Mites on, onko kilogikserissä esiintynyt säätötarvetta jo 24tkm kieppeillä? Tietty vaikuttaa millaisella kierrosalueella moottoria pääosin on käytetty, mutta olis kiva kuulla muiden kommentteja/kokemuksia ja vähän arvioida jotain keskiarvoa.
Suzuki Gsx-R 1000 K2
Jatketaanpas tähän topikkiin.
Eli Mitenkäs näissä peleissä on yleensä ollut säätötarvetta ekalla kertaa, vai onko pelkkä tarkistus riittänyt?
Tarkistus varmaan onnistuu osaavalta tee-se-itse mieheltä, mutta onkos itse säädössä mitään ihmeellistä? Pala säätöhän näissä taitaa olla.
Ja tosiaan kommentit myös k3-k4 malleista kelpaavat ja miksei uudemmistakin![]()
---
Ens kuun alus saa tietää omakohtaset kokemukset ku K1:nen menee tarkistukseen/säätöön. Mittaris täl hetkellä reilu 26tkm. Voin laittaa infoo tänne et miten meni ittellä. Ainaki mitä mä on kuullu niin ei niitä yleensä oo tarvinnu säädellä vielä tos 24tkm huollos.
Lisäilläänpäs vielä sellainen kysymys, että mitä tuo säätäminen/tarkistaminen on yleensä liikkeessä kustantanut ja missä päin. Kaikki muut huollot tulee kyllä tehtyä itse, mutta jos tuon hinta ei kovin pahasti karkaa käsistä, niin en jaksa vaivautua.
---
tarkistus/säätö ohjekirjan mukaan tosiaan 24tkm kohdalla.(testaaja @ Maalis. 22 2008,13:24) kirjoitti
tarkistus sitten säädetään jos ei välys osu toleranssiin.
Jos joudutaan säätötoimenpiteisiin, niin silloin on jotain vialla.
Googlettamalla/soittamalla huoltoihin selviää hinnat
esim. http://www.jv-motorsport.fi/suzuki-huolto.htm
Suzuki GSX 1100 F -89
Suzuki GSX-R 1000 K4 LE -05 x2
KTM Super Duke -06
Kawa Z1000 -08
Omassa K2:ssa tarkistettu lukeman 27tkm kohdalla ja ei ollut tarvetta säätää.
Litranen sisävessa