Sivu: 43 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 2024:sta
  1. #1261
    Lainaa Terppis kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitatko keljonkankaan abc: tä ?? Täältä voisi ainakin ajella jos aikaistaisi johonkin 15:00 pintaan..
    juu, vähän samoilla mietteillä että vois aikaistaa. Täytyy saada kawa tosin kasaan ennen sitä, kulahti swingin laakerit yhtäkkiä . ti tai ke saa varmaan purettua ja ihmeteltyä että mitä pitää uusia.
    Täsä haynesia just selailen että mitenkä tuo purkautuu.Rengas vasta irti.



    ja juurikin sitä abc:tä , en muistanu nimeä enää... siellä tuli reissuhommissa syötyä jokunen "iltapala"

    Näyttää tuo säätiedotuskin vähän ikävältä sille päivälle, olis kyllä muuten ihan soppeli lauvantailenkura ...

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 28.05.2012 klo 21:52.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  2. #1262
    Ei kaiketikkaan ole ihan normaalia jos takahaarukka heiluu 5 -10 mm sivusuunnassa kun on koiranluut irti haarukasta.

    Olikin jo viimeksi aika v***nen ajella... ehkä syy on nyt paikallistettu viimein.

    Renkaasta ei oo tuntunu yhtää välystä ku on heilutellu.

    Vielä ku saa haarukan kiinnityspultin jotenki irti, pyörii kyllä mutta ei liiku pois..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  3. #1263
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Ei kaiketikkaan ole ihan normaalia jos takahaarukka heiluu 5 -10 mm sivusuunnassa kun on koiranluut irti haarukasta.

    Olikin jo viimeksi aika v***nen ajella... ehkä syy on nyt paikallistettu viimein.

    Renkaasta ei oo tuntunu yhtää välystä ku on heilutellu.

    Vielä ku saa haarukan kiinnityspultin jotenki irti, pyörii kyllä mutta ei liiku pois..

    -vk-
    Mulla ois sitten ainakin vakisvingi tallilla ja saattaa olla svingin akselikin jos satut tarviimaan....
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  4. #1264
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    Mulla ois sitten ainakin vakisvingi tallilla ja saattaa olla svingin akselikin jos satut

    tarviimaan....
    Kiitos tarjouksesta mutta näyttäis että ei tarvi, laakerit ruosteessa ja tohjona. Putkiakseli ihan jees.
    Kysymys 1. Pitääkö noiden koiranluidenkin olla tiukat? Nuo ainakin klappaa vähäsen ku heiluttelee.

    Näyttäs stormilla olevan täyssarja varastosssa.. jossa kuulemma akseli lyhyt, ??


    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 29.05.2012 klo 22:14.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  5. #1265
    ja juurikin sitä abc:tä , en muistanu nimeä enää... siellä tuli reissuhommissa syötyä jokunen "iltapala"

    Näyttää tuo säätiedotuskin vähän ikävältä sille päivälle, olis kyllä muuten ihan soppeli lauvantailenkura ...

    -vk-[/QUOTE]



    Joo että taitaa tulla lauantaina sen verta vettä taivaalta ettei viitti lähtee kokeileen puvun pitävyyttä.... täytyy katella joku toinen ajankohta..
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  6. #1266
    Lainaa Terppis kirjoitti Katso viesti
    ja juurikin sitä abc:tä , en muistanu nimeä enää... siellä tuli reissuhommissa syötyä jokunen "iltapala"

    Näyttää tuo säätiedotuskin vähän ikävältä sille päivälle, olis kyllä muuten ihan soppeli lauvantailenkura ...

    -vk-


    Joo että taitaa tulla lauantaina sen verta vettä taivaalta ettei viitti lähtee kokeileen puvun pitävyyttä.... täytyy katella joku toinen ajankohta..[/QUOTE]

    juu sama homma, toisekseen sain vasta äskenä nuo takahaarukan laakerit kätösiin joten .. tuskimpa tänään innostuu
    laitteleen ku neljältä heräilly töihin..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  7. #1267
    huoh, laakerit olis haarukassa.

    tuosta omasta kawasta puuttuu tuon kuvan mukainen prikka, onkohan vaan joku normi aluslaatta kun tulee mutterin alle.

    http://www.vkukko.fi/prikka.jpg

    Aika väljä tuo pitkä kiinnityspultti tuohon runkoon, no aika ja aika, täytyy kokeilla meneekö metallishimmikalvoa väliin, ei se siitä välistä tarvisi hölskyä ku on kerran haarukassa laakerit.

    Täälä sataa siinä määrin että jkl reissua ei tartte haaveilla, hyvä ku kotilolla viittii kauppaan lähteä...

    Ny ku tuo takarengas on irti niin kokeilen tuota ketjusäädön pyörylää laittaa alaspäin niin istuinkorkeus nousee periaatteessa pari senttiä, kaipa se alhaallakin pysyy paikallaan.


    Jaa niin, stormin huoltosarjassa on liian lyhyt se holkkiakseli mikä vastaa neulalaakereihin, stormin sivuilla oli joku asiakaskomentti siitä ja otin akselin mukaan ja lyhyt oli. Sain vähä alennusta satsista ku pelkkiä laakereita ei ollu ja tulis vasta neljän viikon päästä. Olis nuo laakerit voinu metsästää laakeriliikkeestä mutta tuo toinen stefa on vähä erikoinen, epäilen että ei löydy mistään bulkkikaupasta.



    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 02.06.2012 klo 12:10.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  8. #1268
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    huoh, laakerit olis haarukassa.

    tuosta omasta kawasta puuttuu tuon kuvan mukainen prikka, onkohan vaan joku normi aluslaatta kun tulee mutterin alle.

    http://www.vkukko.fi/prikka.jpg

    Aika väljä tuo pitkä kiinnityspultti tuohon runkoon, no aika ja aika, täytyy kokeilla meneekö metallishimmikalvoa väliin, ei se siitä välistä tarvisi hölskyä ku on kerran haarukassa laakerit.



    -vk-
    Se holkki täytyy laitta siihen akselille jotta takahammasratas tulee suoraan linjaan etuhammasrattaan kanssa ja silloin ei pääse vesi menemään sinne takaharunkan akselin laakereille. Alhaalta rasvanipasta runsaasti rasvaa sisälle, samoin niihin linkkuihin sopivasti. Rasvaa kannattaa laittaa joka kesä.
    Kawa zzr 1100 -92, projekt
    Kawa zzr 1100 -90, ajossa
    Kawa zzr 600 -90
    Suzuki gxs750 -84
    Kawa 650 sr -80
    Yammu rd 125 -81
  9. #1269
    Lainaa ketjuveto kirjoitti Katso viesti
    Se holkki täytyy laitta siihen akselille jotta takahammasratas tulee suoraan linjaan etuhammasrattaan kanssa ja silloin ei pääse vesi menemään sinne takaharunkan akselin laakereille. Alhaalta rasvanipasta runsaasti rasvaa sisälle, samoin niihin linkkuihin sopivasti. Rasvaa kannattaa laittaa joka kesä.

    juu, mutta ku tuossa mun pyörässä ei ollu tuommosta, oikealla puolen kyllä on , (osa nro 2).
    Täytyy huomenna tonkia vielä josko olis josain pakoputkien välissä tms..


    EDIT2: et satu muistamaan minkä näköinen se on. Tuolta osienpesualtaasta löytyi tuommonen iso kuppimainen prikka joka saattas sopia sinne ketjunohjurimuovin sisälle. Pesin nuo muoviosat ku oli sentin ketjurasvamönjät pällä. Olis sattanu kulkeutua mukana jos kuuluu sinne muovin sisälle eikä huomaa rasvan seasta.

    EDIT3: Purkailen haarukan pois huomenna joka tapauksessa, on semmoset säät että ei oo kiire.

    EDIT4: Njoo sopi se sinne. Löysin eilen illalla yhen manuska-pdf:än jossa oli musta kuva josta nipin napin sai selvää että joku siihen muovin sisään tulee(paperi haynesista ei taaskaan ollu apuja, mikä liquid -cooled fours tuo ny onkaan.). Täytys katella tarkemmin noita paskasia osia enneku heittää pesusankoon. Sprayta ruiskuttelin viime kesänä ketjuihin ja kauhee tahma joka paikassa. Eturataskotelo täytys josain vaiheessa vielä putsata, kaipa sitte vasta ku sinne suuntaa tulee muuta huollettavaa.
    Tuo TSI-öljystin pelaa kyllä hyvin , ei sotke ja ketjuissa aina öljyä. Oon ristiny sen "öljy-avec:iksi" ku on penkin takana aina pystyssä mukana.







    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 03.06.2012 klo 12:32.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  10. #1270
    Kertokaahan Zetorimiehet, että mistä voisi todennäköisin johtua seuraava vika. Kyseessä on siis vm. 94 ZZR 1100. Eli moottorin Normaalia ajolämpöä korkeammissa lämmöissä (lähellä flektin käynnistymistä) koneesta alkaa kuulua normaalia "sepelimyllyä" kovempi nakutus. Äkkiseltään nakutus paikantuu kyllä kanteen, mutta aivan varma asiasta ei voi olla. Nakutus kuuluu selvimmin tyhjäkäynnillä sekä pienillä kierroksilla. Suuremmilla kierroksilla nakutusta on vaikea havaita jo muiden äänien seasta. Kone käy mielestäni ihan normaalisti ja käynnistyy hyvin niin kylmänä kuin lämpimänä.

    Pyörällä ajettu nyt 644XX km ja venttiilit on säädetty paikallisessa merkkihuollossa 605XX km kohdalla.
    Öljyt (Delvacit) ja suodatin vaihdettu hiljattain.

    Vielä en ole purkanut pyörää ja ottanut venakoppaa auki, mutta ilmeisesti ainakin se on edessä. Nakutus on on kuitenkin sen luontoista, että korkeintaan yhden venttiilin säätö olisi poskellaan (jos siis välyksistä on kyse)

    Onko tietoa että miten hyvin näissä Zetoreissa on keinuvipujen laakerit kestäneet?

    Vinkkejä kaivataan...
  11. #1271
    Keinuvipujen yms. kestävyyteen en osaa vastailla ku vasta tutustun tähän laitokseen..Kolina/nakutus/naputus vois tulla jostain ketjuistakin, tai sitte sielä venttilien säädössä tullu joku "juttu" ..arvailuksi menee tälleen netin kautta.


    Ite vaihteli taas toisen etustefan, edellinen vaihto ei menny toisen putken osalta ihan nappiin. Tällä kertaa etin asennusputken jolla sen saa naputeltua. Ei viitti vielä uusia jarrupaloja vaikka saikin öljyä. Pesin ja laitoin tunniksi 100asteiseen uuniin, aika kuivat tuli. Tiedä sitte oliko hyvä ajatus, kitkapintojen kiinnityspaistolämpötilä kuitenkin paljo korkeampi. Pitää viikolla hakea taas palat jos näyttää että stefa pitää.

    Viime viikola joskus ku laittelin takahaarukan laakerit niin säädin takaiskari preloadin 4-kohtaan ja käänsin ketjukiristin moikulat ylöspäin. Asento ja tuntuma parani ainakin itelle havaittavasti.Vähä liikaa pituutta joten lisäkorotus oli ihan jees. Jalkatapit pitäs vielä tehä ennen heinäkuun reissua että saa pari senttiä alemmas, riippuen siitä kuinka paljo uskaltaa laittaa ettei nappaa kiinni maahan tiukoissa touring mutkissa.

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 10.06.2012 klo 14:44.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  12. #1272
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Jalkatapit pitäs vielä tehä ennen heinäkuun reissua että saa pari senttiä alemmas, riippuen siitä kuinka paljo uskaltaa laittaa ettei nappaa kiinni maahan tiukoissa touring mutkissa.

    -vk-
    Ajattelitko tehdä jalkatapit itse vai asentaa Buellin tapit? Niitä on käytetty tuohon tarkoitukseen ja pitäisi sopia melkein heittämällä.
    ZZ-R1100 1991
  13. #1273
    Lainaa Temex79 kirjoitti Katso viesti
    Kertokaahan Zetorimiehet, että mistä voisi todennäköisin johtua seuraava vika. Kyseessä on siis vm. 94 ZZR 1100. Eli moottorin Normaalia ajolämpöä korkeammissa lämmöissä (lähellä flektin käynnistymistä) koneesta alkaa kuulua normaalia "sepelimyllyä" kovempi nakutus. Äkkiseltään nakutus paikantuu kyllä kanteen, mutta aivan varma asiasta ei voi olla. Nakutus kuuluu selvimmin tyhjäkäynnillä sekä pienillä kierroksilla. Suuremmilla kierroksilla nakutusta on vaikea havaita jo muiden äänien seasta. Kone käy mielestäni ihan normaalisti ja käynnistyy hyvin niin kylmänä kuin lämpimänä.

    Pyörällä ajettu nyt 644XX km ja venttiilit on säädetty paikallisessa merkkihuollossa 605XX km kohdalla.
    Öljyt (Delvacit) ja suodatin vaihdettu hiljattain.

    Vielä en ole purkanut pyörää ja ottanut venakoppaa auki, mutta ilmeisesti ainakin se on edessä. Nakutus on on kuitenkin sen luontoista, että korkeintaan yhden venttiilin säätö olisi poskellaan (jos siis välyksistä on kyse)

    Onko tietoa että miten hyvin näissä Zetoreissa on keinuvipujen laakerit kestäneet?

    Vinkkejä kaivataan...
    kyllä keinuvivut kestänee 200tkm kun en ole koskaan kuullutkaan että niissä vikoja,veikkaan että yhdessä venttiilin välys säädetty vaan suureksi yli 0.20:n mutta haitanneeko tuo,itelläkin oli välys imussa liuska 0.15 hiton tiukka joten säädin sen ettei ens kesänä tarvi säädellä ,vähän se kolkattaa nyt enemmän kun välystä nyt liikaa mutta ei haittaa.Jos haluat piruja maalata niin kolmannen pytyn kiertokangen laakeri alkaa mennä mutta en usko noilla kilsoilla.
  14. #1274
    Täälä on aika hiljaista, oliskohan joku gaagamel lässyttäny niin usein että zetorit on myyty pois..

    No, olis taas yks(tai kaks) kysymys.Onko kukaan tutkinu minkämoinen se etupumpun räikkäsysteemi on, toisella puolen ei löydy naksuja enää.

    Toinen kysymys , huomasin tuossa ohimennen että kun etujarru pohjassa pumppaa keulaa niin ne kyseisen naksusäädön ruuvin päät vähä liikkuu ylös-alas suuntaan.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  15. #1275
    Mitenkä olette tarkistaneet zetorin öljymäärän? Kone kylmänä ja keskiseisontatuella?
    GS 1000E> GSXR 1200> ZXR 750> GSXR 1000> V-Raptor> ZX12R> ZZR 1100> CB 900 Cafe Racer> ZZR 1100> VMAX 1200> Hornet 900> GSX 1100E> XX 1100> GPZ 1100 RX> GSX 1100F> Wide Glide 1450> FLHTCU Ultra classic electra glide 1600
  16. #1276
    öljymäärän tarkistus muutama minuutti sammuttamisen jälkeen. joko keskituella tai jos sitä ei ole, ota korkea polviasento tarkistusikkunan puolelle ja otat toisella kädellä kahvasta kiinni ja toisella jostain takaa mistä nyt saat otteen ja nostat pyörän pystyyn (noin ite olen aina tarkistanut).
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  17. #1277
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    kyllä keinuvivut kestänee 200tkm kun en ole koskaan kuullutkaan että niissä vikoja,veikkaan että yhdessä venttiilin välys säädetty vaan suureksi yli 0.20:n mutta haitanneeko tuo,itelläkin oli välys imussa liuska 0.15 hiton tiukka joten säädin sen ettei ens kesänä tarvi säädellä ,vähän se kolkattaa nyt enemmän kun välystä nyt liikaa mutta ei haittaa.Jos haluat piruja maalata niin kolmannen pytyn kiertokangen laakeri alkaa mennä mutta en usko noilla kilsoilla.

    Paripäivää sitten avasin venakopan ja aloin tarkastamaan venttiilien välyksiä ja kuinka ollakkaan. ykköspytyn toisen pakoventtiilin välys karkeasti 0.28 , kakkospytyn toinen pakovena 0,25 ja nelosen toinen pako 0,13.
    Imupuolen säädöt olivat kohdallaan. Säädin venttiili välykset kohdalleen ja kiristin jakoketjua manuaalisesti yhden "napsun" verran ja ainakin toistaiseksi pahin nakutus hävisi. Käsittääkseni kawasakin moottorissa täytyykin olla jotain vikaa, jos moottori on käy kuin hondan moottori eli äänimaailma on värikkäämpi.

    Sitä vain ihmettelen suuresti että tosiaan vajaa 3000km sitten käytin pyörän venttiilien säädätyksessä ja kaasuttimien synkronoinnissa paikallisessa (Lappeenrannan) kawasaki merkkihuollossa, jossa "kuulemma" säädettiin kaikki pakoventtiilit ja kaksi imuventtiiliä... Hieman kyllä epäilen että onkohan sittenkään säädetty... tai ainakaan oikein.

    Noh... mutta tiedämpähän ainakin nyt sen että itse tulen vastaisuudessa tekemään kaikki mitä pystyy / osaa tehdä.
  18. #1278
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Täälä on aika hiljaista, oliskohan joku gaagamel lässyttäny niin usein että zetorit on myyty pois..

    No, olis taas yks(tai kaks) kysymys.Onko kukaan tutkinu minkämoinen se etupumpun räikkäsysteemi on, toisella puolen ei löydy naksuja enää.

    Toinen kysymys , huomasin tuossa ohimennen että kun etujarru pohjassa pumppaa keulaa niin ne kyseisen naksusäädön ruuvin päät vähä liikkuu ylös-alas suuntaan.










    -vk-
    Edit: piti vaan pulttipyssyllä kiristää pohjatulppa uudestaan niin alkoi naksut löytymään. tuota säätöruuvien liikkumista se ei poistanut , mistä sitten johtuukaan.. pari milliä ne liikkuu kun pumppaa ylös alas, olkoot ku kerran keula toimii eikä toistaiseksi vuoda.


    Tuossa ku reissu lähestyy niin miettiny että mihin tarttis varautua. Tuon etupään kuuskolo-avaimet otan varuiksi mukaan samoin takarenkaan irrottamiseen tarvittavata kalut, polttimoita pari.. tankin irrottamiseen avaimet, siinä kai ne tärkeimmät. Viime kkesänä ei tarvinnu mitään, toivottavasti ei tänäkään kesänä.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  19. #1279
    Lainaa Temex79 kirjoitti Katso viesti
    Paripäivää sitten avasin venakopan ja aloin tarkastamaan venttiilien välyksiä ja kuinka ollakkaan. ykköspytyn toisen pakoventtiilin välys karkeasti 0.28 , kakkospytyn toinen pakovena 0,25 ja nelosen toinen pako 0,13.
    Imupuolen säädöt olivat kohdallaan. Säädin venttiili välykset kohdalleen ja kiristin jakoketjua manuaalisesti yhden "napsun" verran ja ainakin toistaiseksi pahin nakutus hävisi. Käsittääkseni kawasakin moottorissa täytyykin olla jotain vikaa, jos moottori on käy kuin hondan moottori eli äänimaailma on värikkäämpi.

    Sitä vain ihmettelen suuresti että tosiaan vajaa 3000km sitten käytin pyörän venttiilien säädätyksessä ja kaasuttimien synkronoinnissa paikallisessa (Lappeenrannan) kawasaki merkkihuollossa, jossa "kuulemma" säädettiin kaikki pakoventtiilit ja kaksi imuventtiiliä... Hieman kyllä epäilen että onkohan sittenkään säädetty... tai ainakaan oikein.

    Noh... mutta tiedämpähän ainakin nyt sen että itse tulen vastaisuudessa tekemään kaikki mitä pystyy / osaa tehdä.

    Taisi olla kuitenkin liian aikaista juhlia "nakuttamisen" voittamista. tänään tuli sitten ajettua pidempi lenkki ja samanlainen nakutus kuuluu edelleenkin. Lämpimällä koneella ja tälläkertaa nakuttaa kierrosalueella tyhjäkäynti - 2000 rpm jonka jälkeen nakutus häviää. Perkules että alkaa kiristää hermoja tälläiset viat. olisi edes joku selvä vika, mutta kun ei!

    Vinkkejä otetaan edelleen vastaan mahdollisen nakutuksen aiheuttajasta.
  20. #1280
    Osaisiko joku Zetori miehistä opastaa "step by step" kuinka ZZR1100 D -94 :n tasapainoakselia säädetään? Ja mitä pitää purkaa että ylipäänsä edes pääsee käsiksi kyseiseen osaan?
  21. #1281
    Lainaa Temex79 kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku Zetori miehistä opastaa "step by step" kuinka ZZR1100 D -94 :n tasapainoakselia säädetään? Ja mitä pitää purkaa että ylipäänsä edes pääsee käsiksi kyseiseen osaan?
    Säädöstä ei itellä tietoa. Löytyy kytkinkopan(posken) puolelta. . Tässä ketjussa on jossain kaukana joku maininta asiasta.
    Muistaakseni pyörii ratasvälityksellä kampiakselista ja siinä on ajoitusmerkki akselin päässä. Ulkopuolella joku säätö/lukitustanko tjs.

    Lukitus/säätö -tangon näkee kun purkaa pois oikeanpuoleisen sivukatteen. Kytkinkopan öö ulkopuolella edessä kampiakselin alapuolella


    Kuvan linkki herjaa tietoturvasta mutta se ei ole aiheellinen. kestää kuukauden ennekuin google poistaa ilmoituksen.
    Sivulta poistettu ilmoituksen aiheuttaneet tiedostot(vanhan oman foorumin jäänteet)

    http://www.vkukko.fi/kawasaki/tasa1.jpg
    http://www.vkukko.fi/kawasaki/tasa2.jpg

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 16.06.2012 klo 10:44.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  22. #1282
    Kysytään viisammilta neuvoa mistähän tälläistä ongelmaa voisi lähteä etsimään, kun viime iltalenkillä zetoriin jäi kierrokset päälle ja ei meinnaneet laskea edes moottorijarrutuksen avulla samalla pyörä alkoi resonoimaan tosi kovin ? Ongelma ilmeni kun ajoi tasakaasulla, kaasukahva vastasi normaalisti ja muutenkin pyörä toimi normaalisti.
    ex Suzuki GSX 750F -93
    Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
  23. #1283
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Edit: piti vaan pulttipyssyllä kiristää pohjatulppa uudestaan niin alkoi naksut löytymään. tuota säätöruuvien liikkumista se ei poistanut , mistä sitten johtuukaan.. pari milliä ne liikkuu kun pumppaa ylös alas, olkoot ku kerran keula toimii eikä toistaiseksi vuoda.




    -vk-
    Ei kellään satu olemaan tallin perukoilla etupään uusia liukuholkkeja ? stormille tulee vasta joskus elokuussa..
    Kerkeis vielä vaihtamaan ennen reissua. Jotain outoa tuossa keulassa on vieläkin. Etujarrun avulla kun pumppaa niin kuuluu klok-klok .. .Liukuholkeissa ei näkyny kyllä mitään erikoista ku viimeksi(hiljattain) avasin putken, mutta vois ne vaihtaa varoiksi.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  24. #1284
    Gaagamel, sä varmaan viitsisit tsekata ton letkun paikan:

    "Mulla on yhden letkun yläpään paikka hukassa...

    Eli kaasarin vasemmalla puolella on varsin lähekkäin kolme letkua:
    1. tulee bensasuodattimelta ja menee bensatankkiin
    2. ilmansuodattimen poistoletku tai joku sellainen
    3. poistoletku jostain, mutta mihin se menee?

    Olisiko zetorimiehillä tietoa mihin se menee?"
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  25. #1285
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Gaagamel, sä varmaan viitsisit tsekata ton letkun paikan:

    "Mulla on yhden letkun yläpään paikka hukassa...

    Eli kaasarin vasemmalla puolella on varsin lähekkäin kolme letkua:
    1. tulee bensasuodattimelta ja menee bensatankkiin
    2. ilmansuodattimen poistoletku tai joku sellainen
    3. poistoletku jostain, mutta mihin se menee?

    Olisiko zetorimiehillä tietoa mihin se menee?"
    Voisin mennä kattoon livenä jos ei olisi laukkuteline kiinni, sitä ei huvikseen jaksa irrotella. Mutta mutta, eikö tankin korkin vuoto/ilma tjs letku mene sinne kaasarien vasemmalle puolen jos oikein muistan. En enää muista että mihin se tankkiin tuli kiinni...

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  26. #1286
    http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-c...0.html#results
    Löytyskö tuosta kuvasta ne letkujen paikat.
    ZZR1100:lla mennään
    9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
  27. #1287
    Lainaa heikki57 kirjoitti Katso viesti
    http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-c...0.html#results
    Löytyskö tuosta kuvasta ne letkujen paikat.
    Jos jätetään bensaletku huomioimatta niin alas koneen vasemmalle puolelle johdetaan kolme letkua eri kohdista ilmanpuhdistinta ja ilmakanavaa.

    Ko. kuvassa ne ovat:

    92190B
    92190C
    92190D

    Kuvasta selviää letkujen yläpään paikka ja alhaalla ne päätyvät kaikki samaan pitkulaisen silmukan muotoiseen teräslankaohjaimeen.
    ZZ-R1100 1991
  28. #1288
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Gaagamel, sä varmaan viitsisit tsekata ton letkun paikan:

    "Mulla on yhden letkun yläpään paikka hukassa...

    Eli kaasarin vasemmalla puolella on varsin lähekkäin kolme letkua:
    1. tulee bensasuodattimelta ja menee bensatankkiin
    2. ilmansuodattimen poistoletku tai joku sellainen
    3. poistoletku jostain, mutta mihin se menee?

    Olisiko zetorimiehillä tietoa mihin se menee?"
    Minkä vuotinen Zetori? Jos tahdot tulla tuota jokin sopiva ilta tulla näyttämään Hyvinkäälle, niin voin vilkaista. D-malli sattuneesta syystä jossain määrin tuttu vekotin...
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
  29. #1289
    Lainaa sähköorava kirjoitti Katso viesti
    Minkä vuotinen Zetori? Jos tahdot tulla tuota jokin sopiva ilta tulla näyttämään Hyvinkäälle, niin voin vilkaista. D-malli sattuneesta syystä jossain määrin tuttu vekotin...
    Pyörä on -92 ja kone -98. Sillä ei valitettavasti pääse mihinkään

    Toi letku murhe on pienin. Itkuvirtenä isoimpana ongelmana on sytytys hukassa (kaikki tulpat pimeänä), kaasukahva ei palaudu ja sitten tämä ylim letku.

    Ei oikein ole ollut innostusta askarrella sytytyksen parissa muuten kuin teoriassa

    Jos ei talveksi saa käyntiin niin kai se on korjaamolle vietävä No, onneksi on ajokausi ensi vuonnakin
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  30.  
  31. #1290
    Hakekaahan vanha zetorini rakastavaan kotiin.
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
Sivu: 43 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen