Sivu: 33 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2024:sta
  1. #961
    Lainaa (kestijuh @ Elo. 03 2011,15:58) kirjoitti
    Moi,

    Kävin koeajamassa ZZR:n kesälomalla *, ja nyt sitten kavereiden (honda/suzuki) painostuksesta huolimatta olen haaveillut halvasta (=vanhasta) ZZR:stä. Viestiketjun olen selannut kokonaan läpi ja alkaa tietenkin huolestuttamaan, kun täällä on yleensä viestejä ongelmista ja korjauksista. Tarkoitus olisi hankkia kuitenkin pyörä pidemmäksi aikaa kuin vuodeksi ja haluaisin kuulla kommentteja tai mikä parasta, jos löytyisi joku aikaisempi omistaja, niin kuulisi hieman historiasta...

    Tarkemmassa syynissä on tällä hetkellä -93 D malli hieman yli 70tkm mittarissa, pyörä näyttää olleen joskus (2010?) Nokian Hi-Power Oy:n konkurssipesän kautta myynnissä. Tunnistaakohan joku omakseen, tankissa näyttää olevan erityinen maalaus...

    Olisiko tuollaisesta pyörästä vielä matkapyörää muutamaksi vuodeksi? Sen verran olen jo päättänyt, että C malliin en taida koskea, mutta jos D mallia on jollain tarjolla, niin...

    edit: virheitä
    Osta "kallis" mutta ongelmaton ZZR:
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1175587
  2. #962
    Lainaa (kestijuh @ Elo. 03 2011,15:58) kirjoitti
    Moi,

    Kävin koeajamassa ZZR:n kesälomalla *, ja nyt sitten kavereiden (honda/suzuki) painostuksesta huolimatta olen haaveillut halvasta (=vanhasta) ZZR:stä. Viestiketjun olen selannut kokonaan läpi ja alkaa tietenkin huolestuttamaan, kun täällä on yleensä viestejä ongelmista ja korjauksista. Tarkoitus olisi hankkia kuitenkin pyörä pidemmäksi aikaa kuin vuodeksi ja haluaisin kuulla kommentteja tai mikä parasta, jos löytyisi joku aikaisempi omistaja, niin kuulisi hieman historiasta...

    Tarkemmassa syynissä on tällä hetkellä -93 D malli hieman yli 70tkm mittarissa, pyörä näyttää olleen joskus (2010?) Nokian Hi-Power Oy:n konkurssipesän kautta myynnissä. Tunnistaakohan joku omakseen, tankissa näyttää olevan erityinen maalaus...

    Olisiko tuollaisesta pyörästä vielä matkapyörää muutamaksi vuodeksi? Sen verran olen jo päättänyt, että C malliin en taida koskea, mutta jos D mallia on jollain tarjolla, niin...

    edit: virheitä
    Laitoin sähköpostia.
  3. #963
    Vielä ois kateruuvisarja ja valkoiset mittarintaustat myytävänä.


    http://www.nettivaraosa.com/moottor....1172331
    ZZR 1100 -93
    ZX10R -05
  4. #964
    Lainaa (cb750k82 @ Elo. 03 2011,22:35) kirjoitti
    Lainaa (kestijuh @ Elo. 03 2011,15:58) kirjoitti
    Moi,

    Kävin koeajamassa ZZR:n kesälomalla *, ja nyt sitten kavereiden (honda/suzuki) painostuksesta huolimatta olen haaveillut halvasta (=vanhasta) ZZR:stä. Viestiketjun olen selannut kokonaan läpi ja alkaa tietenkin huolestuttamaan, kun täällä on yleensä viestejä ongelmista ja korjauksista. Tarkoitus olisi hankkia kuitenkin pyörä pidemmäksi aikaa kuin vuodeksi ja haluaisin kuulla kommentteja tai mikä parasta, jos löytyisi joku aikaisempi omistaja, niin kuulisi hieman historiasta...

    Tarkemmassa syynissä on tällä hetkellä -93 D malli hieman yli 70tkm mittarissa, pyörä näyttää olleen joskus (2010?) Nokian Hi-Power Oy:n konkurssipesän kautta myynnissä. Tunnistaakohan joku omakseen, tankissa näyttää olevan erityinen maalaus...

    Olisiko tuollaisesta pyörästä vielä matkapyörää muutamaksi vuodeksi? Sen verran olen jo päättänyt, että C malliin en taida koskea, mutta jos D mallia on jollain tarjolla, niin...

    edit: virheitä
    Laitoin sähköpostia.
    Tulin vaan sanomaan että mulla ollu toi 1991 kawa 10vuotta ja ajannut sillä 40tuhatta kilsaa.Nyt 80tuhatta.Vika saldo on yhdet männänrenkaat yhteen mäntään 80 euroa,kansi jonka vaihdoin turhaan käytettynä 190e tai no nyky kannessa säätöväli 10tkm.Vanhassa kannessa joutu venttiileitä säätää turhan tiuhaan kun pehmeet seetit eli 5tuhannen välein.Takarattaan sykäyksenvaimenninkumi osa alle 100e,pahin startin ketjut ja kiristin 300ekeä.Etustefat 30ekeä ,bensatankin letku 5euroa.En vaihtanut koskaan mitään laakereita mihinkään,kytkin ja jarrunesteet vielä samat paitsi takajarrussa jonka jouduin ilmaamaan kun jarruletku katkesi,käytettynä 10ekeä,ketjut ja rattaat samat edelleen,edellinen omistaja uusinnut ne kerran ,jarrupalat 2 kertaa vaihdettu muutama kymppi joten ei hirveitä ongelmia..Muuten näissä metalli vielä metallia kun nykypyörissä sulatettu kierätyksen takia ladoja,relluja,citikoita yms ruostuvaa ja laakeriviat yleistyneet *Osia saa hyvin ja pahin skenaario taitaa mootorissa olla että jos 3:nen sylinterin kiertokanki jää öljyn vähyyden takia ilman voitelua,sitten on motti valmis.Mutta ei käytetyt moottoritkaan kauheita kustanna,tehoputki käyrineen kalliinpaa



    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  5. #965
    Lainaa (zzr1100kawa @ Elo. 07 2011,22:03) kirjoitti
    Lainaa (cb750k82 @ Elo. 03 2011,22:35) kirjoitti
    Lainaa (kestijuh @ Elo. 03 2011,15:58) kirjoitti
    Moi,

    Kävin koeajamassa ZZR:n kesälomalla *, ja nyt sitten kavereiden (honda/suzuki) painostuksesta huolimatta olen haaveillut halvasta (=vanhasta) ZZR:stä. Viestiketjun olen selannut kokonaan läpi ja alkaa tietenkin huolestuttamaan, kun täällä on yleensä viestejä ongelmista ja korjauksista. Tarkoitus olisi hankkia kuitenkin pyörä pidemmäksi aikaa kuin vuodeksi ja haluaisin kuulla kommentteja tai mikä parasta, jos löytyisi joku aikaisempi omistaja, niin kuulisi hieman historiasta...

    Tarkemmassa syynissä on tällä hetkellä -93 D malli hieman yli 70tkm mittarissa, pyörä näyttää olleen joskus (2010?) Nokian Hi-Power Oy:n konkurssipesän kautta myynnissä. Tunnistaakohan joku omakseen, tankissa näyttää olevan erityinen maalaus...

    Olisiko tuollaisesta pyörästä vielä matkapyörää muutamaksi vuodeksi? Sen verran olen jo päättänyt, että C malliin en taida koskea, mutta jos D mallia on jollain tarjolla, niin...

    edit: virheitä
    Laitoin sähköpostia.
    Tulin vaan sanomaan että mulla ollu toi 1991 kawa 10vuotta ja ajannut sillä 40tuhatta kilsaa.Nyt 80tuhatta.Vika saldo on yhdet männänrenkaat yhteen mäntään 80 euroa,kansi jonka vaihdoin turhaan käytettynä 190e tai no nyky kannessa säätöväli 10tkm.Vanhassa kannessa joutu venttiileitä säätää turhan tiuhaan kun pehmeet seetit eli 5tuhannen välein.Takarattaan sykäyksenvaimenninkumi osa alle 100e,pahin startin ketjut ja kiristin 300ekeä.Etustefat 30ekeä ,bensatankin letku 5euroa.En vaihtanut koskaan mitään laakereita mihinkään,kytkin ja jarrunesteet vielä samat paitsi takajarrussa jonka jouduin ilmaamaan kun jarruletku katkesi,käytettynä 10ekeä,ketjut ja rattaat samat edelleen,edellinen omistaja uusinnut ne kerran ,jarrupalat 2 kertaa vaihdettu muutama kymppi joten ei hirveitä ongelmia..Muuten näissä metalli vielä metallia kun nykypyörissä sulatettu kierätyksen takia ladoja,relluja,citikoita yms ruostuvaa ja laakeriviat yleistyneet *Osia saa hyvin ja pahin skenaario taitaa mootorissa olla että jos 3:nen sylinterin kiertokanki jää öljyn vähyyden takia ilman voitelua,sitten on motti valmis.Mutta ei käytetyt moottoritkaan kauheita kustanna,tehoputki käyrineen kalliinpaa
    Hyvin tuntuu juu nipussa pysyvän näin wanhaks peliks.
    Eihän näitä kannata myydäkään kun yhtä hyvästä uudemmasta käyttöpelistä joutuu jo pulittaan paljon ja kuluuhan ne kulutus-osat uudemmistakin yhtälailla.
    Kyä ne on sitten tehny hyvän keksinnön kun tollasen värkin saaneet aikaan sillon aikanaan kultasella -90 luvulla *
    Ei tartte ku bensaa lisäillä.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  6. #966
    -> ZZR1100Kawa

    Ei Sitikat ruostu - ne on galvanoituja

    Citroen, mon amour
    ZZR-1400
  7. #967
    Lainaa (fjälle @ Elo. 09 2011,16:09) kirjoitti
    -> ZZR1100Kawa

    Ei Sitikat ruostu - ne on galvanoituja

    Citroen, mon amour *
    no fiat sitten,en hätäpäisäin muistanut kun vanhoja,onhan mulla citroenin serkku peugeot joka myös galvanoitu

    Tulin vielä sanomaan että bensaa syö vähän,tankillisella ajat pyhtäältä joensuuhun jolloin 20km ennen joensuuta alkaa varatankki vilkuttaa ja tankissa vielä 6 litraa jäljellä.Testattu vasta
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  8. #968
    himpun alle 5l/100 km pääsee normaali maantie vauhteja vakio zetorilla. Nuukan miehen laite siis.
    Jaappanialainen on kyä tehny sitten hyvän keksinnön.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  9. #969
    No näin, ensimmäinen viesti.
    Ostin viime viikolla länsi-Suomesta -92 zetorin, mittari ympäri ajettu.

    Myyjä kertoi, että siihen olisi vaihettu kone 54tkm sitten (vuosimallia -98). Onko tietoa kuinka saan selville onko kone oikeasti vaihdettu?

    Rekisteriotteessa on myös suurin nettoteho 72kW eli eikös silloin ole kuristettu peli? Mietin sit, että kun kone on kerran "vaihdettu" niin onko sekin sit kuristettu?

    Pyörä vaikuttaa hyvin pirteältä ja vaihteet toimivat. Kyllä kelpaa ajella. Harmi (tavallaan) ettei ole poikamies, vaan pitää toi vähä vapaa-aika kanavoida muuhunkin kuin

    ps. vähän jo toi talven tulo syyhyttää sormissa... Kun saan katteet irti Katsoo sit onko ensi keväänä kaikki kasassa!
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  10. #970
    Pade:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Kylä Valkjärven lähistöllä
    Täällä on infoa esim.moottoreista

    www.zx11.info



    Ex. 2 x 1100 GSX-R ,YZ-250
  11. #971
    Ilta-ajelulla tuli vähän räpättyä ja kone keitti. Vesiputki räjähti ja nesteet tuli pihalle... *

    Onnex vaimo tuli hakemaan (kiukkuisena).

    Mutta kyllä kulkee... Voi tsiisus *
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  12. #972
    Itsellä 92 tkm ajettu -92 c koneella. Hyvin käy ja kukkuu.. tänä kesänä ei oo muuta tarvinnut tehdä kun keväällä pistää uudet Delvacit sisään ja takakumi uusia koska viime kesänä tuli venat säädettyä ekaa kertaa sitten 3 vuoteen. Samalla tuli vaihdettua ketjut ja rattaat ja etu- kumi. Mitään koneeseen tai muuhun tekniikkaan liittyviä vikoja ei ole kertaakaan ollut. Nopeusmittarin vaijerin toki vaihdoin kanssa, mutta en oikeen laske sitä ns. viaksi. Epäilen ja uskon syynä vähän rahan menoon olevan järkevä ja pyörää ja sen ikää kunnioittava ajatyyli ja tapa.. en revittele koskaan yli 7000:n kierroksen edes kiihdyttäessä, ajan aina isoimmalla vaihteella sekä säästän jarruja käyttämällä tehokkkaasti moottorijarrutusta hyväkseni. Uskon pääseväni pyörälläni helposti yli 120 tkm. Tarkoitukseni onkin ajaa pyörällä kunnes se lopullisesti laukeaa vanhuuttaan (kampiakseli tai muu isompi hajoaminen).
  13. #973
    Lainaa (Vicmot @ Syys. 07 2011,18:13) kirjoitti
    Itsellä 92 tkm ajettu -92 c koneella. Hyvin käy ja kukkuu.. tänä kesänä ei oo muuta tarvinnut tehdä kun keväällä pistää uudet Delvacit sisään ja takakumi uusia koska viime kesänä tuli venat säädettyä ekaa kertaa sitten 3 vuoteen. Samalla tuli vaihdettua ketjut ja rattaat ja etu- kumi. Mitään koneeseen tai muuhun tekniikkaan liittyviä vikoja ei ole kertaakaan ollut. Nopeusmittarin vaijerin toki vaihdoin kanssa, mutta en oikeen laske sitä ns. viaksi. Epäilen ja uskon syynä vähän rahan menoon olevan järkevä ja pyörää ja sen ikää kunnioittava ajatyyli ja tapa.. en revittele koskaan yli 7000:n kierroksen edes kiihdyttäessä, ajan aina isoimmalla vaihteella sekä säästän jarruja käyttämällä tehokkkaasti moottorijarrutusta hyväkseni. Uskon pääseväni pyörälläni helposti yli 120 tkm. Tarkoitukseni onkin ajaa pyörällä kunnes se lopullisesti laukeaa vanhuuttaan (kampiakseli tai muu isompi hajoaminen).
    Onnittelut harrastukselle
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  14. #974
    Lainaa (Vicmot @ Syys. 07 2011,18:13) kirjoitti
    Epäilen ja uskon syynä vähän rahan menoon olevan järkevä ja pyörää ja sen ikää kunnioittava ajatyyli ja tapa.. en revittele koskaan yli 7000:n kierroksen edes kiihdyttäessä, ajan aina isoimmalla vaihteella sekä säästän jarruja käyttämällä tehokkkaasti moottorijarrutusta hyväkseni.
    Oliks tää läppä ?? *



    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  15. #975
    Käytin 20 vuotiaan nuorukaisen penkissä ja tulos oli hieman yllättvä, käppyrät tässä.

    Ainoat tekemäni muutokset ovat K&N ilmansuodatin, Dynojet ja halpa 4-2-1-2 rst putkisto Viperin vaimentimilla.

    Olisikohan aiempi omistaja laittanut tuohon ylikokomännät? Varsinkin vääntö alakierroksilla, lähes 100Nm jo 4000:lla, vaikuttaa epätavallisen hyvältä.

    Harkitsin itsekin Wisecojen asentamista mutta pitänee irroittaa kansi ja mitata sylinterit ensiksi.

    Onko kellään kokemusta Prätkäpajan dynosta verrattuna muihin? Näyttivät kyllä vanhempia vakiozetorien käyriä, joissa huipputeho oli tavanomainen 125-128 hv.
    ZZ-R1100 1991
  16. #976
    Lainaa (Pade @ Elo. 23 2011,12:25) kirjoitti
    Täällä on infoa esim.moottoreista

    www.zx11.info
    Tästä koneen mallista vielä
    eli koneessa on sarjanumero ZXTI00E049462

    ja tossa linkin sivustolla näyttäisi olevan alle 1994 pyörissä ZXT10CE000001

    eli järjestyksessä E tulisi myöhemmin Mutta mistä saisin varman tiedon koneen vuosimallista?
    Pitäis aukaista kone ja katsoa tarviiko jotain uusia, niin ei tarttis kovasti vekslata onko -92/-98?



    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  17. #977
    Lainaa (tvan @ Syys. 16 2011,13:33) kirjoitti
    Käytin 20 vuotiaan nuorukaisen penkissä ja tulos oli hieman yllättvä, käppyrät tässä.

    Ainoat tekemäni muutokset ovat K&N ilmansuodatin, Dynojet ja halpa 4-2-1-2 rst putkisto Viperin vaimentimilla.

    Olisikohan aiempi omistaja laittanut tuohon ylikokomännät? Varsinkin vääntö alakierroksilla, lähes 100Nm jo 4000:lla, vaikuttaa epätavallisen hyvältä.

    Harkitsin itsekin Wisecojen asentamista mutta pitänee irroittaa kansi ja mitata sylinterit ensiksi.

    Onko kellään kokemusta Prätkäpajan dynosta verrattuna muihin? Näyttivät kyllä vanhempia vakiozetorien käyriä, joissa huipputeho oli tavanomainen 125-128 hv.
    en tiedä ko pajan dynosta, mutta mun mielestä ihan tavallisia lukemia. Tässä oman ex zx11 käppyrät: linkki

    kansi portattu+dynojet+yoshin 4-2-1 kokoputki+dynan puola

    bikedoctorin penkki.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  18. #978
    Kiitokset kun viitsit kommentoida.

    Sanoit että pyörässäsi on portattu kansi. Omassani ei ole mutta huipputeho näyttäisi silti olevan suurin piirtein sama ja vääntö alakierroksilla melkoisesti muhevampi.

    No, yksilöeroja lienee sekä dynoissa että pyörissä

    Taidan kuitenkin avata moottorin talven aikana jotta harrastustoimintaa riittää...
    ZZ-R1100 1991
  19. #979
    Lainaa (tvan @ Syys. 17 2011,00:38) kirjoitti
    Kiitokset kun viitsit kommentoida.

    Sanoit että pyörässäsi on portattu kansi. Omassani ei ole mutta huipputeho näyttäisi silti olevan suurin piirtein sama ja vääntö alakierroksilla melkoisesti muhevampi.

    No, yksilöeroja lienee sekä dynoissa että pyörissä

    Taidan kuitenkin avata moottorin talven aikana jotta harrastustoimintaa riittää...
    joo ei se muuten selviä mitä se on syönyt *

    tuossa (ex)omassa alaväännön puute kuulemma johtui juuri porttauksesta, mutta kyllähän se sitten mukavasti alkoi laulaa 8k jälkeen. Mahtavia pelejä, nuo vanhat zetorit *



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #980
    Miten viestien seurannan saa pois päältä? :O
  21. #981
    Lainaa (Vicmot @ Syys. 17 2011,11:38) kirjoitti
    Miten viestien seurannan saa pois päältä?
    Ohjauspaneeli->Aiheiden seuranta.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #982
    Mullaki on nyt -93 d1. Ajanu jotain 500km, tukeva peli. Jes..
    ZZR1100:lla mennään
    9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
  23. #983
    Kertokaas viisaammat millanen projekti mulla on edessä, kun startatessa väliin tökkii takasin ja startti menee mielestäni jumiin. Käyntiin kun saa toimii ihan ok, mut käydessään tyhjäkäynillä väliin töksäyttelee niin et kierrokset laskee ja taas nousee. Mites paljon pitää konetta purkaa että näkee tuon startin sielun elämää?
  24. #984
    Taidan vastata itse itselleni kun löysin ebaystä päivitetyn startin ketjunkiristimen eli toi taitaa olla mun zzr:stä hajalla, tilasin kun halvalla mukamas sain.

    http://www.ebay.co.uk/itm....9.l2649
  25. #985
    mulla aikoinaan sama oire ja aioin ekaksi vaihtaa vain kiristimen mutta kokenut kawasaki asentaja sanoi että osta startin ketjut myös ja näin ostin molemmat
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  26. #986
    Tervehdys kaikille. Ilmoittaudumpa joukkoon, tuli hankittua sitten ekaksi isoksi pyöräksi -92 mallin C3:nen. Kuulemma ajettu vain 58tkm, mutta enpä usko. Kuitteja tuli kuitenkin huolloista jne. ihan mukavasti mukaan ja hyvät kulutusosat, joten ei muuta kuin..

    Piti kysymän samalla että onkohan jollakulla tiedossa löytyykö netistä ladattavaa korjaamokäsikirjaa 90-92 malleihin? Uudempaan D-sarjaan kyllä löytyy, mutta kuinka paljon C:n ja D:n välillä sitten eroavaisuuksia on..?
    GSX 600 F -93
  27. #987
    Ladattavaa korjaamokäsikirjaa C malliin en ole koskaan nähnyt. Omaa ei itseasiassa ole vaan ZX-10:n käsikirja ja siihen ZZ-R1100 lisäosa. Jälkimmäisestä ei yksinään ole paljon apua. Yhdistelmä näyttää olevan tällä hetkellä myynnissä www.ebay.com:issa yhteishintaan $43 + postikulut $14. Se on kyllä mielestäni parempi kuin esim Haynesin manuaali.

    C ja D-mallit ovat moottorin sisuskalujen osalta kútakuinkin identtiset, erot lienevät lähinnä ilmanotossa ja -suodattimessa, katteissa, rungossa, etupyörässä, takajarrussa, iskarissa, mittaristossa ja sähköissä.

    D-mallin korjaamokäsikirjalla ja terveellä järjellä pärjää aika pitkälle.
    ZZ-R1100 1991
  28. #988
    Kiitos tvan tiedoista. Täytyy varmaan ebaysta tilata.

    Mitenköhän sivutuuliherkkä tuo zetori mahtaa olla? Mietin vain kun tuossa tuli sitten kotiin ajeltua niin keula tuntui elävän aikalailla. Tangossa ei tuntunut mitään tärinää tms. mutta keula tuntui "muljuvan" alla.. Eturengas on uusi (n. 1500 km ajettu), mutta täytyy vielä rengaspaineet tarkistaa. Välyksiä en noin äkkipäätä löytänyt.
    GSX 600 F -93
  29. #989
    No on se vähän sivutuuliherkkäkin mutta tuo kuulostaa siltä että sulla on liian alhaiset paineet eturenkaassa. 2,9 kylmänä sekä etu- että takarenkaaseen. Sivutuulella täytyy vähän nojata tuulta vasten niinkuin purjeveneellä mutta ei se epävakaa ole.
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
  30.  
  31. #990
    Itse vaihdoin -92 Zetoriin just ohjauslaakerin ja swingin laakerit kun tuntu uraherkältä. Hyvällä asfaltilla kulki ihan OK mutta urissa vähän tuntui vaeltelevan. Swingin kuulalaakeri oli palanut kiinni akseliin kun ei oltu muistettu työntää rasvaa nipoista sisään pitkään aikaan ja pari neulalaakeria oli korkannut sisältä. Sieltä sitä väljän tuntua ohjaukseen välittyi mutta vaihdon jälkeen täsmentyi ohjaus eikä enää hae vaikka olis vähän uraakin tiessä. Lisäks otin etujarrusatulat auki ja pesuun ja kaikkien kumien vaihto. 8 männästä 1 liikkui kunnolla, muut enemmän tai vähemmän jumissa. En tiedä kumpi enemmän vaikutti swingin laakerit vai päällä makaavat etujarrut mutta nyt tuli hyvä.
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
Sivu: 33 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen