Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 70:sta
    Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Yrittää moottoripyörällä ajella esimerkillisesti taajama alueella...niin eikö joku tunge kotilolla ohi tosi provokatiivisesti tyyliin hä hää pääsinpäs sun ohi mun vanhalla pakulla...todella ärsyttävää. Tai sitten pitää ajella vähän rajoituksien yli niin ei pakut ainakaan ohittele.
    <br />
    Kyllä. Ja sitten heti kun autoilija pääsee ohi, pitää nopeus tiputtaa liian hiljaiseksi, jolloin olet pakotettu ohittamaan tämän eteen menneen autoilijan. Sanat "pakko päästä ohi syndrooma" ja "poliin pelko jonon edellä ajaessa" ovat avainsanoja tälläisen autoilijan käytöksessä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan ...

Tyylinä on ajella takana ohituskaistalla, jos semmoinen
    on - kilometri kaupalla, jos vain suinkin mahdollista.
    Sitten ne tempaisevat ohitse ja kaartavat aivan nenän
    edestä, niin että on ihme ettei osu, suoraan eteen vaikka
    takana olisi miten paljon vapaata tilaa hyvänsä ja heti
    seuraavasta liittymästä pois ... ja koko operaatio aivan
    viime tipassa ...

Liekkös oikein muotia nykyisin .. hiton yleistä .. eikä ole
    siitä kiinni ajatko itse autolla tai mopolla tai jollain ...
    Ihmeellistä kamikaze meininkiä ...

Rauhassa sitten vain ja ei pidä hermostua hullujen temppuiluista ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    No eipä ole moisia kokemuksia.
    Taivas saa odottaa
    ei oo kyllä moiseen tullu törmättyä
    ei sillä että ei moisesta kyllä vanha jaksa mitenkään provosoituakaan
    Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
    Nassukirja
    Liittyi Apr 2003
    Lainaa (BlackCat @ Huhti. 25 2008,21:35) kirjoitti
    Melkein päivittäin ... * .. tämä pelleily alkoi
    noin pari vuotta sitten ja on kaiken aikaa yleistynyt ...
    ne häpee sua, sun pyöräskin häpee sua
    Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
    Nassukirja
    No mulla oli kyllä eilen päinvastane kokemus:

Oli semmone mukava parinkytäkilsan mutkapätkä(paljon loivia mutkia). Isommalta tieltä sinne käännyin ja eessä ajeli ooppeli..no aattelin et seuraava paikka ku tulloo ni meen ohi..tämä ooppelikuski päätti siinä vaihees ku meinasin häntä lähestyä ja ohi mennä, et sillä on kiire johonki..sepä alko päästelee 150-200km/h ja yhellä pitemmällä suoralla mun mittari näytti sen perässä 225((n.210todellista)ja auto oli 2.2litrane Astra),
    Pakkoha sitä ny oli ajella perässä ja kanttailla mutkii oikee kunnolla
    Meni kyllä nopeasti tuo pätkä..Kiitos OOPPELIN

Mut joo yleensä työmatkaaki ku ajelee ni aina joku Transiitti tai vastaava haluaa ohitella letkassa ja sit ku rajoitus nousoo sataseen ni se pitää ohitta ku mennöö yheksääkymppiä....

Ja takaasi Suikkaan ;)

Nyt: GSX-R 750 K1

Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
    Ei niin, mistäköhän johtuu
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Tuttu tilanne:

Tänään itäväylän alussa, itiksen kulmalla valoissa. Viereen pysähtyi abt. 40v puku-pelle kännykkä korvalla leasing-pökötillä. Vihreät vaihtu ja rauhallisesti lähdettiin liikkeelle. Omasta mielestäni etenin lähestulkoon pintakaasulla tuohon 80km/h rajoitukseen, mutta ilmeisesti pukupökötti oli tallonut kaikki mitä ranskanleivästä lähti koska ajonopeuden saavutettuamme kaveri heitti ohituskaistalla vilkun oikealle ja samalla alkoi ohjata SUORAAN MUN PÄÄLLE! Kattelin siinä ukkoa että "mitä h*lvettiä sä puuhaat?"... Kaveri laski kännykän korvalta ja huultenlukutaidollani latoi kaikki suomenkielen kirosanat mitä tiesi. Löysäsin kaasua (nopeus siinä 9-kympin korvilla) sen verran että herra pääsi vaihtamaan kaistaa. Eiköhän se känny noussu takas ohimolle ja samalla laski nopeus reilusti alle 8-kympin... Luojan kiitos käännyin jo seuraavasta liittymästä oikealle samalla kun mösjöö jatkoi edelleen matkaa...

Loistavaa toimintaa liikenteessä
    Litranen sisävessa
    Joo varsinkin aamuruuhkassa, esim. kehäIII.lla ajelet sutht tyhjää vasurii niin että oikeella on kokoajan harvakseltaan autoja. Oikealla autovälit niin pieniä ettei viitti vetää väliin. Huomaat että taaksesi alkaa kertyy jonoo ja ensimmäinen ajaa aivan hanurissa vaikka olet jo nostanut nopeutesi kortin menetys rajoille eli 25-30 km/h yli rajoituksen . Sitte ku vedät oikeelle otsasuoni räjähtämäisillään niin tämä sa#¤%nan sama letka tulee imussa samaan sa#¤nan rakoon . Yritä siinä sitte olla onnellinen ja pierteillä mielin ku saavut työpaikalle...
    Jotta löytäisi parkkipaikalta.
    Dark Garage Performance r.y (DG-Performance)
    Liittyi Apr 2003
    Lainaa (teude @ Huhti. 25 2008,21:49) kirjoitti
    Ei niin, mistäköhän johtuu
    Itsesuojeluvaiston puutteesta ... * *...
    Liittyi Apr 2003
    Lainaa (viltsu81 @ Huhti. 25 2008,21:51) kirjoitti
    Tuttu tilanne:

Tänään itäväylän alussa, itiksen kulmalla valoissa. Viereen pysähtyi abt. 40v puku-pelle kännykkä korvalla leasing-pökötillä. Vihreät vaihtu ja rauhallisesti lähdettiin liikkeelle. Omasta mielestäni etenin lähestulkoon pintakaasulla tuohon 80km/h rajoitukseen, mutta ilmeisesti pukupökötti oli tallonut kaikki mitä ranskanleivästä lähti koska ajonopeuden saavutettuamme kaveri heitti ohituskaistalla vilkun oikealle ja samalla alkoi ohjata SUORAAN MUN PÄÄLLE! Kattelin siinä ukkoa että "mitä h*lvettiä sä puuhaat?"... Kaveri laski kännykän korvalta ja huultenlukutaidollani latoi kaikki suomenkielen kirosanat mitä tiesi. Löysäsin kaasua (nopeus siinä 9-kympin korvilla) sen verran että herra pääsi vaihtamaan kaistaa. Eiköhän se känny noussu takas ohimolle ja samalla laski nopeus reilusti alle 8-kympin... Luojan kiitos käännyin jo seuraavasta liittymästä oikealle samalla kun mösjöö jatkoi edelleen matkaa...

Loistavaa toimintaa liikenteessä *
    Hahhaa .. NYT ymmärrän miksi mp:ssä pitää olla aivan
    hemmetin mukavat ja kovat äänet ...
    Ei ranskanpolakkapoika kuule kännystänsä sihteerikönsä ääntä ..
    ja/tai ei sihteerikkö kuule polakkapojan lirkuttelua ...
    Ymmärtäähän tuon hyvin, että semmoinen kyrsii ...
    Lainaa (Athene @ Huhti. 25 2008,21:23) kirjoitti
    Kyllä. Ja sitten heti kun autoilija pääsee ohi, pitää nopeus tiputtaa liian hiljaiseksi, jolloin olet pakotettu ohittamaan tämän eteen menneen autoilijan. Sanat "pakko päästä ohi syndrooma" ja "poliin pelko jonon edellä ajaessa" ovat avainsanoja tälläisen autoilijan käytöksessä.
    Juuri näin...
    <br />
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mä olen pari kertaa lähtenyt ajamaan perään kun on alkanut nyppimään liikaa... Viimeksi joku meinasi niitata mut oikaisemalla sisäkurvista, heitin mopon ympäri ja lähdin perään. Aikani seurasin pään pyörimistä ja todella turvallisia ajolinjoja, kummasti alkoi Fiiatti pysyä omalla kaistalla...
    Dirty Nasty Furriner
    On kokemusta,lähinnä siviilimallin poliisiautosta joka kiihdyttelee valoista edellä provosoivasti,useamman kerran siis.
    Odotti että vetäisin urku auki ohi ja taas sais sakottaa...Tuttu auto onneksi mutta aivan naurettavaa touhua!
    Lainaa (j-10r @ Huhti. 25 2008,21:44) kirjoitti
    No mulla oli kyllä eilen päinvastane kokemus:

Oli semmone mukava parinkytäkilsan mutkapätkä(paljon loivia mutkia). Isommalta tieltä sinne käännyin ja eessä ajeli ooppeli..no aattelin et seuraava paikka ku tulloo ni meen ohi..tämä ooppelikuski päätti siinä vaihees ku meinasin häntä lähestyä ja ohi mennä, et sillä on kiire johonki..sepä alko päästelee 150-200km/h ja yhellä pitemmällä suoralla mun mittari näytti sen perässä 225((n.210todellista)ja auto oli 2.2litrane Astra),
    Pakkoha sitä ny oli ajella perässä ja kanttailla mutkii oikee kunnolla
    Meni kyllä nopeasti tuo pätkä..Kiitos OOPPELIN

Mut joo yleensä työmatkaaki ku ajelee ni aina joku Transiitti tai vastaava haluaa ohitella letkassa ja sit ku rajoitus nousoo sataseen ni se pitää ohitta ku mennöö yheksääkymppiä....
    Onneksi täällä Etelä-Suomessa Ooppelit ei sentään mutkapätkillä ota yli 200km tuntihopeuksia. Kai sulla oli sentään Hd tai vähintään joku yhtä nopee laite, että pysyit perässä.
    ajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...

... ärsyttää ja ihmetyttää
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    No voi herranjestas.. Taasko pikku kullannuppuja vainotaan

Kannataiskohan pikkasen löysätä pipoa siellä liikenteessä Onhan noita perskärpäsiä aina välillä. Mitä sitten? Jos otsasuonet alkaa sen takia pullistelemaan niin ehkä kannattais ajaa vaikka bussipysäkille hetkeksi rauhoittumaan.

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (MattiR @ Huhti. 25 2008,21:34) kirjoitti
    Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan ...

Tyylinä on ajella takana ohituskaistalla, jos semmoinen
    on - kilometri kaupalla, jos vain suinkin mahdollista.
    Sitten ne tempaisevat ohitse ja kaartavat aivan nenän
    edestä, niin että on ihme ettei osu, suoraan eteen vaikka
    takana olisi miten paljon vapaata tilaa hyvänsä ja heti
    seuraavasta liittymästä pois ... ja koko operaatio aivan
    viime tipassa ...

Liekkös oikein muotia nykyisin .. hiton yleistä .. eikä ole
    siitä kiinni ajatko itse autolla tai mopolla tai jollain ...
    Ihmeellistä kamikaze meininkiä ...

Rauhassa sitten vain ja ei pidä hermostua hullujen temppuiluista ..
    Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan...se on totta...mutta ihme tohua kotilokuskeillta.Moottoripyörällä on tullut kurvailtua noin 20 vuotta... että tullaan kotilolla ohi kamikaze tyylillä on uutta minulle...Onkohan kyseessä semmon kilpailuvietti että päästään haastamaan oikein kunnon skabaan? En tiedä mutta * tämmön tohu.

<br />
    Aivan ja niillä kamikazeilla on yleensä alla baijerilanen peniksen jatke tai joku ökymersu mutta antaa niitten mennä kyllä ne siitä palkinnon saa viimeks eilen kehä3:lla ruhahahahaaaa
    Kaikki autoilijat on hirviä
    no ei kyllä pitäis olla valoista lähdettäessä vieressä olevista kotiloista haittaa...

samate kuin muuteskaan..jos joku menee ohitte niin menkööt...jos joku jarruttaa edes ni ohan itelläkin jarrut..

ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?

toki autolla liikuttaessa tollaset potuttaa...

ps...eipä me motoristitkaan nyt aina ihan esimerkiksi kelvata...

eilenkin eräs streetfaitteri teki tempun 20m ennen t-risteystä vaikkei nähnyt mitään,pimeä ohitus...onnex schenkerin pakukuski näki ja jätti tilaa...alkaa mietityttämään nuo mattamustat kypärät...

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 26 2008,02:33) kirjoitti
    ja noista perään lähtemisistä...mitäs hyötyä niistä sitten loppujen lopux on?
    Oli siitä se hyvä puoli että ainakin sen aikaa se Fiiatti pysyi hienosti omalla kaistalla eikä järjestänyt ohjelmaa muille vastaantulijoille.
    Saattaahan se olla että sen olisi tehnyt muutenkin mutta ehkä muistaa nyt hieman kauemmin.
    Dirty Nasty Furriner
    Itse olen huomannut ettei takana tule olemaan tungosta,kun pyrkii pitämään nopeuden satasessa. (mittarinopeus n.110-120km/h) Taajamissa ja risteysalueissa +10-20 mittarinopeus. Tämä vaatii pelisilmää tutkien ja muiden yllättävien tilanteiden varalta,mutta toisaalta ajaminen on paljon helpompaa kun keskittyminen on aina ajamisessa.

Lainaa (rolcen @ Huhti. 26 2008,10:51) kirjoitti
    Itse olen huomannut ettei takana tule olemaan tungosta,kun pyrkii pitämään nopeuden satasessa. (mittarinopeus n.110-120km/h) Taajamissa ja risteysalueissa +10-20 mittarinopeus. Tämä vaatii pelisilmää tutkien ja muiden yllättävien tilanteiden varalta,mutta toisaalta ajaminen on paljon helpompaa kun keskittyminen on aina ajamisessa.
    Kyllä kyllä hyvä pointti...joutuu ajelemaan pikkasen laittomuuksien puolella, mutta saahan ajella rauhassa eikä pakut änge ohi...
    <br />
    Lainaa (Urdu Mörhaër @ Huhti. 25 2008,21:42) kirjoitti
    ne häpee sua, sun pyöräskin häpee sua
    No niin no, sun signeerauksen perusteella en huutelis mitään

----
    "Ensirakkaus, nyttemmin apupyörillä."
    ----

"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    no kauhee ku auto meni ohi
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
    Lainaa (sjobbe @ Huhti. 25 2008,23:33) kirjoitti
    ajan todella ennakoivasti ja moottorijarrutan ajoissa jos näen että punaista edessä. sitten kun esim. vaihdan vasemmalle kaistalle kääntyäkseni, laittaa takanatuleva auto kaasun pohjaan, ohittaa ja saman tien jarruttaa voimakkaasti, pysähtyäkseen valoihin...

... ärsyttää ja ihmetyttää
    Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä
    Menköön ohi jos on kiire, mutta sitä en ole koskaan tajunnut että se kiire loppuu sitten heti ohituksen jälkeen.
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  30.  
    Lainaa (R3-Jar @ Huhti. 26 2008,14:19) kirjoitti
    Toi on todella ärsyttävää alkaa hidastelemaan 500 m ennen punasia tai risteystä. Minä päräytän ohi olin sitten liikkeellä kotilolla tai mp:llä. Mikä v*tun järki on alkaa hidastelemaan jono perässä
    Kyllä minä ainakin hellitän kaasusta, jos näen valojen vähän matkan päässä vaihtuvan punaisiksi. Mikä hiivatin kiire niihin valoihin on seisomaan? Valoissa sitten istun viaton hymy suloisilla lapsenkasvoillani, ja vihreän tullen lähden niin että putket syöksevät tulta ja veekakkosen jylinä pudottelee linnunpesiä puista...
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen