Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    heti messujen jälkeen auringonvalossa

    http://kuvablogi.com/nayta/994355/

    viel jalkatapit, iskarit , gripit ja vanne raidat ruiskulla, sit se on siinä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  2. #2
    Onse hieno, ei tuohon paljon muuta voi sanoa
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  3. #3
    Komia on * ,mutta ootappas kun kaks komiaa on vierekkäin..
    Sitten nähdään kaksi niin samanlaista,jotka ovat kuitenki aivan erillaisia.
    Olen syöttänyt maalarille (no.2) sellaisia sieniä,että lopputulos on huikaiseva * oli kuulema harjoitellut Raketin maalausta useamman kerran,mutta nyt se idea vasta löytyi....
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  4. #4
    Se on kyllä upea peli, onneksi olkoon Putki on aivan loistava, miten muuttui äänet, TOR tyyliset vai jotain muuta? Ainut mitä itse lähes täydellisestä muuttaisin on koneen väri mustaksi sekä takatapit pois. Edelleen takarengas on sivuprofiilista ujon näköinen mutta ei niin pahasti kun olet laskenut perää alkuperäisestä. Tuosta ei sitten varmaan kannata ihan heti luopua, klassikko kun on jo syntyessään.
  5. #5
    äänet erittäin race,, muutettiin hieman putkia. ei niin tukkoinen kuin Zard alkuperäisenä.. "laskit tai lasket perää "
    siis ei missään tapauksessa.. laskemalla perää = vähennät maavaraa = vähennät kallistusvaraa = huono vaihtoehto.
    tarkoitus oli parantaa kyseisen mopon ajettavuutta ja siinä onnistuin loistavasti, kallistusvara kasvoi huomattavasti renkaan profiilin muutos lisäsi suunnattomasti pitoaluetta tiehen nimenomaan kallistaessa, sekä stongan radikaali lasku / kavennus ja eteenpäin siirto. Ja jalkojen tuonti "oikeaan" paikkaan. toi mopon oikeasti ajettavaksi... tai oikea sana on hallittavuus ! että näin.. mut kiitos kehuista

    Eräs insinööri laski pyörivän massan muutoksen taka renkaan ja eturenkaan massan vaikutuksesta. kiihtyvyys ja jarrutus ominaisuuksein muutos olisi noin 20 hv vaikutus , sekä nopea puolen vaihdos hyrrävoiman muuttuessa.. on radikaali eli tiukka mutkatie pitäisi taittua hieman paremmin,, jottei tartte väärää kaistaa ajella

    mut mää kun en oo insinööri ni en tiedä, juurikaan mitään
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  6. #6
    Noniin

    Toi perä tulee ilmeisesti nousemaan tosta vähän ärhäkkäämpään kulmaan vielä?

    Ja se turbo oli vielä tulos?



    premier

    emeritus
  7. #7
    Lainaa (tr3 @ Maalis. 25 2008,21:56) kirjoitti
    äänet erittäin race,, muutettiin hieman putkia. ei niin tukkoinen kuin Zard alkuperäisenä.. "laskit tai lasket perää "
    siis ei missään tapauksessa.. laskemalla perää = vähennät maavaraa = vähennät kallistusvaraa = huono vaihtoehto.
    tarkoitus oli parantaa kyseisen mopon ajettavuutta ja siinä onnistuin loistavasti, kallistusvara kasvoi huomattavasti renkaan profiilin muutos lisäsi suunnattomasti pitoaluetta tiehen nimenomaan kallistaessa, sekä stongan radikaali lasku / kavennus ja eteenpäin siirto. Ja jalkojen tuonti "oikeaan" paikkaan. toi mopon oikeasti ajettavaksi... tai oikea sana on hallittavuus ! että näin.. mut kiitos kehuista

    Eräs insinööri laski pyörivän massan muutoksen taka renkaan ja eturenkaan massan vaikutuksesta. kiihtyvyys ja jarrutus ominaisuuksein muutos olisi noin 20 hv vaikutus , sekä nopea puolen vaihdos hyrrävoiman muuttuessa.. on radikaali eli tiukka mutkatie pitäisi taittua hieman paremmin,, jottei tartte väärää kaistaa ajella

    mut mää kun en oo insinööri ni en tiedä, juurikaan mitään
    Ok! Näytti vaan kuvissa että olisi perää laskettu mutta kyse oli varmaan uuden lokasuojan tuomasta illuusiosta. On varmaan vanteilla iso ero, pelkkä magnesium vanteiden vaihto muutti jo ystäväni gsxr:ää selvästi. Voin kuvitella vaan minkälainen muutos on kun vaihdetaan rocketin arvatenkin helvetin painavat vanteet hiilareihin. Valistatko kun ei ole tietoa niin mikä on tämmöisen pyörän alla hiilareiden kestävyys? Onko mahdollista että ottavat itseensä esim takapyörän kolahtaessa rajumpaan monttuun?
  8. #8
    Ihan hieno rocketiksi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9.  
  10. #9
    hiilikuitun kiertojäykkyys on magnesiumia vain 200 % kestävämpi ja renkaan kautta tuleva iskun , ottaa hiilari vanne paremmin vastaan. eli kestää paremmin !
    herkempi pinta siinä toki on (kiven iskut yms ) mutta en sillä juurikaan hiekka polkuja vedäkkää.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta