Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tuli eilen ajellessani VFR 2002 Vteciin vika, joka esiintyy siten, että kun laittaa ajovalot päälle, pyörä sammuu. Parkeilla toimii ja muutenkin käynnistyy normaalisti. Sitten kun laitat lyhyet tai pitkät sammuu koko pyörä. Vilkut toimii, jarruvalo toimii. Jos pyörä ei ole käynnissä, valojen päälle laitto himmentää mittarivalot, sekoíttaa vilkut ym. Onko kenellekään tuttu oire?
    Merkillinen juttu, jos ei sulakkeita pala? Itse lähtisin selvittämään lyökö jokin jostain maihin (johdot rikki tms.), tosin ilman mittaria ei pitkälle pääse. Sorry, en osaa "auttaa" kyllä enempää kun näkemättä menee homma vaan arvailuks...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    Tuskin maihin lyö mistään jos sulakkeet ei pala. Itse veikkaan maadoitusvikaa koska virran kasvu (valot) pistää muita toimintoja sekaisin. Tarkasta nyt ensin akusta lähtevien maajohtojen liitokset runkoon. Pelkkä kireällä olo ei riitä, pitää myös johtaa sähköä, joten hommaa yleismittari. Kympillä saa käyttökelpoisen.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Maavikaa tuolla kerhollammekin veikkailtiin, koska vika taisi vielä alkaa samaan aikaan, kun olin vaihtamassa pitkille, jolloin syttyy pari lamppua lisää. Sinne se jäi kuitenkin häpeämään, pyörä, kun ei osaa toimia. Tutkin kun kerkiin.
    Maa vika!! Itse korjasin saman vian syksyllä. Yhden kerran sen teki. Etummaisen johtosarjan maapiuha...
    Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!

Honda vfr vtec
    Tjoo, tunnettu vika esim. jenkkilässä, jossa pyöriä on kait kutsuttu maahantuojan piikkiin korjauksiin. Eli siniselle liittimelle tuleva vihreä piuha (juurikin tuo maadoitus) katkaistaan liittimen molemmin puolin ja vedetään uudella piuhalla ohi.

Fotoa
    Kiitoksia neuvoista! En ole vielä kerinnyt korjaamaan, mutta nyt on sitten eväät hommaan.
  8.  
    Kiitos! Siellähän se vika luurasi, vasemman katteen takana oleva sininen liitin, mikä oli suojattu harmaalla "kortsulla". Siellä Vihreä piuha kiukutteli, mutta nyt elossa taas.
    Olis sitä varmaan jonkun aikaa hakennu ilman hyviä neuvoja.