Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/230818-BMW-*R60-5-72-cafe-racer?p=5376504&viewfull=1 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759597412 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Olen ajatellut orkkis pyörän muuttamista cafe raceriksi.

    Onko kellään tietoa mistä saisi alumiinisia cafe racer periä ja clip oneja ym. muuta sälää?
  2. #2
    Bitte, älä tee niin. Pidä orkkiksena.
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  3. #3
    Niin just.... raiskaa vaikka joku japsi, niitä riittää ja on muutenkin liikaa... Se on eri asia jos Sinulla on niitä useampia.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  4. #4
    Anna mennä vaan, kyllä noita maailmassa piisaa. Pyörän täytyy olla omistajansa näköinen ja sen pitää olla omistajalleen mieleinen. Jos mielesi tekee tehdä cafe racer niin tee äläkä välitä noista puritaaneista kommenteista.
    Meillä jytäri porukoissa ymmärretään kaikkia muotoja. Jytäristä on tehty ammoisista ajoista alkaen erilaisia muunnoksia koptereista cafe racereihin ja flat trackkäreihin. Ihmisen mielen pitää olla avoin
    Niin ja sikseen muistan jossain nähneeni sellaisen bemu cafe raaserin ja se oli musta ihan OK.
  5. #5
    Ymmärrän kyllä tämänkin näkökannan. XS2ssa (siis jytäri, ei nikki) on paljon paranneltavaa. Ai mistäkö tiedän. Sellainen on minulla joskus ollut. *
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  6. #6

    Uutta osaa löytyy vaikkapa The Tank Shopista (saa muutakin aluosaa, kuin tankkeja; on katetta ja "cafe racer periä") tai Classic Motorcycle Fiberglassilta. Google kyllä löytää kaiken tarvittavan!

    eBay on nykyisin motorakentelijalle aarreaitta. Nytkin myynnissä esim. juuri /5-Bemuun alumiininen penkinpohja. Itselläni muhii pieni Guzzi-projekti ja siihen on käytännössä kaikki tarvittavat osat (mm. Valpolinin kokokate, keula, vanteet, penkinpäällinen, tekniikkapalasia varaperästä kaasukahvaan jne.) löytyneet "iiPeistä".
    ...
  7. #7
    Tuossa iässä mihin tahansa merkkiin pätee sama periaate: Original is beautiful.

    Jos se on aivan pakko rakentaa, niin yhtään ainoaa reikää et sitten poraa minnekään ja vaihtamasi osat säilöt huolella suojattuna hyvään talteen.

    Ja tuota et tee kenenkään muun, vaan itsesi vuoksi. 180 astetta kääntyneitä rakenteluprojekteja on nähty ennenkin.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  8. #8
    Lainaa (okie @ Maalis. 08 2008,20:38) kirjoitti
    Ymmärrän kyllä tämänkin näkökannan. XS2ssa (siis jytäri, ei nikki) on paljon paranneltavaa. Ai mistäkö tiedän. Sellainen on minulla joskus ollut. *
    No jos rehellisiä ollaan niin ei ne alkuperäisen XS2:n ajo-ominaisuudet todella mitään huippuja olleet jos minkään sen aikalaisen pyörän oli nykypyöriin verrattuna, mutta ei noista rakennelluistakaan voi todeta kuin että harvoin niissä ajettavuus on parantunut. Tosin niitäkin on jotka on onnistuneet parantamaan ominaisuuksia.
  9. #9
    Älä kysy täällä, vaan rakenna. Ei pyöriä rakenneta muille, vaan itselle. Ensi puraisu kirpaisee. Sitten se jo helpottaa, kun alkaa oma visio muotoutua.
    Oma pyöränikin on keppivetoinen ja vieläpä tehtaan oma erikoismalli (valmistettu pari tuhatta..) ja alkuperäisyys on yhä kauempana. Eikä ole juuri ikävä. Oma pyörä on oma pyörä. Sitten kun alkaa hommata itselleen tuulipukua, pussihousuja ja keinutuolia voi murehtia, miten oma mopo on erilainen kuin muilla. Hommaa sitten sen alkuperäiskuntoisen pyörän naapureiden ihmeteltäväksi.

    Pyörän rakentaminen kunniaan!!
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  10. #10
    Ohhoh herättipä tää mielipiteitä.

    On toi projekti kylläkin vielä pilkkeenä silmäkulmassa, mutta kattellaan.

    Eikä toi pyörä onneksi mikään kansallisaarre ole, ei pääse mitään peruuttamatonta tapahtumaan. Eiköhän noita orkkiksia ole vielä jälkipolvillekin näytettävänä runsain mitoin.

    Kiitos www-osoitteista. Ittekin löysin googlettamalla hyviä periä (siis cafe racer periä ) ym, mutta ajattelin lähinnä kotopuolessa olevia liikkeitä.
  11. #11
    Ihan kaikista mielipiteistä ei kannata välittää. No ei kai kukaan sellainen tuuliviiri olekaan.

    Eikä 70-luvun bemari nyt niin ihmeellinen ole etteikö sellaisen voisi kustomoida. Mulla oli joskus ihan sama mielessä, vanhan ärrän caferaaserointi. Minusta se olisi tosi hieno.

    Kunhan et ala jostain Bugatti Royalesta tekemään laikka-avoa, sitten vois tulla sanomista...



    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  12. #12
    Onko homma edennyt?
    Ei kuvaa ole ainakaan täällä: http://www.rockerboxer.com/garage.html näkynyt!
  13. #13
    Moro,

    Onkos pyörän muutos saanut uutta intoa alle?
    Juurikin purin r100rs mallin kahvilapyöräksi tehtäväksi joten olisi mukava kysellä miten muut ovat tehneet? Jos nyt kukaan on suomessa uskaltanut saksalaista mennä pilkkomaan...
    Tekevälle sattuu --toheloiden lohduttautumista--


    R1100S+kit, R100cafe, KTM 660 Rallye, FE401
    RIP: FLH-1200,R80GS,KLR600,K75,Bonneville,GS500

  14. #14
    Raaseriks vaan, on noita hökötyksiä säilötty humidoreihin pitkin maailmaa ihan tarpeeksi. Senpuoleen, raaseriksi muuttaminen on aika lempeä "raiskaus" pyörälle kuin pyörälle eikä varmasti alkuperäiset osat siitä kärsi mikäli löytää hyviä palikoita joita raaseriinsa asentaa.

    TÄÄLTÄ voi löytyä jotakin jännää tarviketta ja osia laitteeseen kuin laitteeseen..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  15. #15
    Eihän sitä pilkkoa tarvitse,alkuperäiset talteen ja uutta päälle. www.wbo-racing.de
  16.  
  17. #16
    Tuolta airteciltä jotain kyselinkin aikoinaan.
    Onhan tuohon pyörään tehtävät muutokset aika lempeitä, siis periaatteessa vaikka alkuperäiskuntoon pystyisi palauttamaan jos intoa riittäisi.
    Muovi osia tilailinkin kekkoslovakiasta motoforzalta ja aika priiman tuntuisia olivat mitoiltaan ja pinnoiltaan ( ja hinnoiltaankin)
    Homma jatkukoon...
    Tekevälle sattuu --toheloiden lohduttautumista--


    R1100S+kit, R100cafe, KTM 660 Rallye, FE401
    RIP: FLH-1200,R80GS,KLR600,K75,Bonneville,GS500