Moikka, osaisiko joku kertoa mitä eroa näillä kahdella mallimerkinnällä oikeasti on? Tarkoitan 2000 luvun alkupuolen pyöriä 2001-2003
Varusteissa arvelisin, mutta mitä kuului rs:ään, ja mitä GT:en varustuksiin?
GT:ssä isommat katteet (lisäpaloilla) ja tuulilasi sekä korkeampi ohjaustanko eli pystympi ajoasento. Muuten sama pyörä.
Joissakin GT:ssä oli myös vakionopeudensäädin. (minun vanhassa oli)
GT: tuulilasi liikkui sähköllä
GT:ssä myös kahvojen suojat, periaatteessa kai voisi sanoa että GT on sama kuin RS lisävarusteilla plus tietysti noi ajoasento muutokset. Myös penkinlämmitin taitaa tuossa GT:ssä olla. Ja laukut taitaa kuulua vakiovarusteisiin. Teknisesti ei taida 2002 RS erota 2003 GT:stä, mutta alle 2001 RS:ään on sitten jarrujen kautta eroa. 2002 tuli tuo "tehostettu" jarrusysteemi. Mutta tuo vakionopeussäädin taitaa olla myös GT:ssä lisävaruste, itsellä on 2002 mallin versiossa tuo myös.
-
Muistanko väärin vai tuliko GT markkinoille vasta 2003?
” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
"Not ugly anymore, now I have a Ducati."
Satula muotoiltu paremmin kyytiläistä ajatellen. Kohouma estää eteenpäin luisumista jarrutuksissa.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Tämän sivun (BMW models) mukaan RS:ää tehty 2006 asti mutta onkohan Suomessa myyty GT:n rinnalla vai lopetettu 2002. Vanhan mallin GT:tä näköjään vuosien 2002-2006 välisen aikana.
-
GT:n eka vuosimalli on ´03, mutta valmistushan on tietysti alkanut syksyllä ´02 kun mallivuosi vaihtuu. Uitettuja ´02 käyttöönotetuja ilmeisesti on meilläkin liikkeellä.(jyrkis @ Maalis. 14 2008,15:31) kirjoitti
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45