Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Lainaa (Kompula @ Syys. 03 2008,13:11) kirjoitti
    Ainakaan auton akuissa ei ole ollu mitään ongelmaa,ja olihan Biltema akku joskus TM testivoittaja.
    Minä muistan lukeneeni TM:n testin missä bilteman autonakku oli viimeisenä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 04 2008,11:51) kirjoitti
    Ainakaan auton akuissa ei ole ollu mitään ongelmaa,ja olihan Biltema akku joskus TM testivoittaja.
    Joskus 90-luvun puolen välin jälkeen voitti jonkun 60Ah testin.. Täytyy muistaa, että voittaja-akulla ja nykyisin myytävillä on yhteistä todennäköisesti enää vain biltema-tarra. Hyvä jos edes samalta valmistajalta tulisi.

En ole lähiviikkoina kokeillut museopelejä startata, mutta kaksi ainakin kuukausi sitten lähti biliksen akuilla käyntiin ja niiden iät on 1,5v(geeli) ja 2,5v (suljettu).
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    rotassani on ollut bilikan akkuja muutama. tavallisia itse huollettavia malleja. toimivia ovat olleet muistaakseni 3/4. se yksi oli aika lailla susi ja purki virtoja itekseen. meni vaihtoon syksyllä. ne muut ovat kestäneet sen kaksi kesää ja talvea, sitten on alkanut teho hiipua, tosin käyttö on ollut erittäin huonoa, latauksia tuskin koskaan, no ehkä kerran vuodessa ja välillä nesteet ovat päässeet hupenemaan, niin että akku on ollut liki kuiva.

no se onkin rottapyörä ja biltema on vähän liiankin hieno merkki sellaisen kyljessä. pitäsi olla joku punatähti, ural, volga, rasputin, gogol, majakovski, hd tai vaikka triumph, niin olisi tyyli kohillaan. hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Jåå, Bilteman akkuja on ollut Autoissa mp:ssä ja Fordson Majorissa, hyvin ovat toimineet, kaikkia akkuja olen lataillut silloin tällöin.
    Tigerissä (vielä) alkup. Yuasa
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
    Tuli hommattua bilteman geeliakku, kun luulin, että susukin orkkisakku lopetti toimintansa *jo vaatimattoman yhdeksän vuoden rupeaman jälkeen.Uutta akkua kiinni ruuvatessani sitten huomasin solenoidi- toimisen ketjurasvarin vain jääneen päälle ja tyhjentäneen siten akun *
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Kolmas Bilteman geeliakku menossa. Pari ensimmäistä paisui palloksi, joista ensimmäinen meni takuuseen mutta toisen pullistellessa oli uskottava, että pyörän jännitteensäädin falskaa. Muuten on Biltemat hyvin jaksanu pyöritellä käyntiin, ei vielä ole yksikään luonnollisesti hiipunut.
    Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
    Lainaa (svahnm @ Syys. 04 2008,12:13) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 04 2008,11:51) kirjoitti
    Joskus 90-luvun puolen välin jälkeen voitti jonkun 60Ah testin.. Täytyy muistaa, että voittaja-akulla ja nykyisin myytävillä on yhteistä todennäköisesti enää vain biltema-tarra. Hyvä jos edes samalta valmistajalta tulisi.

En ole lähiviikkoina kokeillut museopelejä startata, mutta kaksi ainakin kuukausi sitten lähti biliksen akuilla käyntiin ja niiden iät on 1,5v(geeli) ja 2,5v (suljettu).
    Taisi olla tuo testi kauhistus testaajille silloin aikoinaan, kun ennalta määrätty ei ollutkaan paras. Niinpä hakivat toisia akkuja Biltemasta ja löysivätkin sitten yhden kehnon yksilön.
    Tämän perusteella muistaakseni sitten muuttivat testituloksen
    niin, että hyvä akku olikin tilastotappio ja yleinen taso Bilteman akuilla heikko.

Jännää tuo testaaminen ja vielä jännittävävämpiä nuo tulokset...
    Honda Valkyrie SuperCharged
    Itse aion myös ostaa Bilteman akun kun tarve tulee. Kavereilla pelannut moitteetta Eli ketään ei ole tiedossa kenellä olisi ollut huonoja kokemuksia pyörässä / autossa.
    Hyvin on bilteman 8ah geeli toiminut.
    Exiden paska kesti jopa 2kk
  10.  
    Yuasa vaihtui Bilteman huoltovapaaseen, ja hyvin on toiminut. Hinta puolet Yuasasta. Kestänee aikansa kuten kaikki akut, mp:ssä akku on kovemmalla kuin autossa.

Biltemassa on aivan käyttökelpoista tavaraa, mutta pitää osata vähän valita. Ongelmana on lähinnä laadun valvonta, nehän ei itse tee mitään vaan lukuisat alihankkijat ne tekee, ja nekin voi vaihtua, niin sekaan pääsee kaikenlaista. Takuu kuitenkin pelaa. Ja jos ostaa vitosen tavaran niin ei kannata vaatiakaan satasen laatua.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12