Sivu: 30 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 2025:sta
  1. #871
    Jos se yläkerran remontin jälkeen alhaalta porsii, nii se oli jo valmiiksi paskana.
    Elä ja anna muiden roudata.
  2. #872
    Lainaa (jiipee99 @ Loka. 10 2010,21:28) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Syys. 29 2010,07:04) kirjoitti
    Juu, uusilla tulpilla alottelin vian etsinnän, ei ollut vaikutusta.

    Täytyy kokeilla lähipäivinä tätä bensanlorautusta, sehän starterilla jo aiemmissa testeissä yritti käynnistyä. Jos ei tokene, sitten saa huoltomies töitä, kerrostalon pihalla ropaaminen näillä säillä ei hirveämmin houkuttele.

    Lopuksi * neuvoista!
    Bensapumppu toimi joten ei auttanu ku pajalle tilata kyyti. Isompi remppa tuli useampi vena kanto ja säätövarat loppu. Nyt laitetaan kansi kondikseen ja samalla uudet männänrenkaat. Nokkaketju vaihtoon myös. Halapaa ku saippua mutta toisaalta, onpahan sitten tehty. Mutta yksi kyssäri. Joku väitti että kun männnrenkaat vaihtaa niin seuraavaksi rupeaa paukkumaan paikat alakerrassa. Näin kuulemma ainakin autopuolella, väitti. C-mallissahan on ollu näitä kampiakselirikkoja? Pitäiskö huolestua....?
    Omissa ZZR:isäni ei ole ollut kampiakseliongelmia. Johtuvat kuulemma siitä että öljyä ei ole riittävästi, vedetään täysillä liian pitkään, jopa keulien, jolloin kaikki öljy on sylinterinkannessa ja alakerta kuivuu. Eli öljyä aina ikkunan ylärajaan saakka -> ei ongelmia.
    ZZ-R1100 1991
  3. #873
    Jep, näin olen antanut itsellenikin ymmärtää tätä ketjua plarattuani. Delvaccia on tullu laitettua ja lasin mukaan piripintaan. Rupes loppukesästä kummasti vaan kulumaan, joten venarempan yhteydessä laitetaankin uudet männänrenkaat.
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  4. #874
    Lainaa (jiipee99 @ Loka. 10 2010,21:28) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Syys. 29 2010,07:04) kirjoitti
    Juu, uusilla tulpilla alottelin vian etsinnän, ei ollut vaikutusta.

    Täytyy kokeilla lähipäivinä tätä bensanlorautusta, sehän starterilla jo aiemmissa testeissä yritti käynnistyä. Jos ei tokene, sitten saa huoltomies töitä, kerrostalon pihalla ropaaminen näillä säillä ei hirveämmin houkuttele.

    Lopuksi * neuvoista!
    Bensapumppu toimi joten ei auttanu ku pajalle tilata kyyti. Isompi remppa tuli useampi vena kanto ja säätövarat loppu. Nyt laitetaan kansi kondikseen ja samalla uudet männänrenkaat. Nokkaketju vaihtoon myös. Halapaa ku saippua mutta toisaalta, onpahan sitten tehty. Mutta yksi kyssäri. Joku väitti että kun männnrenkaat vaihtaa niin seuraavaksi rupeaa paukkumaan paikat alakerrassa. Näin kuulemma ainakin autopuolella, väitti. C-mallissahan on ollu näitä kampiakselirikkoja? Pitäiskö huolestua....?
    En tiedä minkä hintaista seettien ja venttiilien vaihto on mutta yksi vaihtoehto on Englannin ebay. (Liene sanonut tämän ennenkin ). Ostin sieltä D-mallin kannen, kuulemma alle 25.000 km ajettu. Välykset olivat kohdallaan ja pienin säätöpala 2.45mm joten tuolla ajaa vielä hyvin pitkään. Hinta oli alle 200 euroa kotiin tuotuna.

    En varsinaisesti tarvinnut uutta kantta mutta nyt on kiva ottaa talven aikana Dremel esiin ja katsoa keväällä miten porttaus onnistui. Jos virityksen tuloksena teho laski liikaa niin voi vaihtaa alkuperäisen kannen takaisin
    ZZ-R1100 1991
  5. #875
    Tarkennus edelliseen: omani on C2 mutta D-malleissa on kuulemma parempi seettien ja venttiilien materiaali, joten säätötarpeen pitäisi olla paljon pienempi eikä C-malleilla mahdollisesti esiintyvää venttiilien uppoamista kanteen (= säätöpalojen loppumista) pitäisi esiintyä.

    D:n kansi sopii ongelmitta C:n koneeseen.
    ZZ-R1100 1991
  6. #876
    uskomattoman hyvä moottoripyörä se on tuommoinen zzr1100 c- tai d-malli. aivan mahtava. hyvin yksinkertaista ja enimmäkseen omassa autotallissa huollettavaa ja korjattavaa tekniikkaa, pieni bensankulutus, edelleen useimmille riittävä suorituskyky (oli maailman nopein 1989-1996) ja kohtalaiset ajo-ominaisuudet räyhäkkään ajattoman vaan ei ajamattoman ulkomuodon kanssa. kunpa kawa tekisi vielä jotain vastaavaa. saastemääräykset pitäisi tietenkin huomioida ja ne vaatisivat ruiskun. muuten saisi olla likimain ennallaan tuo aito zetori.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #877
    Lainaa (kawabata @ Marras. 09 2010,01:00) kirjoitti
    uskomattoman hyvä moottoripyörä se on tuommoinen zzr1100 c- tai d-malli. aivan mahtava. hyvin yksinkertaista ja enimmäkseen omassa autotallissa huollettavaa ja korjattavaa tekniikkaa, pieni bensankulutus, edelleen useimmille riittävä suorituskyky (oli maailman nopein 1989-1996) ja kohtalaiset ajo-ominaisuudet räyhäkkään ajattoman vaan ei ajamattoman ulkomuodon kanssa. kunpa kawa tekisi vielä jotain vastaavaa. saastemääräykset pitäisi tietenkin huomioida ja ne vaatisivat ruiskun. muuten saisi olla likimain ennallaan tuo aito zetori.
    Niin on

    Itse asiassa se oli nopein aina Hayabusaan saakka. Väittivät että Hondan Blackbird olisi ollut nopeampi tullessaan markkinoille mutta ainakin useiden lehtien testien mukaan näin ei ollut vaikka markkinointiväki muuta väitti.

    Mahtavan sielukas vehje!! Ja vuoden -91 sini-violettia mallia kauniimpaa pyörää ei ole.
    ZZ-R1100 1991
  8. #878
    Mukavastihan tuolla kesäreissut teki. Kun nyt vain sais takas pajalta et tietäs mitä tuli konerempan hinnaks... :-(

    Ens kesäks tarttee löytää joku tee-see-itse video/opus meille kädettömille rättikässän käyneille, josta näkee mitä salatiedettä toi venttiilien säätö on. Ikivanha Haynesin korjausopas ei kyllä tarjoa meikäläiselle totuutta. Säästäs useamman satasen kun toi tarkistusväli on suht pieni.
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  9. #879
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 09 2010,06:50) kirjoitti
    Mukavastihan tuolla kesäreissut teki. Kun nyt vain sais takas pajalta et tietäs mitä tuli konerempan hinnaks... :-(

    Ens kesäks tarttee löytää joku tee-see-itse video/opus meille kädettömille rättikässän käyneille, josta näkee mitä salatiedettä toi venttiilien säätö on. Ikivanha Haynesin korjausopas ei kyllä tarjoa meikäläiselle totuutta. Säästäs useamman satasen kun toi tarkistusväli on suht pieni.
    venojen säätö on ihan helppoa zetorissa. ei tarvi muuta kuin puolat sivuun ja venakoppa pois. sitten vain mittaa välykset, konetta voi pyöräyttää startilla tai hätäpäissään takarataalta tai kampuran päästä, ihan makuasia tai tarpeen mukaan. venojen nostovipu eli keinuvipu sitten sivuun jos tai kun pala on tarvis vaihtaa. sen voi kaivaa pihdeillä tai toiset magneetilla ylös. muista suojata nokkaketjun kuilu vaikka paskapaperilla ettei pala putoa alakertaan. koneen alakertaan. magneetin käytöstä toiset sanoo, että voi jäädä magneettisuutta nokkiin tai paloihin ja tällöin ilmeisesti ehkä pala voi tarttua keinuvipuun,, ehkä. en tiiä onko siitä mahdollisesta magneettisuudesta sitten oikeasti haittaa tai onko sillä merkitystä.

    muistaa vain merkitä huoltopapereihinsa notta minkä paksuisia paloja on poistanut mistäkin ja minkä paksuisia on laittanut tilalle. helpottaa seuraavia säätötöitä kun tietää heti mitä paksuutta tarvii jos pala pitää vaihtaa.

    tuossa kavatyökaluja huumorina:

    http://www.hobbypeople.com/shop....3b7f682
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #880
    Venttiilin säädössä melkein kätevimmät ovat sirot linjapihdit, joiden nokka on 45 asteen kulmassa..

    Magneettitikku on hyvä pudonneen palan metsästyksessä.. Kerran olin aivan varma hukanneeni palan alakertaan, mutta magneettiin tarttui lopulta.. Oli hukkunut nokkapukin juuressa makaavaan öljylammikkoon... Tämä oli zrx:ssä jossa on rungon vuoksi hankalia paikkoja keskellä...
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  11. #881
    Lainaa (tvan @ Marras. 08 2010,23:28) kirjoitti
    Tarkennus edelliseen: omani on C2 mutta D-malleissa on kuulemma parempi seettien ja venttiilien materiaali, joten säätötarpeen pitäisi olla paljon pienempi eikä C-malleilla mahdollisesti esiintyvää venttiilien uppoamista kanteen (= säätöpalojen loppumista) pitäisi esiintyä.
    Ei seetien (eikä välttämättä venttiilienkään) materiaalissa mitään vikaa ole. Seetit on vaan työstetty niin teräviksi että uppoavat venttiileihin.
  12. #882
    Lainaa (kawabata @ Marras. 09 2010,11:14) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 09 2010,06:50) kirjoitti
    Mukavastihan tuolla kesäreissut teki. Kun nyt vain sais takas pajalta et tietäs mitä tuli konerempan hinnaks... :-(

    Ens kesäks tarttee löytää joku tee-see-itse video/opus meille kädettömille rättikässän käyneille, josta näkee mitä salatiedettä toi venttiilien säätö on. Ikivanha Haynesin korjausopas ei kyllä tarjoa meikäläiselle totuutta. Säästäs useamman satasen kun toi tarkistusväli on suht pieni.
    venojen säätö on ihan helppoa zetorissa. ei tarvi muuta kuin puolat sivuun ja venakoppa pois. sitten vain mittaa välykset, konetta voi pyöräyttää startilla tai hätäpäissään takarataalta tai kampuran päästä, ihan makuasia tai tarpeen mukaan. venojen nostovipu eli keinuvipu sitten sivuun jos tai kun pala on tarvis vaihtaa. sen voi kaivaa pihdeillä tai toiset magneetilla ylös. muista suojata nokkaketjun kuilu vaikka paskapaperilla ettei pala putoa alakertaan. koneen alakertaan. magneetin käytöstä toiset sanoo, että voi jäädä magneettisuutta nokkiin tai paloihin ja tällöin ilmeisesti ehkä pala voi tarttua keinuvipuun,, ehkä. en tiiä onko siitä mahdollisesta magneettisuudesta sitten oikeasti haittaa tai onko sillä merkitystä.

    muistaa vain merkitä huoltopapereihinsa notta minkä paksuisia paloja on poistanut mistäkin ja minkä paksuisia on laittanut tilalle. helpottaa seuraavia säätötöitä kun tietää heti mitä paksuutta tarvii jos pala pitää vaihtaa.

    tuossa kavatyökaluja huumorina:

    http://www.hobbypeople.com/shop....3b7f682
    Juu, vastaavia tekstuaalisia ohjeita on tullut luettua, mutta kyllähän se niin, että vierestä seuraamalla/hyvistä havainnekuvista/viireosta oppis paremmin ku osa termeistäkin on hakusessa.

    Mutta ens vuonna juu, taito opitaan. Elämä, tuo ikuinen aikuiskoulutus.
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  13. #883
    Lainaa (micco @ Marras. 10 2010,16:39) kirjoitti
    Lainaa (tvan @ Marras. 08 2010,23:28) kirjoitti
    Tarkennus edelliseen: omani on C2 mutta D-malleissa on kuulemma parempi seettien ja venttiilien materiaali, joten säätötarpeen pitäisi olla paljon pienempi eikä C-malleilla mahdollisesti esiintyvää venttiilien uppoamista kanteen (= säätöpalojen loppumista) pitäisi esiintyä.
    Ei seetien (eikä välttämättä venttiilienkään) materiaalissa mitään vikaa ole. Seetit on vaan työstetty niin teräviksi että uppoavat venttiileihin.
    Ja seetirenkaat uppoavat kannen alumiiniin joka on kai liian pehmeää.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  14. #884
    Lainaa (Utah @ Marras. 11 2010,11:39) kirjoitti
    Lainaa (micco @ Marras. 10 2010,16:39) kirjoitti
    Lainaa (tvan @ Marras. 08 2010,23:28) kirjoitti
    Tarkennus edelliseen: omani on C2 mutta D-malleissa on kuulemma parempi seettien ja venttiilien materiaali, joten säätötarpeen pitäisi olla paljon pienempi eikä C-malleilla mahdollisesti esiintyvää venttiilien uppoamista kanteen (= säätöpalojen loppumista) pitäisi esiintyä.
    Ei seetien (eikä välttämättä venttiilienkään) materiaalissa mitään vikaa ole. Seetit on vaan työstetty niin teräviksi että uppoavat venttiileihin.
    Ja seetirenkaat uppoavat kannen alumiiniin joka on kai liian pehmeää.
    Tuota en olekaan ennen kuullut. Ei ainakaan niissä kahdessa kannessa jotka olen Zetoriin tehnyt ollut mitään merkkiä moisesta ilmiöstä.
  15. #885
    Jep ja jep. Pyörä tuli pajalta, venaremppa siis tehty (rosterivenat), sylinterit hoonattu, uudet männänrenkaat laitettu, nokkaketju vaihdettu, kaasarit putsattu/synkattu. Tulpat meni vaihtoon myös. Rahaa paloi niin, että itku meinas isolta mieheltä päästä ja oli Suzukia tulla ikävä...


    No, nyt ainakin zetori pysyy talossa pitempäänkin. Kun nyt vaan ei prkl mitään isompaan enää tulis ainakaan ens kaudella, sen jälkeen vois usko loppua merkkiin...

    Mutta ens viikollahan pääsee taas ajamaan, mikäli sääennusteet pitää kutinsa
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  16. #886
    Onkos vanhanliiton zetoristeilla kokemuksia viriputki/suutinsatsi kombinaatioista?
    Joku kertoi saaneensa poratuilla vakioputkilla ja factoryn suuttimilla yli 140 hummaa takapallolta D-mallin zetorista.
    Oma c-mallin yli 100 tkm tahkottu vakio antoi etelleen 124 hv takapallolta.
    Harkinnassa hommata piruuttaan vance&hinesin ss2r putkisto ja factoryn tahi dynojetin suutin(jumppa)satsi mahdollisesti jopa kyseenalaisen k&n ilmanputsarin ja factoryn syttypyörän siivittämänä.

    Meneekö rahat kankkulan kaivoon jos samaan lopputulokseen pääsee poralla ja vaikka ihan keihinin omilla suuttimilla?

    Kyllähän tossa kulku piisaa ihan vakionakin ja lieneekö niin järkevääkään mutta tarviihan sitä jotain talvi iltojen ratoksi puuhastella.
    Jarrujahan tosta kannattas päivitellä myöskin,vaik pää-asia että kaasu pelaa * Teräspunos-letkut ois hankintalistalla kans.
    Päivittelishän sitä vaikka koko vehjeksen toiseen jos rikastuis tai lakkais edes köyhtymästä. Ja jos löytyis parempi hinta/fiilari suhteeltaan.

    Editoinut kawaukko Joulu. 18 2010,02:17



    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  17. #887
    Lainaa (kawaukko @ Joulu. 18 2010,02:20) kirjoitti
    Onkos vanhanliiton zetoristeilla kokemuksia viriputki/suutinsatsi kombinaatioista?
    Joku kertoi saaneensa poratuilla vakioputkilla ja factoryn suuttimilla yli 140 hummaa takapallolta D-mallin zetorista.
    Oma c-mallin yli 100 tkm tahkottu vakio antoi etelleen 124 hv takapallolta.
    Harkinnassa hommata piruuttaan vance&hinesin ss2r putkisto ja factoryn tahi dynojetin suutin(jumppa)satsi mahdollisesti jopa kyseenalaisen k&n ilmanputsarin ja factoryn syttypyörän siivittämänä.

    Meneekö rahat kankkulan kaivoon jos samaan lopputulokseen pääsee poralla ja vaikka ihan keihinin omilla suuttimilla?

    Kyllähän tossa kulku piisaa ihan vakionakin ja lieneekö niin järkevääkään mutta tarviihan sitä jotain talvi iltojen ratoksi puuhastella.
    Jarrujahan tosta kannattas päivitellä myöskin,vaik pää-asia että kaasu pelaa * Teräspunos-letkut ois hankintalistalla kans.
    Päivittelishän sitä vaikka koko vehjeksen toiseen jos rikastuis tai lakkais edes köyhtymästä. Ja jos löytyis parempi hinta/fiilari suhteeltaan.

    Editoinut kawaukko Joulu. 18 2010,02:17
    Voisin sinulle myydä satsin melkoisen edullisesti. Taitaa olla Dynojetin satsi. Aikoinaan omassa c-mallissa läpi kokeiltu. Sisältää muistaakseni suuttimet, neulat ja jouset. Syttypyöräkin saattaa löytyä jostakin.
    Jos kiinnostaa niin käyn varmistamassa asian.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  18. #888
    Hei..
    Koska vaihtui c malli d :si ,tuli yhessä kaupassa -94 1100 ajettu 48 tuhatta.
    mopo on tosi siisti


    Kiittäen etukäteen Karitee
  19. #889
    Lainaa (karitee @ Tammi. 05 2011,03:59) kirjoitti
    Hei..
    Koska vaihtui c malli d :si ,tuli yhessä kaupassa -94 1100 ajettu 48 tuhatta.
    mopo on tosi siisti *


    Kiittäen etukäteen Karitee
    -93 vaihtui D-malliksi..

    Joissakin katalogeissa törmää kumpaankin malliin -93:n kohdalla. Itse en ole koskaan törmännyt -93 C-malliin

    -94 on varmuudella D-malli.
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  20. #890
    Hei !
    Kiitos tiedosta,onko mitää erikoista mitä pitää katsoo kun huoltoa teen?
  21. #891
    mulla oli c mallissa
    dynojetin suutinsatsi
    factory syttypyörä
    k&n filsu
    nexxus korvausputki

    129,8 pollea takagummilla penkissä

    sitten vaihdettiin vance&hines race putki, eikä etupyörä enää pysynyt maassa edes kolmosella, joten persdynolla saatiin erinomaisia tehoja... ääni tosin oli karmea
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  22. #892
    Kevät lähenee ja kaikenlaista joutavaa moposuunnitelmaa alkaa korvien välissä muhia. Yks asia mikä mietityttää, ovat nämä kaasutinviritykset. Onko mitään hyötyä laittaa vakiopyörään Factoryn suutinsatsia?

    Pyörässä on Sebringin putkisto, joka vaikuttaa aika tukkoselta (ainakin äänet ovat kovin sivistyneet), pitäiskö sitä avarrella (miten se tapahtuu...!?) ja hommata samalla ilmavampi ilmanputsari mallia K&N, mikäli päätyy räpläämään kaasareita?

    Jotain tietoa aiheesta löytyy topicista mutta ainahan sitä talven pimeyteen lisävalaistusta kaipaa.
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  23. #893
    Lainaa (jiipee99 @ Tammi. 12 2011,16:29) kirjoitti
    Kevät lähenee ja kaikenlaista joutavaa moposuunnitelmaa alkaa korvien välissä muhia. Yks asia mikä mietityttää, ovat nämä kaasutinviritykset. Onko mitään hyötyä laittaa vakiopyörään Factoryn suutinsatsia?

    Pyörässä on Sebringin putkisto, joka vaikuttaa aika tukkoselta (ainakin äänet ovat kovin sivistyneet), pitäiskö sitä avarrella (miten se tapahtuu...!?) ja hommata samalla ilmavampi ilmanputsari mallia K&N, mikäli päätyy räpläämään kaasareita?

    Jotain tietoa aiheesta löytyy topicista mutta ainahan sitä talven pimeyteen lisävalaistusta kaipaa.
    Kaverin D-93 tehtiin 4-1-2 putkisto, orggis-käyrät ja kollektori+rosteriputkea "sinnepäin"-mitoituksella + jotkut kiinalaiset absorbiopöntöt. Olisko ollu "hatamoto" merkkiset..

    Factoryn satsilla oli saatu 138hp. takaselta.
    Eli, mikäli penkki on ollut yhtään järjissään, niin aika hyvässä tikissä vanhus on ja eittämättä nuo factoryn neulat ja suuttimet olivat suurimman piristeen takana??

    Kalvot ovat sen verran venähtäneet, että kaasunvasteessa olisi toivomisen varaa..

    Tuo OEM-ilmansuodatin on niin laaja ja hengittävän oloinen, että K&N yms.. tuskin vaikuttaa muuhun kuin lompakkoon..?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  24. #894
    Ei kellään ois jääny ylimääräiseksi zetorin etulokari?. Tarkemmin tarvisin etulokarin taaemman osan. Riittäisi, kun on ehyt. Vm.1993



    ZZR 1100 -93
    ZX10R -05
  25. #895
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 14 2010,20:26) kirjoitti
    Jep ja jep. Pyörä tuli pajalta, venaremppa siis tehty (rosterivenat), sylinterit hoonattu, uudet männänrenkaat laitettu, nokkaketju vaihdettu, kaasarit putsattu/synkattu. Tulpat meni vaihtoon myös. Rahaa paloi niin, että itku meinas isolta mieheltä päästä ja oli Suzukia tulla ikävä...


    No, nyt ainakin zetori pysyy talossa pitempäänkin. Kun nyt vaan ei prkl mitään isompaan enää tulis ainakaan ens kaudella, sen jälkeen vois usko loppua merkkiin...

    Mutta ens viikollahan pääsee taas ajamaan, mikäli sääennusteet pitää kutinsa
    Paljonkos venaremppa tuli maksamaan? Vaihdettiinko vain venttiilit vai myös ohjaimet & seetit?
    ZZ-R1100 1991
  26. #896
    Lainaa (tvan @ Tammi. 25 2011,12:45) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 14 2010,20:26) kirjoitti
    Jep ja jep. Pyörä tuli pajalta, venaremppa siis tehty (rosterivenat), sylinterit hoonattu, uudet männänrenkaat laitettu, nokkaketju vaihdettu, kaasarit putsattu/synkattu. Tulpat meni vaihtoon myös. Rahaa paloi niin, että itku meinas isolta mieheltä päästä ja oli Suzukia tulla ikävä...


    No, nyt ainakin zetori pysyy talossa pitempäänkin. Kun nyt vaan ei prkl mitään isompaan enää tulis ainakaan ens kaudella, sen jälkeen vois usko loppua merkkiin...

    Mutta ens viikollahan pääsee taas ajamaan, mikäli sääennusteet pitää kutinsa
    Paljonkos venaremppa tuli maksamaan? Vaihdettiinko vain venttiilit vai myös ohjaimet & seetit?
    Toista tonniahan siihen pitkälti meni. Tosin samalla laitettiin uudet männänrenkaat ja nokkaketju. Kaasarit myös putsattiin.

    Ostin tohon toisen kannen, jonka piti olla kunnossa (seetit ja rosteriventtiilit laitettu). Siitä olikin menny pari venttiiliä vinoks joten se mutkisti hommaa.

    Antakaas vinkkiä miten tosta pakarista sais vähän räyhäkkäämmän. Turhankin sivistynyttä ääntä mopo mielestäni pitää. Jotain porailua, villojen repimistä vaimentimesta vai mitenkä jotta?

    J-P
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  27. #897
    Lainaa (jiipee99 @ Tammi. 26 2011,10:19) kirjoitti
    Lainaa (tvan @ Tammi. 25 2011,12:45) kirjoitti
    Lainaa (jiipee99 @ Marras. 14 2010,20:26) kirjoitti
    Jep ja jep. Pyörä tuli pajalta, venaremppa siis tehty (rosterivenat), sylinterit hoonattu, uudet männänrenkaat laitettu, nokkaketju vaihdettu, kaasarit putsattu/synkattu. Tulpat meni vaihtoon myös. Rahaa paloi niin, että itku meinas isolta mieheltä päästä ja oli Suzukia tulla ikävä...


    No, nyt ainakin zetori pysyy talossa pitempäänkin. Kun nyt vaan ei prkl mitään isompaan enää tulis ainakaan ens kaudella, sen jälkeen vois usko loppua merkkiin...

    Mutta ens viikollahan pääsee taas ajamaan, mikäli sääennusteet pitää kutinsa
    Paljonkos venaremppa tuli maksamaan? Vaihdettiinko vain venttiilit vai myös ohjaimet & seetit?
    Toista tonniahan siihen pitkälti meni. Tosin samalla laitettiin uudet männänrenkaat ja nokkaketju. Kaasarit myös putsattiin.

    Ostin tohon toisen kannen, jonka piti olla kunnossa (seetit ja rosteriventtiilit laitettu). Siitä olikin menny pari venttiiliä vinoks joten se mutkisti hommaa.

    Antakaas vinkkiä miten tosta pakarista sais vähän räyhäkkäämmän. Turhankin sivistynyttä ääntä mopo mielestäni pitää. Jotain porailua, villojen repimistä vaimentimesta vai mitenkä jotta?

    J-P
    Sama juttu täällä,pitäs vähän saada ääntä lisää,voiko vaan porata pop niitit pois pakarin päästä ja repiä vähän sisäkaluja ulos?Siten vaan päät takasin pop niiteillä kiinni....mitäs luulette asiantuntijat,ei oo varaa just nytten kalliisiin putkiin ja suuttimiin...
  28. #898
    Hei vaan rakkaat zetorin käyttäjät ja fanit!
    Ostin itselleni viime keväällä kusiaisen vm93 D ja laitoin ensihuumassa xenonit. Loppukesästä alkoi valot pätkimään ja syksymmällä sammui/syttyi itsekseen kesken ajoa satoi tai paistoi. Kunhan pääsen tallille talvisäilölle käväseen purkaa kevättä varten niin ajattelin kokeilla uudella akulla jos jännite ei riitä vanhassa. Kavereiden kesken spekuloitiin että valorele olisi ongelma?
    Kysyn nyt teiltä kokeneilta zetorin huoltajilta apuja.

    Niin ja se delvac tottakai kun nyt muutkin kysyvät siitä (ja te ette lakkaa kehumasta)



    zzr 600 E -93
    Honda XR 125 L -05
    Suzuki S1 -94
  29. #899
    Lainaa (Fieldyy @ Helmi. 02 2011,00:10) kirjoitti
    Ostin itselleni viime keväällä kusiaisen vm93 D ja laitoin ensihuumassa xenonit. Loppukesästä alkoi valot pätkimään ja syksymmällä sammui/syttyi itsekseen kesken ajoa satoi tai paistoi.
    Ballasti rikki? (halpis/jälkiasennus sarjojen ongelma)

    Maadoitus/kosketusongelma jossain niistä xenonin asennuspiuhoista?

    Maadoitusongelma akulta runkoon? (luultavasti olis kyllä muitakin ongelmia sitten)
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  30.  
  31. #900
    halvat xenonit on :hanuria

    tarkista kaikki liitokset, ballasti tod.näk. ei oo rikki jos vilkkuu vaan on kosketushäiriöitä esim. sulakekotelossa, niinku mulla oli...

    paras öljy mitä mulla on ollu käytössä oli castrol 10w60 bmw m sarjalaisiin tarkotettu tökötti, oli oikeesti parasta käytössä. ei halpaa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 30 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen