Pitäisikö punasena hehkuvia putkia kawahtaa, laitoimpa mopon tulille hyvin heräsi, ensiyrityksellä lämpösestä tallista, lämmittelyn jälkeen vaihteet päälle ja kierroksia, 6 vaihde n,8000 rpm hetken käytyään hoksasin että toinen pakokäyrä on oranssin ja toinen tummanpunainen. Säädöt poskellaan kaasuttimissa? Voikohan sille omatoimisesti tehdä mitään,vai onko normaalia?
Kyllä ne tuollaisessa lämmittelyssä punottaa aika monesti. Tietysti jos putkien väreissä on isoja eroja, on jonkun kaasarin säädöt poskellaan (paitsi jos toinen putki pääsee jäähtymään paremmin).
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Tähän tapaanko
http://www.youtube.com/watch?v=LkLZAxjQQNc
Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
Saattaahan siinä toinen käydä laihemmalla.Onhan ne pakokaasut kuumia ja putket punoittaa kun paikallaan käyttää.Yksikerroksiset varsinkin ja kaksikerroksiset jos sisempi putki alkanut irtoamaan.(seniori mopoilija @ Maalis. 08 2008,16:34) kirjoitti
Tuskin kuitenkaan tyhjäkäynnillä.Kaasareiden synkkauskin voisi olla yksi vaihtoehto.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
No, ei ne ihan noin pitkälle punota kuin tuossa videossa, mutta selvästi toinen oli kuumempi. kaasaretten synkronointi varmaan korjaa asian, ettei siitä sen kummemmin kannata huolestua
Sen verran kannattaa varoa, ettei lp kirjoita sakkoa "ajamisesta määräysten vastaisella ajoneuvolla jossa on moottorin etupuolelle asennettuna kaksi eteenpäin punaista valoa näyttävää loisteputkea".. korttihan tuosta lähtis.(seniori mopoilija @ Maalis. 09 2008,09:59) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.