Sama homma, tosin en ehkä niinkää remonttia pelkää mutta jo "triumph" tekstistähän on valmis maksamaan tupla hinnan. Kysehän topicissa taitaa olla lähinnä siinä että jos löytyisi helpommalla täysin kelvollinen suodatin, ei tarvitsisi aina tilata erikseen.(Trident3666 @ Maalis. 25 2008,20:50) kirjoitti
Tää on ihan hämmästyttävä keskustelu:
Jos on ylipäätään varaa ajaa motskarilla Suomessa, niin ei luulisi että öljynputsarin laadusta joutuu tinkimään muutaman prkl:een euron takia. Ei sitä nyt kuitenkaan ihan joka viikko vaihtaa tarvi...
Ehdotan uudestaan K&N:ää. Laatutavaraa, helppo irrottaa ja saatavuuskin kohdallaan esim. Duellin tavaraa myyvien puotien kautta...
Itse kävin ostamassa tripleen 955i suodattimen hd-centeristä ja antoivat juuri kyseisen K&N suodattiment. En sitten tiedä miksi eivät antaneet suodatinta jossa olisi ollut triumphin tekstit.
Wicked *
semmoista huhuakin liikkuu että onhan noita suodattimia vaikka mitä mut noi autoihin tarkoitetuissa suotimissa on kuulemma systeemit eri öljynpaineille kuin pyörissä joten alkuperäinen on alkuperäinen
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Hajoaako moottori, jos laitan Hondan suodattimen Trumppaan? Etenkin jos se on samassa tehtaassa tehty ja ainoa ero on painettu logo ja teksti kyljessä? Ja jos Hondan liikkeelle on matkaa vajaa kilsa ja trumpalle se 250km.(Trident3666 @ Maalis. 25 2008,20:50) kirjoitti
Mitkä systeemit siinä suodattimessa on eri öljynpaineille autoja varten? Ainoa "systeemi" on ohivirtausventtiili ja se ei toimi ennen kuin suodatin on paskasta tukossa, eli jossain 50tkm kohdalla. Painevoidellussa koneessa on suunnilleen sama oljynpaine, oli se sitten auto tai prätkä. Paineen määrää laakerointi ja muut seikat, ei renkaiden lukumäärä. Lupaan kirjoitella sitten kun kone hajoaa alle 20€ suodattimen takia.
Maksakaa ihan minkä haluatte, sillä pitäähän kauppiaita jonkun elättää. Aika turhaa tällainen kina loppujen lopuksi. Ihan yhtä turhaa kuin öljymerkeistä tai sisäänajo-ohjeista vääntö.
Joku kun vielä luettelee ne hyvät ja laadukkaat suodatinmerkit ja myös ne, joilla kone hajoaa kun tuota faktatietoa tuntuu olevan.
BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21