Tuollaiset olisi hakusessa.
Mistä saa tilattua tai jos jollakin sattuu olemaan ylimääräisenä niin sekin käy.
![]()
Teet ne itse jos jaksat. Motonetistä motipin sävytelakkaa ja maalaat haluamasi tummuuden vilkkujen sisäpinnalle. Saa just semmoset kuin haluaa. Itse tein vastaavalla tavalla just kymppininjani kaikki vilkut ja jarruvalon. Näyttää täysin mustilta, mutta vilkku ja jarruvalo erottuu kuitenkin vielä todella hyvin. Tai sitten tilaat tuolta:Vilkkua
Takavalo ja etuvilkut tulivat juuri tuolta, mutta takavilkkujen tilalla kalliimmat LED minivilkut. Ne ei kyllä näy mihinkään vaikka on E-hyväkstyt. Noita kuvan laseja löytyy vasta 6 vko kuluttua.
Tummennus hommiin en ala. Vilkkujen pitää olla lailliset.
Onko tiedossa Bläkkäriin nätisti istuvia halogeeni minivilkkuja jotka NÄKYY kuten alkuperäiset. Vilkun ja lasin oltava mustia. E-merkki löydyttävä.
Itse tilasin omatkin just tuolta. Tummuussävy oli mielestäni aikas mieto, joten tuunasin ne siksi tummemmiksi. Ja noissahan on e-merkki. Ja kun lakka on lasin sisäpuolella, niin ei pistä silmään jos lähemmin tarkastelee. Ja voisin sanoo että nuo näkyy kuin alkuperäiset juuri noilla "normaaleilla/alkuperäisillä" lampuilla. En itse ainakaan huomaa merkittävää eroa. Ehkä poliisisetä sitten huomaa...Mutta jokainen tekee miten haluaa. Ja kärsii nahoissaan jos sanomista tulee. Tietoinen valinta. Koitin etsiä aikoinani tummempaa sävyä, mutta noi oli ainoot mihin törmäsin. Eipä taida muualta oikeen löytyä joten pistä tilaukseen vaan. *![]()
jos haluaa valot pitää laillisena ja hyväksyttyinä, niin niihin ei pidä mennä sotkemaan mitää omia tummennuksia... valo on sellaisenaan hyväksytty eikä mitenkään lisätummennettuna..(AimoPamaus @ Helmi. 28 2008,20:07) kirjoitti
Kahvankääntäjä
Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
Juuri näin.(Paso @ Helmi. 28 2008,20:33) kirjoitti
Minun tuurilla jos tummennan niin joku töräyttää kylkeen ja tarkastaja varmasti huomaa nuo tummennukset.
Oransseja ei kannata edes tumnentaa vaan nekin pitäisi olla valkoiset tai savut.
Nuo mustat voisi olla sopivat mutta näkyykö?
Teoriassa ainakin kun watteja kuluu sama määrä kuin vakioissa.
Halogen 12V/21W polttimot. E-HYVÄKSYTTY
Mulla on just tommoset tummat kun tossa kuvassa. Nuo ainakin näkyy hienosti.
![]()
Onko tuo lasi tummennettu oranssi?
Näyttäisi äkkiseltään.
Paistaako oranssi läpi päivänvalossa?
toi on toi perushondan muoto. esim 954rr:ssä on toi muoto, mutta oranssina.
Kun taas esim honda FMX:ssä on sama muoto, mutta tuona savulasina.
pulttasin itse FMX:n vilkunlasit 954rr:ään. Vilkunlasien ruuvi'tolppia' joutuu vähän väkertämään, kun niissä on pieni ero tummassa ja oranssissa, mutta helppo homma. yksi nipsu pois sivuleikkureilla ja sopii.
Sitten pitää myös siirtyä käyttämään kirkkaan lampun sijasta tuommoista oranssia lamppua. Ongelma siinäkin, kun ne sivunastat lampussa on eri kohdassa. mutta sen saa toimimaan, kun hioo lampusta toisen sivunastan pois esim dremelillä. pysyy se siellä pesässä yhdelläkin.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Kun klikkaat tuota kuvaa hiiren oikealla -> ominaisuudet.(Bach_e @ Helmi. 29 2008,15:22) kirjoitti
Siellä näkyy osoite http://www.motoplaza.org/... *![]()
![]()
argggghhh. anteeksi ja kiitos
Nyt on mullakii ja hyvin näkyy mutta kirjaimellisesti kirkkaana, ei orassina. Pitää ruveta etsimään oranssit polttimot noihin.(kulkijan varjo @ Helmi. 28 2008,21:32) kirjoitti
-= Tag-Team =-
http://www.tag-team.org
Kertokaapas mikä tämä polttimon kanta on?
Kyselin Allright jälleenmyyjältä ja autotarvikeupoista.
Löytyy kirkkaana muttein oranssina.
Mistä saa?
12v21w
Montako nastaa tossa kannassa on? Siis sivuilla?
Jos kaksi epäkeskosti, niin veikkaan kannaksi BAU15s. Siis veikkaan...
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Nuo kaksi nastaa jotka näkyy kuvassa.(tiggeri @ Maalis. 05 2008,22:24) kirjoitti
Ne on melkein vierekkäin.
Tuollaiset löytyy kirkkaana tilaamistani Cateye minivilkuista.
BAU15s on liian iso kuten ensimmäisessä kuvassa.