsä, mutta oliko D-mallissa uusi, parempi kansi, josta tuo onkelma puuttuu? Notta tietää, että varooko tollastakin.
    Joo, D-mallissa tuo seetiongelma on jo pois.
  10. #430
    Lainaa (Wesipyssy @ Elo. 22 2008,19:14) kirjoitti
    Huolsin mopoa päivällä kun en muutakaan tekemistä hoksannu.
    Nostin akun pöydälle ja kas kummaa hapot oli taas kadonnut taivaalle. Keskimäärin 3 cm joka kennossa nestettä pohjalla, ihme että yleensä pelannu koko laitos.
    Muistaakseni edellisen kerran lisäsin akkuvettä joskus kesäkuun alulla. Noh ei muutakuin uutta nestettä tilalle ja taas mennään...
    Laita geeliakku, nii ei huku nesteet. Mulla toista kesää ajossa Bilteman geeli, hyvin on pelittänyt.
  11. #431
    Onko alkup kaasarin luistin jouset harvalla vai tiheällä nousulla? Ongelma on se kun en tiedä kummat kuuluu noiden factoryn neulojen kaveriksi... On nuo kaasarit koottu vähän miten sattuu.
    B-King K8, The Black One.
  12. #432
    Minkälaisella periaatteella tuossa d-mallissa toimii tuo nokkaketjun kiristin? Pyörästä kuuluu joku ihme resonointi 4500-5000 kierroksen paikkeilla jostain siitä vasemmalta puolelta. Äkkiseltään tuli mieleen tuo tuo nokkaketju yhtenä vaihtoehtona äänelle. En kyllä ole vielä kerennyt sulkemaan pois katteidenkaan räminä mahdollisuutta. Jotenkin kuitenkin muistuttaa cebarin nokkaketjun rallattelua tuo ääni... joskin terävämpi. Nokkaketju ja kiristin on vaihdettu edellisen omistajan toimesta n.20tkm sitten, joten ne tuskin finaalissa on.

    Rattaiksi tuli sattumien summana sitten eteen yhden pienempi ja taakse yhden isompi ratas kuin aikasemmin. Melko ripeästi tuntuu nyt lähtevän pyörä *
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  13. #433
    mekaaninen jousitoiminen sen pitäisi olla, jos on vakio eli orggis. jos onkin vaihdettu manuaalinen, niin sitä pitäisi kuskin osata säätää muutaman tuhannen kilsan välein. manuaalisessa lukitusmutteri auki ja ihan sormivoimilla nätisti kunnes toppaa ja sitten aavistus takaisinpäin ja sitten lukitusmutsku kiinni. niin ja koneen on syytä olla sammuksissa, hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #434
    Ja jos siinä on se vakio eli orggis jousitoiminen, niin on saattanut jäädä jumiin, tai jousi kuoleentunut sen verta, ettei kiristä tarpeeksi. Avaa se keskellä oleva ruuvi, alla on se jousi, ampuu ruuvin kaseikkoon jos ei oo tarkkana. Tuuppaa ruuvarilla tms. kiristimen jalkaa yks napsu sisään, ja kokeilemaan. Liikaa ei kannata kiristää, joutuu ottamaan irti kokonaan, että saa löysennettyä, ja sit joutuu todennäköisesti vaihtaan tiivarin.
  15. #435
    Lainaa (Wesipyssy @ Elo. 25 2008,15:13) kirjoitti
    Onko alkup kaasarin luistin jouset harvalla vai tiheällä nousulla? Ongelma on se kun en tiedä kummat kuuluu noiden factoryn neulojen kaveriksi... On nuo kaasarit koottu vähän miten sattuu.
    Hämärä muistikuva on et orggis tiheä ja Factori harva. Idea kait on, et Factoryn jousilla luistit nousevat sähäkämmin ylös. Eli vastaa kaasuun nopeammin.
  16. #436
    Joo, Gepan kanssa samaa mieltä. Orkkikset jouset pitkät, löysät ja tiheällä nousulla, factoryn taas harvalla kierteellä.....siis näin ainakin zzr1200, eikä taatusti eroa 1100:sta noilta osin.

    kapsu
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  17. #437
    -92 ZZR-1100 C. Levännyt tallissa käytännössä koko kesän. Eilen kone tulille pilotin avulla, ajoa vesisateessa yhteensä arviolta n. 50 minuutin ajan - toimi moitteetta. Kone sammuksiin normaalisti, mutta tämän jälkeen uudet käynnistysyritykset kaikki epäonnistuneita. Startti jauhaa niin paljon kuin akku antaa leipää, bensa alkaa haista mutta ei edes lupaa. Toimenpiteet tähän mennessä koostuvat mopedin tuuppaamisesta talliin kuivumaan, akun lataamisesta ja pienimuotoisesta CRC-hoidosta sulakeboksiin ja liittimille.

    Vinkkejä?
    .


    Zetor


    .
  18. #438
    Putkistokuumetta edelleen.. Onkohan kenelläkään kokemusta Predatorin 4-2 putkistosta? Ikinä en ole itse kyseisestä merkistä kuullutkaan, niin hieman askarruttaa.

    Tuossa olisi vielä linkki http://www.predatorexhaust.co.uk/unitrad....037
    ZZR 1100 -93
    ZX10R -05
  19. #439
    Lainaa (Djinn @ Elo. 29 2008,10:34) kirjoitti
    -92 ZZR-1100 C. Levännyt tallissa käytännössä koko kesän. Eilen kone tulille pilotin avulla, ajoa vesisateessa yhteensä arviolta n. 50 minuutin ajan - toimi moitteetta. Kone sammuksiin normaalisti, mutta tämän jälkeen uudet käynnistysyritykset kaikki epäonnistuneita. Startti jauhaa niin paljon kuin akku antaa leipää, bensa alkaa haista mutta ei edes lupaa. Toimenpiteet tähän mennessä koostuvat mopedin tuuppaamisesta talliin kuivumaan, akun lataamisesta ja pienimuotoisesta CRC-hoidosta sulakeboksiin ja liittimille.

    Vinkkejä?
    Tarkastitko jo että tuleeko kipinää? Kovastihan tuo syttypuolelle viittaa varsinkin jos ei edes lataamisen jälkeenkään lähe tulille. Strobolla on ehkä helpoin toi kipuna tarkastaa nääs jollei strobo vilku niin ei tule kipinääkään.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  20. #440
    Lainaa (JaL3 @ Elo. 29 2008,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Djinn @ Elo. 29 2008,10:34) kirjoitti
    -92 ZZR-1100 C. Levännyt tallissa käytännössä koko kesän. Eilen kone tulille pilotin avulla, ajoa vesisateessa yhteensä arviolta n. 50 minuutin ajan - toimi moitteetta. Kone sammuksiin normaalisti, mutta tämän jälkeen uudet käynnistysyritykset kaikki epäonnistuneita. Startti jauhaa niin paljon kuin akku antaa leipää, bensa alkaa haista mutta ei edes lupaa. Toimenpiteet tähän mennessä koostuvat mopedin tuuppaamisesta talliin kuivumaan, akun lataamisesta ja pienimuotoisesta CRC-hoidosta sulakeboksiin ja liittimille.

    Vinkkejä?
    Tarkastitko jo että tuleeko kipinää? Kovastihan tuo syttypuolelle viittaa varsinkin jos ei edes lataamisen jälkeenkään lähe tulille. Strobolla on ehkä helpoin toi kipuna tarkastaa nääs jollei strobo vilku niin ei tule kipinääkään.
    juu, voisko olla niin että tulpanjohdot on hapettunu tai kolot kannessa täynnä vettä.

    tykkään ehdotella vähän joka vikaan näitä vaihtoehtoja kun ite kärsinyt joskus samoista ongelmista
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  21. #441
    Lainaa (Djinn @ Elo. 29 2008,10:34) kirjoitti
    -92 ZZR-1100 C. Levännyt tallissa käytännössä koko kesän. Eilen kone tulille pilotin avulla, ajoa vesisateessa yhteensä arviolta n. 50 minuutin ajan - toimi moitteetta. Kone sammuksiin normaalisti, mutta tämän jälkeen uudet käynnistysyritykset kaikki epäonnistuneita. Startti jauhaa niin paljon kuin akku antaa leipää, bensa alkaa haista mutta ei edes lupaa. Toimenpiteet tähän mennessä koostuvat mopedin tuuppaamisesta talliin kuivumaan, akun lataamisesta ja pienimuotoisesta CRC-hoidosta sulakeboksiin ja liittimille.

    Vinkkejä?
    Akun jännite pitää olla yli 12v myös startatessa,startihan pyörii suhkoht ilosesti vaikka laskisi 10 voltiin mutta kipinää ei tule ja bensa haisee jolloin tulpat kastuneet .Aikoinaan uusin akun joka vuosi koska mulla varashälytin tyhjenti myös akkua ja jos seiso viikon ei käynnistynyt,startasi tietenkin.Nyt ilman varashälytintä kestänyt jo pari kesää ja käynnistyy vaikka seisoisi 2 viikkoa.Varashälyttimissä myös voi olla käynistyksen esto jos sulla semmoinen,kannattaa ohittaa kokeilun ajaksi.Muista myös sivu seisontatuen kytkin joka saattaa olla sökö,itsellä aikoinaan lähti käyntiin ja liikeelle lähdettäessä sammui,vika sivuseisonta kytkimessä.Olen monta kertaa ihmetellyt että miksi helvetissä sytytys ei voisi pelata jo 6 voltilla eikä vaatisi yli 12 voltia.Idiootimaista koska elektroniikka mahdollistais toiminnan vaikka jännite olisi 6-30v ja keksinnöt jo tehty 70 luvulla.Aikoinaan 500 kaksitahtikawassa siinä kolmepyttysessä vuosi 1974 oli elektroninen sytytys josta jännite tuli magneetosta ei edes vaatinut akkua.Mulla 1972 mach 3 taas vaati akun kun kärjet.Jos laturi tai akku hajosi sammui koko peli .
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  22. #442
    Lainaa (JaL3 @ Elo. 29 2008,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Djinn @ Elo. 29 2008,10:34) kirjoitti
    -92 ZZR-1100 C. Levännyt tallissa käytännössä koko kesän. Eilen kone tulille pilotin avulla, ajoa vesisateessa yhteensä arviolta n. 50 minuutin ajan - toimi moitteetta. Kone sammuksiin normaalisti, mutta tämän jälkeen uudet käynnistysyritykset kaikki epäonnistuneita. Startti jauhaa niin paljon kuin akku antaa leipää, bensa alkaa haista mutta ei edes lupaa. Toimenpiteet tähän mennessä koostuvat mopedin tuuppaamisesta talliin kuivumaan, akun lataamisesta ja pienimuotoisesta CRC-hoidosta sulakeboksiin ja liittimille.

    Vinkkejä?
    Tarkastitko jo että tuleeko kipinää? Kovastihan tuo syttypuolelle viittaa varsinkin jos ei edes lataamisen jälkeenkään lähe tulille. Strobolla on ehkä helpoin toi kipuna tarkastaa nääs jollei strobo vilku niin ei tule kipinääkään.
    Hauskaa oli.

    Seuraavana päivänä päädyttiin kaverin kanssa useamman starttiyrityksen jälkeen siihen lopputulokseen, että kipinä moposta todellakin on hukassa - pilotillakaan ei edes lupaillut. Haettiin kippikärry, tuupattiin fillari päälle ja eikun pajalle. Perillä taisteltiin pyörä alas kärryltä ja jonoon odottamaan pääsyä tutkittavaksi. Kaveri päätti piruuttaan kokeilla kuitenkin vielä kerran. Kone räjähti laakista käyntiin. Siinä sitten huuli pyöreänä väänneltiin kahvasta ja katseltiin - motti kävi kuin siinä ei ikinä mitään vikaa olisi ollutkaan.

    Go figure.
    .


    Zetor


    .
  23. #443
    Veikkaan että joku liitin otti kytkentää/kuivahti kuletuksen aikana. Toivotaan että pelittää vielä jatkossakin..
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  24. #444
    Mulla on kans aika vedenarka zzr,
    jos sen pesee kylmänä,ei se tahdo ottaa millään tulille, mut lämpimänä kaatosateessa toimii kuin ajatus.

    öljynä käytän mobil racing 4T synteettistä eikä ongelmia ole ollut,tosin kerran sytty öljynpainevalo 150 vauhdista ja sydän meinas pysähtyy ,mut vika olikin oljykellon johdossa joka roikkui kiinni nexxusten väliputken päällä ja oli sulanut

    alkaa olla ajokelit vähän viileät,joten pyörä on seisoskellut tallissa eikä kilometrit juuri enää lisäänny... pitää kattoo saanko sen 5000 täyteen *

    jos ei niin sitten pitää vaan keskittyä rakenteluhommiin ja keksiä jotain paranneltavaa...

    no voishan siihen vaikka laittaa jonkun muun etupään et sais huikan niitä jarruja parannettua... tai äh,on se ihan hyvä noinkin...
    täydellistä on vaikea parantaa!!!
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  25. #445
    Tulipa tuossa päivällä laitettua uudemmat kaasarit vanhojen tilalle, samalla laitoin ne d-mallin torvet siihen ilmanputsariin...

    Muuttui käynti aikas paljon kun vertas vanhoja 170 tkm ajettuja louskuja -00 mallin 24 tkm ajettuihin.

    Pitäs raskia vielä ostaa laajakaistalambda ohjaimineen ja siihen seosmittari niin sais sopat viimesen päälle kohilleen.
    B-King K8, The Black One.
  26. #446
    Lainaa (Wesipyssy @ Syys. 05 2008,21:46) kirjoitti
    Muuttui käynti aikas paljon kun vertas vanhoja 170 tkm ajettuja louskuja -00 mallin 24 tkm ajettuihin.
    Kuluuko noissa paljon muuta kuin luistit? Itellä on ed omistaja vaihtanu + yhen kalvon ja kuittien mukaan ei ole halapaa hommoo..

    Niin ja aisasta toiseen, paljonko takana kehtaa pitää painetta näillä keleillä? Edessä olen pitänyt sen 2.9 mutta laitoin nyt taakse 3.2 kun kuvittelen ettei se kuluisi keskeltä sitten niin paljon..
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  27. #447
    Lainaa (SamiN @ Syys. 05 2008,22:44) kirjoitti
    Kuluuko noissa paljon muuta kuin luistit? Itellä on ed omistaja vaihtanu + yhen kalvon ja kuittien mukaan ei ole halapaa hommoo..
    Juu, varmaan ne luistit on pahiten kuluneet. Oli niissä kalvoissa kans melkoisen eroa, oli paljo jäsymmän oloset näissä uudemmissa.

    Jotku sanoo että neulat ja neulaputket kuluu myös, tiedä sitten?

    Pensan syöttö menee järkevämmin näissä uudemmissa, kun vertaa vanhempiin.


    Tyhjäkäyntiruuvit taitaa olla nyt 1.75 auki, normilämmössä käy välillä tasaseen ja välillä vähän rynkyttämällä, oisko aavistuksen rikkaalla vielä ?
    Pitää kokeilla kylmäkäynnistystä ja sitä kuinka pian saa imun ottaa pois.
    B-King K8, The Black One.
  28. #448
    Edellisten käynnistysongelmien jälkeen takana on muutama satku ajoa ilman kummempia ongelmia. Pääasiassa fillari käkättää mallikkaasti. Juolahtipa kuitenkin mieleeni:

    Osakaasulla tasaisen hiljaista nopeutta ajettaessa, sekä moottorijarrutuksissa, pyörä tuntuisi hieman rätkivän ja rötäävän - tuppea käännettäessä kaikki kuitenkin pelaa mallikkaasti. Moposta löytyy asennettuna Devilin kokonainen ränni ja ilmeisesti syöttöpuolellekin jotakin on tehty, sillä kikutin on dynossakin joskus käynyt. Olisiko pätkimisen takana kuitenkin jonkinlainen ongelma seoksen kanssa? Käykö osakaasulla laihalla? Auttaisiko kenties kaasarien uudelleensynkkaus moiseen, vai vaaditaanko messevämpiä toimenpiteitä? Talveksi / ensi kevääksi kuitenkin jää, joten aikaa tutkimuksiin on.
    .


    Zetor


    .
  29. #449
    ihan täysin rätkivättömäksi kokohuutorännillä varustettua zetoria on melko hankala saada. synkkaus voisi ainakin tyhjäkäynnillä tasoittaa käyntiä, matalilla kierroksilla. kuitenkin kaasaripeli ja varmaan aika kuluneet ovat karburaattoritkin, kalvot, luistit, neulat. uusista kaasareista voisi olla jo enemmän apuja. jotkut ovat laittaneet suoravetoisetkin zetoreihin, ne taas kestävät. esim. mikuni rs-sarjan tai keihinin vastaavat. niidenkin säätäminen on tarkkaa hommaa kuin panisi hyttystä silmienväliin, mutta kun saa kohalleen, niin pysyy melko hyvin. ruisku olisi tietty tarkimmin säädettävissä. onhan zetori kuitenkin aikalaisiinsa nähden erittäin korkeaviritteinen motskari. siksikin on vain hieno pieni paukkuminen ja römpötys, se kertoo, että tehoa on pyydettäessä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #450
    Värkkäilin ajankuluksi bensan vähyydestä varoittavat valot palamaan koko ajan, samalla tutustuin siihen b-pumpun releeseen.

    Tulin siihen tulokseen että rele ainakin sökö, ja pyörä pelaa silti hyvin.
    Mikä virka tuolla pumpulla on? Patopaineen takiako se on että kaasarilla riittää soppa vai??
    B-King K8, The Black One.
Sivu: 15 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen