Onko Suzuki 750 96-97 hyvä pyörä? Jos vertaa vaikka 92-95 mallien Firebladeen, josta on kokemusta? Sopiiko yhtään matka-ajoon? Kone lienee kestävä ja ok tehokas valmistusajankohtaansa nähden. Tuollaisia näytetään myyvän jopa 4500 euroon, alkoi kiinnostamaan, hieno pyörä ainakin ulkoapäin
Itsellä oli -98 joskus, ihan hauska pelihän se oli. Ei sitä kyllä oikeen matkamopona voi pitää, mutta jos nyt ei mitään rautapersettä ole tarkoitus ajaa ja polvet kestää olla enemmän kulmassa, niin kyllähän tuolla snagaria pidemmälle myös ajelee. Paukkuja on koneessa ok, ja fiilis sellainen positiivisella tavalla hulinapyörä.
Ja ei noista vanhemmista kaasari-sradeista nyt tosiaan yli 4500 kannata maksaa. -98 tuli ruisku, joten jos sellainen sopiva löytyy, niin osta pois.
Mä laitoin viime kesänä tommosen -98 vuosimallin ja ihan tyytyväinen olen ollut pyörään.![]()
Kaverilla ois sulle sradi myytävänä
Gsx-r 750 -01
Yzf-r1 -06
Hayabusa -08
Toinen mahdollisuus olisi Fireblade vm 99. Sen saisi 4.900 euroa. Millainen verrattuna Suzukiin?
Jep, kyllä pyöriä saa tarjotakin vaikka privalla![]()
Mulla on jäämässä yksi tuollainen -98 750 sradi ylimääräiseksi kun uusi R6R tuli taloon. Talvihuollot ja -laitot vielä vähän kesken mutta piakkoin myyntikunnossa. On uutta vähän ajettua konetta, tiheämpää välitystä yms.Ja hintakin tulee olemaan sopiva.
4 kesää tuolla takana ja helkutin hauska pyörä se on ollut. Varsinaista tarvetta ei ollut vaihtaa mutta vaihtelu virkistää. Hyvä laite mutkapätkille ja radalle. Suosittelen.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
tarkistappa jos meinaat ostaa ruiskumallisena kyseisen pyörän niin pyörän kaasuläppäanturi,meinaan paukkuu aika usein tosta mallista,sen huomaa esim siitä että pyörä käy tosi tosi rikkaalla..osa maksaa 100-200e
että shillä lailla...
suzuki rm 250 07
suzuki gsx-r 1000k6
suzuki gsx-r 750 98
suzuki gsx-r 750 91
yamaha r6 02 rr