Sivu: 22 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 661:sta
    vihdoinkin kortti taskussa ja pääsee ajelemaan
    on tätä odottanutkin
    Honda CBF 600S
    Paaljon onnea ja turvallisia kilometrejä *
    Suzuki GSX-R 750
    Ducati Monster dark 620
    Lainaa (MsNobody @ Syys. 30 2008,20:10) kirjoitti
    vihdoinkin kortti taskussa ja pääsee ajelemaan *
    on tätä odottanutkin
    Onnea ja varovaisuutta, kelit alkavat muuttumaan koko ajan haastavemmiksi!

Muista että kevät se koittaa ensi kesänäkin - ellet konttaa itseäsi hengiltä tänä syksynä...
    juu ,varovasti täytyy ottaa. ei kai sitä passaa lapsia äidittömäks tehä
    Honda CBF 600S
    Onnittelut MsNobody!!

Mä vielä hieron sitä pujottelua..
    Kawasaki LTD
    Onnea kortista! Ja tsemppiä vaan Lucy, kyllä säkin vielä sen saat.
    kiitos lucy ja rohkelina.
    lucy: kyl se siit lähtee usko pois..sitä harjoitellessa meinas iteltäkin usko loppua. mut onneks oli ihana opettaja
    Honda CBF 600S
    Tuore (2vkoo vanha) kortti on taskussa. Pakolliset teoriat ja ajot + teoriakoe, käsittely ja inssi 790€.
    Muuten meni hienosti, mut V***tti se inssi-äijä niin paljon et meinasin laukoo rivouksia kesken kaiken... mä en voi sietää sitä et pitää suorittaa jotakin viranomaisen pällistellessä
    Nii ja kortti siis on iso A+BC(ennestään).
    If you value your life as much as I value my bike, don`t fuck with it!
    Kiitos tsemppauksesta MsNobody ja rohkelina. Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. miten yhden kaxpyöräsen kääntäminen voi olla niin vaikeaa *

Onneksi mulla on ihana ajo-opettaja, jolla on niin rautaset hermot ja mieletön huumorintaju, muuten tässä oltais varmaan jo luovutettu..
    Kawasaki LTD
    Lainaa (Lucy @ Loka. 05 2008,20:13) kirjoitti
    Kiitos tsemppauksesta MsNobody ja rohkelina. Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. miten yhden kaxpyöräsen kääntäminen voi olla niin vaikeaa *

Onneksi mulla on ihana ajo-opettaja, jolla on niin rautaset hermot ja mieletön huumorintaju, muuten tässä oltais varmaan jo luovutettu..
    ei se niin vaikeeta ole miltä tuntuu, muistat sen katseen tuntui se minustakin alussa ylivoimaiselle ,mut kyl se siitä lähti..kaatumisen jälkeen uutta puhtia sain vaikka pelottikin. mut päätin et prkl,miehän kortin saan. ens keväänä kimpassa sitten ajelulle
    Honda CBF 600S
    Lainaa (Lucy @ Loka. 05 2008,20:13) kirjoitti

Itsellä meinasi tuo käsittely tökkiä aluks kanssa. Itsellä auttoi tuohon, kun käveli radan ajolinjoja pitkin pariin *kertaan läpi rauhassa *ja kävi mielessä läpi jokaisen kohdan missä alkaa tekemään mitä.
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Täytyy nyt hehkuttaa kun A-kortti polttelee taskussa

Aamulla kun autokouluta lähdettiin kohti käsittelyä lämpötila oli +2.... Onneks ei sentään pakkasta
    Terkkuja ajotunnilta jälleen..mä teen varmaan foorumin enkat ajotuntien määrässä
    Edelleen työnalla ne pirun käännökset
    Aikani yritin sillä 500:lla ja sitten ope haki tallista jonkun pikkuisen ja niin kevyen pyörän, että sillä olisi lapsikin osannu. No alkoihan ne käännökset sillä onnistua mullakin viimein..
    On se vaan niin korvien välistä kiinni, hemmetti sentään

Oli kiva kattella niitä onnellisia, jotka ajeli samalla kentällä käsittelykoetta...
    Kawasaki LTD
    Hei kaikille! Pakko oli oikein rekisteröityä, että pääsee jakamaan kokemuksia *

Oliko Lucy ajelemassa Tattiksella eilen? Itse olin ajamassa siellä inssiä eilen, mutta eipäs mennyt läpi *

Käsittely, jota pelkäsin hirveästi, sujui yllättävän hyvin. Liikenteessä ajo, jonka luulin sujuvan hyvin, ei sitten sujunut ja sain inssiltä 3 uutta ajokertaa. Viimeisessä risteyksessä oli asfalttiauto suojatien edessä, enkä tajunnu pysähtyä... Minulla on B kortti ollut jo 6 vuotta, joten sitä ajaa niin helposti samoilla väärillä säännöillä kuin autollakin.

No mutta, viikon päästä uusiksi paremmalla onnella!
    Heippa lightning siellähän minä Alpon kanssa.
    Onnittelut käsittelykokeen läpäisystä, mulla menee vasta 3/6
    Kawasaki LTD
    Ai, no ei me sitten samaan aikaan oltu kun Alpon kanssa minäkin olin Kyllä sinä sen käsittelyn saat menemään! Minulla onnistui nopea väistö maanantaina kerran ja noin 6 kertaa epäonnistui. Inssissä onnistui kuitenkin kaksi kertaa hyvin! Kaksi kertaa siksi, koska ensimmäisellä kerralla vauhtia oli vain 47km/h...
    Mä taisin olla ajotunnilla ennen sua, jos jatkoit Alpon kanssa viiden aikaan?

Nopea väistö onnistui mulla puoliksi ja noissa muissa aloitan hidastamaan liian aikasin, jolloin vauhti tippuu liikaa ennen porttia
    Kawasaki LTD
    Ei, minä olin jo heti aamu kasilta siellä jäätymässä! Ens tiistaina oiskin sit 75 minuutin ajotunti... Siinä ehtii pärräillä jo jonkin verran taas!
    Tällä päivämäärällä minäkin ilmoitan itseni A-kortin suorittaneiden joukkoon(!) käsittely meni kerralla läpi, mutta ajokokeen joutui uusimaan mutta sekin meni toisella melkein virheittä läpi...
    Honda CBF600SA -07

" I know i don`t know the right way " -Poets of the fall
    Noniin, eli menihän se ajokoekin läpi näin toisella kerralla! Eli nyt on lappunen taskussa!
    Mahtavaa, onneksi olkoon
    Kawasaki LTD
    Itsellä alkoi käsittelyt luistamaan kun otin sen asenteen että nyt V**** ******* ********* väännetään tankoa siihen malliin että joko kaadutaan tai sitten pyörä taittuu. Taittu(u)han se.
    Rohkeutta vaan

++++ja onnea kaikille

Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
    Sainhan minäkin muutama kuukausi sitten sen kortin, turhaa jännitin... Käsittelykoe meni loistavasti, vaikka tien pinta olikin märkä (vaikutti vähän hätäjarrutukseen). Kovasti tuli kehuja pyörän käsittelystä, erityisesti pujottelutehtävässä. (pyöränä honda cpr 600f ) Kyllä lämmitti kuulla kannustavia kommentteja kokeen jälkeen! Että hyvin mies opetti, vaikka meinasi monesti itseltä usko ja toivo loppua ja ärräpäitä tuli muutaman kerran sanottua.
    Nyt kovasti odotellaan ensi kevättä ja pyöräkelejä!!!
    Tänään se sitten lopulta tuli!!

Räntää satoi kaatamalla, lakaistiin vuorotellen rataa puhtaaksi open kanssa mutta tuulesta ja sateesta huolimatta läpi meni
    Käsittelykokeeseen toi mukavaa lisäjännitettä tuo sade, mutta mitäpä sitä ei motoristi korttinsa eteen tekisi
    Inssi sujui ongelmitta sateen tauottua juuri oikeaksi hetkeksi

Mieletön fiilis!!
    Kawasaki LTD
    Onnea Lucy

Pitkäjänteinen työ palkittiin!
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    On kyllä hienot kelit ajella korttia... Onnea vaan kaikille tämän vuoden suorittajille!!!

Kuinkas kauan noita kursseja oikein järjestetään? Täällä Hämeenlinnan seudulla ei kait pariin kuukauteen ole ajettu kursseja...
    MC KCI
    Tunturi Super Sport '80 (tallissa)
    Kiitoksia!

Taidettiin olla niitä viimeisiä tämän vuoden puolella kortin saavia..
    Ja kuka sitä nyt kesän lämpimillä haluaisikaan kokeeseen mennä, kun voi räntäsateessa ja +3 asteessa tehdä saman
    Kawasaki LTD
    Aikanaan tuli ajettua kevarikortti -15 asteen pakkasessa. Eipä hirveesti naurattanu vaikka inssi menikin läpi.
    Lunta on ollut jo ihan riittävän kauan.
    Lainaa (Lucy @ Joulu. 04 2008,20:03) kirjoitti
    Kiitoksia!

Taidettiin olla niitä viimeisiä tämän vuoden puolella kortin saavia..
    Ja kuka sitä nyt kesän lämpimillä haluaisikaan kokeeseen mennä, kun voi räntäsateessa ja +3 asteessa tehdä saman *
    Jihuu, onnea minunkin puolestani! *
  30.  
    Pakkohan se on jotain kommentoida, kun tuli niin elävästi muistot mieleen viime keväältä, jolloin korttia ajoin. Mulla ei ole B:tä alla, ajoin suoraan ison A:n. En tiedä, oliko paras mahdollinen järjestys: en edes viitti muistella montako ajokertaa meni, mutta monta. Ei kaduta silti.

Käsittely meni kerralla läpi, inssi vasta tokalla. Kävin Espoossa suorittamassa niin kuin muutama muukin tähän ketjuun kirjoittanut, ja voin sanoa, että toisin kuin joku aiemmin väitti Kari vie myös B-kortittomia niille hämärille yksisuuntaisille. Perkele. Toisella kerralla mulla oli naisinssi, mutten muista enää sen nimeä. Huipputyyppi kuitenkin. (Ja sanoi heti alkajaisiksi, että joo, katoinkin jo eilen, että tällainen tapaus on tulossa. Siis autokortiton.)

Vois tietenkin ajatella, että happamia sanoi kettu jne, mutta kyllä mua vähän korpes ekan yrityksen jälkeen, kun inssi sanoi, etten muka kattonu peiliin ollenkaan, vaikka oikeasti vilkuilin niitä jatkuvasti. Seuraavalla kerralla käänsinkin sitten päätä niin perkeleesti.
    Honda XL600V Transalp

Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
Sivu: 22 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223 ViimeinenViimeinen