Elikkäs voiko kyseiseen pyörään asentaa suoraan ruiskun? Eikös tässä oo kuitenki sama kone ku 03?
Kertokaahan vähemmän viisaalle...![]()
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Eiköhän -03:ssa ole aika paljon uutta osaa (~100%?). Tulee todennäköisesti edullisemmaksi kun vaihdat ruiskupeliin.
Itse kuulin että ruiskun saa asennettua heittämällä paikalleen.. Maadotuksia ainakin pitää ite laittaa... Eipä toi kovin kalliiks tuu jos ruiskun hankinta hinnaks tulee alle 200€
tai niin kaveri tos äskön tuumas...asennuksesta siis
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Ok, no sitten minulla on väärää tietoa. sorry.
Olis vaa kiva ku joku varmistais tiedon et voi laittaa... Ku ei oo 100% varmaa tietoo...
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Kiinnostaa, että miksi vaihtaa ruisku? Oletko kenties suuntaamassa alpeille?![]()
Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
vaihtelu virkistää... Eiku ei jaksa enää kaasaripelin oikkuja.. Ja samaan hintaan saa ruiskun hankittua kuin esim. suutinsatsin! Eli mitä järkee pitää kaasaria?
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05
Ei mahdoton työ, mutta aika iso savotta.(Tjoro82 @ Maalis. 06 2008,11:06) kirjoitti
Käytännössä tarvitset 03:sen sähköt, ECU:n, ruiskunrungot, ilmaboksin yms.
Muistaakseni imukanavien koot oli vielä jotensakin hullusti noiden vuosimallien välissä, muistaakseni ne ruiskulliseen peliin kasvoi jonkun verran, eli ihan heittämällä ei taida paikoilleen mennä, ellei sitten kurkut sovi vanhoihin reikiin. En osaa suoriltaan sanoa.
99 - 00 on samaa koneeltaan, 01 - 02 on samaa koneeltaan, mutta näiden (99 - 02) kesken menee sisuskalut ristiin, kunhan vaihdat kokonaisuuksia. Eli kampuran, veivit ja männät kerralla vaihtaa vaikkapa vanhempaan lohkoon.
03:nen on jo sitten ihan eri laite, lohkoiltaa yms.
Heittämällä se ei sinne mene, se on ihan varma. Saattaa olla että PA -pumpunkin joudut vaihtamaan, sillä muistaakseni tuo kaasaripelin pumppu ei tuota niin korkeaa painetta mitä ruutta kaipaa.
Jos projektiin lähdet niin kerro kuinka kävi.
Mielenkiintoinen projekti oli myös viime Bikessä, missä kaveri oli rakentanut vanhemmasta R6:sta ahdetun kaksivetoisen fighterin. Siinä on ollut tekemistä ja hattu nousee moiselle tekijälle.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Täytyypä vielä kaivaa lisää tietoa aiheesta.. Jos liian isoksi menee savotta nii sit saa varmaan unohtaa x) Ei oo innostusta ku viime talvena oli ex-cebari palasina..oli siinä hommaa sen verta.. Mut katotaan.. Täytynee ilmotella jos rupeen asennushommiin![]()
jee jee...jerry cotton...
YAMAHA R6 -05