Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    olis kiva kuulla muiden kokemuksia pyörästä? hyviä/huonoja! Ku on vähän harkinnas kyseinen peli. Alla tällä hetkellä on 600f -04.
    -07 fireblade 1000rr
    Ex. -13 crf 250r
    Ex. -11 cb1000r
    Ex. -05 husqvarna smr 510
    Ex. -08 fireblade 1000rr
    Ex. 04 cbr 600f
    Mikä vuosimalli?
    Mun 929RR on papereissa 900RR.
    Vuosimalli siis 2000, ajettu 53tkm, ja ei valittamista.
    Toistaiseksi vain tulpat pettäneet (samoin joillain muillakin), mutta muuten täysi peli.
    Penkitettiin varuiksi viime kesänä, ja takapyörältä lähti 121hv. Joku jolla on taulukot hallussaan, kääntäkööt moottoritehoiksi.

Anyway, kohtuullisen nopea ja vakaa peli ajeluun, varttimaililla jää tehoa uupumaan. Joskin muutama R1 jäi silti
    Lainaa (Duneon @ Maalis. 08 2008,19:11) kirjoitti
    Valitettavasti hakusi ei tuottanut tuloksia
    Itelläni on 900RR vm. 2001. Ajettu 27000km. Rapid bike+Devili+suodatin= 136hv takanakilta. Noin 8000km on itse tullut pyörällä porattua ja ei ole mitään vikaa tähän asti ollut.

Pyörä on mielestäni helposti hallittava. Vääntöalue on tasainen ja keula tuntuu kevyeltä. Mukava pyörä keulia. Tehoa saisi olla vaan mielestäni enemmän ja tämän takia pyörä lähteekin tämän kesän jälkeen vaihtoon.

E: Niinjuu, ohjausiskari olis hyvä plussa pyörään. Tykkää ravistaa aika kovin ilman tota. Ei oo vaan viittiny ostaa sen suolasen hinnan takia..

6.  
    mulla oli vm97 blade 2vuotta:

- tiukka-ajoasento pidemmälle kaverille, tosin kaikkeen tottuu
    - tankissa oli sakkaa -> alkoi nykimään, pesu ja homma pelas taas
    -+ näitä on sitten joka jätkällä
    -+ tehoja sopivan vähän?

+ kiva ajaa
    + ketterähkö
    + helppo/halpa ylläpitää