Sivu: 28 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1085:sta
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Nyt meinas mennä sormi nenään maksun kanssa. Tilailen tuossa kumia Saksasta ja tilausvahvistuksessa on kontonummer seitsemän numeroinen ja tilinomistajan nimi, mutta mikä tuo BLZ-numero on? Viitekö?
    BLZ on pankin konttorin numero.
    myNETmotossa Michelin Power 2CT 180/55-17 ja 120/70-17 yhteensä 198,32€ + postit 25€. Nopeasti katselin, niin yhdessä kivijalkaliikkeessä alta alle sama paketti 315€. Pohdiskelen tässä juuri, että vaivautuisiko tilaamaan vai tukisiko liikkeiden toimintaa, mutta on se 90€ jo ihan rahaa sekin. Varsinkin, kun itseltä onnistuu asennus.
    Nyt: Triumph Speed Triple
    Aikaisemmin: Husaberg FS650, Honda CR250, KTM 625 smc, Suzuki GSX-R 1000 kisalaite, Yamaha R1, Suzuki GSX-R 600, KTM LC4
    Tilasin mynNETmotosta 07.05(merkattu lähetetyksi 08.05) 2x Pirelli Supercorsa 120/70-17 SC1 V2 ja 4x Pirelli Supercorsa 190/55-17 SC2 V2 yhteensä 1095,05€ + postit 50€. Tilatessa vihreenä. Tulivat perille 21.05.
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    Tilasin mynNETmotosta 07.05(merkattu lähetetyksi 08.05) 2x Pirelli Supercorsa 120/70-17 SC1 V2 ja 4x Pirelli Supercorsa 190/55-17 SC2 V2 yhteensä 1095,05€ + postit 50€. Tilatessa vihreenä. Tulivat perille 21.05.
    Mites kun sulla on V4 tossa koneena, niin kuinka noi V2 kumit siihen käy
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
    Lainaa miolta kirjoitti Katso viesti
    Mites kun sulla on V4 tossa koneena, niin kuinka noi V2 kumit siihen käy
    No voi hemmetti en tullut ajatelleeksi, voikohan nuo vielä palauttaa?!
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    No voi hemmetti en tullut ajatelleeksi, voikohan nuo vielä palauttaa?!
    Ei mitään hätää, sä näköjään tilasit niitä kuitenkin oikean määrän, eli laitat vaan tuplat niin käy tohon V4:een!

Itse tilasin rouvan pyörään Pirelli Diablo Stradat 120/70-17 ja 160/60-17 myNetmotosta hintaan 194,83€ toimituskuluineen, kulut siis tuon 25€.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
    Rodamotosta tuli tänään (eilen jo kävivät oven takana) 5 kpl Rennsporteja. Mä luulin että niitä ei tehdä enää. Leimat oli 2012 ja yhdessä 2013.

1,5 vko kesti tulla tilauksesta.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Rennsporteja. Mä luulin että niitä ei tehdä enää. Leimat oli 2012 ja yhdessä 2013.
    Kysy kiinalaisilta – niiltä saa mitä vaan, niin eiköhän yhdet tuoreet rennsportitkin löydy
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kysy kiinalaisilta – niiltä saa mitä vaan, niin eiköhän yhdet tuoreet rennsportitkin löydy
    Tekisköhän ne kiinalaiset sellaisen naulan kestävän renkaan...
    Onneksi viime viikolla tuli tilattua läjä erinäisiä renkaita MyNetMotosta ja heti olisi tarvetta.
    MyNetin sivuilla on koko viime viikon komeillut Shipped, mutta ei mitään seurantakoodia ole näkynyt eikä myöskään renkuloita. Laitoin kyllä tänään kyselyä ja ilmoitin että nyt renkaat tänne ja äkkiä - hätätilanne
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Viime viikolla tilasit ja koko viime viikon ollut shipped? Eli oletettavasti homma on edennyt vajaat 5 päivää. Huolestuttavaa. Hirveesti vaan sähköpostia kehiin, sitähän niille tuskin kukaan laittaa.
    Tää se just on kun porukka panikoi ja mättää maileja kasan kun ei gummit ole oven takana jo toissa päivänä!

Ei sieltä mitään seurantakoodeja taida tulla, sen kun venaatte 1-2vkoa ja kumit on kotona. No worries!
    Niin, no tässä nyt kävi vain sillälailla että renkuloita tilatessani takarenkaassa ei ollut sitä piikkiä pystyssä mutta nyt on. Ja juuri tämän odottamattoman rengasrikon vuoksi on aika luonnolista tietysi kysyä, että onnistuisiko renkaan toimituksen nopeuttaminen. Lähetyksen seurantanumeroa ei ole ilmestynyt, joten ihan varma en voi olla, onko renkaat toimituksessa vai odottamassa jossain paikassa toimitusta.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Lainaa wellu_76 kirjoitti Katso viesti
    Niin, no tässä nyt kävi vain sillälailla että renkuloita tilatessani takarenkaassa ei ollut sitä piikkiä pystyssä mutta nyt on. Ja juuri tämän odottamattoman rengasrikon vuoksi on aika luonnolista tietysi kysyä, että onnistuisiko renkaan toimituksen nopeuttaminen. Lähetyksen seurantanumeroa ei ole ilmestynyt, joten ihan varma en voi olla, onko renkaat toimituksessa vai odottamassa jossain paikassa toimitusta.
    Noi seurantanumerot ei ole minulla toimineet koskaan, mitä ovat tuolta antaneet. Kuitenkin renkaat on tullut aina perille. Samoin ovat kysyneet mitä tehdään jos joku rengas on loppunut varastosta.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

Ja juu ei, ei auta hoputtelut vaikka olis piikki missä. Laittavat kyllä joka tapauksessa renkaat tulemaan kun vähänkin ehtivät. Mitä järkeä olisi vitkutella asian kanssa. Kuljetusliikkeet sitten toimivat miten sattuu, useimmin kuitenkin hyvin.
    Kysäsin paikallisesta liikkestä renkaita ja mainitsin paljonko muualla maksavat niin sain samaan hintaa + alle laitta
    Tänään tuli uudet Pirellit ja hämmästys oli suuri kun valmistusmaana olikin Kiina! Eli ainakin uudet Diablot tulevat Pirellin uudesta Kiinan tuotantolaitoksesta. No täytyy testata onko laatu pysynyt samana vai pitääkö vaihtaa merkkiä...

Tämmöinen tekti löytyi Pirellin sivuilta:
    "Pirelli on jo investoinut 400 miljoonaa dollaria tuotantotiloihin Yanzhoussa Kiinassa ja lisää investointeja vielä 200 miljoonalla dollarilla vuoden 2014 loppuun mennessä. Kun projekti valmistuu, Shandongin maakunnassa olevan tehtaan pinta-ala on 180 000 neliömetriä, siellä työskentelee yli 2800 työntekijää ja siitä tulee koko Pirelli-organisaation suurin tehdas."

edit: lisätty lainaus
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
    Lainaa K1mble kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli uudet Pirellit ja hämmästys oli suuri kun valmistusmaana olikin Kiina! Eli ainakin uudet Diablot tulevat Pirellin uudesta Kiinan tuotantolaitoksesta. No täytyy testata onko laatu pysynyt samana vai pitääkö vaihtaa merkkiä...

Tämmöinen tekti löytyi Pirellin sivuilta:
    "Pirelli on jo investoinut 400 miljoonaa dollaria tuotantotiloihin Yanzhoussa Kiinassa ja lisää investointeja vielä 200 miljoonalla dollarilla vuoden 2014 loppuun mennessä. Kun projekti valmistuu, Shandongin maakunnassa olevan tehtaan pinta-ala on 180 000 neliömetriä, siellä työskentelee yli 2800 työntekijää ja siitä tulee koko Pirelli-organisaation suurin tehdas."

edit: lisätty lainaus
    Mun juuri tilaamani Diablo Supercorsa Sc V2:set on paistettu Saksassa (paistot 4012, 4712 ja 1713), joten ei vielä ainakaan kaikki Diablot ole duunattu Kiinassa..
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Kotimaastakin löytyy edulliseti mp-renkaita.
    mprenkaat-store ja mprengas.

Ei tarvitse välttämättä ulkomailta tilata
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
    Lainaa 1tipi kirjoitti Katso viesti

Lisäksi ainakin vielä Eidem Oy. Oman Pilot road 3:sen tilasin sieltä ja nopsasti tuli.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Lisäksi ainakin vielä Eidem Oy. Oman Pilot road 3:sen tilasin sieltä ja nopsasti tuli.
    Joo tilataan kotimaasta heti kun tuohon mainitsemaani hintaa saa renkaat kotiovelle toimitettuna. Ymmärrän kyllä että asennus maksaa myös, mutta minulle se on ihan sama koska pystyn ne itse asentamaan ja tasapainottamaan.
    Vaikka eräät epäilivätkin, niin nyt oli ilmestynyt tilaukselleni toimiva seurantakoodi DHL:lle. Renkaat ovat viime perjantaina lähteneet espanjalaisesta kaupungista Vigo. Sattumaa vai ei, mutta samassa kylässä toimii myös eräs verkon kautta Suomeenkin myyvä mp-rengaskauppa. Seurannan mukaan lähetys on lähtenyt DHL:n hubista Vitoriasta eteenpäin.
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    M&P directiltä Misselinin pilotpauverit 120/70 ja 180/55 koossa posteineen ~215€..Noin viikossa perillä,mut DPD sävelti jtn niin joutu ite käymään varastolta hakemassa . Mukava kun ei jätetä lappua,sms,soittoa tjsp et käyty kotoovella hätyyttelemässä
    R1 07
    Sunnuntaina iltasella Mynetmotosta Misukan Power 3 tilaukseen, tänään aamulla kotiovella...190/55 ja 120/70 hintaan 256e.
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
    Mä tilasin mynetmotosta samanlaiset ja -kokoiset Misukat perjantaina ja turkuun ne olivat tulleet jo maanantaina, vielä eivät ole ilmestyneet duunipaikalle Espooseen. Mulla hinta oli kyllä vain 248e.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
    Lainaa 1tipi kirjoitti Katso viesti

Huoh. Nuo puljut tilaavat puolestasi renkaat sieltä ulkomaisesta nettikaupasta ja ottavat välistä rahan. Mitä hurraamista siinä on? Jos haluat, niin laita seuraavalla kerralla tilaus minulle, niin tilaan puolestasi renkaat alkuperäiseltä myyjältä. Otan myös välistä toimenpidepalkkion, kun naputtelen tilauksesi alkuperäisen myyjän nettisivulle. Renkaat tulevat suoraan sinulle. Mainitut 'kotimaiset' rengastoimittajatkaan eivät tarjoa noutoa heiltä, koska samaan hintaan voidaan toimittaa suoraan asiakkaalle, eikä tarvita välivarastointia.
    Lainaa Simppa70 kirjoitti Katso viesti
    Sunnuntaina iltasella Mynetmotosta Misukan Power 3 tilaukseen, tänään aamulla kotiovella...190/55 ja 120/70 hintaan 256e.
    No nehän tuli nopeesti.
    Mun tilaus on lähtenyt Brysselistä johonkin suuntaan ja ilmeisesti DHL:n kuski on heittänyt rinkulat DPD:n kuskin lavalle, kun seurantaan on ilmestynyt DPD...
    Ihan oikeesti, tämä mun tilauksen toimittaminen etenee vähän turhan hitaasti...
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Lainaa wellu_76 kirjoitti Katso viesti
    No nehän tuli nopeesti.
    Mun tilaus on lähtenyt Brysselistä johonkin suuntaan ja ilmeisesti DHL:n kuski on heittänyt rinkulat DPD:n kuskin lavalle, kun seurantaan on ilmestynyt DPD...
    Ihan oikeesti, tämä mun tilauksen toimittaminen etenee vähän turhan hitaasti...
    Kokeileppa syöttää se koodi Itellan seurantaan. Mun renkaat löyty nimittäin lähipostista tai siis siwasta...
    Piti sitten tilata uusi takarengas MyNetMotosta. Olihan vanhalla jo ajettukin 1 000 km. Ensin huomasin renkaassa metallipiikin ja kun paikkailin sitä reikää huomasin renkaassa myös puupiikin. Kaksi reikää samassa kumissa. Ens hätään paikkasin ne tubeles-paikalla, mutta sen verta pelottaa niiden pysyvyys, että rengas vaihtuu heti, kun uusi tulee.
    Pirelli Diablo Rosso II. 190 50 17

Toi kumi on toiminut hyvin katukurvailussa. Tosin rengasmerkki voi vaihtua, jos toimitettu kumi on valmistettu Kiinassa.
    Alkaa vaikuttaa valmistusmaa kaikkeen kuluttamiseen, kun on itse menettänyt työpaikan halvemman työvoiman maahan...
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
    Tilasin 4.6. kolme rengasta My Net Motosta, 5.6. tuli sähköposti että ovat lähteneet GLS:llä eteenpäin, mukana oli seurantakoodi...
    Sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään, ei muutosta seurantakoodiin eikä renkaita!
    Oon kaverin kanssa tilannu kimpassa pari kertaa ja renkaat tullu viikossa, tämä eka oma tilaus. Eilen lähetin sähköpostia ja kyselin renkaitten perään, lupasivat ottaa selvää, vielä ei ole kuulunut mitään...
    Mut odotelllaan...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  30.  
    Mynetmotosta tilailin uuden etusen pyörääni. Otin Misukan Pilot Road kakkosen, mikä oli ennestäänkin. Jotenkin tykästynyt tuohon renkaaseen
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
Sivu: 28 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182627282930 ... ViimeinenViimeinen