Tainnu vinksahtaa mulla päässä mutta muskelinakua tekeepi mieli.
Kertokaapas te jotka olette enemmänkin noihin laitteisiihin perehtyny miksi valitsitte juuri omanne, oliko ihan ulkonäköjuttu vai ihan koeajojen perusteella?
aikaisemmin minulla kahdelta kesältä kokemusta CB750 sevenfifty ja GS500:sta kikottimista että sen puoleen nakut on tuttuja.
nyt on kokeiltu matkarasseja,kyykkyjä ja nakuja ja täytyy sanoa et toi naku on varmaan lähinnä sitä mitä itse etsin mp harrastuksen parista.
Eli itselläni kiikarissa
GSX 1400
ZRX 1200
GSF 1200
CB 1300
XJR 1300
Näistä jos tarianaa irtoais ois ok...tai linkki vastaavaan topicciin mut haku ei onnan ainakaan mulla.
Linkit vertailuihin on myös jees.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Jos mikä niin tämä on niin totaalisen makuasia, että ei voi "totuutta" sanoa. Koeaja ja ihmettele.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Muistorikkain kokemus noihin liittyen on nimimerkki MattiR kiroilemassa omaa XJR:äänsä alimpaan helvettiin Bodo:n lähiössä sen alettua tiputtamaan kesken camping-alueelta pizzan syöntiin suuntautuneen iltacruisailun öljyä pakoputken päälle. Vika paikallistettiin löysästi kiinni olleeseen öljynsuodattimeen, mutta olipahan saatu suodatin ujutettua hankalaan paikkaan vaikka nakumalli onkin kyseessä..
Myöhemmin seuraavana aamuna, ilmeisen tahattoman yön-yli akkutestauksen tulosten tultua julki, kirosin kyseistä pianonvirittäjän sivuprojektia itsekin. On nimittäin kohtuu raskas työnnettäväksi käytiin..![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Hmm...Kyllähän Honda on Honda! Tunnen pari erittäin tyytyväistä CB 1300:n käyttäjää. Mitä itse muistelen mopolehtien testeissä, niin eniten miinuspisteitä nämä isot nakut saa jousituksista ja jarruista, joten niihin varmaan kannattaa kiinnittää huomiota. Yksi mopo puutuu listastasi, Hondan X-11, se on erään todistajanlausunnon mukaan melko mopo noin nakuksi.
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Mun pyörän valintani ei kylläkään kohdistunut yhteenkään pyörään sun listallasi, mutta kone on kyllä sama, kuin gsf 1200 banditissa. Poraus on vaan 30 kuutioo pienempi, vetona on kardaani ja tehot on samat kuin banditissa. Pyörähän on siis gsx 1100 g. Pyöräni ulkonäkö on miellyttänyt mun silmääni jo aiemminkin ja kun viime keväänä olin hommaamassa isoa nakupyörää ja Mwheels tyrkytti sopivaista yksilöä, niin kaupathan siitä syntyi. Viime kesän perusteella mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa pyörästä, vaikka olenkin koittanut myydä sitä pois enskakuumeen takia.(Matso @ Maalis. 07 2008,13:56) kirjoitti
Ehdottomasti voin suositella isoa nakua. On se vaan mukava peli ajella![]()
Mulla oli pari kesää ZRX1200R ja olin pyörään erittäin tyytyväinen! Väännökäs, hyvä kone. Mulle sopiva ajoasento(tosin vasta tangon vaihdon jälkeen). Todellinen joka paikan höylä, jolla oli hyvää ajaa matkaa ja kaupungissa ja taittuipa se radallakin kivasti. Ainakin mun ajotaidoilla...Kaverillani oli 1300 XJR ja tuo oli mielestäni raskaampi ja kankeampi käsitellä kuin Kawa. Sama pätee myös GSX1400:seen, jota myös olen päässyt koittamaan. Sukisukissa on kyllä perkeleen väännökäs kone. CB Hondaa tai Bandiittia en ole kokeillut, mutta väittävät Hondaa jotenkin munattomaksi. Suorituskyvyssä noiden välillä ei varmasti tähdellistä eroa ole.
Joku saattaa nyt ihmetellä, että miksi vaihdoin niinkin hyvän pyörän kuin Kawan Harrikkaan?? En tiedä itsekään(no ehkä tiedänkin..), mutta vastaan erään mainoksen sanoin: "Niin käy joskus."![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Honda hyvä tuote,paitsi runko löysän tuntuinen,voblaa tosi herkästi.painava moottori?ja kapea,notkee keula.