Toivottavasti homma etenee. Lähetin heille vielä tänä aamuna mailia ja jolleivat rupea vastailemaan, niin sitten pitää alkaa soittelemaan luottokunnan suuntaan..(viljama @ Kesä. 14 2009,23:04) kirjoitti
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Eivät edelleenkään vastaa maileihin Mynetmotossa, joten pistin tänä aamuna viimeisen mailin, jossa annoin heille vielä tämän päivän aikaa ottaa yhteyttä minuun, asian tiimoilta.(Vihdin Matti @ Kesä. 15 2009,07:48) kirjoitti
Muuten mulla onkin jo kaikki tarvittava printattuna ja valmiina lähetettäväksi luottokunnalle, jotta saisin sitten edes rahani takaisin?
Vähän harmittavia juttujahan nämä ovat ja kaipa se on jo näillä puheilla kaikille jokseenkin selvää, että tuo Mynetmoto ei näköjään ole sieltä parhaimmasta päästä nettiliikkeitä..
Eiköhän ne renkaat sieltä sinullekkin tule. Itsellänikin oli ongelmia tuon mynetmoton kanssa, joista jo aikaisemmin kirjoittelinkin. Minulla meni noin kuukausi ennen kuin viesteihin vastattiin. Rahat olin maksanut etukäteen. Siitä viikko eteenpäin, niin tilaus saapui. Yksi rengas oli vain jäänyt matkasta. Lähettelin sinne postia ja lupasivat lähettää renkaan heti, kun varastot vuodenjälkeen aukeaa. Kaksi kuukautta siinä meni tilauksesta ennenkuin kaikki saapui. Kyllä tuo muuten toimii, mutta viesteihin eivät tahdo vastata. Todennäköisesti heillä ei ole renkaita juuri varastossa ja ilmoittavat sinulle vasta kun ovat ne saaneet. Näin ainakin minulla. Nettisivujen saatavuustietoihin ei ole uskomista. Ainakaan ollut minun tapauksessa. Jatkossa tilailen renkaat rodamotolta. Sieltä pelkkää hyvää sanottavaa.
Ok. Elikkäs huolia on ollut siis muillakin.(jopa @ Kesä. 16 2009,10:21) kirjoitti
No mutta. Hanuristahan tämmöinen toiminta kumminkin on ja en ollut itse odottelemassa koko ajokautta renkaitani, joten laitetaan luottokunta perimään rahoja takaisin ja ostetaan renkaat jatkossa jostain muualta..
Pari viikkoa sitten tuli tilattua pari rinkulaa tuolta www.mandp.co.uk, mutta ainakaan vielä mitään ei ole kuulunut tai näkynyt tilauksen vahvistus meiliä lukuunottamatta
Miten nopeasti tuolta on tavannut renkaita tulla?
ZH2 2020
Kannattaa hieman varauksella suhtautua tällä hetkellä toimitusaikoihin. Normaalisti esim. mandp. on toimittanut renkaat viikossa. Esim. Michelin pilot power 2 ct etusilla on toimitusvaikeuksia Saksassa. Ovat taineet lyödä tehtaat talvella tyhjäkäynnille ja nyt on kysyntä yllättänyt!
https://www.mprengas.fi
itse tilasin 27.5. rengassetin mandp:stä, seuraavana päivänä tuli viesti missä todettiin että eturengasta ei sillä hetkellä ole varastossa, lähettävät renkaat heti kun etunen saapuu. Setti tuli kotiin 9.6. siis ihan inhimillisissä ajoissa.(Attitude @ Kesä. 16 2009,14:20) kirjoitti
Toki jos olisin etukäteen käynyt kurkkaamassa Kumiveikon kotisivuilla, niin olisin jättänyt renkaat tilaamatta, sen verran edullisesti Marko Metukan Z6-settiä alta-alle vaihtona tarjoaa. Nyt jäi hintaeroa asennuksen jälkeen enää sen verran, että sain tankillisen bensaa. Hyvä juttu sinänsä, mutta jos hintataso jatkossa on sama, niin tarkistan kyllä takuulla tarjouksen Markolta ja jos ero on pieni, niin kannan rahani Veikkolaan...![]()
No joo, tuli kait oltua turhan hätäinen... Eilen kun menin himaan niin postiluukussa oli lappu että renkaat ovat postista noudettavissa(Makaroonimopo @ Kesä. 16 2009,21:22) kirjoitti
Kyllä ainakin tämä tilaus mielestäni oli ihan kannattava - 2 zipaletta Pirellin Diabloja (200/50-17) ja hinta toimituskuluineen 210€ *
Vielä edittinä että paistopäiväksi oli merkattu 18/09, eli kohtuu tuoretta rinkulaa!
ZH2 2020
Pointti tässä on kai juuri tuo että onko renkaita varastossa ja kuinka "erikoisia" renkaita tilaa. Itse tilannut nyt kolme kertaa viimeisen parin vuoden aikana MyNetMoto:sta ja aina tullut kahden viikon sisään. Viimeiset tuli viime viikolla. Sinällään tietysti ihmetyttää että ei vastata kyselyihin. Onkohan tilauksia niin paljon että eivät pysty vastaamaan vai ei vaan kiinnosta ?
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Montakos kertaa olet saanut esim. väärät renkaat, tai kuljetusyhtiön hukkaamaan lähetyksen tms?(hondamania @ Kesä. 17 2009,10:43) kirjoitti
Elikkäs onko mahdolliset reklamoinnit sujunu heidän kanssaan?
Niinkuin totesin, kolme kertaa tilannut ja kaikki on mennyt OK. On voinut käydä myös tuuri. Ei näitä ostoja tule niin paljon kun käytännössä yksi kesässä. Tätäkin ketjua kun lukee, 9 / 10 homma tuntuu pelavan, mutta 1 / 10 on ongelmia.(Vihdin Matti @ Kesä. 17 2009,12:06) kirjoitti
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Ok. Elikkäs tuuri käynyt.(hondamania @ Kesä. 17 2009,13:56) kirjoitti
Näinhän se toki lähti meikäläisellekin se ensimmäinen lähetys, mutta jahka muut tahot sitten hukkasivat sen, niin siihenpä loppui maileihin vastailut ja asiakaspalvelu mynetmotossa.
Hommeli kumminkin jatkuu tällä hetkellä siten, että lähettivät äsken mailitse uuden seurantakoodin, uudelle lähetykselle.![]()
Vastasin heille, notta sillälailla ja että eipä tuosta tosiaan turhaa vaivaa tullut, kun faksailin luottokunnalle kaikki asiaan liittyvät paperit, mitkä nyt sitten peruin jne. Muistin myös kehua heidän huippusijoittumistaan meikäläisen "paskin asiakaspalvelu" - listalla ja toivotaan nyt, ettei kukaan hukkaa tätä toista lähetystä, jotta voinkin sitten unohtaa tämän puulaakin lopullisesti.
Moro,
Mandp:stä tuli kasa kumia tilattua. Toimituksessa meni kolme viikkoa, kun BT016 etusta ei ollut heti saatavilla. Viikon kuluttua tilauksesta kyselin toimituksen tilaa ja silloin tuosta puuttuvasta renkaasta kertoivat.
Tilatut renkaat paistoineen oli
Diablo 180/55-17 1109
Diablo 130/70-16 4308
BT016 120/70-17 0209
BT016 180/55-17 2408
Z6 120/70-17 2408
Kuluineen paypalin kautta maksettuna 570e.
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Aika halpaa http://www.busters-accessories.co.uk...es/Tyre-Offers Mitäpä rengasta suosittelisitte pääasiassa tourinkiin? Itse katselin noita diablo staroja.Näyttäisi olevan sama kuin Z6?
Hyvä pallo, osta pois vaan. Näyttää sarja olevan huomattavasti halvempi kuin Suomessa pelkkä takapallo *(Teme65 @ Kesä. 18 2009,22:10) kirjoitti
Melko edullisia diilejä kovempaan ajoon myös tuolla:
FWR
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Mynetmoto:sta tilasin 10.6 renkaat michelin pilot sport hpx eteen 120/70 17 ja taakse 190/50 17 ja lisäksi continental 4.00 *18 tuutin takarenkaan ja 11.6 (klo1.27) oli sähköpostiini ilmestynyt seuranta koodi 18.6 kurvasi nuori ja nätti neitokainen itellan autolla meille ja jätti tilaamani renkaat . Olen tyytyväinen mutta eihän näistä tiedä kun mullekkin eka kerta kun tilasin renkaat ulkomailta mutta tarkoitus on pojan apriliaan ja kaverin tuuttiin tilata renkaat heinäkuun alussa .Kolme rengasta *tuli rahdilla 25€ .
nappe
Hei Kaikille
Tänään sain kaipaamani rahat mynetmotolta. Heillä on käytössä uusi pankkisovellus, joten siksi maksu viipyi? *Muuten renkaiden toimitus oli erittäin asiallinen, mutta sähköpostiviesteihin vastaamaaminen voisi tapahtua ripeämmin.
Seurantakoodia en saanut, enkä tosin kysynytkään. Olisiko kumit tulleet viikossa tai vähän vajaassa, kunhan saivat paketin lähtemään.(Calypso @ Kesä. 22 2009,22:05) kirjoitti
Nuo tilaamani viisi kumia tuli tuolla 22.5£ postikuluilla. Sivuilla on maininta, että tuo on alle 25kg tilauksista.
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Tää toimii edelleen.
Rengas-online
Suht edullinen ja luotettava.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ostinpa tänään satsin Pilot Road 2:sia. 340€ alle laitettuna, kahden tunnin päästä puhelinsoitosta, ihan tavallisesta rengaskaupasta. MyNetMotossa samat olis maksanut 243€+toimitus 25€ eli yhteensä 268€.
Eli 72€ jää klappia jolla pitäis saada vielä renkaat vanteille ja pyörän alle. Lopuilla saa sitten hyvän mielen hyvistä kaupoista sekä mahdollisesti vähän pullaa ja kahvetta. Käsistään kätevämpi tienaa konjakit, mutta minä en osaa enkä viitsi eikä juhannuksen jälkeen maistu.
KTM 1290 Super Adventure S
Onko kukaan tilanut tuolta? Aika halpaa settiä näyttäis olevan tarjolla..(Teme65 @ Kesä. 18 2009,22:10) kirjoitti
BMW K1200S
Ja renkaat saapuivat vihdoinkin. Tilaus jätetty 12.5.2009. Ensi kerralla renkaat sitten jostain muualta, kuin Mynetmotosta.(Vihdin Matti @ Kesä. 18 2009,09:30) kirjoitti
Tilasin 17.6 rengas-onlinestä renkaan. Tänään 24.6 tuli rengas perille. Minun mielestä aika nopea toimitus.
https://www.motorradreifenonline.biz oli taas halvin joten tein sinne taas tilauksen. (PilotRoad2) *
Viimeksi kun tilasin sunnuntaina, lähtövahvistus maanantana ja perjantana kuriiri toi kumit.
Mulla lähti tilaus mynetmotoon 17.6 ja tänään 25.6 hain rinkulat postista, eli 8 päivää meni. Sulla ollut vissiin se "maanantai-tilaus" *(Vihdin Matti @ Kesä. 24 2009,10:44) kirjoitti
Pääasia lienee kuitenkin ettei mennyt rahat tai renkaat totaalisen hukkaan...
ZZR1400 -06
Juu. Se on mulla vähän niinkö lähtökohtana, kun asioin sitten minkä tahansa liikkeen kanssa, notta eivät pölli mun rahoja ja antavat toki vastineeksi rahoilleni sen mitä olen ostamassa.(Deecu @ Kesä. 25 2009,22:50) kirjoitti
Mutta juu. Tämä kohta toki täyttyi Mynetmoton kanssa, vaikka välistä kyllä kieltämättä vähän jänskätti.
MyNetmotosta 19. tilatut kumit saapui hienosti 10 päivää myöhemmin, kuten jo mainittu niin seurantakoodi tuli mailiin ja GLS:än sivulta näki kun renkaat koukkaa tanskan kautta suomeen, which was nice. Eli homma toimi tällä erää.
Keväällä tilasin MyNetMotosta kolme kumia, postikulut 25€ ja hinnat erittäin kohtuulliset, kestiköhän reilun viikon? Saa GLS seurantakoodin.
Nyt 18.6 tilasin yhden kumin M&P Directistä, jossa vieläkin kohtuullisemmat hinnat (enpä oo löytäny halvempaakaan). Saapui tänään 30.6, postikulut 22.5£. Sähköpostissa tuli ilmoitus koska lähti, ja parcelforcelle joku koodi jolla nyt ei tehnyt mitään.
Kumit ovat olleet joko loppuvuodesta 08 tai 09 painettuja.
Erittäin tyytyväinen olen, ja hinnat on jokakerta olleet helvetisti halvemmat ku näillä suomalaisilla. Ihmettelen miksi, mutta samapa tuo.
KTM 690SM