Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Tilasin jouluna huggerin pyörääni motoring.fi:stä. Sivuilla oli kivat kuvat, hinta ok, ja koska noin periaatteesta haluan suosia suomalaista, niin laitoin paketin tilaukseen. Odottelin muutaman viikon ja lähetin itse asiasta kyselyn ko. puljuun kun tavaraa ei alkanut kuulumaan. Vastaus oli, ettei kyseistä tuotetta ole hyllyssä ja joutuivat sen tilailemaan ulkomailta. Odottelen edelleen pakettia...

Dragrace.fi:stä tilasin savuvilkut pyörääni syistä että hinta oli sopiva ja tavara suomalaisessa liikkeessä Suomessa ainakin nettisivujen mukaan. Sähköpostivastaus kyseistä puulaakista oli, ettei sittenkään löydy ja pitää tilata ulkomailta. Vilkut on ehkä saatavilla viikolla 13(?), vaan minkä vuoden!?

Mtp.fi:stä tilasin arrowin cat-eliminaattorin fillariini. Sivuilla ei ainakaan erikseen mainittu, ettei tavara ole hyllyssä. Toimitusajaksi luvattiin 1kk, koska putki pitää tilata ulkomailta. Pakettia ei ole vieläkään kuulunut, vaikka tilauksesta on jo 1,5 kuukautta.

Vastaavasti kaikki ulkomaantilaukset mitä olen henkilökohtaisesti hoitanut, sisältäen mm. sliparin, ovat saapuneet ajallaan perille. Kysymys kuuluukin: onko tosiaan niin vaikeata mainita ettei tavara ole hyllyssä, vaan se pitää erikseen tilata? Ja minkä vuoksi myydään tavaraa mitä ei sitten ihan oikeastikkaan ole? Voin varmuudella sanoa, että nuokin roinat ostettuna ebay:sta olisivat minulla olleet jo aikapäiviä sitten.

Taidan jatkossa antaa rahani suoraan ulkomaille, koska ko. kotimaisia puljuja ei näemmä maksava asiakas kiinnossa. Menee ilmeisesti jo tarpeeksi hyvin.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  2.  
    Samaa olen miettinyt. Olisko kohtuullista poistaa tuotteet kuvastosta tai ainakin mainita, että annetut toimitusajat eivät pidä ko. tuotteen kanssa paikkaansa ja kysyttäisiin haluaako silti jättää tilauksen. Tuntuu välillä siltä, että asiakkaita haalitaan väärin keinoin. Vai kerätäänkö mahdollisimman paljon tilauksia ja sitten tilataan tehtaalta köntissä? Joka tapauksessa jatkoa ajatellen melko lyhyt näköistä toimintaa. Netti (entinen puskaradio) toimii. *

Piti vaan mainita vielä, että sitä huggeria minäkin odottelen

Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club