Tätä minä vähän pelkäsinkin..(juike1 @ Maalis. 07 2008,12:33) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Jos noita kahdesta jommankumman pitäis ottaa ottaisin ehdottomasti gikserin mieluusasti ilman kuritusta kiitosh..
Eiku ihan okeesi 6r: ois makeempi mun makuun.
Kuristaako vai ei on ihan henk koht asia..lain ja asetuksien mukaan 25kw:sella pitäis ajella![]()
Sen verran voisin provota tähän väliin, että ei kyllä jaksa. Mutta mielipideasiathan ovat mielipideasioita. Tietenkin jos järkevästi ajattelee niin toki pitää ne kuristukset siellä paikallaan, mutta on se vaan niin tukkoista se meno...(Ton @ Maalis. 06 2008,21:00) kirjoitti
Huomattavasti turvallisempaa se kyllä varmasti on (jos ei lasketa sitä, kun löydät itsesi vastaantulleen Ladan takakontista yritettyäsi ohittaa rekkaa), eli sinänsä suosittelen kyllä.
Itsekin tuollaista valintaa pähkäilin, mutta päädyin sitten lopulta tuohon Zetaan. Ulkonäkö ja "mahtava" vääntö veivät voiton...
Kannattaa tosissaan tarkkaan miettiä, että millaista se oma ajaminen on. Varmasti jos tykkää radalla vinguttaa harva se päivä, on Ninja fiksumpi vaihtoehto, mutta ns. arkiajoon uskaltaisin väittää Zetan olevan soveltuvampi. Toisaalta, miksipä Ninjalla ei voisi tällaista arkiajoa harjoittaa. Makuasioita, makuasioita sanoi koira, kun...![]()
No ei mut puhutaan kumminki nyt 10.000e - 12.000e niin sanotusta huonosta sijoituksestani haluun osua nappii ekalla kerralla. Ni kyl se sit on toi ninja.
Totta kyl toi et turvallisempaa olis et toi kw raja olis vaik 50kw tai paino teho suhde.... muuten jää alle. Ei pidä ohitella tänäkesänä
Ooppa ny rehellinen!(Aavikko @ Maalis. 07 2008,22:55) kirjoitti
Ite ostin aikalailla vuosi sitten 6r:n ensimmäiseksi pyöräkseni. Ja valinnan tein käytännössä tunteella.
Mutta taidat säkin olla sen valintasi jo tehnyt![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
ite ostin 6r:n aikoinaan ja se oli ihan mukava ekan vuoden, sit kun innostus laantu vähäsen ni alko kyykyn huonotki puolet tulemaan esiin ja alko mietityttää oisko sittenki se naku pitäny ostaa..
Sitten alko kiinnostamaan myös muut asiat kuten temppuilu joka
on tietysti helpompaa ralliratin kanssa. No tein sitten kyykystä nakun ja laitoni ralliratin auttamaan ajoasentoa. Ja nyt oon tyytyväinen.
Noilla tehoilla ei käytännössä oo väliä, kun keulii vähemmälläki eikä se huippujen ottaminen katteen alla oikeestaan ollu kivaa kun ekat kymmenen kertaa. Nyt on mukavampaa jopa ajella vähän hiljempaa, kun tuuli puhaltaa. Pysyypähän hengissä paremmin ja jos vaikka säästyis vielä ehdolliseltakin kun ei tuu väännettyä katteen alle 260 lasissa.
Kuristettuna pyörä ei ollut sekuntiakaan, olipahan oikee vehje vakuutettunakin. Pari kertaa jouduin puhaltamaan eikä kukaan ikinä papereja kysellyt.
Kyykkyhän on yhtä siisti ja yleinen kun toyota corolla. Ja kun kaikki liittyy naisiin kuitenkin, niin pyörällä en ole kertaakaan saanut kirjolohta, lähinnä vaan tehnyt mieli jättää menemättä kun ajaminen oli hauskempaa.![]()
ainahan ne vähän osuu
niin kyllähän ne naiset antaa jos on antaakseen.. eipä siinä taida pyörällä paljon olla tekemistä asialla.. ellei sitten ole mikään "teinihoro"..![]()
No ei siin muuten mitää mut ton z750 on vaa z750... toi sentää on zx-6r NINJAno ei toi on vaa bonus
![]()
Mut jos vähän vaihdetaan kysymystä ni onko toi 2007 malli paljo parantunu tosta 2006 mallista?
jaa.a.. ei oo kokemusta tosta 2006 mallin pyörästä.. eikä vielä kauheesti oo tosta 2007 mallinkaan, vasta n.5000 km.. mut tähän mennessä ei oo valittelemista.. erittäin tyytyväinen oon ollu valintaani..![]()
Toisaalta Zeta on sentää Zeta, ku Ninja on vain Ninja *
Mut oikeesti, noilla tarpeilla, itse ostaisin Zetan, ehdottomasti.
Mut mä oon mä, sä oot sä, teet niinku ittelles parhaalta tuntuu.
Kannattaisko käydä koeajamassa molemmat? Kyseessä niin eri pyörät että sen jälkeen varmaan tietäisi kumman tahtoo...
636 -> 998
koeajot on ihan turhia.. en minäkään koeajanu ensimmäistä pyörää minkä ostin enkä muuten toistakaan..![]()
![]()
Jossain ollaan sitä mieltä että 06 on parempi kuin 07.
Uudempi on painavampi ja vähempi tehoinen ainakin.
Onhan se 600 kuutioinenkin entisen 636 sen sijaan.
Ei sillä etteikö ne olisi hyviä pyöriä molemmat, toinen on vaan hieman parempi kuin toinen![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Minä en ostaisi käytettyä ilman koeajoa. Kohtuu uusiakin on ihan hirveessä kunnossa myynnissä.(infierno @ Maalis. 08 2008,23:44) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
siinä kävi silleen että kaveri kävi koeajamassa ekan pyörän ku itellä ei vielä sillon korttia ollu.. ja toinen oli pakasta vejetty niin eipä sitä tarttenu koeajella..
Olisi myynissä zr750 vm.2002 katso nettimoto id:562253 tai soita 045-1247162 harri
Joo turhia ovat tosiaa.. sit onki kiva itkee ku kaupat tehty et "tää onki iha paska"(infierno @ Maalis. 08 2008,23:44) kirjoitti
Ite en ostais ikinä yksityiselt ilman koeajoa, liikkeeltä kyllä ostin, ku on kuiteki sit hiuka parempi luotto siihe et jos jotai onki paskana nii liike korjaa
636 -06
Osta Zeta! Näppärä peli joka soveltuu kaikkeen ajoon. Oma on varustettu pleksillä ja takalaukulla ja pisin reissu on toissa kesältä vajaa pari viikkoa Norjassa n.4000km.
GSX 1300R
Käyttötarkoitus tietysti ratkaisee. Jos haluaa hyvän yleispyörän niin zeta ja jos haluaa ajella kädet ja jalat puuduksissa niin 6ärräMulla oli ennen 600 cbr ja vaikka oli f malli niin ihan liian kyykky mun makuun. Joka liikennevaloissa sai käsiä ravistella puutumisen vuoksi
Zetalla ei oo sellaisia ongelmia ollu joskin matka-ajossa takapuoli aika kovilla
![]()
Z 750