MOI vaihdettiin r1 vm 2002 tulpat.tämän jälkeen pyörässä ei henkeäkään.Mikä voi mennä vikaan?virrat ei mene päälle akussa virtaa. Tulppienvaihdon aikana oli kyllä akunnavat kiinni.voiko tämä rikkoa jotain?sulake ehjä. itse kyllä arvelisin maadutus vikaa. *vastatkaa te viisaammat.ISO KIITOS ETUKÄTEEN![]()
En kyllä tunne R1 mutta oletko varma ettei mikään liitinpaketti tai vastaava jäänyt liittämättä takaisin yhteen.Monestihan joutuu irroittelemaan johtosarjoja pois edestä.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
ei pitäisi rikkoa mitään jos navat on paikallaan.
Katsoppas nyt vielä että kaikki liittimet on paikallaan mitkä otit auki.
On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
Ei se kyllä tulppien vaihol mitää elektroniikkaa riko!!Jos et oo boksii kirveel hakannu!Tarkista sulakkeet liitokset maadutus!!!Sit uskon et on voinu hajota jos oot vauhdis vaihtanu 200km/h!! VITSI VITSI
Eikö mitään tapahdu avaimesta käännettäessä? Pääsulake?
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
ei tapahdu mitään kun kääntää.Pääsulake näyttää ehjältä.
Onko akussa varmasti molemmat kaapelit kunnolla kiinni?
Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
Tappokytkin![]()
Villi veikkaus![]()
**1100XX**
Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
OT: Jeps. R6:n kanssa meinasin vetää itteni jojoon, kun erään säädön jälkeen ei edes starttiproseduuri mennyt läpi (kierroslukumittari ei heilahtanut) eikä kuulunut mitään ääntä. 10 min tuskastelin & olin jo valmistautunut vetämään työkalut uudelleen esiin, kun kaveri tuli viereen, napsautti ko. katkaisijaa & starttasi mun mopon. Siperia opettaa...
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
nyt olis hyvät neuvot tarpeen!
R1 on edelleen kuollut. Sen verran virta pihisee et parkkivalot palaa kun avain on parkki asennossa.
Kierroslukumittari saattaa joskus heilahtaa tappiin.
Kaikki sulakkeet on ehjät ja maarotus johto on kiinni.
Akunkengät on ollu irti 100 kerta ja niin ne muutkin johdot
Onko niin että vikakoodien pitäisi tulla LCD display:lle?
Sekin kun on tumma kun yö.![]()