Moi,
tämä viesti olisi tietysti voinut olla tuolla parilla muullakin keskustelualueella, mutta halusin sen nyt kysyä täältä BMW:n merkkipuolelta.
Kysymys:
Onko pääkaupunkiseudulla jossakin myynnissä BMW:n kuvastossakin näkyviä oheistarvikkeita. Siis siten myynnissä, että olisi esillä mallikappaleita ja hyllystä mukaan ostettavissa.
Lähinnä tarkoitan esimerkiksi kuvastossa näkyvää BMW-motorrad kauluspaitaa jne.
Olisi nimittäin kiva välillä työpäivän aikanakin hiukan fanittaa mopoaan näin talvellakin.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
t:Sarkka
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Veikkaan että ei.
Mototripissä oli joskus muutama kokeiltavana, mutta hyllyssä tilaamalla. Samanlainen muistikuva on Espoon merkkimyyjästäkin, Vantaan kaupasta ei ole kokemusta.
Arvaan että moitteeton palvelu löytyy vain Saksasta *![]()
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Kysyin kerran samaa RM Heinolta Espoosta mutta vastaus oli tyyliin ettei me oteta tänne niitä hyllyyn koska kukaan ei niitä osta.
Tilaustavaraa siis, mutta en itse näkemättä kovin helpolla ostaisi...
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Jos Tallinnan suunnalla liikutte, niin UnitedMotors olis yksi vaihtoehto.
Hintataso ei juuri ole suomea edullisempi, mutta tavaraa löytyy aika hyvin, suurin osa ei tosin ole esillä !
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Niin tuolla Mototripissä Turunväylän-kehä3 vaiheilla (Lautamiehentie 3, Espoo... olet siis menevinäsi Skoda-kauppaan niin siellä sisällä se on autokaupan kyljessä) on aina muutamia kledjuja myymälän puolella, eli tarjous-, poisto- ja vähän käytettyjä sellaisia. Jos netistä katsoo etukäteen onko jotain kiinnostavaa niin sit voi varmistaa soitolla ja mennä katsomaan. Muuten ei juuri kannata shoppailumielessä umpimähkään mennä.
Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
No voi harmi, ettei ole tarjolla.
Tuonne Tallinnaankaan ei ennätä nyt mennä, kun on työkeikka täällä Helsingissä...
Jätetään siis seuraavaan kertaan hankinta.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Itse olen ostanut Motomarketista Turusta, siellä ainakin on ollut takkeja ja t-paitoja sun muuta sälää. Ymmärsin vielä, että vuodeksi 2008 valikoima kasvaa. Tiedä sitten on tästä iloa pääkaupunkiseudulla asuvalle.
Turkuun matkustaminen on vähän kuin menisi Afganistaniin, koskaan ei varmasti tiedä mitä tapahtuu.(R1100RT @ Maalis. 06 2008,19:19) kirjoitti
Kunnon bemaristi tekee kerran elämässään tällaisen extreme-henkisen matkailun... Turkuun.
![]()
Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Ei ainakaan eilen ollut MotoMarketissa ihmeempi valikoima. Pari Enduro-takkia ja muuta ajovermettä sekä alle 10 tee- ja aluspaitaa.
Toivottavasti tulee lisää kevään myötä.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Mä oon jo pitkään suunnitellu teettäväni paidan jossa mahassa teksti "Driving a Harley?" ja selässä "Why don't you get a real motorbike?"
ja
"bmw-motorrad"
Se päällä olisi kiva pyöriä paikallisessa Hardiksessa noiden insinööriekonomiwildhogmotoristien keskellä.
Sikäli kun mulla on mitään insinöörejä tai ekonomeja tai edes harlikoita vastaan..
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Vantaan Biketeamissa näytti olevan jotain BMW-tekstiilejä kaupan, ajokamppeita myös.