Sivu: 35 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 2024:sta
  1. #1021
  2. #1022
    jos mad maxia meinaat, niin onko kärpiö tuttu?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #1023
  4. #1024
    sitten kantsii tsekata kawabatan kotisivu
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  5. #1025
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Loka. 26 2011,22:02) kirjoitti
    olen kyllä miettinyt että minkäköhän lainen tuollainen pitkä svingi on ajaa??
    Ei se yhtään paskempi ole kuskata, tautisen vakaa mut kääntyy hippasen rauhallisemmin. Mut ei mulla ollut ainakaan vaikeuksia viedä tuota vehjettä alpeilla letkan kärjillä polvi maassa. Ja oli kyllä joukon eniten touring vehje

    Tosin mä tykkään ajella muutenkin raskailla malmikasoilla sillee kun niillä "ei voi ajaa"
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  6. #1026
    Katsoin et olit laittanut bomberin myyntiin... no nyt on vauriota saaneet metalli osat hommattu . katteet laitetaan roskiin..sielä niiden paikka on
    tosiaan väriksi tulee matta ja Kiiltävää mustaa sopivassa suhteessa . ei ihan rotta-lookkia ..hieman säädyllisempää ..
  7. #1027
    Nyt täytyy hieman muuttaa suunnitelmia.pesin pyörän ja paljastui että vanteiden reunat on kiiloitettu,samoin svingi ja etupumput .jääkööt ne sellaisiksi...kiilloitettuun alumiiniin tarttuu maali niin perkuleen huonosti.runko ja kone tulee mattamustaksi . eiköhän tämä tästä ;)
  8. #1028
    D-mallin osia tulossa myyntiin fighteroinnin takia.. muoveja , vilkkuja ..jne. kyselyt privana ja hieno olis ettei kaupittelemaan tarvii käydä. kysyjä tietää kipurajansa osaa kysyessään .
  9. #1029
    nyt tekninen kysymys. onko ongelmia odotettavissa kun teen pyörästä nakupyörän lähinnä tuon ilmanoton suhteen? tarviiko tehdä jotain moodauksia?
  10. #1030
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Loka. 30 2011,18:03) kirjoitti
    nyt tekninen kysymys. onko ongelmia odotettavissa kun teen pyörästä nakupyörän lähinnä tuon ilmanoton suhteen? tarviiko tehdä jotain moodauksia?
    Eiköhän ne imutotterot ala vaikuttamaan vasta siellä kovemmissa vauhdeissa ikään kuin "ahtamalla" ilmaa koneesen ja muistan joskus lukeneeni ensimmäisen sukupolven Zetorien "ram-airin" toiminnan olleen todellisuudessa kyseenalainen. Mene ja tiedä sitä * En pitäisi mahdottomana että nakupyörän moottori toimisi jopa paremmin pienemmissä nopeuksissa kun koneen ei tarvitse "vetää" sitä ilmaa sissään niin pitkän ja mutkaisen putken läpi. Sillä tuskinpa haluat nakulla ajaa mitään 250km/h:n vauhteja ainakaan kovin pitkää matkaa * *Omassa Busassa ja 12-R:ssä ei ajaminen ilman nk.patopainetta vaikuttanut ainakaan huonontavalla tavalla,ehkä jopa päinvastoin. Tämä siis tietty laillisissa nopeuksissa,torvet auki motarilla tilanne tietty toinen.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  11. #1031
    Lainaa (cool´eri @ Loka. 30 2011,20:53) kirjoitti
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Loka. 30 2011,18:03) kirjoitti
    nyt tekninen kysymys. onko ongelmia odotettavissa kun teen pyörästä nakupyörän lähinnä tuon ilmanoton suhteen? tarviiko tehdä jotain moodauksia?
    Eiköhän ne imutotterot ala vaikuttamaan vasta siellä kovemmissa vauhdeissa ikään kuin "ahtamalla" ilmaa koneesen ja muistan joskus lukeneeni ensimmäisen sukupolven Zetorien "ram-airin" toiminnan olleen todellisuudessa kyseenalainen. Mene ja tiedä sitä * En pitäisi mahdottomana että nakupyörän moottori toimisi jopa paremmin pienemmissä nopeuksissa kun koneen ei tarvitse "vetää" sitä ilmaa sissään niin pitkän ja mutkaisen putken läpi. Sillä tuskinpa haluat nakulla ajaa mitään 250km/h:n vauhteja ainakaan kovin pitkää matkaa * *Omassa Busassa ja 12-R:ssä ei ajaminen ilman nk.patopainetta vaikuttanut ainakaan huonontavalla tavalla,ehkä jopa päinvastoin. Tämä siis tietty laillisissa nopeuksissa,torvet auki motarilla tilanne tietty toinen.
    ram-air -kone -putkisto on ns. sovitettu yhteen. halutunlainen muutteleminen vaatinee melkoisesti testaamista. Veikkaan että jos zetorin imutötterön korvaa jollain esim. bulkkisuodattimilla niin korkeintaan menee vähä rikkalle jossain yläkierroksilla kun ns. ahtamista ei tapahdu.. ja vain jos alkuperäinen konstruktio on aikoinaan toiminut oikein...lambdalla vois saada lisää informaatiota jos semmosen jaksaa väkästellä putkistoon ... veikkaisin että ei ole suurempaa vaikutusta normikäytössä.. kaikki tämä siis mutua.

    Ite olen miettiny ram-airin poistamista siksi, että sais melkein tuplattua tankin tilavuuden matka-ajoa ajatellen. tötterö vie sielä tankin alla tilaa aika lailla.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  12. #1032
    Tänään (vihdoin ja viimein) aloittelin purkamisprojektia...
    Päivän saldo: katteet, ja akku irti!
    Vau tässähän tuntee ihan elävänsä

    Tosin pitkä matka on vielä koneen purkuun. Ajattelin vaihtaa ainakin männät renkaineen ja tiivisteitä (sieltä alhaalta ), tsekata venttiilit ja mitä muuta tulee vastaa...
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  13. #1033
    Tuli kans oma kunnostusprojekti aloitettua, keula nyt purettu ja putkien kunnostus sekä ohjauslaakerien vaihto edessä. Samalla vois tietty tarkistaa venttiilivälykset (vaikka 2tkm sitten viimeksi katottu..) ja jäähdytin- sekä jarrunesteet vaihtaa. Lisäksi pitää taakse vaihtaa ainakin ketjurattaan vaimenninkumi, samalla tarkastaa pyöränlaakerit (vaihdettu joskus aiemmin) sekä swingin laakerit myös.. *Eiköhän tässä taas pariksi illaksi hommaa ole..
    GSX 600 F -93
  14. #1034
    Lainaa (Riksura @ Marras. 06 2011,19:21) kirjoitti
    Tuli kans oma kunnostusprojekti aloitettua, keula nyt purettu ja putkien kunnostus sekä ohjauslaakerien vaihto edessä. Samalla vois tietty tarkistaa venttiilivälykset (vaikka 2tkm sitten viimeksi katottu..) ja jäähdytin- sekä jarrunesteet vaihtaa. Lisäksi pitää taakse vaihtaa ainakin ketjurattaan vaimenninkumi, samalla tarkastaa pyöränlaakerit (vaihdettu joskus aiemmin) sekä swingin laakerit myös.. *Eiköhän tässä taas pariksi illaksi hommaa ole..
    saakos tuota ketjurattaan vaimenninkumia jostain, muistaakseni stormilla ei ollu.. .. oli vähä väljä ku kesällä avasin. Muittenkin osien hankintapaikkoja saa mainostaa.. stormia käyttäny ku työmatkan varrella..


    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  15. #1035
    SGN Group Vantaalla Koivuhaassa on maahantuoja ja sieltä löytyy jos ei Stormilta. Ja jos ei löydy niin tilaamalla ainakin.
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
  16. #1036
    Lainaa (Kimmo1959 @ Marras. 12 2011,17:01) kirjoitti
    SGN Group Vantaalla Koivuhaassa on maahantuoja ja sieltä löytyy jos ei Stormilta. Ja jos ei löydy niin tilaamalla ainakin.
    Vaimenninkumeja ei taida Suomesta löytyä muualta kuin maahantuojalta ja hinta oli muistaakseni 108,50€. Aikas suolanen hinta kuminpalasista.. *

    Ite ostin sitten Ebayn kautta jenkeistä ja hintaa tuli sitäkin kautta n.54€:a postikuluineen.
    GSX 600 F -93
  17. #1037
    Onkos NI-696 kenen orggilaisen vanha? 4v. ollut nurmijärvellä . lähinnä huolto historiasta olisin kiinnostunut.

    Nyt on runko,kone ja jäähärit *yms *maalattu mattamustaksi. kiiltävällä *mustalla tuleekin tankki, lokari *ja moodatut takakatteet. fatbar on jo kiinni ja KTM ilmanohjaimet tulee paikoilleen mustana *ja tietty joku häijy maski . hieman peruuttelin tuota mad max-teemaa. pienempi vaimennin on tulossa joten ulkonäköön muuttuu radikaalisesti . mie oon aina tykännyt naku-pyöristä. nyt olis vielä tehoakin jonkun verran.

    Nyt olis tarjolla hiilarivaimentajaa käyrineen hintaa vois olla satanen.



  18. #1038
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...f=37;t=134108;

    onko teillä ajatuksia arvon kawa-ukot?ajatuksia tai jopa tietoa? zx9r B-malli? gpz750, mutta mistä varoitusvalot?



  19. #1039
    Kävin ostamassa eilen 90-lukulaiset sivulaukut. Värikin melkein sopii.. kiitoksia vielä orggilaiselle jos sattuu tätä lukemaan..

    http://www.vkukko.fi/kwsivu.jpg


    lisättäköön että torstaina tuli yllättäen lanssikyyti sairaalaan ku kyykystä ylösnoustessa meni sydän pois rytmistä, oli hetken aikaa semmonen olo että näkeeköhän huomista ollenkaan kesästä puhumattakaan. No, yöllä taksilla kotio ja yks saikkupäivä.. toivottavasti oli vaan tilapäistä stressioiretta..

    -vk-



    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  20. #1040
    Pari kyssäriä:

    1) Onko järkeä laittaa Factoryn suutinsatsia muuten vakioon pyörään. Vaihdan talvella "teho"putken orkkisputkiin ja hyllyssä oli kys. suutinsatsi. Luvassa tehoa/vääntöä vai turhaa säätämistä ja rahanmenoa? (Yhdestä neulasta muuten uupuu se säätöprikka, mistä tilalle uusi kun Factoryn paja taitaa olla Jenkkilässä)
    En ajatellut vaihtaa ilmanputsaria vapaammin hengittävään enkä muitakaan modeja.

    2) Orkkisputkien sisälle käyriin on kertynyt pintaruostetta. Ulkopuolen ruostetäplät poistettu, muttta pitäsköhän noita sisäpuolisiakin jollain keinolla (Annitrol/hinkkausta?) yrittää kadottaa vai katoaako kun antaa keväällä happea masiinalle...

    Näin tällä erää...
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  21. #1041
    Kyllä se teho on niin minimaalista mitä noilla saa,jos pyörä pelaa ihan ok tehon ja bensan kulutuksenkin kanssa niin ei kannata säädellä .Harrastus mielessä ja rassaamisen ilosta eri asia.esimerkiksi ilman putsaria en ole itse koskaan vaihtanut,putsannut vaan ja kopauttanut hyenteiset pois ,sama pyörä mulla jo kohta 10 vuotta ja silti kelaa nopeusmittariin yli 300kmh ja bensankulutus normi ajossa alle 6 litraa,mitä siis hyötyisin jos ostaisin niin sanotun viritys ilman pusarin joka kevään pölyistä saman tien orgis kamaa.Katsohan muuten bikesta ja mp maailmassa jossa testejä hayabusa,kawasaki zx12r,zzr1400 joissa noin 200heppaa ja siinä samassa samantehoinen hondan blackbird jossa 150 heppaa kuten zzr1100sessa.0-150kmh kiihtyvyys paras vaikka laiskin hepoissa,vasta 150kmh jälken alkoi jäädä noille 200heppasille.50hepan lisätehoa harva osaa hyödyntää.Nykyään mulla myös zx12r joka syö 1-2 litraa satasella enemmän kuin zetori vaikka ajais alinopeutta
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  22. #1042
    Jep. Mielessäni olen enemmän kallistunutkin tälle non-viri linjalle, ja mm. eräs paikallinen mp-asentaja epäili kaasarimuokkauksen mielekkyyttä. Lähinnä virillä ajattelin väännön kasvua 4000rpm alle.

    Toisaalta, pitänee ekana vaan kattoa keväällä mikä vaikutus vakioputkilla on nyk. Sebring-putkeen. Tiijä vaikka vääntö kasvais huuurjasti...

    Mutta mielipiteitä ed. kuunnellaan mieluusti ja joskus menee jopa neuvotkin jakeluun... *

    ps.
    Mitä tulee tohon kiihtyvyyteen, kyllähän se entinen 1999 Hayabusa nyt vähän liukkaammin liikahti sataseen ja siitä yli, mutta zetorin vauhti riittää nykyisin mainiosti tällaiselle seestyvälle, kohta 40v. köröttäjälle...
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  23. #1043
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 23 2011,06:53) kirjoitti
    ps.
    Mitä tulee tohon kiihtyvyyteen, kyllähän se entinen 1999 Hayabusa nyt vähän liukkaammin liikahti sataseen ja siitä yli, mutta zetorin vauhti riittää nykyisin mainiosti tällaiselle seestyvälle, kohta 40v. köröttäjälle...
    Ittellä meni viime kesänä toi vaihto toisinpäin eli -96 zetori vaihtui -03 bussiin, zetori vakio ja tuossa bussissa putkisto vaihettu. Ajoasento noissa aika pitkälti sama tai ainakin itelle ihan samantuntunen, toi olikin se toinen kriteeri jolla pyörää vaihdoin ja toinen että teho ei saa laskee, siis tehoa on kiva olla ja ison ruhon rahtaamiseen sitä tarvii.

    Hajabusa on tosiaan aivan eri planeetalta tuohon zetoriin verrattuna ainakin jarrujen ja kaasuun vastaavuuden osalta mutta 80km/h vauhdista jos lähetään zetoria ja bussia vertaan isoimmalla vaihteella niin zetori vetää pidemmän korren.

    Niin noi on siis vertailukohtia siitä kun ensin ajat 1000km zetorilla ja sitten kahteen päivään 1400km busalla (ois sen päivässäkin vetässy mutta meni kylästelyyn ja kahvitteluun melkeen toi toinen päivä).

    Kaveri laittoi aikoinaan zetoriinsa suutinsarjan, säädettävän syttypyörän, vapaavirtaussuotimen ja tehoputken ja kaippa siihen tuli lissää tehoa, ainakin se sen jälestä oli säädoissään.



    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  24. #1044
    Itse olen ollu tyytyväinen hankintaani .ostin lipatun zetorin ja ajatuksena oli tehdä siitä Naku pyörä. nyt on takakate lyhennetty penkin mittaiseksi. fatbar tanko on paikoillaan. Kymco agilityn valo muoveineen tietä näyttämään. runko ja kone on maalattu mattamustaksi .telcon pönttö on paikoillaan..melko hyvät äänet muuten. vielä on tilauksessa KTM sivumuovit ja sen jälkeen tarkoitus olisi keksiä pyörän väri..keltainen, vihreä tai kiiltävä musta. mittaristoa pähkäilen e ttä minkä laittais ..itse tykkäisin analogisesta mittarista .
  25. #1045
    Lainaa (Piece @ Marras. 23 2011,10:59) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 23 2011,06:53) kirjoitti
    ps.
    Mitä tulee tohon kiihtyvyyteen, kyllähän se entinen 1999 Hayabusa nyt vähän liukkaammin liikahti sataseen ja siitä yli, mutta zetorin vauhti riittää nykyisin mainiosti tällaiselle seestyvälle, kohta 40v. köröttäjälle...
    Ittellä meni viime kesänä toi vaihto toisinpäin eli -96 zetori vaihtui -03 bussiin, zetori vakio ja tuossa bussissa putkisto vaihettu. Ajoasento noissa aika pitkälti sama tai ainakin itelle ihan samantuntunen, toi olikin se toinen kriteeri jolla pyörää vaihdoin ja toinen että teho ei saa laskee, siis tehoa on kiva olla ja ison ruhon rahtaamiseen sitä tarvii.

    Hajabusa on tosiaan aivan eri planeetalta tuohon zetoriin verrattuna ainakin jarrujen ja kaasuun vastaavuuden osalta mutta 80km/h vauhdista jos lähetään zetoria ja bussia vertaan isoimmalla vaihteella niin zetori vetää pidemmän korren.

    Niin noi on siis vertailukohtia siitä kun ensin ajat 1000km zetorilla ja sitten kahteen päivään 1400km busalla (ois sen päivässäkin vetässy mutta meni kylästelyyn ja kahvitteluun melkeen toi toinen päivä).

    Kaveri laittoi aikoinaan zetoriinsa suutinsarjan, säädettävän syttypyörän, vapaavirtaussuotimen ja tehoputken ja kaippa siihen tuli lissää tehoa, ainakin se sen jälestä oli säädoissään.
    Itellä vaihtu busa ns. finanssiteknisistä syistä pienemmän suikan kautta kawaan. Hyvinhän tuollakin pääsee. lähinnä toi venttiiliremontti jurppi. Muutenhan se on pelittänyt ok.

    Ajoasento melko sama, kawa hellii pikkasen enemmän ehkä selkää, ainakin omaani. Busa taittuu pienoisen painoeron ansiosta paremmin mutkiin, jarruissa en suurta eroa muista ( Eihän ne busan stopparit tekniikan viimeisintä huutoa ole tainnut olla ikinä). Kortti oli kokoajan liipasimella busalla, kyllä tää siinä mielessä laimeammalta tuntuu. Eikä se välttämättä ole paha asia ollenkaan...

    Pakko myöntää, että jossain määrin ikävä välillä sutsukia mutta kawalla ajellessa tuntee olevansa enemmän ns. yksilö kun ei tule joka toista samanlaista pyörää vastaan tiellä...
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  26. #1046
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 23 2011,06:53) kirjoitti
    Jep. Mielessäni olen enemmän kallistunutkin tälle non-viri linjalle, ja mm. eräs paikallinen mp-asentaja epäili kaasarimuokkauksen mielekkyyttä. Lähinnä virillä ajattelin väännön kasvua 4000rpm alle.
    Mielestäni ainakin DynoJetin suutinsarja parantaa koneen reagointia kaasukahvan asentoon nimenomaan alakierroksilla. Pyörä tuntuu kiihtyvän paremmin ja tasaisemmin ilman köhimistä yms. Tämä tosin perustuu vain omakohtaiseen tuntemukseen, eikä konkreettista todistusaineistoa ole, joten voit suhtautua mielipiteeseeni ihan haluamallasi tavalla.

    Jos haluat lisää vääntöä alle 4000 kierrokselle niin ainoa varmasti toimiva viritys lienee puristussuhteen ja sylintireitilavuuden nosto eli esim Wisecon tai JE:n mäntäsarja.

    Isot Pojat ovat muuten väittäneet että paras huipputeho loppujen lopuksi saavutetaan 1 mm ylikokoisilla männillä (1080 cm2) eikä *2 mm:sillä (1109 cm2). Jälkimmäisillä sylinteriputken ovat kuulemma jo liian ohuet eivätkä pysy täysin muodossaan aiheuttaen ohivuotoa ja lisääntynyttä öljynkulutusta. Tuo saattaa tosin riippua sylinterinputkien koneistuksen laadusta.

    Voi tietysti kysyä miksi ylipäänsä viritellä wanhaa eikä hankkia uudempaa pyörrää, taloudellisestihan se ei liene järkevää. Omalla kohdallani asia on selvä: wanha zetori on jotenkin niin viehättävä ja kauniskin etten tule luopumaan siitä niin kauan kun satulaan pystyn kiipeämään. Lisäksi sen rakentelu paremmaksi kuin uutena on yksinkertaisesti kivaa ja palkitsevaa.

    Eihän moottoripyöräilyssä muutenkaan mitään "järkeaä" ole, huvlksihan tätä tehdään *
    ZZ-R1100 1991
  27. #1047
    Meikäläisellekin ajatuksena enemmänkin "entisöinti" kuin virittely. Sattuu vaan olemaan hyllyssä toi satsi. enempiä rahojaj ei ole laittaa vireihin kun tollakin pääsee sutjakkaasti. Suuttimien vaihto van kävis näppärästi ku edessä on kaasarien putsaus. Mut taidanpa odottaa kevättä ja orkkisputkien vaikutusta luonteeseen.

    Mitäs mieltä viisaammat olis tosta pakoputkiassiista, rupeanko ruosteita hinkkaamaan pakarien sisältä vai jätänkö rauhaan?
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  28. #1048
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 23 2011,15:29) kirjoitti
    Meikäläisellekin ajatuksena enemmänkin "entisöinti" kuin virittely. Sattuu vaan olemaan hyllyssä toi satsi. enempiä rahojaj ei ole laittaa vireihin kun tollakin pääsee sutjakkaasti. Suuttimien vaihto van kävis näppärästi ku edessä on kaasarien putsaus. Mut taidanpa odottaa kevättä ja orkkisputkien vaikutusta luonteeseen.

    Mitäs mieltä viisaammat olis tosta pakoputkiassiista, rupeanko ruosteita hinkkaamaan pakarien sisältä vai jätänkö rauhaan?
    Jätä rauhaan se sisällä oleva ruoste...
  29. #1049
    Lainaus:
    Kaveri laittoi aikoinaan zetoriinsa suutinsarjan, säädettävän syttypyörän, vapaavirtaussuotimen ja tehoputken ja kaippa siihen tuli lissää tehoa, ainakin se sen jälestä oli säädoissään.[/quote]
    Lainaus loppuu..


    Voisko joku valaista asiaa tuosta säädettävästä syttypyörästä. Onko siis normisti kiinteä ja jostain saa säädettävää tjs. *?
    Mitä hyötyä/vaikutusta *? olisko kuvaa?

    Ihan vaan uteliaisuuttani ku noita autonmoottoreita on tullu rakenneltua ja säädettäviä nokkapyöriä..

    toinen kyssäri jos joku jaksaa valaista niin: miten nuo kaasarit synkataan..?
    joo, löyty vanhemmista viesteistä että kaasarien välistä, mutta mistä mittakellosta ne puhuu ?

    joo, yrittäkee kestää... *kakspyöräsen moottorit vähän vieraita (vielä) ..


    -vk-



    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  30.  
  31. #1050
    Lainaa (gaagamel @ Marras. 23 2011,20:42) kirjoitti
    Voisko joku valaista asiaa tuosta säädettävästä syttypyörästä. Onko siis normisti kiinteä ja jostain saa säädettävää tjs. *?
    Mitä hyötyä/vaikutusta *? olisko kuvaa?

    Oheisen linkin kautta löytyy noista syttypyöristä jotain vanhempia keskusteluja asiasta.

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....93;st=0



    GSX 600 F -93
Sivu: 35 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen