Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Joo... kai tästä on ennenkin puhuttu, mutta kertaus on ennen kuultujen juttujen ööö.... kertaus. Siis; ongelma on saada JOKU navi (kunnollinen mp-navi) kiinni siten, että sähköt tulee moposta. Sähköjen kytkennän annan mopohuollolle eli jollakin vemputtimella joku navi fyysisesti kiinni? Tompalle yritin pähkäillä viritystä, mutta kädetön kun olen, niin enpä keksinyt. Jos käyn kaupasta vaikka Zumon, niin luulen, että ko. paketissa ei ole sopivaa kiinnityshärpätintä vai onko? Joku lisähärpäke, joka kiinnitetään JOHONKIN kohtaan, mutten keksinyt mitään paikkaa. Kukas keksii/tietää?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Olisko tuosta GT:n asennuskuvasta apua?

http://picasaweb.google.fi/sefotec....8472322
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Tässä on näppärä kiinnike BMW-merkin tilalle sarviin.

Siihen sopivat RAM-kiinnikkeet voit ostaa vaikka täältä.

Joku tuommoinen pitää tiukasti, ettei liittimet ala pätkiä.

Tässä pelkkä teline. Wunderlich

Jos ei ole tarkoitus käyttää tankkilaukkua, niin BMW:llä on oma kiinnike akkukotelon kanteen. Tuohon kun ruuvaat navigaattorin suoraan kiinni, niin hyvä tulee. Kysy vaikka Heinolta.

Sähköt saat näppärästi akkukannen alta. Siellä on akun etupuolella kolmenapainen liitin BMW omaa navigaattoria varten. Kaksi nastoista on sähköä ja kolmas kai nopeussignaali. Itse vedin liittimen piuhat kylmästi poikki ja laitoin oman liitinvirityksen, mutta kai siihen sopivaa liitintä jostain saa. Mittarilla vaan katsoo oikeat nastat, mihin tulee sähkö, kun avainta kääntää.

edit: mistähän tämän TomTomin keksin tähän tunkea...

Dixi et animam levavi
  4.  
    Tuommoinen liitin.

BMW:ltä kai saa sopivaa piuhaakin tuohon. BMW osanumero on kai 90 000 611 656.

Tässä on ohjeet.
    Dixi et animam levavi