Sivu: 45 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 2024:sta
  1. #1321
    En ole tarkemmin tutkinut. Toi pyörä kun on ollu tohon ikään melko monella ni ei tiedä mitä se pitää sisällään. Joitakin patentteja korjanneena en ylläty jos kierteet on menny. Ainakin tiiviste massaa siihen on käytetty. Pitää ottaa työnalle kunhan saa nää yövuorot ohi. Uus tiiviste on jo tilattu.
  2. #1322
    Etupään kanssa vieläki täälä säädetään. Liukuholkit vaihdettu ja emälaakerit. En vieläkään ole täysin tyytyväinen keulaan, jotenki löysä. No, kaipa se tästä ku ihmettelee lisää.Mittailin putket ja alaosat myös. halkaisioissa ei merkittäviä eroja kulutuskohdissa.alaosissa tais olla yksi sadasosa verrattuna ylä ja keskikohtaa. Varsimittakellolla kattelin. Keula on tällä hetkellä semmonen että ku mopoa vähän lykkää tanko käännettynä ja lyö etujarrun pohjaan niin etupyörän akselin kohta(ja siis teleskoopin alaosan alinkohta) liikkuu mopoa kohti noin sentin. Etuhaarukka joustaa toki vähän aina mutta tuo tuntuu vähän liialliselta. eilen ajelin parisataa kilsaa ja voi nyte jo ihan hyvin ajella jopa 120 vauhti oli ihan ok. sivutuulella oli aika vänkyrä. Tosin nuo räikkäsäädöt voi olla eri asennossa kun naksuja ei löydy, täytyy ruuvata tangot pois putkien sisältä ja säätään siinä jos vaikka naksut löytyis.



    Sitte kysymys. Mistä mahtaa jostua että jäykkyyssäätöraikät toimii irrallaan mutta ei paikallaan. Eikö niitä paikallaan pitäisi saada säädettyä? Pyörii kyllä mutta naksuja ei löydy, irtoräikkä (etupää purettuna toimii kyllä) ...

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 04.08.2012 klo 09:59.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  3. #1323
    Nyt tarvis tietää kokemuksia kyseisestä pyörästä! On tullut ajankohtaiseksi vaihtaa pyörää ja tämä on yksi vaihtohdoista.. ZZR 1100 60 tkm -99 malli kyseessä. Viat kiinnostaa ja yleensä kaikki muukin, pituutta itellä 190 cm mutta tuskin tämän pyörän kans ongelma?

    Mihinkä kannattaa kiinnittää huomiota?
    Se maksaa kuka nauttii!

    Suzuki GSF 1250A -08 Exät:KTM 950 SM -06, KTM 990 SD -07, Suzuki GSF 1200S Bandit -06, Yamaha XJR 1300 -03, Suzuki GSX 750 -01
  4. #1324
    Ei noissa tuon ikäisissä noilla kilsoilla juuri vikoja ole; vanhemmissa joitain tyyppivikoja mutta ei 1999-malleissa. Osta pois jos ei paljon yli 5000 maksa.
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
  5. #1325
    No jos lukaset kaikki sivut läpi tästä ni eiköhän saa jonkinlaisen mielikuvan ?
  6. #1326
    Haha, kyllä nyt kelpaa taas ajella kaamokseen: tuli masenneltua zetoriin Stormin kahvalämppärit ja tuntuis olevan potkua niissä, eipä enää jäädy näpit ihan tosta noin vaan. Asennukseen meni noin 20 minuuttia. Ja nyt näkeekin jotain, hilpaisin tuohon samalla ProLuxin motoxenonit, asenukseen meni noin 30 min kun toi etulanpun vaihtaminen on muutenkin mitä on. Toi Proluxin setti on siitä kiva että lyhyillä on edelleen halogeenivalo mutta pitkät sytyttää sitten tuon xenonin, ja kun se halogeenipoltin on suoraan siinä xenonin vieressä niin syttymisaikakin on aivan onnettoman lyhyt kun on kokoajan lämmin. Kelpaa. Vielä pitäis asentaa xenon-sumarit kuhan tuo postipirkko ne jossain vaiheessa kiikuttaa kotio. Se on kuitenkin näihinkin aikoihin jo melkoisen pimeää kun 2300 alkaa työt ja työmatkaa on se 70km/suunta. Ja niitä penteleen perkeleen suuria metsäpyitä on jokseenkin tarpeeksi tuolla teillä ainakin meilläpäin. (siis metsästävä kaveri lajitteli riistalajit seuraavasti: 1: pienet metsäpyyt, 2: metsäpyyt ja 3: perkeleen isot metsäpyyt, joilla saattaa olla karvapeite ja sarvet). Miltei päivittäin näkyy joku kauris, valkohäntäpeura tai hirvi, jäneseläimiä näkyy päivittäin. Ei ole liikaa valoa.

    Jotta näin.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  7. #1327
    Ja sitten ajelet pitkät päällä keskellä kirkasta päivää niinkuin muutkin uusavuttomat "motoristit" vai?
  8. #1328
    Lainaa Kawa-sika kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten ajelet pitkät päällä keskellä kirkasta päivää niinkuin muutkin uusavuttomat "motoristit" vai?
    ...ööö, keskellä päivää harvemmin tarttee lisävaloa pimeyden takia...? Noi mun työmatka-ajat kun ajoittuu tuohon 2200-0600 väliin ja päivät menee yleensä nukkuessa. Ja tuskin toi lisääntynyt valomäärä siihen vaikuttaa jos yleensäkin ajelisin päivällä pitkät päällä vai? Mulla on sitten varmaan pakussakin aina pitkät päällä kun siinäkin on lisävalot... ...tosin nyt kyllä väki varmasti muistuttaa että on muuten pitkät. Ainakin näkyy, toisin kun useat vanhoillisavuttomat motoristit jotka ajelevat ilman valoja, niitä tulee meinaan melkoisen usein vastaan. Ja ilman huomioliivejä, herran jestas mitä toimintaa, milläs autoilija huomaa sellaisen mopon kun äänenvaimentimetkin ovat extra e-leimoilla varustettuja ettei vaan kuule sitä miltei enimmäisnopeusrajoitusten mukaan kohtitulevaa touringkatiskaa?

    Mitä siis tästäkin opimme - ei pidä mennä asentamaan huonojen tuikkujen tilalle parempia valoja syksyn pimeille illoille, koska pitkät jää päälle ja häikäisevät keskellä päivää vastaantulevia tielläliikkujia.


    Anteeksi, menen ottamaan ne valot siitä moposta kokonaan pois....
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  9. #1329
  10. #1330
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    ...ööö, keskellä päivää harvemmin tarttee lisävaloa pimeyden takia...? Noi mun työmatka-ajat kun ajoittuu tuohon 2200-0600 väliin ja päivät menee yleensä nukkuessa. Ja tuskin toi lisääntynyt valomäärä siihen vaikuttaa jos yleensäkin ajelisin päivällä pitkät päällä vai? Mulla on sitten varmaan pakussakin aina pitkät päällä kun siinäkin on lisävalot... ...tosin nyt kyllä väki varmasti muistuttaa että on muuten pitkät. Ainakin näkyy, toisin kun useat vanhoillisavuttomat motoristit jotka ajelevat ilman valoja, niitä tulee meinaan melkoisen usein vastaan. Ja ilman huomioliivejä, herran jestas mitä toimintaa, milläs autoilija huomaa sellaisen mopon kun äänenvaimentimetkin ovat extra e-leimoilla varustettuja ettei vaan kuule sitä miltei enimmäisnopeusrajoitusten mukaan kohtitulevaa touringkatiskaa?

    Mitä siis tästäkin opimme - ei pidä mennä asentamaan huonojen tuikkujen tilalle parempia valoja syksyn pimeille illoille, koska pitkät jää päälle ja häikäisevät keskellä päivää vastaantulevia tielläliikkujia.


    Anteeksi, menen ottamaan ne valot siitä moposta kokonaan pois....
    Kai kävit ostamassa huomioliivit?
    Minä ajan varsinkin autolla pitkät päällä... Perskules...tankkilaukku ei kestä +200km/h vauhdissa paikoillaan. Pitää varmaan hommata takalaukku
  11. #1331
    Lainaa rumakuhelvetti kirjoitti Katso viesti
    Okei...hieman ihmettelen vuotoa. Pieni pelko persiissä että joku pultti on kierteensä menettänyt.ja siitä sitten tuleekin harmia... Pitäiskö odottaa talvea..no pitää miettiä mut kiitos tiedosta.
    Itselle tulee mieleen tarkistaa tasapainotusakselin säätökaran stefa. On muistaakseni koneen vas. puolella, vähän kampiakselilinjan takana. Sellainen pikkusormen paksuinen "stubu", jonka päässä lyhyt eteenpäin sojottava kiinnike, joka on toisesta päästä pultilla kiinni kampikammiossa. Tuon akselin stefa kovettuu ajan myötä, ja alkaa vuotaa öljyä, joka yleensä tippuu pakokputkelle, ja käryää ikävästi.

    Sen voi vaihtaa konetta avaamatta, kun ottaa pois tieltä tuon kiinnikkeen, mutta operaatiossa saattaa mennä tasapainoakselin säätö pieleen, joten se on syytä lopuksi tarkistaa.

    Jos sulla on zetorin huoltokirja, niin sivulla 8-16 on kuva tästä vekottimesta ja säädön tarkistusohje.

    __________________________________________________ _________
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  12. #1332
    Mites, joku varmasti tietää.... pystyykö vaihteensiirtimen stefan vaihtamaan ilman koneen irrotusta/purkua? Tietäs notta kitkutteleeko öljyä lisäilemällä ajokauden loppuun vai mtäh?? Tuokin kusee näköjään putken päälle, aina liikennevaloissa tulee ikävä käry nokkaan.
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  13. #1333
    http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID...e_Cover(s)(2_2)

    Tuosta kuvasta voit katsoa kokonaisuutta. Sen stefan voi vaihtaa siitä paikaltaankin varovasti ettei tee naarmuja siihen akseliin.
    Toinen keino on eturatas pois ja koko se koppa irti ja vaihtaa samalla vetoakselin, kytkimen työntötangon ja sen vaihdeakselin stefat ja sen kopan tiivisteen.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  14. #1334
    OK, kiitos! Täytyypä yrittää sitten väkertää kuntoon. Olis tuo ajaminen vähän rennompaa, kun ei tarvis joka välissä miettiä miten kuivana mylly käy
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  15. #1335
    Saattaa muisti pettää, mutta minusta kaikki akselien stefat on ulospäin, eli ainakin teoriassa voi vaihtaa avaamatta koko mosaa.
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  16. #1336
    mutuna, kuulemma stefat on joku vaihtanut ohuella meisselillä muljauttamalla ulospäin ja puupalikan ja/tai vanhan stefan avulla naputellut uudet paikalleen. en ole ite kokeillut, niin en tiedä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #1337
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Tuli tuossa mieleen että olisko mahdollista tehdä semmosta listaa että mikä paikka tulee huollettavaksi mihinkäkin kilometrimäärään. Eli jos heittelen tämmöstä että:

    1. kansiremppa, välykset loppu 150 000 km
    2. jakoketju ?
    3. starttiketju ?
    4. kytkin remppa?
    5. joku muu kulumiskohta zetorissa..

    Olisko kellään heittää km määriä noihin kysymysmerkkikohtiin tai korjata tuota ykköskohtaa..
    nämä on niin yksilöllisiä. eroja löytyy paljon. omaan ei vielä ole kansiremppaa tulossa, kilsoja yli 170 000 menty. ohuin pala minkä nyt mitannut oli tarve .230 paksu, niitä mennee nyt 4 kpl, sit .235
    kolome kpl ja 2 kpl .240 paloja. loput paksumpia. tosin muistelen, että aiemmin säätäessäni ohuin olisi ollut .215 ohut. korjausraja mennee .200 kohdalla. eli hyvällä tuurilla kannella näkee vielä 250 000 km ilman remppaa. 300 000 ei varmasti näe.

    1. riippuus siis. joillakin alle sadan tonnin, joillakin mennee yli 200 000 pitkästi.
    2. orkkis mun kilsoilla vielä. ei ihan loppu.
    3. starttiketju saattaa olla seuraava korjattava kohde. kuulostaa kuin hyppäisi välillä yli tjn.
    4. se mennee ku mennee. kulutusosa. ei ole avattu mun aikana näillä kilsoilla vielä. yks kova kiihytyslähtö ja palaa siinä uusikin kytkin levyineen.
    5. pyöränlaakerit, n. 50 000 km tai ehkä alle. emäputkenlaakerit alta sadantonnin ehkä, ei mulla. takahaarukanlaakerit joskus. takaiskari on jo 170 000 kohdalla hyvin pehmeä. etupään stefat melkein vuosittain - parin vuoden välein. sähköosat n. 20 vuodessa pyörässä kuin pyörässä, ainakin alkavat oireilemaan. virtalukko kesti 10 vuotta omassa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  18. #1338
    Lainaa purjo kirjoitti Katso viesti
    Mites, joku varmasti tietää.... pystyykö vaihteensiirtimen stefan vaihtamaan ilman koneen irrotusta/purkua? Tietäs notta kitkutteleeko öljyä lisäilemällä ajokauden loppuun vai mtäh?? Tuokin kusee näköjään putken päälle, aina liikennevaloissa tulee ikävä käry nokkaan.

    Varmanatietona kerron että pystyy vaihtamaan..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  19. #1339
    Tuli sitten tuollainen ZZR -94 hankittua ja vaan oivallinen matkakumppani on tuo.
    Entinenhän oli Z1100 -81 ja kyllähän noissa on melekosesti eroa Kawoissa.
    Jotain pientä ongelman tynkääkin on tuossa nykyisessä pelissä.
    Vuotaa vähäsen öljyä, todennäköisesti vaihdeakselin stefasta joka tuossa
    uusittiin jokuaika sitten, mutta ei pidä tuo stefa eli ilmeisesti akseli kulunut jo senverran.
    Sitten toinen juttu on tuo nuhaisuus kun kierrokset kuudessa tonnissa, mutta kun
    saa härnättyä kierrokset tuonne seisemään tonniin niin taas mennään.
    Tuo hyytyminen tapahtuu lähinnä isommilla vaihteilla, ykkösellä, kakkosella ja
    kolmosella ei mainittavaa hyytymistä, mutta isommilla pykälillä kyllä takkuaa.
    Arvelin jotta olisiko kaasarijumppa ajankohtainen
    Tuo öljypinnan putoaminen on kanssa aika jännä juttu, kun on pyörä seisonut
    pari päivää, niin pinta on laskenut sinne min- merkin tasolle kuitenkin pari minuuttia
    pyörän sammutuksesta pinta on normaalilla tasolla.
    Näissähän taitaa olla sitten niitä öljyntyhjennynproppuja kaksin kappalein, en
    tuota toista hokassut kun ensimmäisen kerran vaihdoin öljyt.
    Tuota toista proppua ei pääsekkään aukaisemaan ilman alakatteen irrottamista
    on senverran ovelassa paikassa, että jää helposti huomaamatta.
    Korjausopaskin tuohon on, mutta eipä siinä ollut mainintaa tuosta toisesta propusta,
    onko sitten niin että noissa vanhemmissa ei ole tuota toista proppua ollenkaan.
    Minulla on tuo korjausopas vuosimalliin -93 saakka ja tuo omanihan on -94
    eli onko tuo -94 ensimmäinen josta löytyy kaksi tyhjennysproppua?
  20. #1340
    -93: en (D1) tuo meikäläisen mopo ja 2 proppua löytyy.. vanhemmista en tiiä.
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  21. #1341
    -92 ja 2 proppua löytyy...
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  22. #1342
    Kunkahan monelta on jäänyt tuo toinen proppu huomaamatta.
    Minäkin ajelin tuolla melko pitkään niin että oli se puoli litraa liikaa
    ölppiä koneessa.
    Vaihtoivat muuten tuohon omaani öljyt kun sen ostin liikkeestä ja
    sielläkään ei huoltomies tainnut olla tietoinen tuosta toisesta propusta
    koska kun vaihdoin itse tuohon öljyt niin tuli 4litraa vanhaa öljyä koneesta.
    No ehkä kuitenkin parempi niin että oli liikaa öljyä kuin liian vähän.
  23. #1343
    Tietääkös kukaan mikä on D-mallin takajarrun pääsylinterin:

    - männän halkaisija?
    - kiinnitysreikien etäisyys?
    ZZ-R1100 1991
  24. #1344
    Lainaa Mane gpz kirjoitti Katso viesti
    Tuli sitten tuollainen ZZR -94 hankittua ja vaan oivallinen matkakumppani on tuo.
    Entinenhän oli Z1100 -81 ja kyllähän noissa on melekosesti eroa Kawoissa.

    Vuotaa vähäsen öljyä, todennäköisesti vaihdeakselin stefasta joka tuossa
    uusittiin jokuaika sitten, mutta ei pidä tuo stefa eli ilmeisesti akseli kulunut jo senverran.

    Korjausopaskin tuohon on, mutta eipä siinä ollut mainintaa tuosta toisesta propusta,
    onko sitten niin että noissa vanhemmissa ei ole tuota toista proppua ollenkaan.
    Minulla on tuo korjausopas vuosimalliin -93 saakka ja tuo omanihan on -94
    eli onko tuo -94 ensimmäinen josta löytyy kaksi tyhjennysproppua?
    Erittäin hyvä matkapyörä toden totta. Oma rek. tammikuu -90.

    Stefaan sen verran että on sitten erittäin herkkä epäonnistumaan sen vaihto eli vaatii erittäin suurta huolellisuutta sen uuden asentaminen ettei ole heti entinen. Onneksi helppo työ uusia.

    Öljypropuista kyllä mainitaan siellä ohjekirjassa (Owners Workshop Manual) osassa "Routine maintenance" (ruttiini ylläpito) s.37, tosin epämääräisesti "remove both drain plugs..."
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  25. #1345
    No, joko on zetorit talviäilytyksessä ja onko talveksi remppasuunnitelmia?

    Ite vielä kyttäilen että tulisko ajokelejä, tällä hetkellä vettä tulee siihen malliin että ei innosta.

    Talvella maalailen zetorin jotenki "erilaiseksi" kynäruiskulla ja kaiketi kunnostan D-mallin kannen valmiiksi.
    Voi olla että mittailen kantta vähän tee-se-itse virtauspenkissäkin jos jaksattaa... ebay-Projektikonetta tuskin rempaan kokonaan ellei kampuraa löydy järkevään hintaan mistään. Yhden kaulan korjauskustannus oli 400 e. (hitsaus + hionta). Jonku romukoneen kai tarvis että sais kampuran ja yhen veivin. Toisaalta nykykone pelittää joten tuskimpa ku on raha muutenkin tiukalla.

    Kytkimeen ajattelin vaihtaa jouset(stormillä näytti olevan jotku jäykemmät, niitä vois kokeilla). Kytkimen avaan lähinnä sen vuoksi että saa tsekattua starttiketjun kunnon. Nokkaketju tulee varmaan katottua kans ku tarkistaa venttiilivälykset ja sen että kuinka itehiotut kuperat säätöpalat on kestäny.

    Maalausteema on vielä vähän avoin(ku ei ole taiteilija), mutta tarkoitus olis värittää pyörä, kypärä, kolmet laukut.. samalla kertaa.

    Tarrat saan kaiketi tutun kautta jos se jaksaa tehä. Tankissa jokunen klommo joten pääsee ehkä niistäkin eroon.

    Renkaat menee vaihtoon. Kaiketi hommaan pilot road 2 taas alle ku ovat pelittäneet ihan jees. Takanakilla ajettu karvan yli 10 000 km..
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  26. #1346
    Tuli vietyä jo talvisäilytykseen mutta saahan sen haettua jos ajokelejä olis mutta ei huvita kastua kun joka päivä sataa ja kohta kai luntakin. Kerrankin on sellainen tilanne ettei tuu mieleen mitään laitettavaa. Onhan sitä parin vuoden aikana tullutkin laiteltua mutta nyt Zetori toimii kuin unelma. Tosin on rahaa mennyt sen verran että 1400:sen sais samalla rahalla. Pitää siis vaan ajaa että unohtaa remonttien hinnat.


    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    No, joko on zetorit talviäilytyksessä ja onko talveksi remppasuunnitelmia?

    Ite vielä kyttäilen että tulisko ajokelejä, tällä hetkellä vettä tulee siihen malliin että ei innosta.

    Talvella maalailen zetorin jotenki "erilaiseksi" kynäruiskulla ja kaiketi kunnostan D-mallin kannen valmiiksi.
    Voi olla että mittailen kantta vähän tee-se-itse virtauspenkissäkin jos jaksattaa... ebay-Projektikonetta tuskin rempaan kokonaan ellei kampuraa löydy järkevään hintaan mistään. Yhden kaulan korjauskustannus oli 400 e. (hitsaus + hionta). Jonku romukoneen kai tarvis että sais kampuran ja yhen veivin. Toisaalta nykykone pelittää joten tuskimpa ku on raha muutenkin tiukalla.

    Kytkimeen ajattelin vaihtaa jouset(stormillä näytti olevan jotku jäykemmät, niitä vois kokeilla). Kytkimen avaan lähinnä sen vuoksi että saa tsekattua starttiketjun kunnon. Nokkaketju tulee varmaan katottua kans ku tarkistaa venttiilivälykset ja sen että kuinka itehiotut kuperat säätöpalat on kestäny.

    Maalausteema on vielä vähän avoin(ku ei ole taiteilija), mutta tarkoitus olis värittää pyörä, kypärä, kolmet laukut.. samalla kertaa.

    Tarrat saan kaiketi tutun kautta jos se jaksaa tehä. Tankissa jokunen klommo joten pääsee ehkä niistäkin eroon.

    Renkaat menee vaihtoon. Kaiketi hommaan pilot road 2 taas alle ku ovat pelittäneet ihan jees. Takanakilla ajettu karvan yli 10 000 km..
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
  27. #1347
    Ei jouda vielä Kawa talviteloille Vielä on ajokelejä, tänään tuli 300kilsan lenkki pyöräytettyä
    Varovainen tuolla kyllä saa olla on jo senverran liukasta.
    Sitten kun lumet sataa maahan niin Kawa talviunille ja kaasareita putsailemaan
    Viimeksi muokannut: Mane gpz; 10.10.2012 klo 21:34.
  28. #1348
    Lainaa Mane gpz kirjoitti Katso viesti
    Ei jouda vielä Kawa talviteloille Vielä on ajokelejä, tänään tuli 300kilsan lenkki pyöräytettyä
    Varovainen tuolla kyllä saa olla on jo senverran liukasta.
    Sitten kun lumet sataa maahan niin Kawa talviunille ja kaasareita putsailemaan
    Kyll miekin olin juuri ilta/yö ajelulla noin 200km,klo 22.00 kotona ja pimeää oli.Kypärän visiiri aika huurteessa kun vettä tihutteli ja +5 c lämmintä.Pitäis vissiin hankia tuohon schubertiin pinlokki visiiri ettei huurru.Mä en kaasareita putsaa vaan laitan 2tahti öljyä bensan sekaan kun lähden syksyn viimeiselle lenkille ennen talviteloille laittamista.Todennut jo vuosia että pitää kaasarit kunnossa kun voiteleeRenkaat , ketjut rattaineen + öljyt joudun vain vaihtamaan ennen ensi kesää ja taas mennään
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 12.10.2012 klo 00:21.
  29. #1349
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Kyll miekin olin juuri ilta/yö ajelulla noin 200km,klo 22.00 kotona ja pimeää oli.Kypärän visiiri aika huurteessa kun vettä tihutteli ja +5 c lämmintä.Pitäis vissiin hankia tuohon schubertiin pinlokki visiiri ettei huurru.Mä en kaasareita putsaa vaan laitan 2tahti öljyä bensan sekaan kun lähden syksyn viimeiselle lenkille ennen talviteloille laittamista.Todennut jo vuosia että pitää kaasarit kunnossa kun voiteleeRenkaat , ketjut rattaineen + öljyt joudun vain vaihtamaan ennen ensi kesää ja taas mennään
    Minkäverran oot tuota öljyä laittanut tankilliseen?
  30.  
  31. #1350
    Oon laittanut noin 3 -4desiä,pikkasen savuttaa sitten mutta todettu toimivaksi ratkaisuksiToiseen kawaan 12r en uskalla laittaa koska se on ruiskupeli mutta kaasaripeleissä ei ongelmia
    Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 12.10.2012 klo 17:47.
Sivu: 45 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen