Ai jaa, no eipä suuremmin haittaa...(Roadkill @ Touko. 05 2011,10:39) kirjoitti
Ihmettelin vähän itsekin, kun luulin lukeneeni sivuilta, että painon mukaan tulisi lähetyskulut ja siksi katsoinkin laskun lisäksi pankin sivuilta paljonko korttia oli veloitettu, mutta sama summa sieltä löytyi.
Annettu DPD:n seurantakoodi ei pelittänyt, mutta 5 pv:ssä nuo kuitenkin kotiin tuotiin.
"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
mynetmotosta tilasin ja tasan viikon päästä oli supersorsaa ovella. 180 leveää sai 138eur hintaan +rahti mikä oli kyllä minusta aika edukasta. Yhden ainoan prätkänrenkaan oon eläessäni suomesta ostanu. Jos on kolminumeroinen hintaero yhdellä renkaalla niin mun puolesta suomenmyynti voidaan vaikka lopettaa kokonaan. Pitäisköhän tehdä kansalaisaloite
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Sunnuntai 15.pvä tilaus sisään mynetmotoon ja tänään 20.pvä postipoika kiikutti 190/55/17 Metzelerin m5 interactin kotiovelle, hintaa tuli 164.80e kaikkineen!
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Satasella takagummia jammuun Mynetmotosta, kotiovelle. Taisi 5 arkipäivää ottaa. Ei ongelmia, kuten ei koskaan![]()
mynetmotoon ollut tähän asti tyytyväinen,mutta kohta 2viikkoa sitten tilasin gummit eikä ole näkynyt. kuriiri firman seurantakoodin mukaan paketti pääsi matkansa puoleen väliin ja sitten puketti lähti takaisin sinne mistä oli tullutkin. kuriiri firmaan soitto ja siellä nuoren kuuloinen neiti kertoi että lähettäjä vaati paketin takaisin itselleen! siitähän seurasi se että laittelin sähköistäpostia mynetmotoon eikä sieltä ole vielä yksinkertaiseen viestiin vastattu, eikä vastattu puhelimeenkaan kun soittaa koitin. tekis mieli jo kohta *kele...
Itsellä olis vähän samat fiilikset, kun olivat lähettäneet vahingossa väärän renkaan. Maileihin vastasit nopeesti, mutta ei mitenkään selvästi osanneet kertoa miten toi palautus ja vaihto oikeaan renkaaseen tapahtuu. Pisin maili mitä lähettivät sisälsi jopa 2 lyhyttä lausetta(neon @ Touko. 20 2011,20:43) kirjoitti
Eräs päivä sitte DPD:ltä soittivat kertoivat, että mulla olis joku paketti lähdössä johonkin
. DPD haki renkaan ja viikon päästä tuli sitte oikea rengas tilalle
![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Vähän sivuutan topicia, mutta allrightin hemmopäivillä kävin eilen vaihdattamassa renkaat, ottivat pyörän heti työn alle ja maksoi 249€ kun vaihtoivat sekä etusen että takasen ja tasapainottivat luonnollisesti. Continental Contiforce 180/55/17 taakse ja 120/70/17 eteen.
En sen koommin ole etsinyt tietoa ko. kumeista, mutta tuohon hintaan mielestäni ok tässä vuorokauden ajokokemuksella.
Triumph Sprint ST 1050
ex: Suzuki SV1000s
Iso on hintaero jos yhdessä renkaassa ainakin satanen.(fiuri @ Touko. 17 2011,19:31) kirjoitti
Minä kun ostin ihan tavallisesta suomalaisesta rengasliikkestä uudet PR3:t niin ei olleet kuin muutaman kympin halvemmat kuin esim tuolla mynetmotossa.
Toki kyseiseen hintaan renkaat sai alle vaihdettuna ja tasapainotettuna. Itse sai keskittyä kahvin juontiin.
En siis usko, että suomesta saisi saman renkaan yli satasen halvemmalla kuin jostain nettikaupasta.![]()
No, se on sitten vaan VOE VOE
esmes orgin shopissa sama gummi 247.. Elämä on ihmeellistä. Bisnes vielä ihmeellisempää(veekaks @ Touko. 21 2011,16:55) kirjoitti
edit: eli en siis minäkään usko että suomesta sais yli satasen halvemmalla
-Il Bastardo-
Esimerkiksi Metzeler Racetek K3 Interact -etunen Duellilla 219 € ja Mynetmotolla 112,68 € ja Rodamotolla 117,82 €. Toimituskulut toki päälle, isompaa läjää ostaessa tulee silti satasen ero.
1000
Tilasin Dunlopin Sportsmartit (120/70 + 190/55 ) MyNetmotosta hintaan 275 € kotiovelle, tasan viikon kesti toimitus. Täältä vastaava paketti vajaan satkun enemmän.
Vaikka kuinka haluaisin rahat Suomalaisille kauppialle jättää, niin hintaero oli kuitenkin tässä tapauksessa huomattava.
Aprilia Mille R -03
Ex. Speedmaster 2003
oisko rengaskimppaan intoa? tarvis edukkaat pilot road 2 miseliinit löytää zx12r kawaan alle. koko on 190/55 17" taakse mukavahko ja eteen se tavallinen 120/70 17". saattais tulla postikulut hieman halvemmiksi jos muutama tai kaksi edes olisi niitä jakamassa. helpoiten pks-alueelta.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Esim. MyNetmotosta tilatessa postikulut 1-3 rengasta on samat, mutta esim. 4 rengasta on tuplahinta postikuluille. Jos taasen vaikka 3 tilaa yhteensä 6 rengasta niin postikuluissa säästää 9 € per tilaaja. Siitä voi sitten laskea että kannattaako tilata yhdessä vai erikseen...
Aprilia Mille R -03
Ex. Speedmaster 2003
Kimppatilaus hyödyttää joten kuten jos tilailee Rodamotosta ja tarvitsee itse vain renkaan tai kaksi. Rodalla toimituskuluille on flat rate 35 ekee 9999 renkaaseen asti. Jotkut ovat kertoneet, että senkin voisi tinkiä pois jos on isompi tilaus, mulle eivät ole koskaan vastanneet. Tilasin Mynetmotosta justiin 9 renkaan läjän, kulut oli 75 ekee eli reilu 8 ekee per kumi. En tiedä, miten kulut menee suuremman läjän kohdalla. Samoihin kuluihin per kumi olisi tullut 3 rengasta, kulut on silloin yhteensä 25 ekee. Voipi olla, että rengaskimpat on mun kohdalla nyt nähty.
1000
Noo itse just vastaavat renkaat tuli suomesta 345e, josta pois dunlopin talven 50e tarjous eli 295e. sisälsi vanteellevaihdon.(Beef @ Touko. 23 2011,12:46) kirjoitti
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Täällä kiinnostaa, jos joku oikeasti halpa mesta löytyy. Samat koot 9R:ään(kawabata @ Touko. 24 2011,02:40) kirjoitti
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Kappas vaan, eipä moinen tarjous ole itsellä silmään osunut. Noh sitten säästin 20 kun on mahdollista pyöräyttää vanteelle itse.(J.V. @ Touko. 25 2011,12:58) kirjoitti
Mistäs tilasit ?
Aprilia Mille R -03
Ex. Speedmaster 2003
tuolta http://www.mprengas.fi/
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Tilasin Mynetmotosta renkaita(24.5.), mutta en saanut mitään seurantakoodia? Pitääkö sellainen pyytää sähköpostilla vai kuinka? Omalla sivulla näkyy vain shipped ja tracking no.-kohta on tyhjä.
Tilaus: 120/70 ja 180/55 Metukan M5:t ja diablo supercorsa sp 180/55 yhteensä 393,06€ *
ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Itelle se seurantakoodi päivittyi sivuille vasta vähän myöhemmin. Ihmettelin samaa itsekin alkuun.(lepi @ Touko. 30 2011,10:04) kirjoitti
<p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
Se seurantakoodi näkyy heti siinä tilausvahvistuksessa/laskussa kohdassa:(Kipee @ Touko. 30 2011,10:42) kirjoitti
Shipping
22.03.2011GLS 8639568362
d(^<^)b
mulla ei tainnu tuota olla kun tuli dpd:llä. päivän päästä oli vaan pulpahtanut tracking numero nettisivustolle. nyssäkän träkkäys ei kyllä ole mieltä ylentävää puuhaa. eivät häävisti kirjaile tapahtumia. sit vaan yhtäkkiä nyssäkkä turussa ja kohta jo ovella(Jusee @ Touko. 30 2011,11:46) kirjoitti
-Il Bastardo-
Rodamotolta sama setti kimppatilauksessa 271,10 € ja taisi tossa olla provikkaa 10 € kimpan hoitaneelle kerholle...(Beef @ Touko. 23 2011,12:46) kirjoitti
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Mynetmoto
Michelin Pilot Road 2:
2kpl 190/50/17 268e (a 134e)
1kpl 120/70/17 96,6e
toimituskulut 25e
yht 389,6e
Toimituksessa meni päivä alle viikko.
Seurantakoodi tuli pari päivää tilauksen jälkeen, vaikka toimitus olikin tilassa shipped.
Hyvin toimii![]()
Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
* *Busa 08
Pilot Road 120/70/17 ja 180/55/17 eli zetorin kumet 220€ kotio tuotuna, eli täältä tuli hankittua ja etunen oli paistettu 6/11 sekä takanen 8/10
"On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
Ei tullut seurantakoodia, mutta renkaat tuli perille tänään. 6/11 ja 12/11 paistoa takaset (etusta en katsonut). Todella hyvin toimii mynetmoto *(lepi @ Touko. 30 2011,10:04) kirjoitti
ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Tilasin myös 24.5. eikä koodeja ole näkynyt sivuilla tai siinä pdf-laskussa. Jospa ne tänne pohjosempaanki tällä viikolla siis ehtis *(lepi @ Touko. 30 2011,21:44) kirjoitti
Ens viikolla alan sitte spostilla kyseleen ellei näy vielä mitään. Näytti saavan noita endurorenkaita jopa 4 kappaletta samalla postikuluilla vaikka sivuilla lukeekin 1-3 rengasta.
KTM 690 Enduro
Tilasin mynetmotosta 29.04 conti trail attackit varaderoon. Tänään peruin tilauksen kun en jaksa enää odotella ja uudet kumitkin tarttis saada. Perkkelez!
Edith: Saksan ukkeli vastasi perumis emailiin:
OK - we cancel your order an refund you the amount !
So you can order available tyres.
Maksoin renkaat paypallilla, ilmestyyköhän rahat peipal tilille vai mitenkäs? *
Ei kokemusta ko. firmasta rahojen palautuksesta, mutta normaalisti firmat palauttavat rahat samaan paikkaan mistä maksoit tilauksen. Mutta kannattaahan se varmistaa. Lisäksi jotkut firmat jättävät sen rahan ensin ns. asiakastilillesi eivätkä siirrä rahoja sinulle ellet niin erikseen pyydä. Veikkaisin, että näin on tapauksessasi tuon vastauksen perusteella (so you can order...).
PayPalilta tulee ilmoitus että rahaa on tulossa. Näkyy sun tilillä jossakin vaiheessa.
1000