Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Niin siinä sitten kävi että kun pyöräkuume jälleen kerran iski vannoutunut wingisti meni ja vaihtoi LT:hen.Mitähän tästä nyt tulee kun tuo koeajokin jäi tekemättä...???Onneks edes *vähän rauhoittaa mieltä se että olen lukenut muiden juttuja tällä foorumilla eikä kukaan ole haukkunut pahemmin kyseistä laitetta.Wingihän sieltä piti kotiin tuoda vaan kun 1500:nen ja LT panttiin vierekkäin meikäpoika alkoi ajatella asioita vähän uudelta kantilta.Nyt vaan odotellaan että saadaan mopo kotia ja pääsee tutkimaan mitä se germaani on syöny.Ajokelejä tässä odottelen vähän kauhun sekaisin tuntein...
  2. #2
    JOVVVAINONKAMALA




    ........Naaaaa, et kai vaan kertonu hontaforumil kellekkää.....



    .........No sit vaan Himoksel, eli Tempomat Geschwindigkeits-Regenlage päälle MARS-MARS !

    ..........sinne net kaikki LT-miäheet menneet on.......
  3. #3
    Onnexi olkoon! ja tervetuloa!...
    Vaikka en kumpaakaan ole omistanut enkä liioin ajanut,mutta voisiko mieltä rauhoittaa että harppasit -80 luvulta suoraan -2000 luvulle.

    Misthän mithään ymmärrä,mutta eikös pensakuluissakin tule nyt säästöä.
    Wingimiehet ei sitte palkokasveja...
    Koeta saada kumminski nukutuksi,LT;tä odotellessas.
    KEPPI-G
  4. #4
    Ollos willkommen! Kuten Huurus tuossa totesi, niin nyt sitten on pakko sinunkin ilmoittautua BMWKLTIBMIJOF-tapahtumaan. Siellä kun ihastelet kaikkia herkkuja, joita LT:hen pitää asentaa, tiedät taas mihin se palkka menee....
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 10 2008,19:23) kirjoitti
    Ollos willkommen! Kuten Huurus tuossa totesi, niin nyt sitten on pakko sinunkin ilmoittautua BMWKLTIBMIJOF-tapahtumaan. Siellä kun ihastelet kaikkia herkkuja, joita LT:hen pitää asentaa, tiedät taas mihin se palkka menee....
    Kiitosta vaan...Joo Himoksella nähdään sitte elokuussa,pitihän sinne ilmottautua tottakai.Täytyy sitte kysellä varmaan jotain ku saan sen pyörän kotio ja pääsee kokeilemaan.Pleksi homma kai siinä ekana selviää ku ajelee ja jos niitä kimppatilauksia vielä tulee niin harkittava sellaisen muotoillun lasin *hankkimista.Mielestäni siinä oli se vakio ikkuna paikoillaan.Onko siellä kokoontumisessa mitään lisähärpäkkeiden myyjää paikalla vai pitääkö ne kaikki valloista asti tilata?
    R1200GSA, K1300GT,DL1000,R1200RT
    K1200LT
    GL1200GW
    XJ900
    GSX1100EFE
    GSX750EF
    VF750F
    XJ750SEGA
    CB125T
  6. #6
    Hyvähyvähyvähyvä

    Vaihdoin minäkin pannarista LT:hen enkä ole katunut. Tänäänkin yöksi pyörällä töihin, ihan niinkun viime yöksikin.

    Onneksi olkoon valinnasta ja Himoksella tavataan.
  7. #7
    Jahas,onneksi olokootten
    Meikä oli vielä viime syksynä vannoutunut kyykkymies ja kuinkas sitten kävikään
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #8
    Lainaa (Korpela @ Maalis. 10 2008,20:03) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 10 2008,19:23) kirjoitti
    Ollos willkommen! Kuten Huurus tuossa totesi, niin nyt sitten on pakko sinunkin ilmoittautua BMWKLTIBMIJOF-tapahtumaan. Siellä kun ihastelet kaikkia herkkuja, joita LT:hen pitää asentaa, tiedät taas mihin se palkka menee....
    Kiitosta vaan...Joo Himoksella nähdään sitte elokuussa,pitihän sinne ilmottautua tottakai.Täytyy sitte kysellä varmaan jotain ku saan sen pyörän kotio ja pääsee kokeilemaan.Pleksi homma kai siinä ekana selviää ku ajelee ja jos niitä kimppatilauksia vielä tulee niin harkittava sellaisen muotoillun lasin *hankkimista.Mielestäni siinä oli se vakio ikkuna paikoillaan.Onko siellä kokoontumisessa mitään lisähärpäkkeiden myyjää paikalla vai pitääkö ne kaikki valloista asti tilata?
    Tervetuloa vaan omastakin puolestani tänne LightTruck -sakkiin. Mitä noihin lisähärpäkkeisiin tulee, niin kyllähän totuus on, että tarjonta Wingimaalimassa on ihan omassa kastissaan verrattuna vaikka LT:hen.
    Toisaalta on myös sitten todettava sekin, että se vähäisempi LT-härpäkkeiden määrä on sitten kyllä aika paljon funktionaalisempaa kuin valtaosa tarjolla olevasta Wingisälästä. Mutta jenkkilästä ne LT-lisukkeetkin kyllä on tilattava, mutta nykyiset valuuttakurssit sopivat tuohon hommaan kyllä aika passelisti.
    Lasien osalta tässä voisi olla jo taas pikku kimpan alkua synnyllään, joten jos tarviit vinkkejä orkkislasisi korvaajaksi, niin kyllä täältä foorumilta neuvoja pesee.

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  9. #9
    Hahah.... ajoin 4 kautta LT:llä ja viime syksynä vaihdoin uuteen 1800 wingiin. Teit sitten toisinpäin. Ei sen puoleen, että olisin ollut tyytymätön LT:een, helvetin hyvä pyörä, mutta ihan vaihtelun vuoksi. Ei silti kannata liikaa paukuttaa sitä LT:n erinomaisuutta, kyllä wingi yhtä hyvä pyörä on. Toisessa toiset asiat parempaa, toisessa taas toiset. Yksi syy vaihtoon oli myös tämä ikuisuusväittely näiden paremmuudesta. Yleensä "tietävimmillä" kommentoijilla ei ole kokemusta kuin toisesta, omastaan, tai ei kummastakaan, tyyliin Keppigee. Ajattelin 4:n LT kauden jälkeen ajella pari kolme kautta wingillä, niin olis enemmän perspektiiviä osallistua tähän ikuisuusväittelyyn ( varsinkin jenkkipiireissä ). En ole katunut vaihtoa wingiin, mutta toisaalta, et varmasti tule katumaan vaihtoa LT:henkään. Vaihtelu virkistää. Uuden sukupolven LT:tä odotellessa....ehkä 2010.
    Same shit, different day.
  10. #10
    Toisaalta jos on Gold Wing, niin onko muita vaitoehtoja kuin LT!?!

    ja jos on LT, niin eikö ainut vaihtoehto ole Gold Wing!?!

    paitsi jos on oikein merkkiuskollinen ja tyytyy johonkin pikkupyörään.

    ...toisaalta, oisko HD:n Touring yllätysvaihtoehto!?!
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  11. #11
    Lainaa (Prätkis @ Maalis. 14 2008,23:08) kirjoitti
    Toisaalta jos on Gold Wing, niin onko muita vaitoehtoja kuin LT!?!

    ja jos on LT, niin eikö ainut vaihtoehto ole Gold Wing!?!

    Noinhan se kyllä tahtoo olla!



    Same shit, different day.
  12. #12
    Tuskin huonoa valintaa teit. Jos kysees ois ollu tonnikasisatanen ni silloin vois olla kiikunkaakun, mut ton 1500;sen kyllä LT kenkii mennen tullen.

    Vaikkakin ....makuasioita sano musti...

    Ps...Onnea uudelle pyörälle.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  13. #13
    Lainaa (pomppe1 @ Maalis. 14 2008,21:56) kirjoitti
    Hahah.... ajoin 4 kautta LT:llä ja viime syksynä vaihdoin uuteen 1800 wingiin. Teit sitten toisinpäin. Ei sen puoleen, että olisin ollut tyytymätön LT:een, helvetin hyvä pyörä, mutta ihan vaihtelun vuoksi. Ei silti kannata liikaa paukuttaa sitä LT:n erinomaisuutta, kyllä wingi yhtä hyvä pyörä on. Toisessa toiset asiat parempaa, toisessa taas toiset. Yksi syy vaihtoon oli myös tämä ikuisuusväittely näiden paremmuudesta. Yleensä "tietävimmillä" kommentoijilla ei ole kokemusta kuin toisesta, omastaan, tai ei kummastakaan, tyyliin Keppigee. Ajattelin 4:n LT kauden jälkeen ajella pari kolme kautta wingillä, niin olis enemmän perspektiiviä osallistua tähän ikuisuusväittelyyn ( varsinkin jenkkipiireissä ). En ole katunut vaihtoa wingiin, mutta toisaalta, et varmasti tule katumaan vaihtoa LT:henkään. Vaihtelu virkistää. Uuden sukupolven LT:tä odotellessa....ehkä 2010.
    Ha,joo kaverin edellinen wingi oli vm-87,siitä tuo vertaus.
    Totta että wingiä olen itsekkin "haaveillut",mutta Korpela teki mielestäni viisaan valinnan kun vaihtoehtona puntarissa oli vm-2000 LT ja vm-1996 Wingi,,samoissa hintahaarukassa...,1800;n onkin sitten jo eri asia(hinnaltaankin).



    KEPPI-G
  14. #14
    Nonnii!!! Nyt se LT sitten saapui ja pitihän sitä tiätty käydä kokeilemassa vakka mittari näytti 3 astetta pakkasta!Täytyy kyllä sanoa että tosi hieno on peli ja kaikki systeemit tuntui toimivan niinku pitääkin.Pakki on kyllä ehdoton tässä kun se ei jalkavoimin liikkunu taaksepäin yhtään.Sen verran on korkeampi kuin wingi.Jutut bemarin kolmen napin vilkkusydeemistä ja huonosta vaihteiston toiminnasta on kyllä mielestäni höpö höpö juttuja.Minulle vilkut ei ainakaan tuottanu minkäänlaisia ongelmia vaikka koskaan ennen en bemarilla ajanut ja vaihteet pelas hienosti,ihak ku missä tahansa ennen ajamissani pyörissä.Ennakkoluuloja kyllä oli mutta aivan turhaan.Molemmat sekä wingi että LT ovat kyllä huippumatkapyöriä siitä ei pääse mihinkään.
    R1200GSA, K1300GT,DL1000,R1200RT
    K1200LT
    GL1200GW
    XJ900
    GSX1100EFE
    GSX750EF
    VF750F
    XJ750SEGA
    CB125T
  15. #15
    Ainoa asia mikä LT:ssä minua ottaa koteloon, on juuri tuo vilkkusysteemi. Eikä sekään kovasti.

    Vaan joskus kun tulee ohiteltua, niin omalle kaistalle palatessa on annettava vielä vähän kaasua ja aloitettava jarruttaminen, sekä samalla pistettävä vilkkua oikeaan suuntaan. Siinä ei ote stongasta ole enää kovin tanakka, kun samalla hanskalla on neljä hommaa hoidettavanaan, yhtä aikaa.


    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  16. #16
    Lainaa (Keppigee @ Maalis. 15 2008,12:41) kirjoitti
    Ha,joo kaverin edellinen wingi oli vm-87,siitä tuo vertaus.
    Totta että wingiä olen itsekkin "haaveillut",mutta Korpela teki mielestäni viisaan valinnan kun vaihtoehtona puntarissa oli vm-2000 LT ja vm-1996 Wingi,,samoissa hintahaarukassa...,1800;n onkin sitten jo eri asia(hinnaltaankin).
    No joo, tuo selvennyksesi pistää edellisen kommenttisi aivan uuteen valoon. Olen aivan samaa mieltä Korpelan valinnasta, tuossa kohtaa ilman muuta LT
    Same shit, different day.
  17.  
  18. #17
    eikö se ole jotenkin itsensä poissulkeva lause:"wingimiehen pää pimeni!"
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050