Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Tässä linkki josta selviää kuinka ja koska Monzaan pääsee ajamaan omalla pyörällä. Löytyy myös lontoonkielinen versio.

    Kannattaa lukaista myös FAQ osio.

    Monza

    Lyhyesti referoituna:

    1. rekisteröidy "bikersclubiin", englanninkielistä versiota tästä ei löydy mutta päättelykyvyllä pärjää
    2. tee ennakkovaraus valitsemaasi "prova libre moto" ajopäivään, maksaa 15€, vain luottokortilla
    3. ilmaannu paikalle oikeaan aikaan, hae toimistosta ajolupa ja maksa loput ajomaksusta
    4. voi myös vain ilmaantua paikalle mutta ei ole takeita että pääset ajamaan.

    50 pyörää per sessio päästetään radalle, kilvelliset ja kilvettömät erikseen mutta ei eri nopeusluokituksia.

    Nahkapuku pitää olla, kaksiosainenkin käy jos on vetskarilla niputettavaa mallia.

    Vuokravehkeitä (pyöriä tai varusteita) ei ole tarjolla toimiston kautta, muista alan toimijoista en tiedä kun ei ole ollut tarvetta selvittääkkään.
    Tutto sotto controllo.
  2. #2
    Ruvehan Tomppa järjestelemään jos innostun kesäkuussa siihen suuntaan.
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  3. #3
    Ei tässä mitään eri järjestelyjä tarvita, kyllähän sä tohon vierashuoneen nurkkaan aina pääset.
    Tutto sotto controllo.
  4. #4
    Lainaa (MopoTomppa @ Maalis. 05 2008,18:16) kirjoitti
    Tässä linkki josta selviää kuinka ja koska Monzaan pääsee ajamaan omalla pyörällä. Löytyy myös lontoonkielinen versio.

    Kannattaa lukaista myös FAQ osio.

    Monza

    Lyhyesti referoituna:

    1. rekisteröidy "bikersclubiin", englanninkielistä versiota tästä ei löydy mutta päättelykyvyllä pärjää
    2. tee ennakkovaraus valitsemaasi "prova libre moto" ajopäivään, maksaa 15€, vain luottokortilla
    3. ilmaannu paikalle oikeaan aikaan, hae toimistosta ajolupa ja maksa loput ajomaksusta
    4. voi myös vain ilmaantua paikalle mutta ei ole takeita että pääset ajamaan.

    50 pyörää per sessio päästetään radalle, kilvelliset ja kilvettömät erikseen mutta ei eri nopeusluokituksia.

    Nahkapuku pitää olla, kaksiosainenkin käy jos on vetskarilla niputettavaa mallia.

    Vuokravehkeitä (pyöriä tai varusteita) ei ole tarjolla toimiston kautta, muista alan toimijoista en tiedä kun ei ole ollut tarvetta selvittääkkään.
    Kannattaako tuolla Monzassa käydä, vaikka ei ajamaan pääsisikään? Eli onko siellä jotain nähtävää?

    Viikonpäästä liikutaan siellä suunnalla ja pällistelynarvoisia paikkoja mietin...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #5
    Lainaa (MopoTomppa @ Maalis. 05 2008,18:16) kirjoitti
    Tässä linkki josta selviää kuinka ja koska Monzaan pääsee ajamaan omalla pyörällä. Löytyy myös lontoonkielinen versio.

    Kannattaa lukaista myös FAQ osio.

    Monza

    Lyhyesti referoituna:

    1. rekisteröidy "bikersclubiin", englanninkielistä versiota tästä ei löydy mutta päättelykyvyllä pärjää
    2. tee ennakkovaraus valitsemaasi "prova libre moto" ajopäivään, maksaa 15€, vain luottokortilla
    3. ilmaannu paikalle oikeaan aikaan, hae toimistosta ajolupa ja maksa loput ajomaksusta
    4. voi myös vain ilmaantua paikalle mutta ei ole takeita että pääset ajamaan.

    50 pyörää per sessio päästetään radalle, kilvelliset ja kilvettömät erikseen mutta ei eri nopeusluokituksia.

    Nahkapuku pitää olla, kaksiosainenkin käy jos on vetskarilla niputettavaa mallia.

    Vuokravehkeitä (pyöriä tai varusteita) ei ole tarjolla toimiston kautta, muista alan toimijoista en tiedä kun ei ole ollut tarvetta selvittääkkään.
    tere, ei hassumpaa jos ajaa vain muutaman kierroksen(15 ecee kiekka), mut jos haluaa ajaa enemmän, ehkä aika kallista...
    Itse kävin MotoCenter Thunin järjestämil ratapäivillä Monzas 360 ecee La-Su, rajoittamaton ajoaika,ei ryhmii, rata oli suljettuna ainoastaan lounasajan. Suosittelen.
  6. #6
    On siellä jotain kamakauppoja mutta ei se mikään elämyskeidas ole. Rata-alueelle pääsy maksaa vitosen vaikka ei olisikaan mitään tapahtumaa käynnissä.
    Tutto sotto controllo.
  7. #7
    Hieman päivitystä.

    Kävin viime lauantaina kurkkimassa "prova libere moto" -ajosessiota, tosin rata-aidan väärältä puolelta. Piti käydä vakoilemassa kuinka kovaa ne paikalliset oikein ajeleekaan eli uskaltaako itse sekaan...
    Näyttävän näköistä hommaa se vaan on kun vedetään polvi maassa Parabolicassa.
    Osa kuskeista oli selvästi vetoukkoja, enemmistönä kuitenkin kilvettömien ajovuorolla, loput ihan tavallisia kuolevaisia eli eiköhän sinne uskalla mennä liikkuvaksi shikaaniksi.

    Pitää vielä selvittää kelpaako suomalainen vakuutuspaperi toimitsijoille, niin ja se uusi kypärä & ratahanskat..
    Tutto sotto controllo.
  8. #8
    Viime sunnuntaina kävin lopultakin viemässä rataneitsyyden kikottimelta.
    On se sairaan nopee rata vaikka kuski onkin hidas.

    Mutta nannaa ja lisää pitää saada.
    Tutto sotto controllo.
  9.  
  10. #9
    R1 vs. MV Agusta

    R1

    Kyllähän tuolla ajelis... Renkaille varmaan aika haastava kun kaikki nopeat mutkat on oikealle (Curva Grande, Lesmot ja Parabolica). Karstatkin saa ajettua pois koneesta.