reifenversandista kun tilaa riittävän suuren setin niin toimituskulut ovat 0€ (raja tais olla jossa 20 rinkuiin paikkeilla), joka tapauksessa mitä enemmän tilaa sitä pienemmät kulut/rengas.(hondamania @ Maalis. 19 2008,17:28) kirjoitti
---------------------------------------------
Kawasaki z1000sx 2012
ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
ex Kawasaki er6-n 2006
ex Helkama Raisu 1983
---------------------------------------------
Joo, jos mullakin kestää renkaat n. 18tkm ajoa per satsi ja mulla ei tunnetusti ole kavereita, en taida viitsiä tilata 20 rengasta kerralla. *(yonez @ Touko. 15 2009,10:53) kirjoitti
Ääni Mynetmoto.com:lle.
P.S. Kerran yritin eräällä toisella foorumilla viritellä rengaskimppaa, huonolla menestyksellä, joten maksan sitten itse sen 25€ toim. kuluja, eikä tartte sumplia mitään. Kyllä maksaminen puimisen voittaa.
Triumph Thunderbird 1700 -10
Yamaha FJR 1300 -13
Yamaha DT 125 X -06
Gilera SMT 50 -18
Intobikesiltä Michelin Pilot Power 2CT:t 236e postikuluineen ja tulivat viikossa. Koko ajan pystyi tilauksen kulkua seuraamaan. Toinen rengas paistettu lokakuussa ja toinen tämän vuoden tammikuussa.
http://www.intobikes.co.uk/motorcycle_tyres
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Mynetmotolle pisteet. Tilasin 6.5., tuotiin kotiin 15.5. Plussaa myös mahdollisuudesta seurata paketin kulkua netissä. Epäilin josko myisivät vanhaa tavaraa mutta huoli oli aiheeton, kumit päivätty viime vuoden lokakuulle. *(same @ Touko. 15 2009,10:34) kirjoitti
![]()
CBF600SA
"There are too many people and too few human beings."
Org-Shopissa
METZELER: 200/60 R 16 M/C 79V TL ME 880 Marathon *STEEL (251.90 €) 218.32 €
Ja täällä
http://www.nordenrengas.fi/MP-Renk....580
182 € sisältää rahdin
Tänään hain postista, paistopäivä 02/-09 melkein suoraan uunista.
Taas tuli tilattua rodamotolta renkaita ja 7 renkaalle tuli postikuluja 30 euroa. Vaikkuttaisi pysyvän aika kiinteästi tuossa kolmenkympin kohdalla kun viimeksi en tilannut kuin 3 rengasta ja oli sama 30 euroa postikuluja.
Minulla näytti olevan Rodamoton laskussa 35€ postikulut kolmelle renkaalle. No ihan sama, kokonaishinta oli silti melkoisen hyvin kohdallaan. Niin ja plussaa ko firmalle toimituksesta: keskiviikko iltana tilaus sisään ja äsken hain kumit kotiin(vuohi @ Touko. 18 2009,18:28) kirjoitti
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Itse aattelin tilata renkaat tuolta ->
http://www.intobikes.co.uk/motorcycle_tyres
Hinnat ei oo hirveet eikäs oo myöskään noi kulut Suomeen kauheet...
Liekkö ORG:in foorumilla kimppatilaus hommeleita harrastettu; nyt ois siihen ehken saumaa, menis noi kulutkin sit sen mukaan jaetuksi![]()
![]()
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
mynetmotosta tilasin maanantaina, statuksessa lukee shipped, mutta mitään seurantakoodia ei ole?
Tuo shipped taisi kyllä tulla melkein samantien siihen...
K750 -61
mynetmotosta tilasin 3 rengasta 9.5 ja tänään tuli renkaat perille. Hyvin toimi hommat.
2012 Aprilia Shiver 750
2021 Beta RR 250 racing
Höh. =(
Mynetmotosta tilasin renkaat ja 15.5.2009 tuli viesti, että Shipped ja seurantakoodi. Nyt ovat koodin mukaan jumittaneet Tanskassa 18.5.2009 asti?
Mää kun vähän odottelin, että olisivat viimeistään tällä viikolla jo tulleet..
Noh. Tulevat kun ovat tullakseen sitten..
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
^No nyt ne on hukanneet ne renkaat siellä GLS:ssä, tai noh. Suomen pää ei tienny missä ne on ja Tanskassa ollaan tänään vapailla, joten lupasivat vielä tsekata huomenna, josko ne Tanskasta löytyis.
Toivottavasti löytyy, kun rupeaa olemaan takanen jo täysin finaalissa..
no niin m&p:sta tilasin 18.5 pirellin diablot 120/70-17 ja 200/50-17 rahteineen yht melko lähelle 190-195e. 29.5 oli paketti postissa. paisto 0409 ja 1809. toimi alusta loppuun niinkuin kai kuuluisi kaupan käydäkkin. eikä hinnalla TODELLAkaan pilattu uuni tuoreet rinkulat.(Vihdin Matti @ Kesä. 01 2009,09:29) kirjoitti
tolla GLS oli toimitus. ei siis mitn ongelmia.
-RS-
Mynetmoto: tilattu 22.5, perillä 28.5. Suht. nopeeta tällä kertaa, joskus on mennyt 2-3 viikkoakin heidän toimituksissa.(Vihdin Matti @ Touko. 27 2009,19:01) kirjoitti
Näin sitä näyttäis kaikki muut saavan gumminsa, paitsi meikäläinen.
Noh. Toivottavasti rupeais huomenna homma sötviytymään..
^ Aika kauan sulla jumii nuo kumet...mun mynetmoton tilauksen aikaan oli vappu/pääsiäinen ja meni niiden takia muutama päivä odotellessa renkaita.
Olis yks Diaplo jonka voisin "lainata"jos sulla ihan akuutti tarve takaselle...200/50/17 kokoa...![]()
Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus
Rupeaahan nuo sötviytymään, elikkäs GLS:llä ei kyllä ole vielä tietoa siitä, että mihin ovat renkaani hukanneet, mutta Mynetmoto vastasi juuri mailiini, että pistävät tämän päivän aikana uudet renkaat tulemaan ja sötvivät edellisten renkaiden kohtalon keskenään GLS:än kanssa.(Vihdin Matti @ Kesä. 01 2009,13:05) kirjoitti
Palvelu tuntuisi siis pelaavan ja toivottavasti saan piakkoin renkaani.![]()
Laitoin maanantaina 1.6 Tourancet tulemaan Mynetmoto:n kautta. Olisin kysellyt kokemuksia siitä, että milloin tämä Shipped via / tracking number merkintä ilmestyy näkyville???
Olenko liian malttamaton?? Tilauksesta on 3 päivää.
T:joe
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Pari kolme päivää siinä meni itselläni, elikkäs varmaan kyselisin perään jollei rupeais huomiseen mennessä näkymään..(JoeSixpack @ Kesä. 04 2009,11:39) kirjoitti
Kummit tulossa mynetmotosta ja laittoivat seurantakoodinkin linkkeineen. Olisi muka DPD:n kyydissä, mutta ei löytynyt. Tuossa kun joku mainitsi GLS:n, niin kokeilin sieltä. Ja siellähän ne, eilen tulleet Suomeen.
Tuolla firmalla on aika toimiva pyöräkohtainen valintakone, joka ehdottaa sopivat erikoisversiotkin eri rengasmerkeistä. Ainakin oman pyörän suhteen paikkansa pitävää tietoa.
Mynet motosta Mezelerit V-maxiin ja alle laitto Euromasterilla tasapainotuksineen 20€/kpl.
Vmax+Kymco 50cc
Mynetmoton saitti nurin??
Juuri kun ajattelin, että tänään lähden kyselemään 1.6 jätetyn tilauksen tracking numeron perään, niin koko saitti on mahallaan!!
Onko kellään tietoa, mahtaako kysessä olla huolto yms. katko vai pitääkö alkaa kattoo gummeja jostain toisaalta.
Visa/Paypal varmaan huolehtii ettei rahallista vahinkoa tule?
Täytyy käydä kesällä viinan hakureissulla Tallinnassa, samalla voisi hakea motodepoosta Metzelerin M3 (120/180) etu/taka 200 €. Minusta halpa hinta?
ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Reifenversandista tuoreita kokemuksia. Tilasin viime maanantaina 4 rengasta, tasan viikossa tilauksesta toimitettuna tänne Napapiirille. Rahdit 23,50 neljälle renkaalle, viidelle olisi ollut 45e niin jäi se varakumi ottamatta. Kokonaisuutena erittäin tyytyväinen, jälleen kerran.
1098
Do Dii...
Eka rengas tilaus netistä ja ihan suotta hermona...
Mynetmotosta tilasin rinkulat ja tuossa ehdin jo tracking numeron perään kysyä ja vaikka mitä...
Tracking numeron meilasivat, kun sitä meilillä kysyin ja renkaatkin tulivat kotiin kannettuna 6:ssa päivässä hiiren painalluksesta. Toimi kuin junan veski *![]()
Mynetmoto:sta pikkufasuun Conti RoadAttacit 215 euroa kotiinkannettuina. Toimitus kesti Ouluun kokonaista kuusi vuorokautta. Seurantakoodi tuli sähköpostilla vasta n. viikon päästä tavaran vastaanottopäivästäKumit irtovanteille paikallisella Stormilla 15e kpl.
Yamaha DT125, Honda NS125, Yamaha fz750, Yamaha FZS600, Kawasaki ZX-9R
Tilasin ensimmäiset renkaani mynetmotosta. Renkaat tuli perille muutaman viikon kuluessa tilauksesta. Maksoin vahingossa tilauksen kahdesti ja lupasivat palauttaa rahat, kun näkevät suoritteeni tilillä. Rahoja vaan ei ole näkynyt eikä sähköposti tiedusteluihini vastata. Näinkin voi käydä.
Maksoitko Visalla/Paypalilla?(viljama @ Kesä. 10 2009,21:55) kirjoitti
Kannattaa kysellä luottokunnalta homman perään.
Mun renkaita ei näy eikä kuulu vieläkään. Yhdeksän päivää sitten tuli viimeisin maili, että lähettävät uuden setin renkaita ja pahoittelivat viivästystä.
Lähetin eilen heille mailia näihin aikoihin ja kyselin toimituksen, sekä seurantakoodin perään.
Vielä eivät ole vastanneet, joten lähetin äsken uudelleen mailia.
Toivottavasti saan renkaani, tai rahani. Eihän tässä ollakkaan kuin vasta kuukauden päivät odoteltu. Kävi miten kävi, niin Mynetmotosta en ainakaan tilaa enään mitään..
Tilasin keskiviikkona 8 rengasta Rodamotosta ja renkaat saapuivat seuraavan viikon maanantaina kaverin kotiovelle keskisuomeen. Loistavaa toimintaa taas Rodamotolta!![]()
Tervehdys kaikille
Maksoin SEPA maksulla.
Nyt asiaa rupeaa hoitamaan kuluttaja-asiamies.