Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    hei! Tarttis vähän isompaa customia saada. Mitenkä polvet koukussa joutuu 195cm/90kg mies ajelemaan Suzuki Marauderilla, vai joutuuko? Se VZ 800 malli natsaisi muuten noin speksien ja ulkonäön suhteen, mutta en ole livenä penkkiin vielä päässyt. Muutamat kiinnostavat myynnissä olevat sijaitsevat sen verran etäällä, ettei turhaan viittis lähteä katsomaan... Vai mennäkö katsomaan ainoastaan siirtosarjallisia malleja?

Vai suositteleeko joku muuta kenties muuta merkkiä/mallia?

kiitos etukäteen avusta!
    -kimmoK
    HondaMagna
    Luultavasti ne siirtosarjat on tarpeen, itellä on 1400 intikassa ja on paljon vakiota parempi mulle (pituutta 186cm).
    VZ 800 taitaa olla ketjuvedolla mikä teettää extra hommaa aina välillä , ite siirryin kardaaniin kun ei jaksanu rasvata ja putsata Hyvä pyörä varmaan muuten! Samalla rahalla saa tietty 1400 intruderia, jos karumpi kyyti kelpaa
    Intruderclubfinland

Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
    intikalle kiitos. saahan ne siirtosarjat tietysti jälkikäteenkin. yrittäisin nyt kuitenkin löytää pyörää, joka olisi valmiiksi rungoltaan sen verran iso (ts. akseliväli pitkä), että menis pitemmälle kaverille. jos marauder ei mene, niin onko muita suosituksia? vai mennäänkö kerralla hd-puolelle ja ison rahan osastolle?
    -k
    ps. käsittääkseni marauderin uudemmat (2005 ja ylöspäin ?) mallit ovat kardaanilla. korjatkoon joku, joka tietää paremmin.
    Kardaanimalli on kyllä tämä kyselemäsi pyörä (minulla M800 vm. 2006).

Ja sattumalta onkin tämä minun pyöräni myynnissä parhaillaan Oulussa Taisto Hirvonen Oy:n kirjoilla... (kuis sattuikin) *

Edit: typoja

- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -

*** Honda Monkey 125 ***
    no niinpä näytti olevan, kas kummaa
    http://www.motopalsta.fi/kauppiaat/T.../184/0/75754/0
    kuva ei ollut kovin kaksinen. mutta täytyypä käväistä hirvosella koeistumassa pyöräsi, tiedä vaikka kaupoille asti alkaisi...

mitä olet itse mieltä, tarviiko 195cm kaverin varustaa tuo pyöräsi siirtosarjoilla? miksi olet muuten luopumassa siitä?
    -kimmoK
    HondaMagna
    Vastattu kqci:lle s-postiin...
    - Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -

*** Honda Monkey 125 ***
    Meillä pyörää enimmäkseen ajelee 185 cm ja 100kg mies ja hyvin riittää siirtosarjoilla.

Siirtosarjat aiheuttavat mulle hieman ongelmia, pyörä mulle hieman iso, olen 169cm ja paino normaali.

Mukava on pyörällä matkustaa ja ajella. Meidän perhe suosittelee.
    Moro...isäntä on 190 pitkä ja on yhen kesän ajellu marauderilla,eikä oo vielä valittanut. Siirtosarjat se laitto siihen kesällä ja hyvältä näyttää Ei muutako Marauderin ostoon.. itelläni myös sellanen,enkä vaihtas toiseen
  9.  
    Mullakin oli vaihtoehtona marauder kun pyöriä katselin, mutta tuli sitten ostettua kyykky sillon. Marauder on pirun komea pyörä ja kyllä sanoisin että siirtosarjalla pystyy ajelemaan kviasti isompikin mies, mutta ei kait aidon hoodeen voittanutta
    Yamaha xv1100 -89