Onko kukaan kahdennellut ajovaloja? Jos on niin miten olet ne kytkenyt ?
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Poijaal on speed four ja siinä se oli niinkin helppo homma, että rele valmiiseen pistokkeeseen niin valot alkoi palaa. H4-polttimotkin oli jo valmiiks paikoillaan.
Releen paikka oli siel istuimen alla.
Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant.
Sama juttu 04 vm riplessä
let the force be with you
Jep,siellä on kaksi tyhjää releen paikkaa.Siinä samassa rivistössä jossa on vilkkurele.Pitääkö niihin molempiin laittaa rele vai vaan toiseen ?
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Yhden releen mä laitoin ja vaihdoin umpiot Cibie HCR klik(powerslide @ Maalis. 15 2008,02:52) kirjoitti
Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
No, kokeilen lähipäivinä asiaa ja enimmän savun hälvennyttyä tarkistamme kytkennätSehän se on se vanha hyväksi havaittu metodi
![]()
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Jotain aikaisempaa keskustelua tuplavaloista. Tuolla
Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
05:sessa on kai kahdennus vakiona?
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Ei saa unohtaa "savupaukkuja"(jomi @ Maalis. 15 2008,18:28) kirjoitti
![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
On. Speed Triple tulee kaupasta kahdennettuna. EU-direktiivi 93/92 EEC 31993L 0092 määrittelee moottoripyörän valot. Siinä ajovaloja saa olla 1 tai 2. Siihen perustuukin se moottoripyörien ajovalojen kahdennusmahdollisuus.(jaket @ Maalis. 15 2008,22:36) kirjoitti
Laitoin tänään ne releet paikoilleen.Jo vain käynti optikolla auttoi,molemmat simmut alkoivat tuikkia kuin peräkylän pojalla
-90 luvulla Tallinnan Eroticaclubilla *
Eri asia sitten on pitääkö noi umpiot vaihtaa kun ne eivät ole HCR vaan toinen on HC ja toinen HR.Eli kuten jossain viestissä täällä todettiin laittomat.
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Tarkoittaako tuo nyt sitä , että ajat sekä pitkät että lyhyet valot kytkettyinä, oli keli ja valaistus mikä hyvänsä? Kirkkaalla kelillä pitkä valo ei niin kai haittaa mutta entäs muuten... Saattaa siinä valot vilkkua vastaantulevilla, jos pitkä valo on oikein säädetty...(jomi @ Maalis. 17 2008,19:33) kirjoitti
Mites jos tekisitkin niin, että päiväkäyttöön väsäisit tuollaisista 12V-kalustevalaisimista huomiovalot sievin koteloin johonkin katteen alle. Eivät ole lailliset mutta ihan noin muita tielläkulkkijoita ajatellen fiksumpi ratkaisu.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Tarkoittaako tuo nyt sitä , että ajat sekä pitkät että lyhyet valot kytkettyinä, oli keli ja valaistus mikä hyvänsä? Kirkkaalla kelillä pitkä valo ei niin kai haittaa mutta entäs muuten... Saattaa siinä valot vilkkua vastaantulevilla, jos pitkä valo on oikein säädetty...[/QUOTE]
No,ei nyt kait ihan sama asia kun pitkien valojen umpiossa palaa H 4:sen lyhyet ja lyhyen valon umpiossa H 4:sen pitkät.Riippuen tietty valonvaihtimen asennosta.Eli toimivat toki ihan loogisesti.Sitä kuinka metsässä valokuvio on en ole ehtinyt testailla.
Toutes sort affaires
Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
Ai niin niissä on kuitenkin H4:set. En lukaissut ihan kunnolla noita ja sillai... Se on sitten hieman eri asia. Kaikkea se näköjään teettää.
Omassa on tyylikkäät valot jo alunperin, joten niistä ei tule mitään komplekseja, 2 pitkää ja kaksi lyhkäistä. Pitkillä palaa vain pitkät. Joku voisi pilata nuo valot kytkemällä myös lyhyet palamaan pitkien kanssa yhtaikaa. Näin etuala tulisi vain liian kirkkaaksi ja kauas näkeminen vaikeutuisi. Niin kuin monissa autoissa nykyisin.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45