Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Hei. tarkoitus olisi mennä heinkuun alussa Itävaltaan, gasthaus Simonhof on jo varattu. Ajansäästön ja muutenkin vuoksi Berlin-Munchen väli olisi tarkoitus mennä junalla. Katselin Autozugin sivuilta hintatasoa--551€ 2 h.+pyörät..osaako joku sanoa, kannattaako varata jo nyt vai odotella lauantaitarjouksia ? Heinäkuun alku ei ilmeisesti ole vielä kaikkein kiivain lomakuukausi, joten paikkoja saattaisi tulla tarjoukseen..tai sitten ei.
    Minun mielestäni, jos matkapäivä on jo sidottu, kannattaa kuljetus varata samantien.
    Tänään on lauantai, joten voi odottaa ensi perjantai-iltaan. Mutta itse en odottaisi enää ensiviikon lauantaita.

Silti, voi niitä paikkoja olla vapaana vielä viikkoa ennen matkaa. Itse päätät mitä riskejä haluat tottaa.

Lainaa (BK184 @ Touko. 03 2008,12:41) kirjoitti
    Katselin Autozugin sivuilta hintatasoa--551€ 2 h.+pyörät
    Varmaan sieltä löytyy halvempia makuupaikkoja, jos suostuu tasosta tinkimään.

Meillä varaus Simonhofissa Hinterthalin kylässä 17.-19.7., pari päivää ajetaan mutkia niillä nurkilla.. ..ja mennään motareita...
  4.  
    Tultiin 25.04 Mynchen-Hampuri Autozugilla
    7 pyörää 8 henkeä 2:n hengen hyteissä joissa oli vessat ja suihkut
    Ravintolavaunu oli seuraava vaunu. 190,-/henkilö sisältäen hyvän aamupalan ravintolavaunussa.
    Toimii erittäin hyvin, henkilökunta sitoo pyörät kun olet itse kiinnittänyt heidän antamat lenkit pyörään.