Scarver kiinnostaisi. Löytyykö omistajien kokemuksia? Millainen ajettavuudeltaan, sellasille vähän pitemmille reissuille?
Onko ollut murheita tekniikan kanssa?
Taitaa olla kait kyseisen mallin valmistus jo loppunut? Vai lienenkö väärässä ja niitä ei vaan enää tuoda suomeen?
GHOSTWRITER
Vuoden kokemuksella plussat ja miinukset.
+Ajettavuus
+Jarrut
+Keveys
+Kulutus
+Vakuutusmaksut (Liikenne+täyskasko 620€ Pohjola)
+Hihnaveto
-Moottori täristää
Vastaa sen vanhemman mallin (Fundro/ST) osalta.
Eniten itseä häiritsi moottorin todella kapea käytännöllinen kierrosalue. Alle 3000 ei voinut juurikaan ajaa, ja 6500-7000 oli kans aika kurjaa kyytiä. Korkealla pleksillä pyörteet tulivat suoraan kypärään ja lyhyellä ajelu oli kuin nakulla olisi ollut liikkeellä.
Kevyt käsitellä ja suhteellisen näppärä vehje, mutta ei mun pyörä.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
On vähän vanha ketju, mutta nostan silti ylös kysymällä minkä mittaisia ihmisiä ajomukavuutta ja käsittelyä kehuneet ovat? Itseä kiinnostaisi ko. malli, mutta pitäisikö 188 pitkän ostaa GS malli?
<p>"Trying is the first step towards a failure" Homer J. Simpson</p>
Itse ole n. 1,8m ja ei se ainakaan minulle tuntunut isolta. Jalat ylti muistaakseni todella hyvin maahan. Maastoonhan tuolla katuversiolla ei ole juurikaan asiaa.
Honda ST1300A
Meinaankin juuri päinvastaista eli tuleeko "polvet suuhun"? Ajattelin, että GS on sitten endurona reilusti korkeampi, jos CS on pitkälle pienen tuntuinen...
<p>"Trying is the first step towards a failure" Homer J. Simpson</p>
No, jos ei ihan suuhun asti, niin saattaa tulla aika tiukka polvikulma. GS:kään ei ole varmaankaan liian korkea. Tuskinpa niissä suurtakaan eroa on penkin ja tappien välissä?
Honda ST1300A