Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 69:een 69:sta
  1. #61
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Vanhojen Bleidien omistajille ilouutisia. PB testas mopoja Doningtonilla Rutter puikoissa ja K3: kontrollirenkaina.

    Mukana oli 2008 60 tkm ajettu bleidi, jossa tärkeimpinä muutoksena olivat nämä:

    K-Tech DDS Pro iskari
    K-Tech SSK20 mäntäsarja keulassa
    Hawkin titaanislipari
    Galferin punosletkut
    Quickshifter
    Rapid Bike Racing moduuli tekemässä karttoja
    PAIR eliminaattori

    Nämä muun perusteellisen huollon lisäksi kustans vajaa £4000 ja pyörä itsessään sen £4000. Kaakkeja tuo sai jotain 6 lisää.

    Tuloksia:
    08 Blade: 1.36.80 (172.36 hp & 195.6 kg)
    17 GSX-R1000R: 1.37.23 (186.58 hp & 204.4 kg)
    17 S1000RR: 1.37.73 (189.55 hp & 209.6 kg)
    17 YZF-R1: 1.39.14 (185.75 hp & 200 kg)
    17 Blade: 1.40.03 (180.61 hp & 197 kg)

    2017 mopot pakasta vedettyjä ja modaamattomia.

    Mitä tästä opimme? Ainakin sen, että Rutter olis ollut seuraavalla viikolla tuolla ajalla superstockien aika-ajojen 27. 40 joukossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #62

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Pyörä tarvii kuskin geometrian kohalleen, alustan, renkaat, jarrut ja vähän voimaa. Kai se nyt kulkee, jos noi on laitettu kuntoon. Ihmetystä aiheuttaa lähinnä tuon uuden suzukin vauhti jo vakiona.
    ---
  3. #63
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Pyörä tarvii kuskin geometrian kohalleen, alustan, renkaat, jarrut ja vähän voimaa. Kai se nyt kulkee, jos noi on laitettu kuntoon. Ihmetystä aiheuttaa lähinnä tuon uuden suzukin vauhti jo vakiona.
    Tuossa vertailussa vanhassa bladessa on sama kuski, voimaa vähemmän ja samat renkaat. Jarrut vakiot lukuunottamatta teräspunosletkuja, joten K-Techin taika ja kevyin pyörä varmaan ratkaisee paljon verrattuna pakasta vedettyihin. Uusissa mopoissa on jo blipperit ja vipstaakit sekä elektronista alustaa. Gikseristäkin oli vertailussa paremmilla spekseillä ärrä.

    Onhan noissa uusissa kaikissa tosin se tonnin painoinen pakoputkisto, ettei keijut kuole.

    Uudesta Suzukista... Osuikohan Dunlopin riskivalinta tällä kertaa oikeaan? Yamaha oli katastrofi.

    (puuttuiko sun viestistä pilkku sanan "kuskin" jälkeen?)

    Edit: lisäsin "tulosviestiin" noi painot ja tehot.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ja että porukka ymmärtäis, että millä tahdilla kaupasta ostettua pyörää työnnetään K3:lla, niin WSBK:n paalu oli samalla radalla just viikonloppuna 1.26.6
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #65
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ja että porukka ymmärtäis, että millä tahdilla kaupasta ostettua pyörää työnnetään K3:lla, niin WSBK:n paalu oli samalla radalla just viikonloppuna 1.26.6
    Kyllähän tosiasia on se, että nykypyörillä pääsee aivan he***tin kovaa, jos vain alusta ja geometria on kunnossa. Eikä tarvitse mitään isoja modauksia, joista me tavalliset mutkan runttaajat saadaan rispektiä vain Esson pihalla ja muutoin hyödyt on mitä on. Nyt vaan tarvis opetella ajamaan.

    Onhan toki toi Bleidi aina ollut nopea, jos katsoo vaikka 0-100km/h aikaa (2,7 s.). Maksimit jää muista kilosista, mutta harvoin sitä täysillä pitää vääntää. Mutkasta lähtee oikeilla välityksillä kuin hauki rannasta.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  6. #66
    Aikamoiset talkoot on uudella CBR:llä. Mahtavatko edes saada myydä koko laitosta.

    WSBK
    - Pyörä ei tee mitä pitäisi, kaasu jää auki
    IOMTT
    - McGuinnesilta meinasi lähteä henki, lätkäsi kaasun kiinni mutta mopo veti silti
    - Martin ollu nutullaan kahdesti, aski tarjoaa pelkkiä välivapaita, vähän niin ja näin ajetaanko SP2 koko kisaviikkoa
    BSB
    - Pyörä ei vastaa kaasuun, kaasu jää auki

    Kaikissa sarjoissa eri ECU mutta ainakin IOMTT ja WSBK sarjoissa pitää throttle bodyt olla vakiot. Kaiken tämän päälle katupyörän testaajat ovat ilmoittaneet ettei kaasu vastaa tuppiin ja liikennevaloissa kytkin pohjassa pyörä "blippailee" kierroksia vaikka kaasuun ei kosketa.

    Worldsbk clock is ticking as Hayden
    TT Honda in crisis after mcguinness crash
    BSB step forward for honda after mallory test
    https://youtu.be/sjZXaUwYoog
    Front End Chatter podcast
    John McGuinness's crash at the North West 200, what might have caused it, and whether it might have anything to do with the slightly peculiar throttle response on the 2017 road-going Fireblade. 29min-->
    Viimeksi muokannut: RzR; 07.06.2017 klo 18:34.
  7. #67
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ja että porukka ymmärtäis, että millä tahdilla kaupasta ostettua pyörää työnnetään K3:lla, niin WSBK:n paalu oli samalla radalla just viikonloppuna 1.26.6
    Sykes ja Rea testasivat jollakin radalla vakio pyörillä. Sykesin aikaa en muista mutta Rea kertoi pyörässä olleen pelkkä putkisto ja oli sillä noin 4 sekuntia hitaampi mitä WSBK pyörällä.
  8. #68
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa RzR kirjoitti Katso viesti
    Sykes ja Rea testasivat jollakin radalla vakio pyörillä. Sykesin aikaa en muista mutta Rea kertoi pyörässä olleen pelkkä putkisto ja oli sillä noin 4 sekuntia hitaampi mitä WSBK pyörällä.
    Äkkiseltään siis sekunti maksaa n. 25000-50000€. 😂
    Superbike #7
  9.  
  10. #69
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Äkkiseltään siis sekunti maksaa n. 25000-50000€. 
    IOM TT sai sentään 8 sekuntia 50k€ Superbike vs Superstock
    MotoGP saakin sitten melkein 1milj€/s vs WSBK pyörä
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123