Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Nyt ei sitten pyörä enää starttaa. Pari viikkoa sitten toimi hyvin kun kävin testilenkin ajamassa. Nyt loppuviikosta starttasi, mutta ei lähtenyt käyntiin. Kertaalleen sahasin akun tyhjäksi. Lauantaina kokeilin vielä kerran ja seurauksena oli räjähdys pakoputkessa (takana ollut grillikin kärsi vahinkoja). Tämän jälkeen ei ole starttikaan enää toiminut. Virrat tulee mutta mitään ei tapahdu.
    Sulakkeet olen tarkistanut. Pyörälle en ole tehnyt muuta kuin irroittanut katteet maalauksen ajaksi. Mistähän kannattaisi alkaa vikaa etsimään, vai ostanko polkupyörän?
    Ensin kastui tulpat ja sitten sahauksesta hajosi startti? Ihan vain villiä veikkausta.

Tulpat voi olla myös sököt kuten muutamilla on talvisäilytyksessä ja satunnaisessa käynnistelyssä käynyt. Bensa kannattaa tankkiin vaihtaa yms. Ensin tietysti kannattaa selvittää menikö startti sököksi...
    98% of all statistics are made up

Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
    Kokeile uusilla tulpilla ja varmasti kunnossa olevalla ja hyvin varatulla akulla.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Bensat vaihdettu ku oli tankki maalauksessa. Tulppienkin pitäisi olla kunnossa, pyörääl tuli kuitenkin pariviikkoo sitten ajettuu reilu 20 kilometrii ja hyvin toimi silloin. Stratti pyörii ku kokeilee suoraan solenoidilta.
    Tämä voi tuntua hullulta mutta mulla VFR tarvitsee kevään ensimmäisellä startilla n. 2 h. lämmittämisen 2 kW hallilämmittimellä ja vasta sitten lähtee kuin palmun alta. Yrittelin startata ilman tätä poppakonstia ja siinä tyhjeni akku monesti. Vanhenpi Honda-mies neuvoi tämän konstin ja mulla ainakin toimii
    Harza
    No niin. Sulake palanut Ja tulpat pimeenä. Äskettäin 20 kilometrii testiajoa ja hyvin toimii.
    Mä luulin sun alotuspostauksesta että ne sulakkeet oli jo tarkistettu

Noeivaan hyvä että toimii
    98% of all statistics are made up

Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  8.  
    Lainaa (19085 @ Maalis. 10 2008,10:52) kirjoitti
    Tämä voi tuntua hullulta mutta mulla VFR tarvitsee kevään ensimmäisellä startilla n. 2 h. lämmittämisen 2 kW hallilämmittimellä ja vasta sitten lähtee kuin palmun alta.
    Eipä vaikuta ollenkaa hullulta - nimittäin toimii -
    Sahasin akun pari kertaa tyhjäksi ennenkuin huomasin kokeilla tuota lämmittämistä - sit lähti heti käyntiin kuin kesällä, kylmänä ei edes luvannut. Ilmeisesti viileässä tallissa talvehtiminen vaatii keväällä hoidoksi pikkasen tuota esilämmittämistä.