Sivu: 22 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1085:sta
    Oolrait tattista. Laittelin mailia sinne, ensi viikolla pitäis tulla rahat takaisin.
    Tilasin viikko sitten taas kerran mynetmotosta pari kumia, tulivat tänään duunipaikalla. Muuten hyvä mutta etunakki on Diablo Strada kun piti olla Rosso Corsaa koko setti. Laitoin mailia johon vastattiin parissa tunnissa: varaston moka, vaihtavat renkaan. Mites tuo käytännössä menee, en tee tuolla Stradalla juuri mitään, pitääkö sitä pirua nyt alkaa johonkin lähettelemään ja jos niin millä? Tulivat GLS:llä eli Suomen päässä Itella kuskasi.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
    Lainaa (MattiRK @ Kesä. 22 2011,18:17) kirjoitti
    Tilasin viikko sitten taas kerran mynetmotosta pari kumia, tulivat tänään duunipaikalla. Muuten hyvä mutta etunakki on Diablo Strada kun piti olla Rosso Corsaa koko setti. Laitoin mailia johon vastattiin parissa tunnissa: varaston moka, vaihtavat renkaan. Mites tuo käytännössä menee, en tee tuolla Stradalla juuri mitään, pitääkö sitä pirua nyt alkaa johonkin lähettelemään ja jos niin millä? Tulivat GLS:llä eli Suomen päässä Itella kuskasi.
    Mullakin kävi keväällä sama, että tuli väärä eturengas. Maililla ilmoitin asiasta ja vastasivat nopeasti että vaihdetaan rengas siihen mitä tilattu. Sen jälkeen ei kuulunutkaan mitään ennen kuin DPD kuljettaja soitteli ja sanoi että mulla pitäs olla joku lähetys johonkin. Kaveri tuli kotoolta hakemaan renkaan ja siitä meni noin viikko kun DPD toi kotiovelle uuden eturenkaan
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Jassoo. Saas nähdä mistä ne haluaa tulla hakemaan, mulla kun on aina tilauksessa ollut erikseen "laskutusosoite" kotiin ja sitten toimitusosoite duuniin kun maleksin siellä päiväsaikaan. Nyt kuitenkin loma alkamassa niin ei mitään hajua missä olen. Noh selvinnee aikanaan.
    Lainaa (Flippo @ Kesä. 22 2011,19:04) kirjoitti
    Lainaa (MattiRK @ Kesä. 22 2011,18:17) kirjoitti
    Mullakin kävi keväällä sama, että tuli väärä eturengas. Maililla ilmoitin asiasta ja vastasivat nopeasti että vaihdetaan rengas siihen mitä tilattu. Sen jälkeen ei kuulunutkaan mitään ennen kuin DPD kuljettaja soitteli ja sanoi että mulla pitäs olla joku lähetys johonkin. Kaveri tuli kotoolta hakemaan renkaan ja siitä meni noin viikko kun DPD toi kotiovelle uuden eturenkaan
    Minulle tuli tänään tilaamani satsi mutta olivat laittaneet 120/60 etunakin vaikka piti olla 70-sarjaa. Ilmoitin samantien sähköpostilla asiasta ja vastaus tulinkin nopsaan. Ihmetyttää vaan heidän ehdotuksensa asian hoitamiseksi.

"You can send the tyre back if you want, but it is expensive from Finland ;((
    Better try to sell it on eBay"

Täytynee laittaa uutta kyselyä menemään että mitäs tämä tämmönen meinaa.

edit: Homma selvisi. Uusi nakki tulee ja väärän vievät mennessään * Tuolta varmaan tulee jatkossakin mustat ja pyöreet hommattua.

:-)
    Duunipaikalle oli putkahtanut to-pe aikana oikeanlainen etukumi. Sitä väärää vaan ei ole kukaan kyllä kysellyt. Itse olen tosin lomalla, mutta ohjeistin duunissa maleksivia antamaan väärän gummin jos joku sitä kyselee. Eipä ole vissiin kysynyt, eikä ole mulle kyllä kukaan soitellutkaan.
    Syksyllä 2010 allle laitettu *Z6 päästi ilmat pihalle. Sipkin muotoinen "rautapala" lävisti renkaan. Riku Motorin huolto ( Best Service) *vaihtoi uuden alle nopealla aikataulualla. Soitto aamulla klo 8.10 ja rengan alla klo 10.30 . Hinta ei olluta halvin mutta palvelu oli erinomaista *

Hinta 180 ecua alta alle bandiittiinr

Suzuki GSF 1250SA -08
    Mynetmoto

Tilattu 30.6. - Renkaat tuli 7.7. (eli äskettäin ovesta)

Pilot road 3 - 2 takarengasta joille jäi toimituskuluineen hintaa ~157e/kpl

Näyttäis toimivan. *
    ~SV1000N~
    Lainaa (baritoni @ Heinä. 07 2011,08:53) kirjoitti
    Mynetmoto

Näyttäis toimivan. *
    Paikallisessa rengasliikkessä 180/55/17 Pilot road 3 vaan 150€!Kyl mää nii pali yllättysin,positiivisesti
    VFR750F
    CBR1000RR
    Lainaa (rockjari @ Heinä. 07 2011,11:46) kirjoitti
    Lainaa (baritoni @ Heinä. 07 2011,08:53) kirjoitti
    Mynetmoto

Näyttäis toimivan. *
    Paikallisessa rengasliikkessä 180/55/17 Pilot road 3 vaan 150€!Kyl mää nii pali yllättysin,positiivisesti *
    Paikallisissa "vain" vähintään 220e jokaisessa. Kiva.

~SV1000N~
    Tilattu 8.7. MyNetMotosta Metzeler Sportec M3 190/50/17,tänään posti toi kotiin eli tasan viikko meni.134,95 euroa kustansi.Voisin tilata tuolta puljusta uudestaankin.
    Yamaha FJ1200-92 ex:Yamaha FZ1-S 2007,Ducati Multistrada 2004,Ducati ST2 2002,Kawa Z1000 2004,Kawa Zephyr 750 1993
    11.7 tilasin tuolta http://www.mprengas-online.com/ *puimuriin ja pojan enskaan yht. kaksi rengasta ja äsken tuli paketti ovelle. Säästöä tuli yht. 100€. suosittelen.
    Lainaa (R a u t a p e r s e @ Heinä. 15 2011,14:49) kirjoitti
    Samasta paikkaa tilasin. Hinta sopiva, toimitus n viikko kotiovelle.
    Seurantakoodilla näkyi koko reissu. Ja ainakin tämä kuski olis toimittanut paketin vaikkei oltais kotona oltukaan...
    Veturi
    Lainaa (Rib@55 @ Helmi. 29 2008,19:15) kirjoitti
    Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

www.mynetmoto.com

Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

Ottaa herneen tai ei..
    +1 mynet motolle

oli halvempi kuin rengas online.

asennus 0€ omatoimisesti
    ei se vero oo pahan hintanen mutta se suomi pojan välistä veto
    säästöö 100€/takarengas *
    Maukka
    Lainaa (Maukka_56 @ Heinä. 19 2011,16:46) kirjoitti
    säästöö 100€/takarengas *
    arvaan että aktiivikäytössä olevien pyörien keskihinta on noin 10Keur. Voi olla allekin (itsellä reilusti alle). Oli miten oli niin satanen nyt joka tapauksessa on 1% tollaisen 10Keur pyörän arvosta. Minusta aika paljon

"My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
    M and P:ltä tuli sähköpostiin aika hyvä tarjous;

Continental Contimotion satsi (120/180) £119.

Onks noi hyvät? menee myös radalla satunnaisesti, kun muistaa ettei alla ole parhaat ratarenkaat?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Reifenversandilta tilasin renkaat pe 22.7. Renkaat tuli portaille ti 26.7.
    Suzuki V-Strom 800DE -24
    Exät:Yamaha Tracer 900 -18, Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
    Lainaa (vtwin @ Heinä. 27 2011,12:43) kirjoitti

Onks noi hyvät? menee myös radalla satunnaisesti, kun muistaa ettei alla ole parhaat ratarenkaat?
    Hyvästä en tiedä, mutta itse pistin tilaukseen. Ovat tiputtaneet toimituskulujakin aavistuksen, joten euroina satsi teki 158,42 kotiovelle toimitettuna.

M&P:n sivuilla olevat kommentit olivat ainakin tosi positiivisia, mutta tiedä sitten niiden aitoudesta. Haulla ei löytynyt kyseisistä gummeista yhtään mitään. Tähän mennessä on tullut pöristeltyä vain Pirellin Diabloilla, joten ainakin kilometrejä pitäisi tulla noilla aika paljon enemmän. Listahinta on tosiaan tässä maassa about 350 euroa, joten toi hinta on todella kohdillaan. Kommentteja noista voin laittaa, kunhan Diablot on ensin mennyt raudoille. Tietenkin noiden pitäisi vielä tulla ensin kotiinkin *
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Harvemmin joutunut huolestumaan näistä nettitilauksista, mutta nyt ei tunnu vastauksia tulevan M&P:stä. Onko joku tilannut lähiaikoina sieltä mitään? Miten homma on toiminut? Edellisillä kerroilla ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta nyt on maksut otettu ja siltikään en ole saanut mitään vahvistusviestiä. Olen laittanut myös viestiä sinne, mutta ei vastauksia.

E: Kyllähän sieltä vastaus tuli eilen ja renkaatkin tuli samantien kotiin. Eli homma toimii, joskin luvatut vahvistusviestitkin olisi kivoja. Renkaat oli muuten pakattu tällä kertaa todella hyvin. Renkaat oli isossa pahvilaatikossa, jossa oli vielä täytteenä pari pienempää pahvilaatikkoa. Luulin jo, että olivat laittaneet väärää tavaraa tulemaan, kun aikaisemmin ovat olleet ihan paljaaltaan.

CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    Mynetmoto myi rengasta joka oli loppu ,suostuivat sitten perumaan koko 3 renkaan tilauksen,mutta eivät hoitaneet paypal maksua takaisin,menee paypalin kanssa sähläämiseen että saa rahansa takas,varokaa

Edit fyrkat tuli takas kesti 14 päivää.Oli unohtunu palauttaa..

Päätin testata myNETmoton toimituksen ja tilasin Bridgestone G851 130/70 x 18- ja G850 190/60 x 17-renkaat toimituskuluineen hintaan 271,50. Paikallisesti paketin hinta 426,-. Mielenkiinnolla odottelen, miten toimitus sujuu.
    Laiska, mutta päättäväinen.
    Mä tilasin juuri rengaspaketin myNETmotosta. Melkein heti tilauksen statukseksi tuli "shipped", mutta tilauksen seurantakoodia ei näkynyt. Maililla kyselin koodia, mutta en koskaan saanut vastausta. Lopulta seurantakoodi ilmestyi myOrders sivulle, mutta oli väärä: kyseisellä koodilla ei löytynyt yhtään pakettia DPDn (kuriirifirma) lähetysten seurannasta. Lähetin taas mailia, taaskaan mailiin ei vastattu, mutta seurantakoodi korjattiin myOrders sivulle. Nyt paketti näkyy DPDn sivulla, oli lähetetty noin viikko sen jälkeen kun tilaus oli merkitty tilaan "shipped". Paketti näyttää nyt jämähtäneen pariksi päiväksi DPDn Unna hubiin. Saas nähdä koska tulee perille.

Eli aika moni on kai saanut renkaansa myNETmotosta viikossa. Mulla näyttää kestävän reilusti kauemmin, eikä asiakaspalvelustakaan voi ruusuja antaa.
    Lainaa (jpk69 @ Elo. 17 2011,13:00) kirjoitti
    Mä tilasin juuri rengaspaketin myNETmotosta. Melkein heti tilauksen statukseksi tuli "shipped", mutta tilauksen seurantakoodia ei näkynyt. Maililla kyselin koodia, mutta en koskaan saanut vastausta. Lopulta seurantakoodi ilmestyi myOrders sivulle, mutta oli väärä: kyseisellä koodilla ei löytynyt yhtään pakettia DPDn (kuriirifirma) lähetysten seurannasta. Lähetin taas mailia, taaskaan mailiin ei vastattu, mutta seurantakoodi korjattiin myOrders sivulle. Nyt paketti näkyy DPDn sivulla, oli lähetetty noin viikko sen jälkeen kun tilaus oli merkitty tilaan "shipped". Paketti näyttää nyt jämähtäneen pariksi päiväksi DPDn Unna hubiin. Saas nähdä koska tulee perille.

Eli aika moni on kai saanut renkaansa myNETmotosta viikossa. Mulla näyttää kestävän reilusti kauemmin, eikä asiakaspalvelustakaan voi ruusuja antaa.
    Joo se shipped tulee lähes heti sinne ku ottaneet käsittelyyn, mitä ite muutamat munkit tuolta tilannu..
    Muutaman päivän päästä tulee sähköpostiin oikea seurantanumero ei siis tuo sama tilausnumero mikä näkyy niitten omalla sivulla.
    Mulle tuli numero ja linkit tähän kuriiri firmaan: http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL.../NL99/EN/1.htm
    vissiin vähä vaihtelua noissakin.

1.8 näpyttelin tilauksen ja maksoin paypallin kautta
    Tais olla 2.8 ku tuli että shipped..
    5.8 tuli seurantanumero *
    Tanskassa näytti majailevan muutaman päivän...
    Ja
    15.8 oli paketti kotona

myNETmotosta tilaus sisälle 15.7 ja 19pvä toimitus. Melko ripeää
    <br />
    Tilaus myNETmotoon 15.8, tieto lähetyksestä 17.8 ja renkaat tuotiin käteen 23.8. Loistavaa toimintaa.
    Laiska, mutta päättäväinen.
    Lainaa (designet @ Elo. 01 2011,10:21) kirjoitti
    Lainaa (vtwin @ Heinä. 27 2011,12:43) kirjoitti

Hyvästä en tiedä, mutta itse pistin tilaukseen. Ovat tiputtaneet toimituskulujakin aavistuksen, joten euroina satsi teki 158,42 kotiovelle toimitettuna.

M&P:n sivuilla olevat kommentit olivat ainakin tosi positiivisia, mutta tiedä sitten niiden aitoudesta. Haulla ei löytynyt kyseisistä gummeista yhtään mitään. Tähän mennessä on tullut pöristeltyä vain Pirellin Diabloilla, joten ainakin kilometrejä pitäisi tulla noilla aika paljon enemmän. Listahinta on tosiaan tässä maassa about 350 euroa, joten toi hinta on todella kohdillaan. Kommentteja noista voin laittaa, kunhan Diablot on ensin mennyt raudoille. Tietenkin noiden pitäisi vielä tulla ensin kotiinkin *
    Nyt on muutamia satoja kilsoja tulllut noiden kanssa ja ihan hyvältä vaikuttaa. Samanlaista imeytymistä tien pintaan ei ole, kuin mitä on uusilla Diabloilla. Todella paljon paremmilta kuitenkin tuntuu, kuin mitä nuo edelliset oli kuluneina viimeiset pari tuhatta kilometriä. Ensi kesänä näkee sitten mikä on kulutuskestävyys. Tavoite olisi päästä tuplat Diabloihin nähden, eli 10 tkm. Märällä tai hiekkatiellä ei ole tullut vielä noita testattua. Tarjoushinta näyttää olevan vielä voimassa, joten voin suositella ostamaan. Itsekin ostaisin, mutta uskon, että ensi kesänä ei renkaita tarvitse vaihdella.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tilaus MyNetMotoon ti 31.08. ja nyt pe 2.9. tuli DPD-kuriirilta tekstaria että renkaat olisi tänään tulossa kotiovelle.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Itse tilasin myNetmotosta renkaat ja sisäkumit alkukesästä.
    Eniten valintaan vaikutti tuo takarenkaani koko, 160/70 ZR17.
    Suomessa en löytänyt takarinkulaa. Tai jos löytyi, niin ovat järkyttävän hintaisia/über kovia HD renkaita.

MEZ Z6 eteen ja taakse + sisäkumit + 25€ kuluja = 280€.

Toimitus meni hienosti ja sain tilauksen seurantaan seuraavana päivänä. Tekstiviestin sain kun toimitus kotiovelle alkoi, jolloin ilmoitin, että voisivat tuoda suoraan töihin.
    Maksoin luottokortilla, mutta jostain syystä PayPal vahvisti maksuni. En ole viitsinyt tutustua koko maksupalliin, joten en tiedä onko normaalia.
    Tuohon päälle 40€ alta-alle asennuskuluja, joten varmaan tilaan seuraavatkin tuolta.

Katsoin piruuttani äsken rengas online sivuilta.
    BT21 eteen ja taakse + sisäkumit = about 330 €
    Ja ei sisällä asennusta vielä.

yllä oleva setti myNetmotosta 240€

Triumph T-bird 900 Sport -03
  30.  
    Lainaa (yrmyli @ Syys. 05 2011,13:52) kirjoitti
    En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
    Milloin teit tilauksen? Itselleni ei tullut seurantakoodia ollenkaan, mutta renkaat tulivat.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Sivu: 22 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen