MOI !!
Tänään näin tämän vuoden ekan motskarin liikenteessä Anjalankosken Inkeroisissa klo 12:34, oli n.tonninen Suzuki tai Yamaha, meni niin kiireeesti ohi kun piti tarkkailla muuta liikennettä.
Ehh, onhan näitä jo paljon liikenteessä. Kuukausi sitten kun oli muutamia lämpimiä päiviä paineli jo moni mopolla. En tiedä voihan tämä olla anjalankoskella ensimmäisiä päiviä kun on mahdollista ajaa...
98% of all statistics are made up
Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Joo, kyllä nää päivät on täällä sisämaassa ensimmäisiä oikeita ajokelpoisia päiviä ollu, itse sain ajokauden avattua eilen tuolla valtatie kuutosella pikkulenkillä.
Porissa on kulkenut koko talven milloin minkäkinlaisia mopoja.
Just ennen joulu näin ho... siis matkasohvankin keskustassa.
Ei ole kaikilla kausi edes loppunut. Ite tosin lopetin enkaan pakkaseen, nyt pääsiäisenä viimeistään ajoon itsekin.
Olen muuten huomannut, että pääsiäinen on sellainen ajokauden aloitusaika. Viitenä viimeisenä vuotena olen joka vuosi ottanut mopon ajoon juuri pääsiäistä edeltävänä arkipäivänä.
Tänä vuonna vaan mietityttää tuo Suomalainen ala-arvoinen asfaltti. On meinaan kulunut todella huonoksi. Maantiet on täynä reikiä ja urat on aihan hirveän syviä ja karheita.
Joten kun ajokeli alkaa, niin ollaan varovaisia.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
Joo.. no ei oo kovin Oulussa motskareita näkynyt.. mitä nyt eilen joku kevari veteli pitkin autoteitä muitten haittona puikkelehtien..![]()
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
Ja ihan varmasti ollaanki.. ne on tosiaan nuo tiet vähän ennalta-arvaamattomia(suzuki_GS1100G @ Maalis. 13 2008,20:43) kirjoitti
![]()
Eilen Turussa käydessäni näin "kevään" ensimmäisen mopon. Oli liikenteessä Mp-Team Salosen nurkilla, joten oliskohan ollut koe-lenkillä. Jos oikein tunnistin, oli kilofazeri. Kyllä iski itellekin kovat poltteet päälle, varsinkin kun itse köröttelin transitilla![]()
Eilen Oulussakin bongattu pari gixxeriä liikenteestä...(Hyenna @ Maalis. 13 2008,15:45) kirjoitti
![]()
tulihan tota omaa mopoa pyöriteltyä anjalankoskella jo helmikuun puolella. tiistaina ainakin helsingissä näkyi jo todella paljon pyöriä liikenteessä
SD990 -06
OHO(jarim @ Maalis. 14 2008,12:19) kirjoitti
Misä päin?
En tiedä, toisen käden tietoa. Keskustan liepeillä ilmeisesti kuitenkin.(Hyenna @ Maalis. 14 2008,08:50) kirjoitti
Minä näin torstaina pari gixeriä Puistokadulla about kello 16.15.(Hyenna @ Maalis. 14 2008,08:50) kirjoitti
Hande G.
eilen kun oltiin koiran kanssa kävelemässä niin pysähdyin suojatien eteen ja nenän edestä lipui hiljaa joku iso musta kustomitais olla joku 1500 intikka tai joku. Piti jäädä oikeen paikoilleen katselemaan ja jatkaa lenkkiä vasta kun pärrä oli hävinnyt näkökentästä
![]()
Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.
Tiistaina 11. 3. *näin Inkoo - Itähelsinki välillä 17 pyörää.
oli lämmin ja kuiva päivä noin 8-9 astetta lämmintä. Kyllä kohta itekin. * *
Mulla on jopa viranomaisten antama todistus siitä että ajoin moottoripyörällä 18.1.2008... (Linkki: Sakkokertymä 2008)![]()
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Ootko nukkunut talviunta vai mitä, mutta mä olen bongannut niitä koko talven, niin joulu-, tammi- kuin helmikuussakin.(kotipommi @ Maalis. 12 2008,12:57) kirjoitti