Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tulipa laitettua otsikon mukainen härveli pyörään.
    Ihmetys on suuri kun kauhukahvan joutui ottamaan kokonaan pois, toisin kuin monissa muissa pyörissä.

    Sitten tuo on tehty niin leveäksi että vaatii molemmin puolin tuollaisen holkit. Mitä järkeä? *

    Eikö tuo olisi voinut olla suoraan kapeampi ilman holkkeja tai sitten muotoiltu niin että kahva sopisi olemaan paikoillaan?

    Miten kyyditseminen kun lain mukaan on oltava kahva tai remmi?
  2. #2
    Pah, pelkkää painonsäästöä
    Just "nyt" ei bikeä...
  3. #3
    Juupasen juu...

    Tota mäkin äimistelin, kun menin myymään Givin putkitelineen ja laitoin tilalle SW:n Alurackin. No, kyytiläinen saa tungettua kiinnipitoräpylän telineen alle, ja toisella kädellä tankista tukea jos tarvii (mun kyytiläinen lähinnä istuskeli tilanteessa kuin tilanteessa). Siten tiedä, voittaako viritys lain kirjaimen ja hengen??? No, nättihän se on...

    Vaihdoin tuon XX:n CB 1300SA malliin, ja edelleen on paikallaan SW-Motech Alurack takaboksia varten. Tässä versiossa kuitenkin orkkiskahva mahtuu olemaan paikallaan.

    Sen vaan sanon, että tuo SW:n muovinen pohjalevy on p...seestä , takaboksi vatkaa ja pomppii koko ajan. Oisivat nyt vääntäneet tuonkin alu- tai silu- tai jostakin muusta miinista.
  4. #4
    Kyllä ainakin monolock alusta tuntuu tosi tukevalta.
    Onhan bläkkärissä vasemman takakatteen sisällä se kahva, mutta riittääkö se?
  5. #5
    Heh...

    Jokos oot ajellu sen SW:n telineen ja takaboksin kanssa? Voi tuntua tukevalta kun ei olla liikenteessä. Givin omat telineet ja aluslevyt on paljon jämäkämpiä, on nääs muutama tuhat kilsaa kokemusta...
  6.  
  7. #6
    Jämäkämmältä tuo tuntuu kun edellisessä pyörässäni ollut Givi peräteline. Tosin kelit ei ole sallineet koeajoa.

    Monet on kehuneet tuota ja kukaan ei ole vielä haukkunut.