Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Iso kiitos pienestä vinkistä tiellä nro 52 lauantaina. Olin matkalla Särkisaloon ja olisi pikavoitto napsahtanut ja reippaasti ilman vinkkiä

Ja korjataan nyt tähän että se oli lauantai ja 26.4.

Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    mitäs ihmettä
    sinähän pyhästi lupasit ja vannoit eilen puhelimessa, ettet koskaan aja ylinopeutta etkä ole käyttäny kolmosta isompaa vaihdetta.

no toki sillä kolmosellakin saa hyvät huiput
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Hyvä, että jossain osataan auttaa *

Itse tänään taas vähän ihmettelin muiden motoristien toimintaa. Ajelin Turuntietä länteen ja siitä kohtaa, kun motari loppuu ja tulee Lohjanharjun Neste tuli sillä lyhyellä pätkällä vastaan kaikkiaan kolme motoristia jotka kaikki iloisesti moikkasi. Mutta, mutta... pääsinpä Nesteen kohdille ja sillan alla siviili musta R1 ja seuraavalla pysäkillä pysäytysporukka. No onneksi ei ollut kova kiire minnekään ja kotilo edessä piti nopeuden lain sallimissa rajoissa. Mutta olisi nyt edes joku noista motoristeista voinut jollain tapaa ilmaista, että edessä on tutka *

Itse koitin kyllä about seuraavan 2km matkan ilmaista asiaa vastaantuleville motoristeille oli heidän ajonopeus mikä tahansa. Ajonopeushan voi muuttua aika nopeasti *
    xxx
    Joo, kyllä ilmoittelin kanssa vastaantuleville. 4 pyörää tuli vastaan n 10 min aikana.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Onkohan tohon "ilmoittamiseen" jokin yleinen motoristien käsimerkki ? Meinaan vaan että tuskin ite ymmärtäisin jos joku moisen tienpäällä esittäis (tosin ylinopeuttahan ei saa ajaa) Terveisin aloittelija

Joo minullekkin voisi selventää mikä tälläinen käsimerkki on että tietää ensikerralla muille koittaa viittoa jotain!
    Nykyään: Rakenneltu GPZ/Zx 750
    Ennen: Honda NSR, Kawasaki KX

?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Kädellä taputellaan ilmaa kämmen alaspäin: eli himmaa, laske vauhtia...
    Voidaan käyttää myös muissa tapauksissa kuin poliiseista varoittamisessa.
    Itse olen auton ratissa varoittanut mutkatiellä motoristia koko tien täyttäneestä puimurista, em. käsimerkillä.
    Pikkasen kiivaasti, oli mopolla vauhtia, ja se puimuri tosi lähellä
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Tuo käsimerkki,vasen käsi(sormi pystyssä) pään yläpuolella pyörittää,(sinivalo/majakka).
    Tai vasen käsi sivulla kämmenellä" painellaan" alaspäin.(himmaa).
    Ainakin itse noita käytän ja on mullekkin molemmilla tavoilla näytelty,...
    Huom...näytän Myös kotilolla liikkuessa motoristeille,tosin vaan etusormee pyöritän naamani eessä,(majakka/sinivalo..koodi).

Ediä,toi kotilojuttu.

KEPPI-G
  10.  
    jees kyllä se tuo "slow down" on kaikkein yleisin ja ymmärretyin. ihan turhaa opetella sen kummempaa akrobatiaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi