Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Mun ikioma mopo! Mahtava vekotin ja tarpeeksi iso (=levee) minulle. Pitkän aikaa oon miettinyt taas mopon ostamista ja kun näin tämän niin se oli saatava. Suunnittelin ostavani sen nyt keväällä -08 mutta ostopäätöstä nopeutti fakta siitä että mallin valmistus lopetettiin viimevuonna joten viime kesäkuussa sen sitten kävin hakemassa liikkeestä pois. Uusi oli saatava. Ja nyt talven aikana siihen sitten tuli lisättyä ihan vaan muutama osa, kuten renthalin tanko, overspeedin säädettävät jalkatapit, teräspunosletkut, Yoshin huutoränni ja pakollinen powercommander ja titaxin kahvat ja jne... Eikä se vielä valmis ole mutta näillä nyt mennään tää seuraava kesä...

Mun mopo

edit: linkki

Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Ei nävy kuvat...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    No nyt pitäs näkyä...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Komee on mopedi

Just vaihdoin omani isolohkon -06 uuteen 1250 isorosvoon
    Lainaa (leijona59 @ Maalis. 01 2008,20:39) kirjoitti
    Komee on mopedi *

Just vaihdoin omani isolohkon -06 uuteen 1250 isorosvoon *
    Jaa. Minkähän takia???
    HONHON
    Lainaa (Tengga @ Maalis. 02 2008,11:32) kirjoitti
    Komee on mopedi

Jaa. Minkähän takia???
    joo en kyllä itse keksi yhtäkään syytä vaihtaa, kuulin että uusi bandiitti on aikas vaisu mopo....gsx:n jälkeen. Oli huollon ajaksi saanut tilalle ja äkkiä vienyt takaisin
    Molemmilla paljon ajaneena sanosin että Banditti (siis uusi iso vesijäähy) on parempi kuin GSX. Ketterämpi - molemmat tosin painaa kuin virtahepo joten ketteryys on suhteellista - ja liikahtaa rivakammin ja kaikkea sen semmoista... Mutta kuiteskin, makunsa kullakin
    The Real Thing ?
  8.  
    Lainaa (Tengga @ Maalis. 02 2008,11:32) kirjoitti
    Komee on mopedi

Jaa. Minkähän takia???
    Juu katsos ällejä on monenlaisia ja aika aikaansa kutakin.
    Mulla on ollut Banditti ennenkin ja tykkäsin, nyt kun siitä on tullu uusi painos (-07) niin pitäähän sitäkin kokeilla, ja täytyy todeta että tämä uusi rosvo liikahtaa rivakammin kuin isolohko