Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Moro. Olin tässä aikeissa hommata pyörän ja päällimmäisenä ajatuksena oli Hondan Vfr vm: 00-> malli. Minkälaisia käyttökokemuksi on porukalla kyseisestä pyörästä. Kestävyys, laatu, ajettavuus jne... Onko mitään isoja miinuksia olemassa?
    Helvetin hyvä pyörä, suosittelen lämmöllä!!
    KTM SMT 990 LE 2010
    Kolmas kesä VFR:llä alussa...eipä tuossa mitään ihmeellistä ole ilmennyt, ainoa miinus on jotta piti laittaa wingrack jotta saa matkatavarat mukavasti kuljeteltua, jaa että miksi miinus... onhan se kamalan näkönen himmeli

Huollot tuohon maksaa kutakuinkin saman kun mihin muuhun tahansa "matkamopoon" ABS:mallin jarrunesteitten vaihto hieman kinkkistä mutta kannattaa tehdä parinvuoden välein.

Ihan ok mopo ja nätti... hinnatkin on tullu alas ihan mukavasti

Lisää aiheesta

<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Lainaa (arppi @ Touko. 04 2008,20:22) kirjoitti
    Helvetin hyvä pyörä, suosittelen lämmöllä!!
    Samoin, hyvä pyörä oli ex-01 malli. Ainoa murhe oli se että tuohon on pakko laittaa tehoputki ja Staintunea jouduin odottelemaan pitkään...

Pysy kuitenkin vm 00-01 ellet osta reilusti uudempaa.
    Ensimmäisistä Vtecheistä löytyy muutama ongelma.
    Lainaa (AimoPamaus @ Touko. 04 2008,21:31) kirjoitti
    Ensimmäisistä Vtecheistä löytyy muutama ongelma.
    Tjaa, ja mitähän ne on?
    Olen ollut vannoutunut Kawa-mies ja pidän kyllä edelleen kyseisistä pyöristä. Etenkin ZX12R on upea kapistus. Minulla
    oli vuoden verran ZRX 1100, mutta siihen alkoi tulla yhtä ja toista
    murhetta. Äänimaailma alkoi myös jotenkin harmittamaan.
    Mukava pyörä toki ajella. Vaihdoin sen VFR 750:een ja tuntuu kyllä aivan uskomattoman mainiolta vehkeeltä. Ajaminen on tuskatonta ja vakaata niin mutkatiellä kuin suorallakin. Tehoa on ainakin minulle ihan riittävästi; ainahan sitä tietty enemmän saisi olla. Joskus taannoin minulla oli Honda VTR 1000 F, mutta ajelin sillä vain 2 viikkoa. Ei sopinutkaan (!) minulle. Minusta pyörän pitää kiertää ja kuulostaa moottoripyörältä. Lisäksi VTR:n kanssa harmitti julmettu määrä sivuääniä. Vaihteisto rahisi kone kalkatti jne. Pyörällä ei ollut ajettu kuin 12000 km - ostin kaverilta, joten takuumetrit oli. Mukavahan sekin oli ajaa ei silti. Nyt olen kyllä "muuttumassa" Honda-mieheksi. Tuo VFR on aivan helkutin mainio pyörä. Ehkä mukavimpia mitä olen ajanut. Lisäksi VFR:n pitäisi olla varsin kestävä. Konettahan ei
    ainakaan kuulopuheiden ja nettikeskustelujen perusteella ajamalla saa rikki, kunhan muistaa välillä huoltaa.

HIENO PYÖRÄ !!!!

PS. Ostan ensi kesänä 800:sen, jos talouspoliittinen tilanne sallii.
    Mikäli haluat koeajaa, lähetä sähkäri niin sovitaan. Mulla on toista kesää VFR800Fi -98 ja pois en vaihda.
    Harza
    Lainaa (19085 @ Heinä. 11 2008,12:55) kirjoitti
    Mulla on toista kesää VFR800Fi -98 ja pois en vaihda.
    Niin minäkin vannoin...
  9.  
    Moi,

>30tkm v.-00Fi Vifferillä eikä mitään negatiivista sanottavaa.
    -98/-99 malleissa oli jotain jäännitesäätimeen liittyvää, mutta v.-00 tuli päivitetty malli joka pelittää ja V4-kone on upea. Mutkateillä tosi nopea ja ketterä ajettava, alppien serpentiineiltä pohjanmaan peltoaukeille... Eikä tykännyt pahaa autobahnojen siirtymistäkään, todellinen sporttinen matkapyörä (yksi päällä ajettaessa). Tehojen puolesta vifferi on ok, vaatii vain hieman "käskytystä" l. urheilullisessa ajossa kannattaa pitää vaihde pienenä ja kierrokset ylärekisterissä... *
    Itsellä oli kiinni Givin Monorack ja putkitelineet sivulaukuille, hieman siromman näköinen Wingrackiin verrattuna, makuasia... *

Ei muuta kuin rohkeasti koeajolle ja VFR alle!
    MAD (mean absolute deviation)