Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Onkohan tämän mallin omistajia/harrastajia montakaan? Sattuneesta syystä omistan kyseisen 80-luvun lopulta 90-luvun alkuun valmistetun pyörämallin. Amerikassa käytettiin nimeä Katana, muttei tässä oikeaan vanhaan Katanaan mitään yhteistä ole. Mistä löytäisin teknisiä tietoja ja säätöarvoja? Erityisesti kiinnostaa yhtäläisyydet muihin Suzukin malleihin. Moottori on periaatteessa Ärrän muttei aivan. Onko joku esim vaihtanut 17-tuumaisen etupyörän tai 6-vaihteisen laatikon jostain toisesta Suitsasta? Näillä korjattaisiin paljon kiusallisia ominaisuuksia. Moottori on toimiva ja pomminkestävä mutta normaalissa alle 150km/h matkavauhdissa huutaa ihan liikaa.
    Onko se nyt totta ettei tätä mallia harrasta kukaan?

Tällainen kirja minulta löytyis jos tästä olis apua. minulla oli joskus gsx1100E vuosimallia 82 muistaakseni. tämä kirja joutais myydä, paljonko tarjoat?

* * * * * * * *
    pali. Honda Paneuropean 1300 abs -03
    ^^ kai tuostakin oppaasta voi jotain hyötyä olla, mutta kyllä minä hommaisin tämän Haynes:in

tuosta oppaasta löytyy ainakin tohon äffä malliin enemmän tietoa

Kliketi tuolta löytyy infoa mallin historiasta ja mm. moottorin eroista vs 1100R

Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5.  
    Enpäs huomannutkaan tuota kirjaa vaikka selailin Alfamerin valikoimia. Minun kone on siis Ärrän laiskistettu ja viisivaihteinen moottori. Siinä ei ole mitään yhteistä vanhaan ilmajäähdytteiseen EFE:n koneeseen.