Miten olis Turengin Suviranta joku torstai?
Kokoontuminen eka jossain lähistöllä ja sitten porukalla Suvirantaan.
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Toi suviranta kuulostas ihan hyvälle... tullu kerran käytyä ja burgerit oli aika maittavia![]()
Kawasaki ZZR 1100 -93
Tullaan jos työvuorot sopii. Ens viikolla oon mopolla lapissa jos säät ja rahatilanne sallii. Tosin torstaina jo tääläpäin ku perjantaina pitää iltavuoroon. Tällä viikolla torstai on iltavuoro. Teen 6 päiväistä kolmivuoroa, 2 päivää samaa ja vuoro pyörii eteenpäin. Nyt ne meinaa siirtää keskeytymättömään eli 7 päiväseen. Lievästi karrikoituna se tarkoittaa että 3 viikkoa töitä ja 1 viikko vapaata.
Höpötetään ny jatkoa samalla. Sunnuntaina tällä viikolla pääsen yövuorosta 10:00 aamulla ja maanataina illalla pitäs olla utsjoella jossa mökki varattunavähä tiukkaa tekee ku pitäs nukkuakkin. Vielä en oo päättäny kummalla laitteella lähen. Kummassakin on omat huolensa. Zetorilla ajettu tänä kesänä joku 11 000 km ja samat renkaat. Yammu ollu vasta hetken ja ajettu 500km.
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 20.08.2014 klo 00:31.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Mullakin vielä Zetori ilman keulaa kun täytyy väillä hieman huoltaa.
Mutta ensi torstaina vois yrittää ehtiä![]()
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Oli sitten edellinen keulaputkien huoltaja unohtanut jousen prikan pois toisesta putkesta.
Eli ilmeisesti osa nro 92200A?
http://www.partsfish.com/oemparts/a/...c0c/front-fork
Ilman prikkaa jousi oli painunut hieman sisäputken sisään.
Ei sattuisi keneltäkään löytymään kyseistä prikkaa?
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Sattuuko kyseinen prikka olla täys pyöree vai ns. auki.
no, tuommosia osia löytyy, tosin ehkä vähän vanhemmasta kuin D4
http://www.vkukko.fi/prikka.jpg
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Olisiko kellään ylimääräistä kytkinkoppaa? Pitäisi ryhtyä tekemään koppaan tilaa lock-up-kytkimelle mutta mieluusti myös pitäisin mopon ajossa samaan aikaan.
Löytyis 93 D mallin koppa. Täytyy vähän kaivella että misä se on. LÄhen huomenna reissuun (4 päivää) joten jos on tuon reitin varrella niin kulkeutuu. Yhtään en pysty poikkeen ku on vähä kireä menomatkan aikataulu.
http://www.vkukko.fi/teno.jpg
ennen huomista 12:00 täytyy tietää otanko mukaan.
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
täältäkin löytyisi 93 D- malliin kytkinkoppa. tiedoksi.![]()
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
Gaagamel laitoin sulle yksityisviestin
GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
Oliskos se nyt tulevana torstaina ( 28.8 ) ajeltava sinne suvirantaan ?? Ainakin kelit näyttäisi kohtalaiselta , täältä kerkeäisi sinne kuuden pintaan paikalle..
Kawasaki ZZR 1100 -93
täältäkin saatais ehtiä. aamulla lähden utsjoelta pommittamaan alaspäin. Väliyöpyminen oulun korkeudella.
Torstai aamulla lähen siitä alaspäin.Rippuu vähä keleistä että kuinka matka etenee.
-vk-
edit : vähä on nihkeetä eteneminen näillä keleillä. Lähin 9:00 matkaan utsjoelta ja olin 19:00 pudasjärvellä(norjan kautta koukkaus). Skippaan tämän meetingin jos huomenna pidetään.
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 27.08.2014 klo 21:40.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Tulipa käytyy suvirannassa torstaina... eipä paljo zetoreita näkyny.... yks pikkunen ( 600 ) ja yks iso ( 1400 )![]()
Kawasaki ZZR 1100 -93
Mitenkäs onnistuuko tuohon ZZR:ään noitten jakoketjun laahaimien uusinta ilman
kannen irroitusta
Kyseessä ZZR 1100 -93?
Toinen lähtee irti mutta muistikuva sanoo että toisen kanssa tarttee irroittaa kansi, saattaa kyllä irrota ilmankin, ei muista aina kaikkee niin tarkkaan.
Onkos kellään kokemuksia (pidemmältä ajalta esim 10 000km) kuinka tuommonen 190-55 on ajella takana.
Sopiiko se sinne kunnolla ja onko vannekontakti ok.
Tälleen krapulassa on tuo googletusintokin vähän niin ja näin..
Pölötetään ny lisää tänne. Talvihuolto olis tällä kertaa seuraavaa:
- etujarrupalat
- takajarrupalat + satulan elvytys
- kaasarien neulaventtiilit
- koko bensalinjan putsaus
- venttiilien välyksien tarkistus. Kansi vaihtui viime toukokuussa
jos jaksaa/ on rahaa niin:
Penkin ehostus
teräspunosjarruletkut
ketjut + rattaat
Maalausoperaation alustus eli tankin lommojen täyttö/ suoristus.
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 12.02.2015 klo 12:25.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Terse. Oliskohan kellään takataskussa tai tallin perukoilla ylimääräistä zetorin mittaristoa mikä olis varustettu kellolla ?? vissiin -96 ylöspäin sellainen aparaatti pitäis mittaristosta löytyä. Olis helpompi ottaa varttimaililla aikaa ku vois laittaa molemmat kädet sarviinEi vaan ku ei oikeen oo paikkaa näille jälkiasennettaville.... Ebayssa näytti muutama olevan mut on mailimittareita..
Kawasaki ZZR 1100 -93
Terse taas... nyt oltaisiin erittäin kiinnostuneita vaihdevivun akselin stefan koosta... tuli vilkastua pyörän alle ja oli elämänsä ensimmäistä kertaa pissannu allepaikallistin vuodon juurikin tuohon stefaan , jos jollain olisi tieto ni vois hakee stefan valmiiksi kun alkaa purkaa
Äkkivilkaisulla KVG :stä.. koko olisi 13,3 x 18 x1 mit vit... onko millin paksusia stefoja olemassa??
Mutta ei ainakaan ole yleiskoko että mentävä pärnäsen korjaamolle..molle..molle![]()
Viimeksi muokannut: Terppis; 08.03.2015 klo 21:04.
Kawasaki ZZR 1100 -93
Onkos tuohon takajarrusatulan ilmaukseen joku niksi, ei oikeen tunnu ilmat lähtevän pois. Kaikenlaista on tullu jo kokeiltua.
en tosin takajarrua mihinkään tarvi mutta voishan se kunnossakin olla ku on nyt uudet palat paikoillaan.
Huomenna vois tehdä kevään ensi surffailut jos keli jatkuu tämmöisenä.
tänään tuli korkattua kausi.
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kawa15_01.jpg
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 13.03.2015 klo 17:55.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Moro
Alkaa kaikki mittarit näyttämään, että kevät tulee.
DSC_1794b.jpg
Vielä kun saa muoveihin pigmentit pintaan.
ZZR 1100 -94
CB 350 -74
Kevättä vaan kaikille, ota zetoriin 190 50 17 gummi, tikkaa kun unelma, stefan koko on 13*20*5 ja jarrun ilmaukseen saa jostakin romukaupasta ( honkkari, tarjoustalo, biltema) vitosella semmosen gummisen alipainepumpun, ite ilmaan alustamassaruiskulla letku vaan imupuolelle ja liipasin pohjaan.
Maailmalta löytyy sefoja ja muistelin että etolastakin olis niitä saanu.
Oma zetori palasina mutta myllyn kasaus alkaa huomenissa, katotaan kumpi hajoo, ukko vai motti.
Viimeksi muokannut: jurvelo; 14.03.2015 klo 22:51.
Onko ZZR:n pohja sellainen että tuolla voi koko pyörän nostaa?![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Olen epäileväinen.Jos olis joku kehtorunko mikä menis tasaisesti moottorin alta ja siihen sais tuettua, niin sitten varovainen ehkä. Tonnisatanen zetorikin painaa varmaan sen jotain 230 kiloa, niin jos se keikkuu pienellä tukipisteellä koneen alta nostetuna, niin en olis kyllä tekemässä mitään rempaa siinä. Taatusti on ennemin tai myöhemmin kylellään. En nyt tiedä ZZR:n koneen alustaa, mut vaikka tossa mun RF:ssä on moottorin alla ehkä 15 senttiä leveysuunnassa tukea/tukipistettä (pakosarjan kaksi vierekkäistä putkea), ja pituussuunnassa hiukan enemmän. Sitten toinen että onko painopiste kohdallaan että nostaako se etu- ja takapään samanaikaiseti ylös. Näppituntumalta sanoisin että suzkan RF:ssä ei ole mitään toivoa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Niin paitsi jos tuossa on keskiseisontatuki, niin sitten tilanne on ihan toinen.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)