Olen ajatellut hommata Puig:n tuplakupla pleksin... Kuinka kyseinen pleksi muuttaa ajoviimaa? Onko thundercatin omistajilla kokemuksia? Kannattaako hommata? Vai kenties joku muu... Ajatukseni on saada ajoviimaa pois hartia seudulta nopeuden noustessa yli 80km/h. Auttaako tuplakupla yhtään asiaa?
Mä oon vähän kuullu, että puig:in pleksiä saa säätää paikoilleen tosin omakohtaisia kokemuksia ei ole..
MRA: pleksit on ainakin laadukkaita.
itte hajin just tänään puigin tuplakuplan -01 R1:een ...pitää käyä joku päivä vaihtaan paikalleen...kai se jotenki auttaa...tai sitte huonontaa sen näkee kesällä![]()
Minä kans asensin puigin tuplakuplan 03 R1:een! Vaivatta meni paikoilleen !Ja aivan sika hyvännäköinen(kekee @ Maalis. 07 2008,19:18) kirjoitti
Toivottavasti sit toimii asianmukaisesti!
Vastaavasti edelliseen mopoon laitoin MRA:n pleksin ja sitä täyty sit säätää..
Oothan kuullut puigin pleksistä, miten se ohjailee auringon säteitä?!
Yamaha YZF 750 R -93
Honda CB 750 -82
Suzuki Intruder 1400 *-02
Yamaha R1 -04
Honda VFR 750 - 96
Suzuki GSX-R 750 -90
?? siis miten se niitä ohjailee??(MJM68 @ Maalis. 07 2008,21:56) kirjoitti
Liittyneekö tuo nyt siihen "myyttiin", kuinka tuplakuplat ovat toimineet auringonpaisteessa kuin suurennuslasit ja sulattaneet mittariston reunoja?
Kyllähän tuo mainittiin ohjeissakin...
mutta , mitenkähän lie?
Ei ehkä viitti testata!
Mutta kesällähän aurinko paistaa! Toivottavasti
Yamaha YZF 750 R -93
Honda CB 750 -82
Suzuki Intruder 1400 *-02
Yamaha R1 -04
Honda VFR 750 - 96
Suzuki GSX-R 750 -90
Lainaan tätä vanhaa ketjua, kun en viitsi uutta tehdä.
Tietääkö kukaan mistä sais halvalla tilattua netistä tai ostettua tuplakuplan YZF-R1 (1999) pyörään?
Viimeksi muokannut: jocce; 19.04.2012 klo 00:48.
^Tsekkaapa bs-motoparts.com
Puig:n tuplakupla (savu tai punainen) hintaan n. 95 euroa tuosta
http://shop.teamlaine.fi/index.php?m...yword=33-0025-
Kiitoksia linkeistä. Pitää laittaa tilaukseen, niin vois matka-ajokin vähän helpottua![]()