Sivu: 47 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 2024:sta
  1. #1381
    jos jollain on 1 piikki isompaa takaratasta etusasti hyväkuntosta käytettyä niin vois kesän mittaan kokeilla..

    - tai infoa mistä niitä saa..

    Talvihuolto alkaa näyttää siltä että pikapuoliin saa laittaa katteet paikoilleen.Etukate täytyy vielä irrottaa ja ihmetellä että miksi valo näyttää vähän ylös säädöistä riippumatta.

    Kytkimen kasaan tällä viikolla vakiojousilla ku ei näytä jousia tähän hätään löytyvän.

    -vk-

    edit: jaha, kytkinjouset tulikin kuitenkin. Aika jämäkän oloinen kytkin nyte. Tiedä sitte mistä johtuu. Jousista vai ilmauksesta.
    Jos vaikka tällä viikolla sais mopon niputettua..
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 18.04.2013 klo 21:10.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  2. #1382
    Lainaa Terppis kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitatko keljonkankaan abc: tä ?? Täältä voisi ainakin ajella jos aikaistaisi johonkin 15:00 pintaan..
    Ei teillä olis vastaavaa suunnitteilla tälle vuodelle? Paikkakin olisi lähellä
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
  3. #1383
    ZZRä lähti sitten purkaamomiehen matkaan ja uusi tuli tilalle... Oli siinä siis jotain hyvääkin, että kolmosen laakeri oli hajonnut ja kampi niin kiero, ettei pysty koneistamaan. En enää jaksanut ruveta vaihtokonetta metsästää... Nyt riitti.
    Vaihdoin myös pienempään kyykkyyn
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  4. #1384
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    ZZRä lähti sitten purkaamomiehen matkaan ja uusi tuli tilalle... Oli siinä siis jotain hyvääkin, että kolmosen laakeri oli hajonnut ja kampi niin kiero, ettei pysty koneistamaan. En enää jaksanut ruveta vaihtokonetta metsästää... Nyt riitti.
    Vaihdoin myös pienempään kyykkyyn
    Oliko paljo ajettu kun laukesi ja oliko minkä merkkiset öljyt ja öljyä riittävästi?Oliko paljon keulapystyssä ajoa?
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  5. #1385
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Oliko paljo ajettu kun laukesi ja oliko minkä merkkiset öljyt ja öljyä riittävästi?Oliko paljon keulapystyssä ajoa?
    Vähän yli 101000km oli mittarissa. Mulla oli pari viimesitä vuotta, pääasiassa tallissa. Ajoa tuli varmaan n. 1000km.
    Myyjä puhui vaihtokoneista yms. mikä osoittautui ihan p*skapuheeksi.
    Oli kyllä hyvä pyörä ajaa ja tykkäsin niistä hetkistä todella
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  6. #1386
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Vähän yli 101000km oli mittarissa. Mulla oli pari viimesitä vuotta, pääasiassa tallissa. Ajoa tuli varmaan n. 1000km.
    Myyjä puhui vaihtokoneista yms. mikä osoittautui ihan p*skapuheeksi.
    Oli kyllä hyvä pyörä ajaa ja tykkäsin niistä hetkistä todella
    Mulla on siis ehkä tiedossa vielä 40000 kilsaa. Jousitusta/iskunvaimennusta pitäisi saada löysemmälle.
    Ostin sen isolta mieheltä ja tuntuu kun ajaisi tukilla. Kaks päällä hiukan parempi.
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
  7. #1387
    Lainaa Ladykawa kirjoitti Katso viesti
    Mulla on siis ehkä tiedossa vielä 40000 kilsaa. Jousitusta/iskunvaimennusta pitäisi saada löysemmälle.
    Ostin sen isolta mieheltä ja tuntuu kun ajaisi tukilla. Kaks päällä hiukan parempi.
    Saahan ne säädöt löysemmälle, sen kuin vaan ruuvvaa...

    Omalla C-mallilla oli ajettu about 140k kun sen myin eteenpäin. Alakerta alkup. kuosissa, yläkertaan pari remppaa.

    Jos haluaa pomminvarmaa ja sielutonta aikalaista, kannattaa ostaa 1000 CBR
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  8. #1388
    tosta ton ostaa vaikka kampiakselin http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Ninj...item35c6c9df31 ja taas ajelee.On jotkuu ajellu avaamatta alakertaa 170tkm,paljon riippuu ajotavasta ja öljyn määrästä,öljysilmä mieluummin täynnä kun puolillaan
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  9. #1389
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    On jotkuu ajellu avaamatta alakertaa 170tkm,paljon riippuu ajotavasta ja öljyn määrästä,öljysilmä mieluummin täynnä kun puolillaan
    Juuri näin. Öljypinta aina lähellä silmän yläreunaa tuntuu olevan ratkaisu alapään kestävyyteen. Kansainvälisillä foorumeilla jotkut kertovat ajaneensa yli 200.000 mailia (320.000 km) ongelmitta ja matka jatkuu.
    ZZ-R1100 1991
  10. #1390
    Muuten pelaa kawa ihan kohtuullisesti mutta vapaalla kylmällä koneella kulluu joskus tyhjäkäynnillä klak -ääni jommalta kummalta puolen. Epäsäännöllinen, kevyt ääni, ehkä nokkaketju...Kytkinpuoli oli talvihuollossa auki, sieltä ei löytyny mitään ihmeellistä. Nokkakiristäjää painon sormella kireemmälle, ehkä meni liian kireelle, pitää kokeilla pykälä löysätä. Sama ääni oli viime kesänä muutaman kerran. Puukalikka kuuntelua joku päivä ku ehtii ja on kylmä kone.

    -vk-

    edit: ilmeisesti nokkaketju. no, toivotaan että kestää tämän kesän , ei ny ehdi (ja jaksa) alkaa availemaan, ku on laukut sun muut kiinni ja maanantaina reissuun. Jännä sinänsä että välillä ääni on kateissa monta päivää. Ehkäpä joku jäykkä nivel ketjussa tai jotain.
    Kiristimen käsisäätö naksua jäykempään ei muuttanu mitään. Ens talven huolto-ohjelmassa onkin sitte ainakin nokkaketju ja kaasari osaston purku ...
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 30.05.2013 klo 11:27.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  11. #1391
    Mistäs johtuu että kytkin rupeaa luistamaan noin 20 minuutin ajon jälkeen? Siihen asti pitää hyvin.
    Öljyinä on Delvac MX15-w40 ja ne olen viimeksi vaihtanut viime syksynä. Mitä juoksevammaksi öljy käy sitä enemmän luistaa.

    Onko kyse siis kuluneista kytkinlevyistä vai kuluneista öljyistä?
    Suzuki S1 -84 -> Suzuki RG gamma 125 -86 -> Kawasaki ZZ-R 600 -90 -> Kawasaki ZZ-R 1100 -92
  12. #1392
    Muutama tuhat kilommetriä on takana kawasakilla ja tyytyväinen oon kyytiin ollu. Tosi vakaa ajettava ja voimaa tuntuu olevan aivan riittävästi.

    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Muuten pelaa kawa ihan kohtuullisesti mutta vapaalla kylmällä koneella kulluu joskus tyhjäkäynnillä klak -ääni jommalta kummalta puolen. Epäsäännöllinen, kevyt ääni, ehkä nokkaketju...Kytkinpuoli oli talvihuollossa auki, sieltä ei löytyny mitään ihmeellistä. Nokkakiristäjää painon sormella kireemmälle, ehkä meni liian kireelle, pitää kokeilla pykälä löysätä. Sama ääni oli viime kesänä muutaman kerran. Puukalikka kuuntelua joku päivä ku ehtii ja on kylmä kone.

    -vk-
    Tuo gaagamellin kuvaama klak-ääni kuulosti tutulta koska omassani kuuluu tyhjäkäynnillä samalla tavalla. Vedätettäessä ääni häviää eikä muutenkaan enää kierroksilla kuulu. Viaksi paljastui kampiakselin ja kytkimen välinen isohko hammasvälys. Vaatisi varmaanki kampuran ja kytkimen vaihtoa jotta äänestä pääsis eroon.
    ZZR 1100 -91
  13. #1393
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Saahan ne säädöt löysemmälle, sen kuin vaan ruuvvaa...

    Omalla C-mallilla oli ajettu about 140k kun sen myin eteenpäin. Alakerta alkup. kuosissa, yläkertaan pari remppaa.

    Jos haluaa pomminvarmaa ja sielutonta aikalaista, kannattaa ostaa 1000 CBR
    Vähän kun vertais kultaista noutajaa ja Rotikkaa.. Ei kiitos lapasia.

    Mulla näytti olevan silmässä niin paljon öljyä ettei rajaa näy. Täyttöreijästä työnsin rautalangan ja se kastui pitkältä matkalta. Ainakin sitä on tarpeeksi ja oli aika hyvännäköisetkin. Ajattelin vaihtaa, et tulis laitettua oikea määrä, mutta keskustelua luettuani, en vähennäkään öljyn määrää.

    Mulla ei ole omistajan käsikirjaa, joten mistähän löytyisi tieto mistä sitä jousitusta/iskunvaimennusta ruuvataan.
    Takana kaiketi joku kaasupatruuna. Voiko siitä päästää kaasua pois ja mistä tietää kuinka paljon, vai onko vain kokeiltava? Mulla ei ole ollut samaa "ongelmaa" muissa pyörissä. Mähän tunnen itseni suorastaan keijukaiseksi
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
  14. #1394
    takaiskarin alapäässä on sellanen muovirulla muistaakseni 4 asentoinen mistä voi vaimennusta säätää, ja takajousen alapäästä voi pyöritellä jousipainetta pienemmäksi niistä isoista muttereista jotka on jousen alla...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  15. #1395
    Lainaa Ladykawa kirjoitti Katso viesti
    Mulla on siis ehkä tiedossa vielä 40000 kilsaa. Jousitusta/iskunvaimennusta pitäisi saada löysemmälle.
    Ostin sen isolta mieheltä ja tuntuu kun ajaisi tukilla. Kaks päällä hiukan parempi.
    Mun zetorin mittarissa oli sellaset 100 000km kun se vaihtoi omistajaa ja koneen puolesta voisin kuvitella ettei ihan heti ole tiedossa rikkoja. Pitää tarpeeksi sitä öljyä sielä koneessa siten että se öljyä on siihen silmän yläreunaan asti muttei sen enempää. Ei se liikaöljykään ei kovin hyväksi ole sille koneelle.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  16. #1396
    Soittelin tänään mopo- ja rengasliikkeitä läpi kun piti saada reissurenkaat alle. Tampereen tienoilla siis. Edullisin oli 10e/kpl rengas irtovanteelle vaihto + tasapainotus . Kallein oli " se on jotain semmosta 100 - 150e ".

    Samalla tuli pestyä ketjut ja ruutattua rasvaa takalinkkuun. Edelleen se yks rasvanippa on yhtä kivassa paikassa ku ennenkin.

    jos ei kawa petä, niin kesäkuun alussa norjaan.... sivulaukut enää kiinni ens viikolla, sitte olis mopon suhteen valmista.



    -vk-

    110 cm leveä erikoiskuljetus starttailee maanantaina..

    http://www.vkukko.fi/lauk.jpg
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 30.05.2013 klo 11:31.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  17. #1397
    http://www.ikh.fi/images/wwwkuvat/Tu...5A_S_1_web.jpg

    Tällainen 45° vaihtamalla tilanne helpottuu huomattavasti. Malli mukaan, tämä vain esimerkki.

    Oma lepäilee vielä tallissa ja odottaa pientä kunnostutoimenpidettä.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  18. #1398
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    takaiskarin alapäässä on sellanen muovirulla muistaakseni 4 asentoinen mistä voi vaimennusta säätää, ja takajousen alapäästä voi pyöritellä jousipainetta pienemmäksi niistä isoista muttereista jotka on jousen alla...
    Kiitos. Tarvii hakasavaimen. Mulla yks poikinut iskari, niin täytyy kokeilla töissä jos löytyis siihen sopiva avain. ja tuo rullajuttu täytyy tarkistaa. Uskaltaakohan siihen kaasupatruunaan kajota? Mistä sen tietää paljonko siellä pitää typpeä olla ja mille painolle? Löytyyköhän tiedot ohjekirjasta? Sitä ei tullut pyörän mukana (tietenkään)..
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
  19. #1399
    koko iskarin voi avata, myös kaasupatruunan, paine on 15 bar.

    Tässä minun probleema

    Tervehdys vaan ja kiitos kun luet tätä.
    Ostin talvella käyntivikaisen 1100 ZZR:n c-malli, ennenkin raatojen kanssa taistelleena
    oletin saavani sen pelittämään mutta toisin nyt on toistaiseksi ja hyvät neuvot olisi tarpeen.

    Kone käynnistyy hyvin,käy tyhjäkäyntiä hienosti, kiertää pintakaasulla noin 4000 asti hienosti mutta sitten hanat auki
    isommalla vaihteella vaikka 4:nen niin eipä tapahdu mitään, alkaa röpöttämään.
    Röpöttävä alue on 4000-6500 välillä, kun päästään yli ton 6500 niin kiertää tapiin saakka moitteetta
    voisi sanoa että hei, me lennetään.
    Pako ja imupuoli vakio, ei siis vaparia eikä sliparia.


    Lista mitä on tehty:

    Moottori:
    Hoonattu ja rengastettu, paineet 12,5 bar tasaisesti.
    Venttiilit koneistettu ja säädetty tietty, säädöt vielä tarkistettu lämpimäksi käytön jälkeen.
    Nokka-akselit merkkien mukaan paikallaan ja pinnimäärät oikeat, tarkistettu sekin uudestaan.
    Nokka-akselit ja seuraajat kunnossa.
    Pickup coil.n ja roottorin väli säädetty oikeaksi.

    Sähköt:
    Tulpat uusittu jo pariin otteeseen sekä johdot ja hatut uusia.
    Akun jännite 12,8 volttia

    Kaasarit:
    Ilmanputsari uusi
    Kaasarit pesty pariin otteeseen
    Kalvot uutta vastaavat
    Luistin reikä auki ja luistit nousee ylös sekä liikkuu herkästi
    Bensan pinta tarkistettu
    Neulaventtiilit uusittu
    Suuttimet vakiokokoa
    Neula ja neulan putki hyvät
    luistin kalvossa olevat "suuttimet" paikallaan ja auki
    Bensapumpun paine ok ja tankista tulee vauhdilla, bensansuodatin poistettu koemielessä
    Imukurkut ehjät ja pehmeät, o-renkaat uusittu.

    Voiko tosiaan olla niin että CDI, puolat tai pickup coil aiheuttaa tuollaista röpötystä,
    kuitenkin alapää ja yläpää toimii moitteetta.

    Kertokaa mielipiteitänne ja faktoja jos on sattunut kohdalle vastaavaa.

    Kiittäen Jyrki
  20. #1400
    Aika pahan laitoit.

    Kaikki on näköjään käyty läpi, mutta jos tämä on tullut sinulle käyntiongelmaisena, niin oletko katsonut, mitkä neulat kaasareissa on? Laitoit, että "Neula ja neulan putki hyvät", mutta tarkistitko neulojen koodit?

    Vääränlainen neulan profiili voisi toimia juuri tuolla lailla: alhaalla ja ylhäällä OK, mutta välialueella seos on sekaisin.

    Toinen yritys: saisitko lainaan jostain CDI-boksin, niin sen osuuden voisi myös sulkea pois.
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  21. #1401
    Lainaa kawajack kirjoitti Katso viesti
    Aika pahan laitoit.

    Kaikki on näköjään käyty läpi, mutta jos tämä on tullut sinulle käyntiongelmaisena, niin oletko katsonut, mitkä neulat kaasareissa on? Laitoit, että "Neula ja neulan putki hyvät", mutta tarkistitko neulojen koodit?

    Vääränlainen neulan profiili voisi toimia juuri tuolla lailla: alhaalla ja ylhäällä OK, mutta välialueella seos on sekaisin.

    Toinen yritys: saisitko lainaan jostain CDI-boksin, niin sen osuuden voisi myös sulkea pois.
    koodit katsottu tietty, kiitos vastauksesta, vika paikallistettu.
  22. #1402
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    koko iskarin voi avata, myös kaasupatruunan, paine on 15 bar.

    Tässä minun probleema

    Tervehdys vaan ja kiitos kun luet tätä.
    Ostin talvella käyntivikaisen 1100 ZZR:n c-malli, ennenkin raatojen kanssa taistelleena
    oletin saavani sen pelittämään mutta toisin nyt on toistaiseksi ja hyvät neuvot olisi tarpeen.

    Kone käynnistyy hyvin,käy tyhjäkäyntiä hienosti, kiertää pintakaasulla noin 4000 asti hienosti mutta sitten hanat auki
    isommalla vaihteella vaikka 4:nen niin eipä tapahdu mitään, alkaa röpöttämään.
    Röpöttävä alue on 4000-6500 välillä, kun päästään yli ton 6500 niin kiertää tapiin saakka moitteetta
    voisi sanoa että hei, me lennetään.
    Pako ja imupuoli vakio, ei siis vaparia eikä sliparia.


    Lista mitä on tehty:

    Moottori:
    Hoonattu ja rengastettu, paineet 12,5 bar tasaisesti.
    Venttiilit koneistettu ja säädetty tietty, säädöt vielä tarkistettu lämpimäksi käytön jälkeen.
    Nokka-akselit merkkien mukaan paikallaan ja pinnimäärät oikeat, tarkistettu sekin uudestaan.
    Nokka-akselit ja seuraajat kunnossa.
    Pickup coil.n ja roottorin väli säädetty oikeaksi.

    Sähköt:
    Tulpat uusittu jo pariin otteeseen sekä johdot ja hatut uusia.
    Akun jännite 12,8 volttia

    Kaasarit:
    Ilmanputsari uusi
    Kaasarit pesty pariin otteeseen
    Kalvot uutta vastaavat
    Luistin reikä auki ja luistit nousee ylös sekä liikkuu herkästi
    Bensan pinta tarkistettu
    Neulaventtiilit uusittu
    Suuttimet vakiokokoa
    Neula ja neulan putki hyvät
    luistin kalvossa olevat "suuttimet" paikallaan ja auki
    Bensapumpun paine ok ja tankista tulee vauhdilla, bensansuodatin poistettu koemielessä
    Imukurkut ehjät ja pehmeät, o-renkaat uusittu.

    Voiko tosiaan olla niin että CDI, puolat tai pickup coil aiheuttaa tuollaista röpötystä,
    kuitenkin alapää ja yläpää toimii moitteetta.

    Kertokaa mielipiteitänne ja faktoja jos on sattunut kohdalle vastaavaa.

    Kiittäen Jyrki
    Kiitos tuosta tiedosta.
    Just pari tuntia sitten mopo kävi penkissä ja tuomio oli, et hevosia hukassa...viety makkaratehtaalle.
    Suutinsarja tilaukseen, venttiilien säätö ja puristusten mittaus.
    Vanhojen kawojen ongelmaa kuulemma. Alkaa olla iltapuolen kulkija.
    No toivotaan et noilla saa pelin vielä timmiin muutamaks vuodeks.
    Tilaan Sormilta tuon suutinsarjan, näkyi maksavan 148 euroa.
    Mulla vaihdettu tehoputki ja paukuttaa tyhjäkäynnillä putkessa, välillä sammuu kun kierrokset laskee.
    Saa kuulemma liian vähän soossia.
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
  23. #1403
    Näissä vanhoissa (mutta hienoissa) kaasarikoneissa käyntihäiriöiden korjaamiseen kaasuttimien ultraäänipesu on usein paras ratkaisu. Kaasuttimia voi liottaa, harjata, törkkiä jne vaikka kuinka käsipelillä mutta kaikkea ei kuitenkaan saa puhtaaksi. Pahimmillaan liian ronskeilla otteilla saattaa aiheuttaa vaurioita.
    ZZ-R1100 1991
  24. #1404
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    koodit katsottu tietty, kiitos vastauksesta, vika paikallistettu.
    Et sitten halunnut kertoa, mikä oli vikana...?
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  25. #1405
    Lainaa kawajack kirjoitti Katso viesti
    Et sitten halunnut kertoa, mikä oli vikana...?

    se oli tuolla toisessa ketjussa ,että kumiset imukurkut vuotaa ,eli imuvuoto sekoitti kaasarit...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  26. #1406
    kava vaihtu kavaa 1100 91vm en ois uskonu et mite hyvä peli o ajella kaikelaista viripalikkaa laitettu toimii ku ajatus onkoha näis mitää ihmeellisiä vikoja ollu nii malli on zzr
    Viimeksi muokannut: zx 9r; 15.06.2013 klo 20:07.
  27. #1407
    ELI ilmanputsarin sisällä olevat imutorvet aikaa myöden kovettuneet, sekoitti main air jetin ilman kulun, jatkettu main air jetin putkee hieman että tulee putsarikotelon sisälle, toimii loistavasti.

    Toisin sanoen VIKA EI SIIS OLLUT IMUKURKUISSA jotka ovat kiinni kannessa vaan putsarin sisällä olevissa kiihdytystorvissa.

    Kiittäen kaikkia osallistujia

    jyrki
  28. #1408
    Lainaa zx 9r kirjoitti Katso viesti
    kava vaihtu kavaa 1100 91vm en ois uskonu et mite hyvä peli o ajella kaikelaista viripalikkaa laitettu toimii ku ajatus onkoha näis mitää ihmeellisiä vikoja ollu nii malli on zzr
    Onneksi olkoon. Jos kaikkien palikoitten kans käy ja kukkuu niin sehän on vaan plussaa. Ihmisen tekemä laitehan se on joten joskus vikojaki tulee. Jos vaan kehtaa koko keskusteluosion läpi lukasta niin kyllä sieltä selviää mitä vikoja zzr:ssä vois olla.

    Tuossa muutama kuvaa omasta:

    https://lh5.googleusercontent.com/wl...E=w877-h526-no
    https://lh4.googleusercontent.com/-_...511_153017.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-K...511_153410.jpg
    Viimeksi muokannut: Karikko; 26.04.2014 klo 14:24.
    ZZR 1100 -91
  29. #1409
    Onnittelut uudelle zetorimiehelle, vikoja on joka mopossa joten ei kawassa nyt sen ihmeempää juuri ole.
    Pätee sama säänyö kun muihinkin, huonosti pidetty niin saa kädet täyteen paskaa, hyvin pidetty niin pelaa vuosia eteenpäin.

    Legendat kertoo että venttiillivikoja, tuohon voi uskoa jos haluaa, enemmän vanhempien kawojen ongelmaa.
    Romiksilla ja Ebayssä on liian paljon vanhoja kansia kaupan kohtuu hintaan tai välillä sika halpoja (alle 50 egee).
    Mikäli tuo kansiongelma olisi laaja niin käytyttyja kansia olisi vähän ja hinta sen mukainen.

    Avasin oman myllyni 70 000 km ajettuna ja yhtään painaumaa tai rotanreunaa ei ollut venttiileissä tai seeteissä, koneistin ne nyt vaan aikani kuluksi kun kerran auki oli. Nokat ja nostimet oli ok, ne on enemmän 1200 zzr:n murheita.

    Kakkosen rattaita haukutaan myös, no kaiken saa rikki jatkuvalla raa-alla ajolla, niitäkin on kaupan riittävästi.
    3:n kangen laakerointi on ehkä yksi vikakohde mutta älä keuli jos et ole rakentanut patolevyjä öljypohjaan ja vaihda öljyt usein, kaikki ei tunnu muistavan että laatikko ja kytkin on samassa ölpässä ja niistä sitten irtoaa aina hiukkasia, osa jää suodattimeen osa ei.

    Varmaan yleisin ja takuuvarma on startin ketju, aivan naurettava systeemi joka kiristää ketjua, ihan kun kotona kudottu väliaikainen vimputin. Helppo vaihtaa uus ketju.
    Viimeksi muokannut: jurvelo; 15.06.2013 klo 22:35.
  30.  
  31. #1410
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Legendat kertoo että venttiillivikoja, tuohon voi uskoa jos haluaa, enemmän vanhempien kawojen ongelmaa.
    Romiksilla ja Ebayssä on liian paljon vanhoja kansia kaupan kohtuu hintaan tai välillä sika halpoja (alle 50 egee).
    Mikäli tuo kansiongelma olisi laaja niin käytyttyja kansia olisi vähän ja hinta sen mukainen.


    Ei niissä venoissa vikaa ollut vaan c-mallin kansissa jotka oli liian pehmeää tavaraa ja venat painu kansiin sisään. Saattaa olla juurikin se syy miksi niitä alkupään kansia saa halvalla...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivu: 47 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen